تاريخ : 12 / 4 / 1391برچسب:, | 10:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس :

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به مدیرعامل باشگاه استقلال قول داد در صورت دریافت رضایتنامه‌اش از باشگاه اوساسونای اسپانیا فصل آینده به استقلال بیاید.

خبرگزاری فارس: نکونام به شرط دریافت رضایتنامه از اوساسونا، فصل آینده استقلالی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال،  در جلسه ای که امشب در دفتر علی فتح الله زاده با حضور جواد نکونام برگزار شد روند مذاکرات مثبت بود و مقرر شد کاپیتان تیم ملی در صورت گرفتن رضایتنامه از باشگاه اوساسونای اسپانیا فصل بعد در خدمت استقلال باشد.



تاريخ : 13 / 4 / 1391برچسب:, | 5:40 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از افکار :

من جواد خیابانی را دوست دارم، به خاطر خیلی چیزها که مهم ترینش ماندگار شدن صدایش در ذهن همه ما در آن فوتبال دوست داشتنی مقابل استرالیا است. خیابانی اما به «سوتی» هایش معروف است.



ادامه مطلب
تاريخ : 10 / 4 / 1391برچسب:, | 2:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل ازجهان نیوز:

مذاکرات باشگاه استقلال با جواد نکونام همچنان دارد. این بازیکن که برای گذران تعطیلات به کشورمان بازگشته، مذاکرات گوناگونی با مسئولان باشگاه استقلال داشته و حتی سه شنبه شب با امیر قلعه نویی هم شام خورده است. استقلالی ها خیلی دوست دارند جواد نکونام را جذب کنند و ظاهرا مذاکرات روند مثبتی را طی کرده است.

در آخرین گفتگویی که علی فتح الله زاده با جواد نکونام داشته از وی خواسته مبلغ پیشنهادی اش را اعلام کند که این بازیکن ابتدا رقم یک میلیارد و پانصد میلیون تومان را پیشنهاد کرد اما وقتی فتح الله زاده از وی خواست به خاطر استقلال تخفیف بدهد نکو مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان را پیشنهاد داد.

این رقم به احتمال زیاد از سوی مسئولان باشگاه استقلال تامین خواهد شد از همین رو فتح الله زاده با کنایه گفته که دسته چک برادرش را برای جذب نکونام قرض گرفته است. اما پرسش این است که آیا به واقع جواد نکونام حاضر خواهد شد فصل بعد با پیراهن استقلال در میادین فوتبال ظاهر بشود؟! اگر نکونام با استقلال قرارداد ببندد به واقع انتقالی عجیب و دور از ذهن در فصل نقل و انتقالات امسال رخ داده است.

با رفتن آندرانیک تیموراین به تیم الخریطیات قطر استقلال در پست هافبک دفاعی شدیدا نیاز به بازیکن دارد و شاید همین احساس نیاز باعث بشود بازیکن تیم اوساسونا به خاطر علایقش به استقلال قید بازی در لالیگا را بزند. تا 48 ساعت دیگر همه چیز مشخص می شود و نکو نظر نهایی اش را اعلام خواهد کرد.



عقاب نیوز به نقل از کافه سینما :

ماریو بالوتلی پس از اینکه گل دوم را به آلمان زد، پیراهنش را از تن کند و با این ژست جالب، شادی اش را به دنیا نشان داد. شادی بالوتلی در تلویزیون ایران سانسور شد. دلیل این سانسور، عکسی است که پیش روی شماست.

عصر ایران ورزشی



تاريخ : 1 / 4 / 1391برچسب:, | 6:57 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مجری استقلالی تلویزیون برای خودش مساله درست کرد.



تاريخ : 28 / 3 / 1391برچسب:, | 2:17 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس:

 

رتبه نام بازی برد باخت تساوی گل زده گل خورده تفاضل امتياز
۱ سپاهان ۳۴ ۱۹ ۵ ۱۰ ۵۴ ۲۷ ۲۷ ۶۷
۲ تراکتورسازی ۳۴ ۱۹ ۶ ۹ ۵۷ ۳۲ ۲۵ ۶۶
۳ استقلال ۳۴ ۱۹ ۶ ۹ ۵۸ ۳۴ ۲۴ ۶۶
۴ صبای قم ۳۴ ۱۲ ۸ ۱۴ ۴۰ ۳۸ ۲ ۵۰
۵ نفت تهران ۳۴ ۱۳ ۱۱ ۱۰ ۳۶ ۳۸ ۴۹
۶ ذوب آهن ۳۴ ۹ ۷ ۱۸ ۲۹ ۳۳ ۴۵
۷ داماش گیلان ۳۴ ۱۱ ۱۲ ۱۱ ۳۴ ۳۸ ۴۴
۸ سایپا ۳۴ ۱۰ ۱۱ ۱۳ ۵۰ ۳۹ ۱۱ ۴۳
۹ مس ۳۴ ۱۱ ۱۳ ۱۰ ۳۵ ۳۹ ۴۳
۱۰ نفت آبادان ۳۴ ۱۱ ۱۳ ۱۰ ۴۹ ۵۷ ۴۳
۱۱ راه آهن ۳۴ ۹ ۱۰ ۱۵ ۴۳ ۴۲ ۱ ۴۲
۱۲ پرسپولیس ۳۴ ۱۰ ۱۲ ۱۲ ۵۰ ۵۴ ۴۲
۱۳ فجرسپاسی ۳۴ ۱۰ ۱۳ ۱۱ ۳۱ ۳۸ ۴۱
۱۴ فولاد ۳۴ ۱۰ ۱۴ ۱۰ ۳۵ ۳۷ ۴۰
۱۵ ملوان ۳۴ ۹ ۱۳ ۱۲ ۳۲ ۳۳ ۳۹
۱۶ شهرداری تبریز ۳۴ ۶ ۱۲ ۱۶ ۳۴ ۴۴ -۱۰ ۳۴
۱۷ شاهین ۳۴ ۶ ۱۳ ۱۵ ۳۰ ۴۳ -۱۳ ۳۳
۱۸ مس سرچشمه ۳۴ ۵ ۲۰ ۹ ۲۳ ۵۴ -۳۱

 

 



تاريخ : 28 / 3 / 1391برچسب:, | 11:45 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق، سایت باشگاه استقلال در مطلبی در خصوص نقل و انتقالات نوشت: خبرهای شادی‌بخش در فصل نقل و انتقالات روز افزون است و این مژده بر دو پایه استوار است.
 
1- استقلال 90، تیم خوبی بود که همگان نیروی انسانی‌اش را بهترین و برترین دانستند.
 
2- استقلال سال 91، بر پایه همان تیم و با حفظ استخوان‌بندی محکم قبلی‌اش، در کار تقویت نقاط قوت خود است و بر طرف کردن نقطه‌های ضعف. در این رهگذر بیش از 80 درصد تیم مورد قبولند و بازی‌شان مقبول.
 
در جمع بازیکنانی که "باید" بمانند و "باید" با انگیزه‌ای بیشتر از گذشته بازی کنند تا در تیم‌ ملی هم کارآمدی سال پیش را داشته راه جام‌جهانی 2014 را، بروی فوتبال ایران باز کنند، مثلث سیدمهدی رحمتی، آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری را باید نام برد که در دل هواداران جایی بزرگ برای خود دست و پا کرده‌اند.
 
شواهد، همگی حکایت از این دارد که چشم براهی هواداران، زیاد طول نخواهد کشید. سیدمهدی (رحمتی)، آندو (تیموریان)، خسرو (حیدری) به زودی مذاکرات خود را نهایی خواهند کرد. استقلال تیم دلخواه و مطلوب خود را شکل خواهد داد. چشم در راه بودن تمام می‌شود.
 
