تاريخ : 31 / 1 / 1391برچسب:, | 7:27 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:



تاريخ : 31 / 1 / 1391برچسب:, | 7:25 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

امیرپوردستان در خصوص اظهارنظر کشورهای بیگانه درباره جزایر سه‌گانه ایران گفت: اگر بخواهد تعرضی صورت بگیرد و موضوع از طریق سیاسی حل نشود نیروهای نظامی آماده‌اند اقتدار ایران را به کشور متعرض نشان دهند. 

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش بزرگداشت روز ارتش که با حضور وابستگان نظامی کشورهای خارجی برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص برخی اظهارنظرها درباره جزایر سه‌گانه کشورمان اظهار داشت: حاکمیت این جزایر از قدیم‌الایام متعلق به ایران بوده و جمهوری اسلامی نیز از این حق خود قاطعانه و با قدرت دفاع می‌کند.

به گزارش فارس، امیر پوردستان با بیان اینکه به هیچ کشوری اجازه کوچکترین دست‌اندازی را نمی‌دهیم، تصریح کرد: اگر اینطور شود و مسئله از طریق سیاسی حل نشود نیروهای نظامی آماده‌اند اقتدار نظام را به کشور متعرض نشان دهند.



تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 2:8 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: خبر قطع شدن اینترنت تا شهریور ماه و ایجاد اینترنت ملی مربوط به حاشیه همایشی در اواخر سال 89 بوده که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس رضا تقی‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به بحث مطرح شدن اینترنت ملی گفت: این بحث به هیچ عنوان درست نیست و من چندبار مصاحبه کردم و در خصوص این مسئله صحبت کردم.

وی افزود: ما اینترنت ملی نداریم و آنچه که در برنامه پنجم توسعه برعهده ما نهاده شده است بحث شبکه ملی اطلاعات است.

وزیر ارتباطات ادامه داد: خبر قطع شدن اینترنت و ایجاد اینترنت ملی مربوط به حاشیه همایشی در اواخر سال 89 بوده و این موضوع که تا شهریور اینترنت قطع خواهد شد به هیچ وجه صحت ندارد.

تقی‌پور گفت: شبکه ملی اینترنت یک شبکه چند لایه وسیع و با پهنای باند زیاد است که در کل کشور و تمام استان‌ها ایجاد شده است.

وی افزود: کاربرد اصلی این شبکه نیز این است که اطلاعاتی که در کشور تولید می‌شود و حجم آن روز به روز افزایش می‌یابد در داخل کشور منتقل می‌شود دیگر در پهنای باند بین‌المللی مبادله نشود و هزینه‌ای برای آن صرف نگردد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: هدف از این کار مدیریت آنها در داخل کشور است که چند مزیت عمده دارد. اولین آن این است که چون در داخل کشور گردش می‌کند امنیت بسیار بالایی دارد.

تقی‌پور گفت: اطلاعاتی که از طریق گوگل و یاهو و سایر توتال‌ها چرخش می‌کند حتما مانیتور می‌شود و برای جاهای مختلف از جمله تحلیل‌ها و یا برداشت از آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی گفت: ما می‌خواهیم این مسئله سامان بگیرد تا امنیت آن بالاتر برود البته این اطلاعات از حجم بالایی نیز برخوردار است و امروز نزدیک به 70 و 80 درصد اطلاعات ما اینگونه است و ضرورتی ندارد تا این اطلاعات در داخل پهنای باند بین‌المللی مدیریت شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: بحث دیگر پهنای باند است که در این صورت ما نیاز به تامین پهنای باند در خارج نخواهیم داشت.

تقی‌پور در پاسخ به سوال دیگری در مورد گسترش نسل سوم شبکه تلفن همراه موسوم به رایتل گفت: این شبکه هم‌اکنون به سرعت در تهران در حال گسترش است و با نصب آنتن‌های جدید امیدواریم واگذاری‌های جدید در این حوزه داشته باشیم.



تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 12:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق ، حسن بيادي سخنگوي جبهه ايستادگي در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره ليست پيشنهادي اين جبهه براي دور دوم انتخابات مجلس نهم گفت: اين ليست 25 نفره شامل؛ حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحي‌مقدم،
علي مطهري،
حجت‌الاسلام والمسلمين محسن كازروني،
حسين مظفر،
محمدرضا باهنر،
مهرداد بذرپاش،
 الهام امين‌زاده،
 لاله افتخاري،
نبي رودكي،
 پرويز سروري،
محمد سليماني،
 حسن غفوري‌فرد،
حسين فدايي‌آشتياني،
اسماعيل كوثري،
جواد محمدي،
 احمد توكلي،
 زهره طبيب‌زاده،
الياس نادران،
 فاطمه رهبر،
زهره الهيان،
 اسدالله بادامچيان،
 محمدنبي حبيبي،
علي‌اصغر خاني،
 عليرضا صفارزاده،
 ابراهيم انصاريان
 



تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 12:16 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

چک پولهای منتشر شده توسط بانک مرکزی از آن زمان تاکنون با توجه به فقدان اسکناس درشت و اینکه پشت نویسی نمی شد، عملا نقش پول درشت را ایفا می کرد، هم اکنون نیز این دغدغه به وجود آمده که با خروج چک پولها از بازار مبادلات پولی مردم با مشکلاتی مواجه شود.



ادامه مطلب
تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 12:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

فرمانده کل ارتش در خصوص حضور ۲ ناو هواپیمابر آمریکا در آ‌بهای خلیج فارس، گفت: قبلا به آنها تذکر داد‌ه‌ایم که برخی مناطق برای ما مناطق تهدید در خلیج فارس محسوب می‌شوند که آنها هم به این اخطار توجه کردند.

امیر سرلشکر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با فارس، در خصوص حضور 2 ناو هواپیمابر آمریکا در آبهای خلیج فارس، گفت: الان دیگر حضور این ناوها یک ژست تبلیغاتی بیش نیست و ارزش نظامی ندارد.

وی ادامه داد: در یک مقایسه می‌بینیم حضور نیروهای فرامنطقه‌ای در بعضی از کشورهای جنوبی خلیج فارس که پایگاه دارند قطعا به مراتب تجهیزات و حضورشان بیش از چیزی است که در یک ناو چند صدمتری جمع شود.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: البته ما هم قبلا به آنها تذکر داد‌ه‌ایم که برخی مناطق برای ما مناطق تهدید در خلیج فارس محسوب می‌شوند که آنها نباید در آنجا بایستند و آنها هم به این اخطار توجه و آن را رعایت می‌کنند، اما عبور و مرور این ناوها برای خود آنها جز یک ژست تبلیغاتی، دستاورد دیگری ندارد و برای ما هم یک هدف شیرین است.

صالحی در ادامه به ارتش‌های کشورهای منطقه و اقداماتشان اشاره و تصریح کرد: دلیل اینکه 29 فروردین روز ارتش نامگذاری شده این است که حضرت امام(ره) زمزمه‌هایی که برای انحلال ارتش بود را خنثی کردند و فرمان دادند که ارتش آمد و در خیابانها رژه رفت و این ارتش می‌تواند الگویی باشد برای ارتش‌های منطقه که اگر با ملتها و انقلاب خودشان همراهی کنند می‌توانند برای آنها یک مایه افتخار باشند.



تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 12:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که رژیم آل سعود 8 تن از هموطنان کشورمان که در زندان شهر «دمام» در شرق سعودی بازداشت بودند را اعدام کرد.

به گزارش شیعه آنلاین، گفته می شود اعدام این 8 ایرانی بدون هرگونه محاکمه و یا اقدامات لازم قانونی انجام شد. زمان دقیق اعدام این هموطنانمان روز یکشنبه 15/4/2012 بوده اما این خبر تا به این لحظه از ترس واکنش جمهوری اسلامی ایران، توسط رسانه های سعودی محرمانه مانده بود.

در همین حال یک فعال سیاسی سعودی که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد که علت اعلام نشدن این خبر، اختلاف شدید درون خاندان حاکم سعودی بر سر اجرای حکم اعدام این 8 ایرانی بوده است.

دستور اعدام این ایرانی ها مستقیما توسط شاهزاده «نایف بن عبدالعزیز آل سعود» وزیر کشور سعودی صادر شده بود. وی بدون اجازه و هماهنگی با «ملک عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه سعودی این کار را کرده است.

گفتنی است این 8 ایرانی که از هموطنان شهرهای جنوبی کشورمان بوده اند، حدود شش سال پیش در یک لنج ماهیگیری در آب های بین المللی در نزدیکی مرز آبی عربستان سعودی بازداشت شده بودند.

نام این 8 ایرانی اعدام شده بدین شرح است: 1- شاکر يعقوب إسحاق 2- عادل عبد الباري رضوی 3- سيد جواد موسوي 4- سالم شرهان 5- سعيد حميد عطار 6- صباح عاشور 7- قاسم رضوی 8- يعقوب فارسي نجات.



تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 11:59 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

محور هراز به دلیل ریزش کوه از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز مسدود شد.
به گزارش فارس و بر اساس اطلاعیه پلیس راهور، محور هراز در استان مازندران به دلیل ریزش کوه در حد فاصل امامزاده هاشم - سه راهی وانا از ساعت ۸:۳۰ امروز مسدود شده است.

براساس اعلام پلیس راهور این محور تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.



تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 11:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

نکته ابهام برانگیز در سانحه رانندگی معروف علی دایی ، بازنشدن کیسه های هوای اتومبیل آقای گل فوتبال جهان بود.



ادامه مطلب
تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 11:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

کیوان کثیریان در خبرآنلاین نوشت:

حالا واجب‌تر از شما نبود که به گونترگراس نامه بنویسد؟ اصلا شما حوزه کاری‌ات ادبیات است؟ سیاست خارجی است؟ انرژی هسته‌ای است؟ اصلا شما گونترگراس را می‌شناسید آقای عزیز؟ اصلا شعرش را خوانده‌اید؟ زبان آلمانی که می‌دانم بلد نیستید. چه کسی برایتان ترجمه کرده؟ با چه ترجمه‌ای خوانده‌اید؟ واقعا خوانده‌اید؟



ادامه مطلب
تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 8:59 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

عباس پهلوان در حال مستی جملاتی را در برنامه تلویزیونی اش به زبان می آورد که اوج وقاحت و بی حیایی این جماعت را در برابر دوربین به نمایش می گذارد.

به گزارش ندای انقلاب به نقل از باشگاه خبرنگاران ، حال و روز اسف بار اپوزسیون خارج از کشور حتی به برنامه های تلویزیونی آنها هم کشیده و آبرو ریزی تمام عیاری را برایشان رقم زده است. عباس پهلوان در حال مستی جملاتی را در برنامه تلویزیونی اش به زبان می آورد که اوج وقاحت و بی حیایی این جماعت را در برابر دوربین به نمایش می گذارد.
این سلطنت طلب دائم الخمر می گوید : " دخترم می گه که چرا با بینندگان تون تجاوز نکردید ! چند دقیقه دیگه هم میاد تا برنامه رو اجرا کنه!
پهلوان در پایان برنامه نیز میگوید :" روی همتون رو می بوسم محرم و نامحرم هم برام توفیری نمی کنه، دیگه از سن من گذشته این حرفها.



تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 8:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از مهر، با وجود انتقاد چند هفته اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر ضرورت به تعویق افتادن اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها از اعضای کابینه دولت از احتمال صدور دستور اجرای فاز دوم طرح تحول اقتصادی توسط رئیس جمهور خبر می دهند.
با این وجود به نظر می‌رسد اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها حداقل تا خرداد ماه امسال به تعویق افتاده و از این رو قیمت و سهمیه‌های بنزین هم حداقل برای مدت یکماه بدون تغییر تثبیت شده است.
 
بر این اساس تا ساعت 24 فردا پنج شنبه 31 فروردین ماه 60 لیتر سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای به کارتهای هوشمند سوخت واریز می‌شود تا حداقل تا اول خرداد پای بنزین 1000 تومانی به جایگاه‌‌های سوخت باز نشود.
 