گفتنی است در مطلب سایت باشگاه استقلال هیچ اشاره ای به وضعیت جباری، زندی و امیرآبادی نشده است.



عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس اهدای خودرو به بازیکنان در فصل و نقل و انتقالات را تایید کرد.

خبرگزاری فارس: باشگاه پرسپولیس اهدای خودرو به بازیکنان را تایید کرد/پروژه اقتصادی یا دور زدن قانون؟

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سعید شیرینی معاون اجرایی و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس گفت: ماشین هایی که این روزها مرتب درباره آن صحبت می شود، فقط 15 خودرو است که از طریق اسپانسر در اختیار باشگاه قرار گرفته است تا شش ماه دیگر هزینه آنها برگردانده شود. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در راستای حرکت به سمت خوداتکایی مالی، پروژه های اقتصادی بسیاری را در دست اقدام دارد که موضوع خودروها در مقابل آن قابل بحث نیست.



ادامه مطلب
تاريخ : 14 / 3 / 1391برچسب:, | 3:8 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از شنیدن استعفای فتح‌الله‌زاده حیرت زده‌ام، او حتی جواب تلفن‌های ما را هم نمی‌دهد.



ادامه مطلب
تاريخ : 12 / 3 / 1391برچسب:, | 8:51 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

ایمان مبعلی باری دیگر به استقلال بر می گردد؟ 

به گزارش خبرآنلاین؛ ایمان مبعلی، هافبک دائما ذخیره قصل گذشته الشارجه امارات به استقلال بر می گردد تا سهمیه بازیکن آسیایی استقلال پر شود. مبعلی که ابتدای فصل گذشته از استقلال جدا شد و به تیم اماراتی الشارجه پیوست به هیچ وجه نتوانست در این تیم موفق باشد. 

ایمان که در سال اول حضور مظلومی به استقلال آمده بود در این تیم در ایامی که جباری مصدوم می شد، مجال برای بازی پیدا می کرد. به نظر می رسد توصیه های یکی از گزینه های اصلی مدیریت استقلال که اصالتی خوزستانی دارد در بازگشت قریب الوقوع مبعلی به استقلال، بی اثر نبوده است. 

پیش از این قلعه نویی میثم بائو را به استقلال برگرداند و جذب مبعلی در خط هافبک درحالی که عمده مشکل استقلال در پست دفاع و هافبک چپ است، می تواند بیش از قبل شایعه جدایی هافبک های فعلی استقلال یعنی جباری و تیموریان که با تیم قرارداد ندارند را قوت ببخشد.



تاريخ : 12 / 3 / 1391برچسب:, | 5:59 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرآنلاین:جواد کاظمیان که نامش در میان لیست اولیه بازیکنان باقی مانده در پرسپولیس نبود ، امروز بعد از دیدار با رویانیان ، برای یکسال دیگر در این تیم ماندگار شد. مهاجم پرسپولیس که به رغم حرف و حدیث های فراوان در زمان جذبش در بازی هایی که برای تیمش به میدان رفت ، توانسته بود موثر باشد و ۵ گل برای این تیم بزند و حتی در پاره ای از اوقات به قدری خوب بود که توانست به تیم ملی دعوت شود ، با خارج شدن از لیست تیم مصاحبه هایی داشت که نشان می داد باورش نمی شود چنین برخوردی با او شود. او اما حالا حسابی شاد است چون دوباره در تیم مورد علاقه اش می ماند.

جواد در این باره می گوید:«آقای رویانیان به من گفت که اسمم از لیست جا افتاده بوده ، اسمم در لیست اولیه دنیزلی هم بوده اما از قلم افتاده بود. با آقای رویانیان حرف زدم . ایشان حتی گفتند می توانم قراردادی دو ساله با پرسپولیس ببندم . دنیزلی از عملکرد من ناراضی نبوده و مدیر تیم هم آمار کاری من در فصلی که گذشت را می دانسته. من حتی سال قبل برای تیم کروش بازی کردم و او روی بازی هام نظر داشت اما نیمکت نشینی ام در پرسپولیس و شرایط این تیم باعث شد که از فهرست بازیکنان ملی دور شوم. ولی می خواهم فصل بعد نمایش بهتری را برای تیمم داشته باشم و بتوانم دوباره به تیم ملی برگردم. »



تاريخ : 9 / 3 / 1391برچسب:, | 5:26 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

یک موی گندیده ناصر حجازی به تمام اعضای هیئت مدیره می‌ارزد. این حرف را از قول من صد درصد بنویسید. آقایان فکر می‌کنند به صورت دائمی روی آن صندلی ماندگار هستند غیر از فتح‌الله‌زاده هیچ کس بر سر مزار پدرم در مراسم سالگرد حاضر نشد. هر شخص دیگری به جزء مظلومی بود اگر در چهار دربی پی‌در‌پی پرسپولیس را می‌برد در تمام تالارهای تهران جشن و میهمانی می‌گرفت. بعد از قهرمانی جام حذفی یک نفر از اعضای هیئت مدیره به جز فتح‌الله‌زاده به ما خسته‌نباشی نگفت. حتی یک جشن کوچک نگرفتند تا ما را خوشحال کنند و انگار نه انگار که قهرمان شدیم و در کورس قهرمانی لیگ برتر هم بودیم.



ادامه مطلب
تاريخ : 9 / 3 / 1391برچسب:, | 6:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:



ايران - تايلند فردا ساعت 16

صعود ايران به نيمه نهايي فوتسال قهرماني آسيا


تيم ملي فوتسال ايران با برتري برابر نايب قهرمان دوره گذشته مسابقات فوتسال قهرماني آسيا به جمع چهار تيم برتر اين جام راه يافت.


تيم‌هاي ملي فوتسال ايران و ازبکستان از ساعت 16 امروز به وقت تهران و در مرحله يک‌چهارم نهايي رقابت‌هاي فوتسال قهرماني آسيا برابر هم به ميدان رفتند که شاگردان علي‌ صانعي با پيروزي 6 بر 3 برابر نايب قهرمان دوره گذشته مسابقات، جواز حضور در مرحله نيمه نهايي اين مسابقات را بدست آورد.

در اين مسابقه که در سالن ورزشگاه الوصل دبي برگزار شد، حميد احمدي(4 و 39)، احمد اسماعيل‌پور(7)، علي اصغر حسن‌زاده(19)، محمد طاهري(23) و حسين طيبي(32) گل‌هاي تيم ايران را به ثمر رساندند و شهرت توجيب‌‌‎‌اف(22 و 28) و دلشاد رحمت اف(39) براي ازبکستان گل زدند.

تيم ايران اين مسابقه را با ترکيب مصطفي نظري، محمد کشاورز، محمد طاهري، علي اصغر حسن‌زاده و وحيد شمسايي آغاز کرد که به تناوب حميد احمدي، جواد اصغري مقدم، مجيد لطيفي، حسين طيبي، احمد اسماعيل‌پور و قدرت بهادري به ميدان آمدند، البته عليرضا صميمي در اين بازي فرصت حضور در زمين را پيدا نکرد.

در دقايق پاياني اين مسابقه تيم ازبکستان با بيرون کشيدن دروازه‌بان خود، با 5 بازيکن به سمت دروازه تيم ملي ايران حمله کرد اما فوتساليست‌هاي کشورمان نشان دادند در کارهاي دفاعي هم عملکرد خوبي دارند. با اين پيروزي شاگردان علي صانعي به مرحله نيمه نهايي صعود کردند و براي صعود به ديدار نهايي اين مسابقات به ديدار برنده بازي تايلند و لبنان مي رود.