برای دومین ماه سالجاری بنزین سهمیه‌ای خودروهای شخصی 60 لیتر و با نرخ نیمه یارانه ای 400 تومان تعیین شده است. همچنین اردیبهشت ماه سالجاری، برای موتورسیکلتها 25 لیتر سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای و برای خودروهای شخصی 500 لیتر سهمیه بنزین آزاد (700 تومانی) پیش بینی شده است.
 
در همین حال سهمیه بنزین آزاد خودروهای شخصی در صورت اتمام سهمیه بنزین نیمه یارانه ای 400 تومانی خودروها از طریق کارت هوشمند سوخت خودرو قابل برداشت است ضمن آنکه برای فروردین ماه هیچگونه محدودیت زمانی برای استفاده از سهمیه بنزین 100 تومانی ذخیره شده در کارتها تعیین نشده است.
 
در همین حال محمد رویانیان ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور هم تاکید کرده است: سهمیه بنزین اردیبهشت ماه همانند ماه‌های گذشته و بدون تغییری در میزان و قیمت واریز می‌شود.
 
پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، بنزین معمولی یارانه ای 400 تومان، بنزین معمولی آزاد 700 تومان، بنزین سوپر نیمه یارانه ای 500 تومان و بنزین سوپر آزاد 800 تومان در سطح جایگاههای کشور عرضه شده است.



تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 8:49 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به نظر می رسد که در آخرین سال فعالیت دولت دهم حوزه اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری با تغییرات جدیدتری روبه رو خواهد شد.

به گزارش فارس حدیدترین نمونه تغییرات کوچ محمد حسن صالحی مرام معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری به معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری باشد که امروز حکم وی از سوی رییس سازمان صادر شد.

در همین رابطه صالحی مرام با تایید این خبر گفت: انشالله از این به بعد در این سمت به خدمت در دولت دهم ادامه خواهم داد.

وی در مورد تعیین جانشین خود تصریح کرد: فکر می کنم جانشین من در این سمت به زودی و تا پس فردا مشخص شود.

صالحی مرام درباره امکان جایگزینی محمد شیخان رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهور به این سمت گفت: نمی دانم شاید ایشان هم جزو یکی از گزینه ها باشند ولی فعلا در این خصوص اطلاعی ندارم.

بنابر این گزارش معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری وظیفه مدیریت امور رسانه ای دفتر ریاست جمهوری را بر عهده دارد.

از سوی دیگر امروز نیز گفتگوی زنده رییس جمهور با مردم که قرار بود پس از اخبار ساعت 21 پخش شود، لغو شد.

پیش از این محمد رضا رحیمی بحث یارانه‌ها را از جمله مهم‌ترین محورهای سخنان زنده رییس جمهور بیان کرده بود.



تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 8:3 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از جام، سایت "بالاترین" (Balatrin) دوشنبه 28فروردین(April.16) نوشت: «چرا طرفداران موسوی از انتشار عکس وی در ویلای شمال پرهیز می کنند؟»



بر پایه این گزارش، یکی از کاربران بالاترین در پست خود نوشت: «چندی است عکسی از میرحسین موسوی منتشر شده است که وی را در جایی که گفته می شود ویلایی در شمال کشور است نشان می دهد. گفته می شود وی درجریان دیدار نوروزی با فرزندانش به روستایی در شمال کشور رفته است. این اصلا چیز بدی نیست ولی نکته عجیب این است که طرفداران آقای موسوی اصرار دارند که وی همچنان درحبس خانگی بوده است و حتی لینک هایی که تحت این عنوان به بالاترین فرستاده شده اند، تحت عنوان "خبر غیرواقعی" [!] حذف گردیده اند. به راستی چرا طرفداران موسوی از انتشار عکس وی در ویلای شمال هراس دارند؟ آیا فکر می کنند اگر موسوی به شمال کشور رفته، مرتکب گناهی شده است یا خدای ناکرده تقدسش مخدوش گشته است؟»
به نظر می رسد کار سانسورچی های فتنه به حذف تصاویر سران جریان سبز رسیده است.



تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 7:58 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: گفتنی است این تصویر مربوط به قبل از بالا آمدن آب و غرق شدن ایستگاه است نه بعد از تخلیه آب.

خبرگزاری فارس: مترو قبل از غرق شدن + عکس

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس،‌ یکی از خبرنگاران در صفحه فیس بوکش، عکس یادگاری کارکنان مترو با سیلاب اخیر در خط ۴ را منتشر کرد.

گفتنی است این تصویر مربوط به قبل از بالا آمدن آب و غرق شدن ایستگاه است نه بعد از تخلیه آب.



تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 7:52 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

در روزهایی که افت قیمت طلا و ارزان شدن دلار می توانست خوشحال کننده ترین خبر اقتصادی سال جدید باشد، لو رفتن اطلاعات حساب های بانکی اولین بحران پولی سال ۹۱ را برای مردم رقم زد. بحرانی که حتی بارندگی سیل آسای روز گذشته تهران و نشست ۱+۵ و کشمکش های سیاسی در خلیج فارس هم نتوانست از داغی آن کم کند.

شهرت در سومین وبلاگ
از خسرو زارع فرید، تا چند هفته قبل، تنها می توانستید یک بیوگرافی کوتاه در اینترنت پیدا کنید و دو وبلاگی که یکی از آنها به عکاسی هایش اختصاص داشت و دیگری تنها یک پست از سال ۲۰۰۵ را نمایش می داد. اما سومین وبلاگی که زارع فرید در فروردین ماه امسال ساخت، او را به جنجالی ترین چهره فروردین ماه ۹۱ تبدیل کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 9:35 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از خروج حباب سکه و توقف در قیمت واقعی ۷۰۰ هزارتومان، ساخت شمش طلا برای اولین بار در ایران و ورود آن به بازار داخلی و ورود سرمایه‌های کلان به بازار سکه و طلا خبر داد و گفت: یک نفر حدود ۲ میلیارد تومان سکه پیش فروشی خریداری کرده است.

سید قوام الدین امین در گفتگو با مهر با بیان اینکه قیمت انواع سکه به دلیل نوسانات قیمتی انس در بازار جهانی دچار تلاطم و تغییرات زیادی شده بود، گفت: این موضوع باعث شد که اونس طلا از ۱۳۵۰ دلار به ۲۰۰۰ دلار نیز برسد که البته هم اکنون به ۱۶۵۳ دلار در هر اونس رسیده است.