مرحله يک چهارم نهايي مسابقات فوتسال قهرماني آسيا امروز با برگزاري ديدارهاي زير به پايان مي‌‍رسد:

* ژاپن - قرقيزستان، ساعت 19، ورزشگاه الوصل دبي

* کويت - استراليا، ساعت 19، ورزشگاه الوصل دبي



تاريخ : 5 / 3 / 1391برچسب:, | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، علی فتح الله زاده که در فصل گذشته مدیریت عامل باشگاه استقلال تهران را برعهده داشت، در نامه ای که برای محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان ارسال کرد، به صورت رسمی کناره گیری خود را از این سمت اعلام کرد.
این اتفاق در حالی روی داد که از مدت ها قبل شائبه هایی در مورد تغییرات در راس این باشگاه پرطرفدار به گوش می رسید. در این بین، اظهارات رسولی نژاد (عضو هیئت مدیره استقلال و معاون وزیر ورزش) در کوران دیدارهای هفته های پایانی مبنی بر تحولات در راس این مجموعه، موجب ایجاد حواشی زیادی شده و این تیم را با مشکلات متعددی مواجه کرده بود.
فتح الله زاده در حالی از این باشگاه جدا می شود که استقلال در این فصل توانست عنوان نخست جام حذفی را از آن خود کند. این تیم آبی پوش در لیگ برتر نیز بر سکوی سوم ایستاد و در روز آخر، از رسیدن به جام قهرمانی باز ماند. این تیم در دیدار حذفی لیگ قهرمانان آسیا در مصاف با سپاهان اصفهان (قهرمان این دور لیگ برتر و تنها تیم ایرانی باقی مانده در رقابت های قاره ای) شکست را در فولاد شهر پذیرا شد.
در روزهای اخیر، ورزش کشور شاهد تغییر در برخی بخش های خود نیز بود که با شگفتی کارشناسان و دلسوزان مواجه شده بود. اکنون، به نظر می رسد این تیم پرهوادار نیز با تحولاتی این چنینی مواجه است.



تاريخ : 4 / 3 / 1391برچسب:, | 11:35 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

این روزها حرف و حدیث در خصوص وضعیت کادرفنی تیمهای فوتبال تبریز زیاد شده و اخبار ضد و نقیضی در این خصوص به گوش می رسد اما مهم ترین اخبار چند روز گذشته مرتبط با بوده است.
به گزارش مهر، از آنجایی که شنیده ها حکایت از توافق نهایی امیر قلعه نویی با تیم استقلال تهران دارد، مدیران باشگاه تبریزی نیز در اقدامی متقابل و البته حرفه ای به دنبال جانشینی مناسب برای سرمربی موفق فصل گذشته تیمشان هستند.
 
در این خصوص شنیده می شود که در صورت رفتن قلعه نویی از تبریز، علی دایی و یا فرهاد کاظمی سکان هدایت فنی تراکتورسازان را به دست خواهد گرفت که البته هنوز در این خصوص نیز اخباری رسمی از سوی باشگاه تراکتورسازی منتشر نشده و این شنیده ها به صورت غیر رسمی از دور و بر باشگاه به گوش می رسد.
 
اما بحثی که در این میان مطرح است، موضوع رضایت هواداران تیم تراکتورسازی در خصوص سپردن نیمکت مربیگری تیمشان به دست علی دایی است که گفته می شود به خاطر عدم رضایت درصدی از هواداران، آمدن دایی به تبریز شاید منتفی شود و در حالیکه شنیده ها حاکی از تمایل شهریار فوتبال ایران برای پذیرش سرمربیگری تیم تراکتورسازی است، اما قطعا رضایت هواداران مدنظر مدیران باشگاه خواهد بود و روی این اساس به نظر می رسد فرهاد کاظمی به نیمکت تراکتورسازان نزدیک تر شود.
 
در خصوص فرهاد کاظمی ملقب به "دایی فرهاد" نیز این تردید وجود دارد که آیا وی می تواند در لیگ برتر مربیگری کند یا خیر که در این رابطه گفته می شود منعی برای فعالیت وی در لیگ برتر وجود ندارد و اگر چنین باشد، آنگاه باید کاظمی را در لیگ دوازدهم روی نیمکت یکی از تیمهای لیگ برتری دید و شاید این تیم، تراکتورسازی باشد.
 
مطرح شدن نام این دو مربی درحالیست که قلعه نویی همواره در گفته های خود به ماندنش در تیم تراکتورسازی به شرط محقق شدن خواسته هایش تاکید داشت اما اکنون خبر می رسد که وی پای میز مذاکره با آبی های تهران نشسته و در حال بررسی شرایط این تیم است و این مذاکرات تا جایی پیش رفته که یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال شانس حضور قلعه نویی در استقلال را برابر با ابقای پرویز مظلومی در این تیم می داند اما پرواضح است که مسئولان باشگاه استقلال به واسطه نتایج نه چندان جالب تیمشان در لیگ یازدهم و همچنین در لیگ قهرمانان آسیا، چندان از مظلومی دل خوشی ندارند و قلعه نویی را بیشتر به وی ترجیح می دهند.
 
اما در کنار تیم تراکتورسازی، تیم فوتبال شهرداری نیز که با سرمربیان فصل گذشته اش تسویه کرده، اکنون برای انتخاب سرمربی جدید خود سخت به دنبال انتخاب گزینه ای مناسب است.
 
پس از مطرح شدن شایعاتی مبنی بر حضور فراز کمالوند، فرهاد کاظمی و حتی اکبر میثاقیان در راس کادرفنی تیم شهرداری و البته متعاقب آن عدم توافق با این مربیان، اخیرا نام رسول خطیبی سرمربی جوان و بومی فوتبال تبریز جهت سکانداری تیم شهرداری مطرح شده که شنیده ها حکایت از جدیت مذاکرات مسئولان این باشگاه با خطیبی دارد.
 
رسول خطیبی که در فصل گذشته لیگ یک شایستگی های خود را نشان داد و به جز کسب نتایج فوق العاده با تیم ماشین سازی در لیگ یک، کارهای ارزشمند دیگری همچون معرفی و تحویل دو بازیکن بومی به تیم ملی زیر ۲۲ سال کشورمان انجام داد، اکنون در یک قدمی نیمکت تیم شهرداری قرار دارد و گفته می شود تنها گزینه بومی شهرداران، این مربی جوان و آینده دار است.
 
از سویی دیگر وضعیت مدیریت سازمان ورزش شهرداری نیز در حال مشخص شدن است و گفته می شود که پس از مطرح شدن نام دو مدیر، اکنون رحمان ایمان نژاد به میز مدیریت باشگاه شهرداری نزدیک شده که به نظر می رسد با حضور وی در راس مدیریت باشگاه شهرداری و البته حضور موثر میر معصوم سهرابی به عنوان معاون ورزشی شهرداری و همچنین رسول خطیبی به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، روزهای درخشانی در انتظار باشگاه بازیکن پرور شهرداری باشد.
 
البته نوین شهردار کلانشهر تبریز که با اتفاقات و حاشیه های فوتبال بیگانه نیست و خودش در متن این ورزش قرار دارد، می داند که با چه کادری می تواند تیم شهرداری را دوباره به روزهای خوب برساند و شاید اعتماد او به گزینه های یاد شده برای مربیگری و همچنین مدیریت باشگاه، برگ زرین دیگری به کارنامه اش اضافه کند.
 
کما اینکه خطیبی در یکسال مربیگری خود در لیگ یک نشان داد که می تواند اعتماد طرف مقابل را به خوبی پاسخ دهد و ایمان نژاد نیز گزینه ای است که می تواند باشگاه شهرداری را بخوبی و با درایت مدیریت کند.
 
پیش بینی می شود که تا دو روز دیگر مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز مشخص شود.