ادامه مطلب
تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 7:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

کافه هنر واقع در لواسان پلمپ شد. این کافه توسط تعزیرات حکومتی شهرستان شمیرانات بسته شده است.به گزارش شبکه ایران و به نقل از «آوینی فیلم» کافه هنر واقع در لواسان پلمپ شد. این کافه توسط تعزیرات حکومتی شهرستان شمیرانات بسته شده است.

 

 



تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 1:22 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

این خودرو که به دلیل بودن فرمان راننده در سمت راست خوردو، موجب تعجب مردم و سایر خودروها در نگاه اول می شد، در بزرگراه شهید همت در حال حرکت بود.



مردم و رانندگان سایر خودرو به دلیل تردد این خودروی فرمان راست بسیار متعجب بوده و در تلاش بودند که راننده ایرانی این خودرو و همچنین نحوه حرکت آن را مشاهده کنند.



گفتنی است، هم اکنون در غالب کشورهای دنیا قسمت راننده و فرمان خودرو در سمت چپ خودرو واقع بوده و در کشورهای بسیار کمی از جمله انگلیس و هند و برخی کشورهایی که پیش تر مستعمره انگلستان بوده اند فرمان خودرو در سمت راست بوده و همچنین شیوه رانندگی متفاوت با سایر کشورهاست.



تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 12:28 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سردار محمد رویانیان، رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: سهمیه بنزین اردیبهشت ماه هم، مانند ماه‌های گذشته و بدون تغییری در میزان و قیمت واریز می‌شود.

وی ادامه داد: 60 لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه 91 خودروهای شخصی ساعت 24 روز سی و یکم فروردین ماه در کارت‌های سوخت واریز می‌شود.

رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت افزود: دیگر وسایل نقلیه عمومی نیز سهمیه‌ای مشابه سهمیه فروردین ماه دریافت خواهند کرد.



تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 12:24 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرنگاری عرب زبان از یکی از شبکه های عربی در سئوال خود از فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نام خلیج فارس را بصورت ناقص بیان و صرفا از واژه "خلیج" استفاده کرد و در خصوص حضور نیروی دریایی ایران  این منطقه پرسید  که امیر سیاری در واکنش به این شیوه پرسیدن سئوال گفت: این خلیج همیشه فارس بوده و هست و شما هم باید نام کامل آن را بگویید. خبرنگار در ادامه برای گرفتن پاسخ سئوال خود مجبور شد بار دیگر سئوال را با نام کامل و صحیح خلیج فارس بپرسد و سیاری این بار در پاسخ گفت : حضور ما در منطقه گسترده و مقتدارانه است.



تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 12:19 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) سؤال ابوالفتح نیکنام نماینده تنکابن، رامسر و عباس‌آباد از سیدشمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
 
پس از توضیحات نیکنام درباره سؤالش و پاسخ‌های وزیر اقتصاد به پرسش مطروحه نماینده سؤال‌کننده اعلام کرد که از پاسخ‌های وزیر اقتصاد قانع نشده است و باید در زمینه قانع کننده بودن یا نبودن پاسخ‌های وزیر از مجلس رأی‌گیری شود.
 
وکلای ملت با 74 رأی موافق، 68 رأی مخالف و 18 رأی ممتنع از 194 نماینده حاضر در جلسه، پاسخ‌های وزیر اقتصاد به پرسش مطرح شده را قانع‌کننده ندانستند.
 
سؤال نماینده تنکابن درباره مأموریت اداره نظارت بر امور بانک‌های تجاری بود.
 
طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، در صورتی که تعداد کارت زرد و اخطارهای مجلس به یک وزیر به عدد 3 برسد، استیضاح وزیر مربوطه در دستور‌کار مجلس قرار می‌گیرد.



تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 12:10 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

پس از انتشار اخباری در خصوص ارتباط نامشروع مأموران امنیتی آمریکا در کلمبیا،  این کشور آمریکای لاتین خبرساز شد.
به گزارش مشرق، فارس به نقل از رویترز نوشت:  “هیلاری کلینتون” پس از گذراندن یک روز همراهی با “باراک اوباما” در نشست ۳۰ کشور آمریکایی که کوبا در آن حضور نداشت، پس از نوشیدن مشروبات الکی به همراه مأموران امنیتی در یک باشگاه شبانه “کافه هاوانا” با یک آهنگ کوبایی مشغول به رقاصی شد.

 



تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 10:59 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

شما  وقتی از اینترنت استفاده میکنید چه dialup باشه و چه ای دی سل نیاز دارید که یک برنامه پهنای باند و سرعت اینترنت شما را کنترل کند  و یا اگر نمیتونید خیلی از صفحات اینترنت را باز کنید به برنامه ای نیاز دارید که به شما نشان دهد که مشکل اینترنت شما از ISPشماست یا از ویندوز و یا از خود سایت مورد نظر .

NetWorx می تواند در جهت شناسایی مشکلات احتمالی شبکه کمک کند و اطمینان بدهد که از محدودیت پهنای باند تایین شده توسط ISP خود تجاوز نکرده اید، همچنین از فعالیت های مشکوک شبکه که مشخصه اصلی اسب های تروجان و حملات هکر های می باشد با خبر باشید.این برنامه به شما اجازه می دهد تا کنترل اینترنت یا تمام اتصالات شبکه یا یک شبکه خاص (مانند اترنت یا PPP) را به دست بگیرید. نرم افزار خصیصه های یک سیستم تصویری اختصاصی و هشدار صوتی را داراست. شما می توانید آن را برای زمانی که اتصال شبکه قطع شده و یا برخی از فعالیت های مشکوک و غیرمنتظره از قبیل جریان داده های سنگین رخ می دهد تنظیم کنید تا به شما هشدار بدهد. همچنین می توانید آن را به صورت خودکار تنظیم کرده تا تمام اتصالات dialup را قطع و حتی سیستم را نیز خاموش کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار NetWorx 5.2.2:
قابلیت برنامه ریزی و کنتر آپلود و دانلود فایلها
قابلیت مشاهده اتصالات و موارد استفاده کننده اینترنت شما با دستور netstat
قابلیت برنامه ریزی برای استفاده کاربر از اینترنت و قطع خودکار
سرعت شمار برای اندازه گیری دقیق دانلودها و گزارش سرعت متوسط
قابلیت نمایش ریز مصرف روزانه، هفتگی، ماهیانه،‌سالیانه
ارائه گزارش از ساعت و تاریخ اتصال به شبکه در هر روز
دارای ابزار نمایش مصرف در هنگام استفاده از اینرنت به صورت نموداری
تشخیص فعالیت های شبکه ای مشکوک در کامپیوتر شما
انجام تست شبکه ساده مانند پینگ و ردیابی مسیر
تست و کنترل سرعت اینترنت کانکشن
تشخیص فعالیت های شبکه ای مشکوک در کامپیوتر شما
هر گونه ارسال و دریافت اطلاعاتی را ثبت می کند
قابلیت تهیه گزارش بر روی نمایشگر و یا به صورت HTML, Excel, ,…
قابلیت stopwatch برای ثبت دقیق میزان ارسال و دریافت اطلاعات بین یک بازه زمانی
سازگاری با تمام اتصال های Dial-Up, Cable, ADSL, Ethernet
قابلیت برنامه ریزی جهت هشدار خودکار
قابلیت برنامه ریزی جهت قطع اتصال خودکار
قابلیت مدیریت قرارداد ADSL
محاسبه دقیق میزان ارسال و دریافت اطلاعات
نمایش نرم افزار های در حال استفاده از اینترنت
واسط کاربری ساده و پشتیابانی از زبان شیرین فارسی
سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

ترافیک ورودی و خروجی در یک چارت خطی نمایش داده شده و در یک فایل ذخیره می شود به طوری که شما همیشه می توانید آمار روزانه، هفتگی و ماهانه پهنای باند و زمان اتصال خود را مشاهده کنید. این گزارشات می توانند به یکی از فرمت های مختلف از جمله HTML، MS Word و Excel برای تجزیه تحلیل بیشتر صادر شود.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
منبع: لرد دانلود



تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 10:56 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

بانک مرکزی به منظور ارایه خدمات رسانی مطلوب در راستای تحویل سکه های پیش فروش شده طی بخشنامه ای موارد «احراز هویت متقاضیان»،« نحوه واگذاری مسکوک طلا به متقاضیان» و «روش‌های جایگزین» را به بانک ملی ابلاغ کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 10:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خدابخش هاشم زهی عضو دسته رزمی لشکر مردم پایه 41 ثارلله و سر طایفه هاشم زهی به هنگام نماز صبح توسط افراد ناشناس ترور شد.

به گزارش مهر، صبح سه شنبه ساعت 6 و 25 دقیقه خدابخش هاشم زهی که برای نماز صبح از منزلش خارج می شد بیرون از منزل توسط دو نفر موتور سوار ترور شد.
 
سرهنگ داود بدر آبادی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان در گفتگو با مهر اظهارداشت: هاشم زهی یکی از بسیجیان فعال منطقه بود که در امنیت شهرستان و مناطق عشایری همکاری خوبی داشت.
 
وی افزود: این شهید سرطایفه عشایری هاشم زهی است که در روستای هشتصد متری زندگی می کرد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان گفت: این دو نفر که در ترور این بسیجی دست داشتند به مناطق کوهستانی شهرستان متواری شدند که بسیجیان شهرستان جهت دستگیری آنها به مناطق عشایری اعزام شدند.
 
سرهنگ بدر آبادی گفت: احتمال دارد که در ترور این بسیجی گروه "سابکی" دست داشته باشند.
 
وی افزود: چند سال قبل شرور مسلحی به نام جواد سابکی که باعث قتل و عام تعدادی شده بود و باعث رعب وحشت در بین مردم شده بود با همکاری هاشم زهی و سپاه مورد تعقیب قرار گرفته بود.
 
طوایف سنی ریگان با تاکید بر وحدت و یکدلی ترور هاشم زهی را محکوم کردند.



تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:تصویر , کودک , خواندنی ها, | 10:48 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از همشهری،‌ 14 دی ماه سال گذشته مردی به کلانتری 108 نواب رفت و خبر از ناپدید شدن دخترش داد.

وی گفت: چند روز پیش دختر 7‌ساله‌ام به نام زهرا زمانی که برای بازی از خانه خارج شده بود، ناپدید شد و هر چه گشتیم اثری از او پیدا نکردیم. ما حتی به بیمارستان‌ها هم سر زدیم اما هیچ‌کس خبری از دخترم نداشت. حتی در پزشکی قانونی هم هیچ اطلاعاتی از دختری با مشخصات زهرا ثبت نشده بود و به همین خاطر تصمیم گرفتیم برای پیدا کردن دخترم از پلیس کمک بگیریم.

بعد از اظهارات این مرد، پرونده در اختیار ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. با توجه به اینکه پدر این دختر بچه کارگر یک شرکت تولیدی است و وضع مالی خوبی ندارد و از طرفی هیچ تماسی نیز درخصوص اخاذی با خانواده زهرا گرفته نشده، ماموران به این نتیجه رسیدند که فرضیه آدم ربایی در این پرونده مطرح نیست. با این حال تحقیقات آنها از مراکز بهزیستی نیز به نتیجه‌ای نرسید و هیچ ردی از دختربچه 7 ساله به دست نیامد.
 



تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 10:46 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور با اعلام اینکه نرخ مالیات سکه های پیش فروش بانک مرکزی 5 درصد است، گفت: مالیات سکه‌ها بر اساس قیمت زمان ثبت نام محاسبه می‌شود.

محمدقاسم پناهی در گفتگو با مهر نرخ مالیات بر ارزش افزوده سکه های پیش فروش بانک مرکزی را 5 درصد اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال جاری 5 درصد شده است، نرخ مالیات بر ارزش افزوده سکه ها نیز براساس زمان تحویل محاسبه می شود.

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه طبق برنامه پنجم توسعه سالیانه یک درصد به نرخ مالیات برارزش افزوده اضافه می شود، افزود: بانک ها مالیات اخذ شده را به حساب درآمد عمومی واریز می کنند.