تاريخ : 2 / 3 / 1391برچسب:, | 7:54 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق، خسرو قمری که به تازگی به عنوان سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری انتخاب شده است، در گفت و گو با فارس در خصوص صحبت‌های علی زنگی‌آبادی، رئیس سابق این فدراسیون که قرار است گزارش تغییرات در دوچرخه‌سواری را به فدراسیون جهانی ارائه دهد، گفت: مگر در گذشته چنین اتفاقاتی نیافتاد تا خود زنگی‌آبادی روی کار بیاید؟ به نظرم این کارها بداخلاقی است که بخواهیم فضای دوچرخه‌سواری را با این اظهارات به هم بریزیم.

وی ادامه داد: زنگی‌آبادی از پیشکسوتان و زحمتکشان این رشته و علاقمند به دوچرخه‌سواری است و بعید است چنین کاری انجام دهد. معتقدم این اظهارنظر به خاطر ناراحتی حاصل از این تغییرات باشد. وی باید به عنوان سرمایه دوچرخه‌سواری کشور در کنار این رشته ورزشی باشد، حال می‌خواهد در کسوت ریاست باشد یا هر جای دیگر که می‌تواند به این رشته ورزشی کمک کند.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری تأکید کرد: خود زنگی‌آبادی در زمان ریاست انصاری به خاطر ثبات مدیریتی اصرار داشت نمی‌خواهد به عنوان رئیس انتخاب شود اما زمانی که برایش ابلاغ زده شد، خیلی راحت حکم ریاست را قبول کرد.‌

قمری در خصوص اینکه در چند سال اخیر ثباتی در عرصه مدیریت فدراسیون حاکم نبوده و طی 7 سال، 7 رئیس فدراسیون جابجا شده‌اند، گفت: هر مدیری که وارد مجموعه می‌شود باید به وی حق بدهیم که در مورد جابجایی‌ها و مهره‌چینی‌هایش برای موفقیت اقداماتی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه زنگی‌آبادی یک مقدار احساسی صحبت می‌کند، یادآور شد: در هر حال بعید می‌دانم زنگی‌آبادی وارد این قضایا شود. وی یکی از قهرمانان شایسته ایران بوده و هست و پس از چند روز که فضا تغییر پیدا کند، قطعا از این تصمیم و اظهاراتش به خاطر دوچرخه‌سواری گذشت می‌کند.

قمری در مورد اظهارات زنگی‌آبادی که وی را "بله قربان گوی" مسئولان بالادستی‌اش دانست،‌گفت: هر فردی که در یک مجموعه قرار می‌گیرد باید به دستور مافوقش اهمیت بدهد. مگر خود زنگی‌آبادی "بله قربان‌ گو" نبوده است؟ کسی که در یک مجموعه قرار می‌گیرد، نمی‌تواند بر خلاف ایده و مسیر مدیر بالادستی‌اش حرکت کند.



تاريخ : 2 / 3 / 1391برچسب:, | 7:5 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از خبرآنلاین، در حالی که باشگاه سپاهان از چند روز قبل اعلام کرد که فقط 1000 بلیت را در اختیار استقلالی ها قرار می دهد و همچنین بلیت فروشی به هیچ عنوان در ورزشگاه فولاد شهر انجام نمی شود اما بلیت بازی دو تیم در بازار سیاه به قیمت زیادی به فروش می رسد.

از اصفهان خبر می رسد که استقلالی های زیادی پشت درهای بسته مانده اند و بدون بلیت اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند.

همین اتفاق باعث شده تا بازار سیاه به راه بیفتد و آنهایی که از هر راهی بلیت بازی را تهیه کرده اند این بلیت ها را به قیمت 25 تا 30 هزار تومان بفروشند.
 



تاريخ : 21 / 2 / 1391برچسب:, | 6:48 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

اینو منه‌گاکی

اینو منه‌گاکی بازیگر یونانی مشعل المپیک لندن را روشن کرد

مشعل بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن در یونان روشن شد.

امروز (دهم مه) مراسمی در معبد هرا کنار استادیوم باستانی بازی‌های المپیک برگزار شد و مشعل را اینو منه‌گاکی، بازیگر یونانی، روشن کرد.

این مشعل روز جمعه ۱۸ مه به بریتانیا منتقل خواهد شد و بعد از سفری ۷۰ روزه برای افتتاح بازی‌های المپیک به لندن خواهد رسید.

اسپیروس گیانیوتیس قهرمان یونانی‌الاصل شنای جهان که متولد لیورپول است، اولین حامل مشعل است. او که قرار است با مشعل به مدت یک هفته قسمتی از مسیر را بدود، بعد از مراسم، حرکت خود را آغاز کرد.

آقای گیانیویتس در صحبت‌هایش گفت: "امروز دوباره ارزش‌های فرازمانی و جهانی المپیک به ما یادآوری شد. ارزش‌هایی که فراتر از تاریخ و جغرافیاست و من باور دارم که در موقعیت دشوار کنونی بیش از همیشه به آنها نیازمندیم".

جیمز پیرس، خبرنگار بی‌بی‌سی، که از نزدیک مراسم را گزارش می‌کرد گفت که به جز لحظات کوتاهی که شعله در ظرف باستانی گوشه استادیوم خاموش شد، بقیه مراسم در کشوری که درگیر بحران‌های سیاسی و اقتصادی است طبق برنامه و بدون مشکل پیش رفت.

لرد کو، رئیس کمیته برگزاری بازی‌های لندن، و ژاک روخه، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک و اسپیروس کاپرالوس، رئیس کمیته المپیک یونان در مراسم حضور داشتند.

لرد کو به بی‌بی‌سی گفت: "امروز روز دعوت ورزشکاران- بهترین ورزشکاران این نسل- به لندن است. این لحظه بزرگی است چرا که المپیک بزرگترین رویداد ورزشی است".

قرار است مشعل را ۵۰۰ ورزشکار دور یونان بگردانند و بعد مشعل به خاک بریتانیا حمل خواهد شد و از روز نوزدهم مه گردش خود دور بریتانیا را از محلی بنام "لندز اند" شروع می کند.

این مراسم در حالی با حضور مسئولان کمیته المپیک انجام شد که یونان در ما‌ه‌های اخیر شاهد ناآرامی‌ها و تظاهرات گسترده‌ای بوده و بحران عظیم اقتصادی به شدت ورزش و مسابقات تدارکاتی یونان را مختل کرده است.

 



تاريخ : 23 / 2 / 1391برچسب:, | 4:20 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فدراسیون فوتبال،حسین ماهینی، شهاب گردان، پیام صادقیان،محمد قاضی (ذوب آهن)، محسن فروزان، احسان حاج صافی، قاسم حدادی فر، محمد ابراهیمی (تراكتورسازی)، شجاع خلیل زاده، قاسم دهنوی، احمد حسن زاده، (مس كرمان)، ابراهیم كریمی‌ (راه آهن)، رضا حقیقی‌ (فجر)،كریم انصاریفرد (سایپا)،علیرضا حقیقی‌(روبین كازان)، محمد رضا خلعتبری (الوصل)، پژمان نوری (الامارات)، هادی عقیلی(العربی) و جواد نكونام(اوساسونا) بازیكنان دعوت شده به تیم ملی هستند.

براساس این گزارش، اسامی 8 بازیكن دیگر كه در تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند (استقلال، پرسپولیس و سپاهان) 27 اردیبهشت، پس از اتمام آخرین بازی مرحلهٔ گروهی، اعلام می شود.

این بازیكنان باید روز دوشنبه قبل ازساعت 13 با در دست داشتن گذرنامه در محل اردوی تیم ملی‌ درهتل آزادی حضور یابند.

فهرست نهایی 24 نفره، برای سفر به استانبول؛ بعد از بازی برنامه ریزی شدهٔ دوستانه، 31 اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.