وی با بیان اینکه مشتریان باید نرخ مالیات بر ارزش افزوده سکه هایی را که تحویل می گیرند در همان زمان پرداخت نمایند، اظهارداشت: مالیاتی که از این افراد دریافت می شود بر اساس قیمت زمان ثبت نام و پیش فروش محاسبه می شود. 

خریداران سکه های پیش فروش بانک مرکزی در زمان ثبت نام خرید سکه، فقط نرخ سکه را پرداخت کرده اند و پولی بابت مالیات بر ارزش افزوده نپرداختند.



تاريخ : 28 / 1 / 1391برچسب:, | 6:12 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش سينما خبر، رئيس سازمان سينمايي در حاشيه جلسه هم‌نشيني روز گذشته‌اش با سينماگران در اولين مصاحبه‌ي رسانه‌اي در سال جديد، درباره‌ي اينكه شوراي مركزي برخي از اصناف گفته‌اند با كميته ساماندهي صنوف همكاري نمي‌كنند‌،تصريح كرد: ترجيح مي‌دهيم شوراي مركزي فعلي اصناف براي ثبت قانوني و ادامه فعاليت صنفي وارد كار شوند.

وي در عين حال گفت: اما اين نكته را هم بايد در نظر گرفت كه ما نمي‌توانيم معطل چند نفر باشيم. صنف‌ها بايد شكل گرفته و كار آغاز شود.

 

رييس سازمان سينمايي بار ديگر تاكيد كرد: ترجيح ما ادامه فعاليت صنوف و ثبت قانوني آنها توسط شوراي مركزي كنوني آنها و پيش قدم شدن شان است، اما در غير اين صورت ساير اعضاي صنف مي‌توانند با تشكيل شوراي مركزي، ثبت قانوني را آغاز كنند.

شمقدري در ادامه در پاسخ به سئوال ديگري مبني بر اينكه شنيده مي‌شود، ديوان عدالت اداري در پرونده انحلال خانه سينما به نفع آنها و به ضرر ارشاد راي داده است، بيان كرد: اين مطلب كاملا شايعه است، چرا كه اصلا ديوان عدالت اداري هنوز راي خود را صادر نكرده است.

 



ادامه مطلب
تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 10:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مهر: یک منبع آگاه در پلیس گفت: علاوه بر افشاکننده رمزهای کارتهای بانکی، مدیر شرکت آنیاک نیز تحت تعقیب قرار گرفت.

به گزارش مهر، این منبع آگاه اعلام کرد: مدیر شرکت فناوران آنیاک علاوه بر خسرو زارع فرید- افشاکننده اطلاعات کارت های بانکی- به علت سهل انگاری تحت تعقیب قرار گرفته است. متهم اصلی نیز تحت تعقیب پلیس اینترپل است.

وی ادامه داد: پلیس قبل از افشای اطلاعات در پی تهدید متهم و شکایت بانکها تحقیقات خود را آغاز کرده بود.

این منبع آگاه تاکید کرد: پس از افشای اطلاعات، بانک مرکزی با اطلاع رسانی نادرست موجب تشویش اذهان هموطنان شد.

براساس اطلاعات موجود نیاز به تغییر رمز وجود نداشت و مسئولان بانک مرکزی می توانستند در هفته های آینده به تدریج اقدام به تغییر رمزها کنند چرا که هیچ خسارت مالی دارندگان کارت را تهدید نمی کرد.



عقاب نیوز:

رئیس جمهور با بیان اینکه ‌امروز علی‌رغم تمام محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌ها ارتش ایران در بالاترین درجه اقتدار است،‌ از آمادگی ایران برای تأمین امنیت خلیج فارس خبر داد.

به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، با تبریک فرا‌رسیدن این روز به تمام سربازان، افسران و فرماندهان نیروهای مسلح گفت: امروز روز برپایی انقلابی‌ترین و مؤمن‌ترین ارتش جهان است و من این روز را به تمام اعضای نیروهای مسلح تبریک گفته و یاد امام بزرگوار و همه شهیدان سرافراز جمهوری اسلامی به خصوص شهیدان ارتش جمهور اسلامی و نیروی زمینی سرافراز و همه جانباز را گرامی می‌دارم.
 
وی افزود: عزیزان من پیشرفت و زندگی سعادتمندانه نیازمند امنیت پایدار بوده و امنیت نیز مستلزم اقتدار است و هم امنیت و هم اقتدار دستاورد نیروهای مسلح آزموده شجاع و هوشمند است.
 
رئیس جمهور ادامه داد: امروز پیشرفت قله‌های رفیع و دستاوردهای متعالی جزو اهداف ملت ایران است و از همین رو بیش از هر زمان دیگری نیازمند امنیت پایدار است. 
 
احمدی‌نژاد گفت: امنیت پایدار مستلزم حضور فعال همه نیروهای مسلح کار آمد و انقلابی است.
 
وی افزود: امروز ارتش عزیز و نیروهای مسلح در مسیر مستقیم الهی حرکت می‌کنند و در خدمت بالندگی ملت عزیز ایران هستند.
Share



ادامه مطلب
تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 10:3 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

با وجود اعلام بانک مرکزی برای شروع عرضه سکه از صبح امروز، شعب عرضه کننده سکه منتظر ابلاغ بخش‌نامه بانک مرکزی در این خصوص هستند.

به گزارش فارس  واگذاری سکه‌های پیش‌فروش شده در شعب بانک ملی ایران هنوز آغاز نشده است.
 
مشاهدات خبرنگار فارس حاکیست علی رغم اعلام بانک مرکزی برای شروع عرضه سکه از صبح امروز، شعب عرضه کننده سکه منتظر ابلاغ بخش‌نامه بانک مرکزی در این خصوص هستند.



تاريخ : 28 / 1 / 1391برچسب:, | 2:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

در پی لو رفتن اطلاعات الکترونیکی بانکی، موج جدید تغییر رمزهای کارت‌های بانکی همچنان ادامه دارد و مردم در مقابل خودپردازها صف کشیده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، موج جدید تغییر رمز  کارتهای بانکی با هشدارهای بانک مرکزی و لو رفتن اطلاعات الکترونیکی بانکی، وارد فاز جدیدی شده است.

هجوم مردم به خودپردازها امروز بیش از روز گذشته خودنمایی می کند و مردم با نگرانی در پی تغییر رمز کارتهای بانکی هستند.