این نفرات درفاز دوم اردوی تمرینی كه درتركیه انجام می شود شركت خواهند كرد.

تیم ملی‌ اول خرداد ماه به مقصد تركیه حركت خواهد كرد.

درپایان اردوی تركیه، تیم ملی ایران 12 خرداد ماه، برای انجام بازی اول مرحله نهایی دوره مقدماتی جام جهانی‌ مقابل ازبكستان، استانبول را به مقصد تاشكند ترك خواهد كرد.

بلافاصله پس از انجام بازی روز 14 خرداد ماه مقابل ازبكستان، تیم ملی‌ با پرواز چارتر به تهران باز می گردد و به ادامه تمرینات برای بازی مقابل قطر می پردازد.

مسابقات تیم ملی ایران در چارچوب جام جهانی 2014 برزیل به شرح زیر است:

ازبكستان – ایران / 14 خرداد

ایران – قطر / 23 خرداد
 



تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 2:19 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

عصرایران ورزشی- انتشار یک عکس جدید از تمرینات پرسپولیس که شیث رضایی و محمد نصرتی را در حالتی عجیب نشان می دهد، امکان دارد به دردسری جدید برای این دو بازیکن بیانجامد.

این تصویر را یکی از خبرنگاران ورزشی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و زیر آن نوشته است که عکس مربوط به یکی از آخرین تمرین های تیم پرسپولیس است.




 



تاريخ : 27 / 1 / 1391برچسب:, | 1:43 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

تابناک: زهره خالقی بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان کشور مان به این علت که لیگ باشگاهی کشور امارات نام جعلی خلیج ع.ر.ب.ی را بر خود دارد از حضور در آن لیگ و بازی در یکی از تیم های آن کشور خودداری نموده است .

خالقی، بسکتبالیست ملی‌پوش کشورمان در گفتگو یی گفت : سال گذشته از تیم میلان ایتالیا پیشنهاد داشتم اما به دلیل رعایت حجاب اسلامی پاسخ منفی دادم در ضمن دعوت یکی از باشگاه‌های اماراتی را به دلیل نام مسابقات(خلیج ع.ر.ب.ی) و حمایت از نام خلیج فارس رد کردم .


زهره خالقی با 188 سانتی‌متریکی از بلندقدترین بازیکنان تیم ملی است البته این در حالی است که او مي‌گوید در میان دختران نوجوانی که برای طرح استعدادیابی آمده‌اند بازیکنان زیادی با قد بالای 190سانتی‌متر هم وجود دارند.زهره که 11 سال است بسکت بازی مي‌کند معتقد است که پرورش بلندقدترین‌ها مي‌تواند کمک زیادی به تیم ملی کند.

البته گرایش زهره به سمت بسکتبال هیچ ارتباطی به قد بلند و علاقه او به این رشته ورزشی نداشته،بلکه بهترین بازیکن تیم ملی بسکتبال به توصیه معلم ورزش دوران دبیرستانش به این رشته ورزشی گرایش پیدا کرده است

 خالقی جزو نخستین بسکتبالیست‌های نسل جدید است که شانس حضور در مسابقات بین‌المللی را هم پیدا کرده است.

وی با اطمینان از موفقیت زنان بسکتبالیست ایران صحبت مي‌کند و در گفتگو با «نسیم» گفت:«اینطوری که پیش مي‌رود من مطمئنم که ما به جایگاه خوبی در آسیا مي‌رسیم و پیشرفت خوبی دربسکتبال خواهیم داشت .

به هر حال بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان کشور مان با این تصمیم شجاعانه بخاطر احترام به نام خلیج فارس بیش از پیش ارزش خود را نمایان کرد ، لازم است از چنین ورزشکاران باغیرت ایرانی تقدیر شود

در ضمن پیشنهاد می شود در مقابل گستاخی اماراتی ها فوتبالیستهای ایرانی بعنوان اعتراض لیگ امارات را تحریم کنند .

گفتنی ست در حال حاظر پژمان نوری و محمدرضا خلعتبری به ترتیب در تیمهای الامارات و النصر امارات بازی می کنند .



تاريخ : 21 / 1 / 1391برچسب:, | 9:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

نیروهای آتش نشانی زمانی به محل حادثه رسیدند که از خودروی بازیکن مورد نظر تقریبا چیزی باقی نمانده بود
 
خودروی 60 میلیونی یکی از بازیکنان خوزستانی شاغل در لیگ برتر، چند شب پیش در اهواز به آتش کشیده شد. 
  به گزارش سایت گل، خودروی مزدا 3 یکی از بازیکنان خوزستانی شاغل در لیگ برتر که از یکی از شهرهای نزدیک اهواز برای حضور در یک مهمانی به آن شهر رفته بود، در منطقه کیانپارس اهواز توسط افراد ناشناس به آتش کشیده شد و نیروهای آتش نشانی زمانی به محل حادثه رسیدند که از خودروی بازیکن مورد نظر تقریبا چیزی باقی نمانده بود.
 
 این بازیکن که در پست هافبک دفاعی بازی می کند، بنا به دلایلی از تقدیم شکایت رسمی به مراجع ذیربط خودداری کرده است و از سوی مدیران باشگاهش نیز شدیدا مورد انتقاد قرار گرفته که چرا در آن شب بدون هماهنگی باشگاه به اهواز رفته و در آن مکان حضور داشته است.  
 گفته می شود میزبان بازیکن مورد نظر یکی از واسطه های نقل و انتقالات فوتبال بود که این حادثه در مقابل منزل مسکونی وی اتفاق افتاد.



تاريخ : 17 / 1 / 1391برچسب:, | 10:25 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرآنلاین: جواد خیابانی در مسابقه الغرافه – پرسپولیس چند بار اشتباه کرد.

در پایان این مسابقه، زمانی که داور سوت پایان بازی را زده بود، تلویزیون قطر صحنه آهسته گل اول پرسپولیس را نشان داد که در این لحظه خیابانی گفت: «حالا الغرافه یکی از گل‌های خورده را جبران می‌کند!» خیابانی همچنین در صحنه‌ای که بازیکن الغرافه روی جواد کاظمیان خطا کرده بود و بعد یکی از بازیکنان الغرافه توپ را به کرنر زد، گفت: «من که نگاه می‌کنم، نه خطا می‌بینم نه کرنر!»



تاريخ : 28 / 12 / 1390برچسب:, | 8:40 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: مدیر روابط ‌عمومی بیمارستان شهید بهشتی کاشان وضعیت جسمی علی دایی را پس از انجام عمل جراحی رضایتبخش خواند.


حمیدرضا حسین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان گفت: شب گذشته عمل جراحی ترمیمی به دلیل پارگی پوست سر توسط تیم مجرب و متخصص برای علی دایی صورت گرفته و در حال حاضر در آی‌سی‌یو تحت مراقبت‌های ویژه پس از عمل قرار دارد.

وی افزود: عمل جرای علی دایی تا ساعت یک بامداد به طول کشید و در ساعت 3:30 دقیقه نیمه شب به هوش آمد و در حال حاضر شرایط جسمی وی مناسب است.

به گفته حسین‌زاده در صورت تشخیص تیم پزشکی احتمال ترخیص علی دایی از بیمارستان شهید بهشتی کاشان و انتقال وی به تهران وجود دارد.

سرمربی تیم راه‌آهن شب گذشته پس از بازگشت از اصفهان به همراه برادر و مربی این تیم با خودروی شخصی در جاده اصفهان کاشان در نزدیکی منطقه بادرود چپ کرد و راهی بیمارستان شهید بهشتی کاشان شد.