مشاهدات خبرنگار مهر از سطح شهر نشان می دهد که همزمان با واریز حقوق برخی دستگاههای دولتی و برداشت حقوق از خودپردازها مردم برای تغییر رمز کارتهای بانکی خود مصر هستند.

نکته جالب اینکه مردم در صفهای تشکیل شده برای تغییر رمز به یکدیگر توصیه می کنند که حتما رمز اینترنتی خود را نیز تغییر دهند.

امروز هم برخی از بانکهای کشور مانند بانک مسکن پیامکهایی را به مشتریان خود برای تغییر رمز کارت بانکی رسال کردند.

یک شهروند که برای تغییر رمز کارت بانکی خود به خودپرداز مراجعه کرده بود در گفتگو با خبرنگار مهر نسبت به عملکرد بانک مرکزی در این باره انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی باید اطمینان و اعتماد مردم را به سیستم بانکی باز گرداند، گفت: طی ماههای اخیر اتفاقات بسیاری در سیستم بانکی رخ داده که مردم را نگران کرده است.

مراجعه کننده دیگری نیز با اشاره به اینکه سیستم بانکی هر چند وقت یک بار یک شوک جدید به مردم وارد می کند، افزود: بانک مرکزی باید نسبت به عملکرد شرکتها و زیر مجموعه های خود نظارت کافی داشته باشد تا مردم با مشکل مواجه نشوند.



تاريخ : 28 / 1 / 1391برچسب:, | 2:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ سردار سرلشكر پاسدار 'محمدعلی جعفری' در این پیام تاكید كرد كه روز 29 فروردین یادآور ذكاوت و نیز عنایت ویژه رهبر كبیر انقلاب اسلامی به دلاور مردان و جان بركفان همیشه سرافرازی است كه زیر پرچم ولایت و در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لحظه ای نیاسودند و برای اهتزاز گوهر ایمان، عزت و شرافت بر تارك زخم دیده این مرز و بوم، جان در كف اخلاص نهادند.

وی در این پیام ضمن گرامیداشت روز 29 فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی از خداوند بصیر و حكیم سلامتی، بهروزی و توفیقات بیش از پیش فرمانده كل ارتش را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سایه توجهات و عنایات حضرت بقیه الله اعظم (عج) و تحت زعامت حكیمانه فرمانده معظم كل قوا مسالت كرد.



تاريخ : 28 / 1 / 1391برچسب:, | 11:22 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

دبیر شورای پودر شوینده با اعلام نرخ مصوب پودر شوینده دستی 675 تومان و ماشینی 930 تومان، گفت: اگر هر واحد صنفی بالاتر از این رقم پودر را به فروش برساند، متخلف بوده و مردم نیز باید آن را گزارش دهند.

جمشید فروزش در گفتگو با مهر با بیان اینکه قیمت پودر شوینده مصوب سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای پودر دستی 675 تومان و برای پودر ماشینی 930 تومان است، گفت: برای جلوگیری از تخلفات احتمالی ناشی از افزایش قیمت این کالا، قیمت مورد تائید سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بر روی پودرهای شوینده حک شده است.
 
دبیر شورای پودر شوینده افزود: بر این اساس، اگر واحد خرده‌فروشی و مغازه‌دارها پودر شوینده را بالاتر از نرخ مصوب سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان عرضه کند، تخلف است و با آن برخورد می‌شود.
 
وی تصریح کرد: مردم باید تخلفات را با شماره تلفن 124 گزارش دهند تا در اسرع وقت با آن برخورد شود. این درحالی است که افزایش پودر شوینده دستی 7.2 درصد و پودر شوینده ماشینی 8.8 درصد بوده است.
 
فروزش گفت: قیمت اعلام شده برای پودر شوینده برای تمامی برندها یکسان است و هیچ یک از برندها حق فروش محصول بالاتر از این نرخ را ندارد. این در حالی است که قیمت مواد اولیه داخلی پودر شوینده 12 درصد و مواد اولیه خارجی، 3 تا 5 درصد افزایش داشته است.
 
سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در روزهای گذشته با افزایش متوسط 10 درصدی قیمت پودر شوینده به دلیل گرانی نرخ ارز به صورت رسمی از 1150 تومان به 1226 تومان موافقت کرده است



تاريخ : 28 / 1 / 1391برچسب:, | 11:20 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد: وحدت، هماهنگی، همکاری و همراهی ارتش و سپاه مایه اعتماد و خرسندی ملت ایران و اقتدار، صلابت و سربلندی نظام در برابر دشمنان است.



ادامه مطلب
تاريخ : 28 / 1 / 1391برچسب:, | 11:7 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

آفتاب: ایرانسل از عرضه نیم‌بهای مودم‌های USB و Wi-Fi وایمکس خود به مناسبت روز ارتش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تخفیف ۵۰ درصدی مودم‌های وایمکس ایرانسل مشمول آن دسته از مشترکینی می‌شود که روزهای 29 و 30 فروردین 91 نسبت به ثبت نام سرویس وایمکس با مودم Wi-Fi یا USB اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوط به آن و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت ۳ روز انجام دهند.

در این بازه زمانی، مودم‌های داخلی با امکانات Wi-Fi و مودم USB به همراه سامانه تقویت کننده وایمکس ایرانسل با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت 499 هزار و 500 ریال عرضه خواهند شد. در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی، هر فرد تنها می تواند یک حساب وایمکس ثبت نام کند و در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت نام های اضافی ملغی می‌گردند.

ثبت نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir، فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل که اسامی آن‌ها در وب‌سایت ایرانسل آمده، مراکز خدمات ایرانسل و یا تماس با مرکز تماس شبانه روزی وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ممکن است.

پرداخت هزینه اشتراک وایمکس ایرانسل از طریق پرداخت اینترنتی به وسیله سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care)، خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی، خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سیم کارت ایرانسل از طریق شماره گیری کد دستوری و مراجعه حضوری به شعب بانک های عامل امکان پذیر است.

بنا بر اعلام، درحال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل، با پهنای باند بین ۱۲۸ کیلوبیت تا دو مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در 29 شهر تهران، شهر قدس، شهریار، قرچک، اندیشه، اسلامشهر، ورامین، شورآباد، شهرری، کرج، فردیس، مشهد، شهرک صنعتی طوس، تبریز، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی اطلس، سردرود، اصفهان، خمینی شهر، خوراسگان، دانشگاه نجف آباد، شاهین شهر، محمود آباد، کاشان، اهواز، دزفول، اندیمشک، شیراز و گلستان ارائه می‌شود
 



تاريخ : 26 / 1 / 1391برچسب:, | 8:46 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

فارس: حزب «الاغ» مجسمه‌ای از جنس برنز را در خیابان «نالی» در شهر سلیمانیه پرده برداری کرد. مراسم پرده برداری از این مجسمه با حضور شماری از هنرمندان و اندیشمندان منطقه کردستان عراق انجام شد.

به گزارش العالم، «عمر کالول» دبیرکل حزب «الاغ» تأکید کرد که امیدوار است این مجسمه موجب شود مردم منطقه کردستان با حیوانات و بویژه الاغ بهتر رفتار کنند.


وی تصریح کرد: نماد الاغ معانی بسیاری دارد. این حیوان در جریان مبارزات مسلحانه کرد‌ها در کوهستانهای کردستان نقش مهمی ایفا کرد.

حزب الاغ در سال ۲۰۰۵ در کردستان تأسیس و به رسمیت شناخته شد.

این حزب از دولت محلی منطقه کردستان خواسته است برای افتتاح شبکه‌ای ماهواره‌ای تحت عنوان «زارین» حمایت مالی کنند.



تاريخ : 27 / 1 / 1391برچسب:, | 1:43 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

تابناک: زهره خالقی بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان کشور مان به این علت که لیگ باشگاهی کشور امارات نام جعلی خلیج ع.ر.ب.ی را بر خود دارد از حضور در آن لیگ و بازی در یکی از تیم های آن کشور خودداری نموده است .

خالقی، بسکتبالیست ملی‌پوش کشورمان در گفتگو یی گفت : سال گذشته از تیم میلان ایتالیا پیشنهاد داشتم اما به دلیل رعایت حجاب اسلامی پاسخ منفی دادم در ضمن دعوت یکی از باشگاه‌های اماراتی را به دلیل نام مسابقات(خلیج ع.ر.ب.ی) و حمایت از نام خلیج فارس رد کردم .


زهره خالقی با 188 سانتی‌متریکی از بلندقدترین بازیکنان تیم ملی است البته این در حالی است که او مي‌گوید در میان دختران نوجوانی که برای طرح استعدادیابی آمده‌اند بازیکنان زیادی با قد بالای 190سانتی‌متر هم وجود دارند.زهره که 11 سال است بسکت بازی مي‌کند معتقد است که پرورش بلندقدترین‌ها مي‌تواند کمک زیادی به تیم ملی کند.

البته گرایش زهره به سمت بسکتبال هیچ ارتباطی به قد بلند و علاقه او به این رشته ورزشی نداشته،بلکه بهترین بازیکن تیم ملی بسکتبال به توصیه معلم ورزش دوران دبیرستانش به این رشته ورزشی گرایش پیدا کرده است

 خالقی جزو نخستین بسکتبالیست‌های نسل جدید است که شانس حضور در مسابقات بین‌المللی را هم پیدا کرده است.

وی با اطمینان از موفقیت زنان بسکتبالیست ایران صحبت مي‌کند و در گفتگو با «نسیم» گفت:«اینطوری که پیش مي‌رود من مطمئنم که ما به جایگاه خوبی در آسیا مي‌رسیم و پیشرفت خوبی دربسکتبال خواهیم داشت .

به هر حال بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان کشور مان با این تصمیم شجاعانه بخاطر احترام به نام خلیج فارس بیش از پیش ارزش خود را نمایان کرد ، لازم است از چنین ورزشکاران باغیرت ایرانی تقدیر شود

در ضمن پیشنهاد می شود در مقابل گستاخی اماراتی ها فوتبالیستهای ایرانی بعنوان اعتراض لیگ امارات را تحریم کنند .

گفتنی ست در حال حاظر پژمان نوری و محمدرضا خلعتبری به ترتیب در تیمهای الامارات و النصر امارات بازی می کنند .



تاريخ : 27 / 1 / 1391برچسب:, | 2:59 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خراسان: در استفتائاتي که از حضرت آيت ا...خامنه اي و آيت ا...مکارم شيرازي درباره «يارانه» شده است، اين دو مرجع يارانه را در حکم هبه و هديه دانسته اند.
مقام معظم رهبري به دو استفتا در اين زمينه پاسخ داده اند که متن اين دو به نقل از سايت معظم له به اين شرح است:

آيا به بن کارمندي يا به اجناسي که از طريق بن کارمندي خريداري مي شود، خمس تعلق مي گيرد؟

هديه و بخشش خمس ندارد.

به اجناسي که از کوپن شهري تهيه مي شود، چطور؟

اجناسي را که با کوپن تهيه کرده ايد شامل دو بخش است، بخشي از آن را با يارانه دولت و بخش ديگر را با پول خود تهيه کرده ايد. آن چه را با يارانه دولت بوده هديه محسوب شده و خمس ندارد و آن چه با پول خود تهيه کرده ايد در سر سال خمسي مشمول وجوب خمس است و طريقه محاسبه به اين صورت مي تواند باشد که جنس مذکور را در بازار قيمت مي کند و پولي را هم که خود شخص داده مشخص است و باقي مانده همان مبلغي است که دولت يارانه داده است.

اکنون هر مقدار از جنس کوپني سر سال باقي مانده اگر به طور دقيق نمي تواند مشخص کند، به طور تخمين مقداري که با پول خود خريده و زياد آمده، مشمول وجوب خمس مي باشد.

همچنين آيت ا...مکارم شيرازي به چند استفتا در اين زمينه پاسخ داده اند که به نقل از سايت ايشان در پي مي آيد.

با توجه به اين که دولت مبلغي بابت يارانه پرداخت مي کند آيا اين پول از نظر شرعي حلال است يا نه؟ چون از قديم گفته اند نابرده رنج گنج ميسر نمي شود/ مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد. وقتي من بابت اين