 



تاريخ : 16 / 12 / 1390برچسب:, | 1:24 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

علی کفاشیان خیلی زود تغییرات را در فدراسیون فوتبال شروع کرد.
سردار عزيز از فوتبال رفت

به گزارش فوتبال آنلاين، در پایان نخستین نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال غلامرضا بهروان که تا به حال رئیس کمیته مسابقات فدراسیون بود، به عنوان سرپرست نایب رئیسی دوم فدراسیون انتخاب شد. ظاهرا علی کفاشیان خیلی زود تغییرات را در فدراسیون شروع کرده و به عنوان اولین گام، سازمان لیگ را متحول کرد. نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ است که حالا بهروان با سمت سرپرستی نایب رئیسی دوم، سرپرست سازمان لیگ شده است.




تاريخ : 15 / 12 / 1390برچسب:, | 9:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

بازيكن تيم هندبال بانوان ون كردستان عنوان بهترين گلزن ليگ را از آن خود كرد.

 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سميرا علي رمائي بازيكن تيم ون كردستان به عنوان خانم گل رقابت‌هاي ليگ برتر هندبال بانوان انتخاب شد. اين بازيكن توانست در رقابت‌هاي ليگ امسال كه هفته‌ي گذشته با قهرماني تيم ثامن الحجج (ع) سبزوار به پايان رسيد، 147 گل به حريفان بزند و اين عنوان را به دست آورد.

 

همچنين ساناز رجبي با 97 گل از تيم مجيد تهران و زهرا تقي‌يار با 93 گل از ذوب آهن اصفهان در رتبه هاي بعدي جدول بهترين گلزنان ليگ قرار گرفتند.



تاريخ : 7 / 12 / 1390برچسب:, | 11:3 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نشست هماهنگی مسئولین فدراسیون در حالی برگزارشد که اعضا در خصوص برگزاری دیدار ایران و قطر، زمان تمرین تیم ها، محل اسکان تیم ها و داوران وناظران و نحوه برگزاری این بازی بحث و بررسی کردند.

نشست مطبوعاتی تیم های ملی ایران و قطر روز سه شنبه نهم اسفند ماه راس ساعت 12:30 در هتل آکادمی ملی فوتبال و نشست هماهنگی تیم ها نیز راس ساعت 13 در همین مکان برگزار می شود.

تیم ملی قطر بعد از ظهر روز دوشنبه هشتم اسفندماه از طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران خواهد شد و پس از انجام بازی خود مقابل ایران، ساعت 22 تهران را به مقصد کشورش ترک می کند.

بر همین اساس اسامی داوران،ناظرمسابقه و ناظر داوری این دیدار به شرح زیر است:

ناظر بازی :توان كوك تران از ویتنام

ناظر داوری : محمد علی بوسیم از امارات

داور :روشن ایرماتوف از ازبكستان

كمك داور اول : عبدوخمیدولو رسولف از ازبكستان

كمك داور دوم : باخادیر كوچكاروف از قرقیزستان

داور چهارم : ولادیسلاو تسیتلین از ازبكستان



تاريخ : 30 / 11 / 1390برچسب:, | 10:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

فارس- مهاجم تیم ملی فوتبال به دلیل عدم پرداخت مالیات ممنوع‌الخروج شد و نتوانست به امارات برود.

رضا نوروزی که باید روز گذشته همراه سایر بازیکنان تیم ملی به امارات می رفت به دلیل مشکلات مالیاتی نتوانست به دوبی برود.

او از زمان قرارداد با باشگاه استیل‌‌آذین مالیات خود را پرداخت نکرده و ظاهرا قرار بوده این مالیات را باشگاه استیل‌آذین پرداخت کند که این اتفاق رخ نداده است.

نوروزی که به دلیل عدم پرداخت مالیات ممنوع الخروج شده، برای حضور در اردوی تیم ملی از چک شخصی خودش استفاده کرد و قرار است فردا همراه سه بازیکن ملی پوش استقلال راهی امارات شود.

رحمتی، منتظری و حیدری به دلیل بازی امروز استقلال با الاتفاق فردا به امارات می روند.



تاريخ : 25 / 11 / 1390برچسب:, | 12:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

جعفري مدير عامل باشگاه تراكتورسازي تبريز امروز در فدراسيون فوتبال حاضر شد و براي شركت در انتخابات اين فدراسيون ثبت‌نام كرد.
 
به گزارش ايسنا،وي براي حضور در هيات رييسه فدراسيون فوتبال نام نويسي كرده است.



تاريخ : 24 / 11 / 1390برچسب:, | 2:43 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

فرهاد مجیدی در بازی اخیر خود توانست دو گل از سه گل تیم الغرافه را برابر الخریطیات به ثمر برساند.



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 11 / 1390برچسب:, | 8:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از مهر، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد: ازسوی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران امروز یکشنبه اسامی 37 بازیکن اعلام شد.
 
خسرو والی زاده درباره این اسامی توضیح داد از میان این بازیکنان، چهارشنبه شب و پس از برگزاری دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر، اسامی 27 بازیکن اعلام خواهد شد تا تیم ملی را در اردوی دوبی همراهی کنند. ضمنا در بازگشت به تهران، از میان 27 بازیکن مذکور، 23 نفر برای دیدار روز دهم اسفند با قطر برگزیده خواهند شد.
 
بر این اساس اسامی 37 بازیکن دعوت شده به شرح زیر است:
مهدی رحمتی، خسرو حیدری، فریدون زندی، آرش برهانی، پژمان منتظری و علی حمودی(استقلال)، علی کریمی، مازیار زارع، محمد نوری، غلامرضا رضایی، علیرضا نورمحمدی، امیرحسین فشنگچی و مهرداد پولادی(پرسپولیس)، محسن فروزان، احسان حاج صفی، قاسم حدادی فر و محمد ابراهیمی(تراکتورسازی تبریز)، محمد غلامی(داماش گیلان)، محمدباقر صادقی، حسین ماهینی و محمد قاضی(ذوب‌آهن اصفهان)،کریم انصاریفرد(سایپا)، سیدجلال حسینی، محسن بنگر و سیدمهدی سیدصالحی(سپاهان اصفهان)، مهدی رجب زاده و رضا حقیقی(فجرسپاسی شیراز)، رضا نوروزی(فولاد)، شجاع خلیل‌زاده(مس کرمان)، محسن مسلمان(ملوان بندرانزلی) سوشا مکانی(نفت تهران) و جواد نکونام، علیرضا حقیقی، هادی عقیلی، پژمان نوری، محمدرضا خلعتبری، اشکان دژآگه(بازیکنان لژیونر)
 
والی زاده افزود: 27 بازیکنی که از میان نفرات فوق، چهارشنبه شب اعلام خواهند شد، باید پنجشنبه شب (27 بهمن) با در دست داشتن گذرنامه خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.
 
تیم ملی فوتبال کشورمان صبح روز جمعه 28 بهمن عازم دوبی خواهد شد و تا 5 اسفند در این شهر اردو و یک دیدار تدارکاتی خواهد داشت. این دیدار روز چهارم اسفند ماه با تیم ملی اردن در ورزشگاه الوصل برگزار خواهد شد.
 
تیم ملی کشورمان شامگاه پنجم اسفند به ایران بازخواهد گشت و از بعدازظهر روز 6 اسفند تمرینات خود را در تهران ازسر خواهد گرفت تا خود را برای دیدار دهم اسفند برابر قطر آماده کند.



تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:, | 2:4 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

سایت باشگاه استقلال در مطلبی به عدم استقبال تماشاگران از بازی های این تیم پرداخته و در این خصوص نارضایتی خود را نشان داده است. در این مطلب آمده است:



ادامه مطلب
تاريخ : 16 / 11 / 1390برچسب:, | 4:28 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گروهی از چتربازان ایرانی و خارجی بزرگترین پرش دسته جمعی در غرب آسیا را از فراز برج میلاد تهران انجام می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر،33 چترباز ایرانی به همراه مارتین داماس چترباز کانادایی صبح فردا (دوشنبه 17 بهمن ماه) و در صورت مساعد بودن هوای پایتخت از فراز برج میلاد پرش دسته جمعی (بیس جامپ) خود را انجام می دهند.

پرش چتربازان از فراز برج میلاد تهران باهمکاری برج میلاد تهران و انجمن ورزش های هوایی کشور برگزار می شود.
چتربازان کشور از ارگان های مختلف هواپیمایی، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج، انجمن ورزش های هوایی و با هدف بر قراری صلح جهانی اقدام به این کار کرده اند.

این برنامه فردا دوشنبه ساعت 9 صبح از فراز برج میلاد تهران اجرا می شود.



تاريخ : 16 / 11 / 1390برچسب:استقلال,مصاحبه, | 7:38 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

بازيكنان تيم استقلال كه پيش از اين توسط حضور پورحيدري، سرپرست تيم از انجام مصاحبه منع مي شدند، اين بار مسئولان تيم استقلال براي پرهيز از حاشيه و حرف و حديث از انجام مصاحبه جلوگيري كردند.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران: اعضاي تيم استقلال با شرايط ايده آلي روبرو نيستند آنها روحيه لازم را براي تمرين كردن ندارند و بازي با سايپا و ديدار پلي آف ليگ قهرمانان نيز براي آنها در پيش است.
 
اعضاي باشگاه استقلال در غياب مدير عامل تيم چنين تصميمي را اتخاذ كردند و از نفرات خواستند كه كسب روحيه كنند و به مسائل اطراف توجهي نداشته باشند. 



تاريخ : 13 / 11 / 1390برچسب:, | 9:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با هت تریک در دربی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایمون زائد مهاجم پرسپولیس با به ثمر رساندن سه گل در دیدار مقابل استقلال به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. نکته جالب توجه این است که این بازیکن به عنوان یار تعویضی در نیمه دوم وارد زمین شد.

* هواداران پرسپولیس حاضر به ترک ورزشگاه نیستند و از خوشحالی همچنان مشغول تشویق تیم محبوب خود هستند. بهت هواداران استقلال نیز در روی سکوها جالب توجه است. آنها که تا دقایق پایانی از رقیب سنتی خود پیش بودند، در ثانیه پایانی پیروزی را با شکست عوض کردند.

* هواداران پرسپولیس با تشبیه این برد 10 نفره با 6 گل این تیم مقابل استقلال در سال 52 تیم محبوب خود را تشویق کردند.

* مجتبی جباری بعد از به ثمر رسیدن گل سوم پرسپولیس بلافاصله راهی رختکن شد. هواداران استقلال نیز در بین راه از عدم حضور وی در این مسابقه ابراز گلایه داشتند.



تاريخ : 13 / 11 / 1390برچسب:, | 8:3 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این مراسم با حضور مسئولان باشگاه، شخص محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، عزیز الله محمدی (رئیس سازمان لیگ)، حجت الله بهمنی (مدیر روابط عمومی سازمان لیگ)، علیرضا حقیقی، جلال اکبری و جمعی از خبرنگاران، گزارشگران، عکاسان و تصویربرداران رسانه ها با مجری گری جواد یحیوی برگزار شد.

نشان رسمی و جدید باشگاه پرسپولیس که با احترام به اصالت نشان قبلی بازآفرینی شد، در کنار پورتال جدید باشگاه پرسپولیس و همچنین سامانه پیامکی هواداران (۲۰۰۰۱۳۴۶) که ارتباط هواداران با پرسپولیس را با ارائه خدمات نوین و حرفه ای میسر می کند، معرفی شد.

گفتنی است؛ پایگاه اینترنتی جدید باشگاه پرسپولیس از روز شنبه در اختیار عموم هواداران و رسانه ها قرار خواهد گرفت.



عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: مجتبی جباری با لباس شخصی در ورشگاه حاضر شده و نمی‌تواند برای استقلال به میدان رود.

 

خبرگزاری فارس: تعجب هواداران استقلال و تشویق کریمی/ جباری با لباس شخصی آمد

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی رحمتی، هادی زرین ساعد و حسین تراب پور دروازه بان ها و مربی گلرهای استقلال اولین نفراتی بودند که وارد زمین شدند. هواداران استقلال به شدت این نفرات را تشویق کردند.

* دوربین عنکبوتی از ساعت ۱۶:۳۰ شروع به کار کرد.

*  تیم استقلال در ساعت ۱۷:۱۵ برای گرم کردن وارد زمین شد. آتیلا حجازی، فریبا و هنکه برای گرم کردن نفرات به زمین آمدند.

* استقلالی ها از اینکه پرسپولیس با سیستم ۴-۳-۳ می خواهند بازی کنند تعجب کرده و از نیمکت نشینی مهدوی کیا متعجب شدند.

* عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ ساعت ۱۶:۳۰ وارد ورزشگاه شد. حسن زاده رئیس کمیته انضباطی هم در ورزشگاه حضور دارد.

* مجتبی جباری که مصدومیت دارد همراه استقلال وارد ورزشگاه شد اما لباس شخصی به تن دارد. وی در لیست 18 نفره هم نیست.

* در فاصله کمتر از 40 دقیقه مانده به شروع مسابقه بیش از ۶۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

* بازیکنان پرسپولیس دقایقی بعد از بازیکنان استقلال از طرف جایگاه استقلالی ها وارد زمین شدند و همین مسئله باعث شد هواداران استقلال آنها را هو کنند. هواداران پرسپولیس هم برای روحیه دادن به بازیکنان تیم خود به شدت آنها و علی کریمی را تشویق کردند.

* هواداران استقلال پس از اینکه علی کریمی به سمت هواداران پرسپولیس رفت تا به احساسات آنها پاسخ دهد، علی دایی را تشویق کردند.

* حسن زاده و فنایی با حجازی و فریبا برای دقایقی صحبت کردند.

* مسئولان ورزشگاه آزادی به خبرنگاران در فاصله کمتر از یک ساعت به شروع بازی اطلاع دادند تلفن های ورزشگاه وصل شده و می توانند از امکانات آن استفاده کنند.

* میلاد میداودی مهاجم استقلال از سوی هواداران این تیم بیشتر از سایرین تشویق شد.



تاريخ : 13 / 11 / 1390برچسب:, | 10:43 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

هفتادوچهارمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی به پایان رسید که استقلال تا 10 دقیقه پایانی با نتیجه 2 بر صفر برنده بازی بود اما پرسپولیس که 10 نفره به بازی ادامه می داد در دقایق پایانی سه بار توسط مهاجم خارجی خود به گل رسید و طلسم باخت هایش را شکست.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت 18 امروز پنجشنبه به قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در پایان تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست داد.

در این دیدار که در حضور بیش از 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد پرسپولیس با ترکیب حسین هوشیار، رضا نورمحمدی، حمید علی عسگر، مجتبی شیری، ابراهیم شکوری، مازیار زارع، محمد نوری، هادی نوروزی، غلامرضا رضایی، مهرداد اولادی و علی کریمی به میدان رفت و استقلال نیز با ترکیب سید مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، میثم حسینی، علی حمودی، کیانوش رحمتی، الونگ الونگ، فریدون زندی، اسماعیل شریفات، میلاد میداودی و آرش برهانی به میدان رفت.

در شروع بازی دو تیم احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بودند اما با گذشت دقایقی از بازی این پرسپولیس بود که عملکرد بهتری نسبت به استقلال داشت و صاحب چند موقعیت خوب گلزنی شد. در دقیقه 15 این دیدار محمد نوری درون محوطه جریمه توپ را به زاویه مخالف فرستاد که رحمتی با شیرجه ای عالی مانع از گل شدن این توپ شد.

در ادامه بازی بازهم این پرسپولیس بود که صاحب موقعیت شد و در دقیقه 21 توسط هادی نوروزی می توانست دروازه رحمتی را باز کند اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به خارج رفت. در این صحنه مدافعان استقلال تعلل کردند و توپ در موقعیتی عالی مقابل پای مهاجم پرسپولیس افتاد اما ضربه او به بیرون رفت.

در حالی که پرسپولیس تیم برتر میدان بود در دقیقه 31 اشتباه علی کریمی باعث شد استقلال به گل برسد. در این دقیقه کاپیتان پرسپولیس توپی که در حال رفتن به بیرون زمین بود را به داخل برگرداند و در اختیار فریدون زندی قرار داد که پاس زیبای زندی درون محوطه جریمه به میلاد میداودی رسید و این بازیکن نیز با ضربه ای زیبا از روی دستان حسین هوشیار دروازه پرسپولیس را باز کرد.

در دقایق باقیمانده نیمه اول استقلال شرایط بهتری پیدا کرد و با روحیه ای مناسب تر بازی را دنبال کرد. با این حال نیمه اول بازی سردی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم که بیشتر خشونت چاشنی کار بازیکنان استقلال و پرسپولیس بود.

در نیمه دوم مظلومی محسن یوسفی را به جای الونگ به میدان فرستاد و مصطفی دنیزلی هم مهدی مهدوی کیا و زاید را به میدان فرستاد اما هنوز دقایقی از شروع بازی نگذشته بود که در دقیقه 50 فریدون زندی روی یک توپ برگشتی گل دوم را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

در ادامه و در شرایطی که پرسپولیس برای جبران دو گل خورده تلاش می کرد مهرداد اولادی با حرکتی غیراخلاقی اسماعیل شریفات را سرنگون کرد که علیرضا فغانی با کارت قرمز مستقیم این بازیکن را در دقیقه 68 اخراج کرد تا وضعیت پرسپولیس بدتر از قبل شود.

با حضور مهدوی کیا در زمین پرسپولیس جان تازه ای گرفت اما درخشش مهدی رحمتی مانع از باز شدن دروازه آبی ها شد. در دو صحنه شوت های زیبای مهدی مهدوی کیا را دروازه بان ملی پوش استقلال به زیبایی دفع کرد.

در 10 دقیقه پایانی پرسپولیس حملات بیشتری را روی دروازه استقلال پی ریزی کرد و در دقیقه 82 پاس زیبای محمد نوری در عمق دفاع استقلال به ایمون زاید تازه وارد رسید تا او با ضربه ای دقیقه گل اول را وارد دروازه رحمتی کند. زاید یک دقیقه بعد با ضربه سر گل دوم را وارد دروازه استقلال کرد تا تیم 10 نفره پرسپولیس بازی باخته را با تساوی عوض کند.

در دقایق پایانی این پرسپولیس بود که میل بیشتری برای رسیدن به پیروزی داشت و حملاتی را روی دروازه استقلال انجام داد  و در حالی که هواداران این تیم از تساوی راضی بودند در دقیقه 91 ایمون زاید روی پاس حسین بادامکی گل سوم خودش و پرسپولیس را به ثمر رساند تا سرخپوشان به یک پیروزی با ارزش و شیرین دست پیدا کنند.

 



تاريخ : 12 / 11 / 1390برچسب:, | 1:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست و چهارم را اعلام کرد.

بر این اساس علیرضا فغانی که هفته گذشته نیز جدال تیم های همشهری تراکتورسازی و شهرداری تبریز را سوت زده بود، این شانس را به دست آورد که برای نخستین بار دربی 74 پایتخت را نیز سوت بزند.

فغانی را در این مسابقه حست کامرانی فر و رضا سخندان به عنوان کمک داور سعید بخشی زاده به عنوان داور چهارم همراهی خواهد کرد. ضمن اینکه یدالله سلیمانی نیز ناظر داوری است.

 

ا img:hover{border-radius: 50px; opacity:0.8;filter:alpha(opacity=80); -webkit-transform:scale(1.1):( Webkit: Scale up image to 1.2x original size); -moz-border-radius:6px;-webkit-border-radius:30px; box-shadow: 10px 10px 5px #000; -moz-transform:scale(1.1):( Mozilla scale version); -moz-transform:scale(0.9):(Explorer scale version); } img:out{border-radius: 40px; opacity:1;filter:alpha(opacity=100); -webkit-transform:scale(0.9):( Webkit: Scale down image to 0.8x original size); padding:0px; float:center; -moz-transform:scale(0.9):(Mozilla scale version); -moz-transform:scale(0.9):(Explorer scale version); } img{ -webkit-transform:scale(0.8); /*Webkit: Scale down image to 0.8x original size*/ -moz-transform:scale(0.8); /*Mozilla scale version*/ -o-transform:scale(0.8); /*Opera scale version*/ -webkit-transition-duration: 0.5s; /*Webkit: Animation duration*/ -moz-transition-duration: 0.5s; /*Mozilla duration version*/ -o-transition-duration: 0.5s; /*Opera duration version*/ opacity: 0.7; /*initial opacity of images*/ margin: 0 10px 5px 0; /*margin between images*/ } img:hover{ -webkit-transform:scale(1.1); /*Webkit: Scale up image to 1.2x original size*/ -moz-transform:scale(1.1); /*Mozilla scale version*/ -o-transform:scale(1.1); /*Opera scale version*/ box-shadow:0px 0px 30px gray; /*CSS3 shadow: 30px blurred shadow all around image*/ -webkit-box-shadow:0px 0px 30px gray; /*Safari shadow version*/ -moz-box-shadow:0px 0px 30px gray; /*Mozilla shadow version*/ opacity: 1; }



ادامه مطلب
تاريخ : 12 / 11 / 1390برچسب:, | 7:38 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

زشک تیم فوتبال راه‌آهن شهرری اعلام کرد حسین کاظمی به دلیل شکستگی فک بالا تا سه هفته نمی‌تواند این تیم را در مسابقات لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش مهر، در جریان برگزاری دیدار تیم‌های راه‌آهن شهرری و شهرداری تبریز از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر که روز یکشنبه هفته جاری در ورزشگاه اکباتان برگزار شد، حسین کاظمی و مهرداد کفشگری به شدت با هم برخورد کرده و دچار مصدومیت شدند.

علیرضا شهاب، پزشک تیم راه آهن در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت این بازیکنان مصدوم گفت: حسین کاظمی در این برخورد دچار شکستگی فک بالا شده و صورتش باید بی‌حرکت باشد، به همین دلیل نمی‌تواند سه هفته تیم را همراهی کند.

وی با بیان اینکه کاظمی می‌تواند در تمرینات گروهی شرکت کند ولی برای پیشگیری از وارد آمدن ضربه مجدد به فک، در مسابقات، تیم راه‌آهن را همراهی نخواهد کرد، افزود: در این برخورد سه دندان کاظمی هم شکسته است، ضمن اینکه در صحنه‎‌ای دیگر سرش دچار خراش سطحی شد و مشکلی ندارد.

پزشک تیم فوتبال راه‌آهن شهرری در مورد مهرداد کفشگری اظهار داشت: این بازیکن هم سرش 9 بخیه خورده و باید استراحت کند، پس نمی‌تواند در بازی آینده به میدان برود.

دیدار تیم‌های فوتبال فجرسپاسی شیراز و راه‌آهن شهرری در هفته بیست و چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 15:30 روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود.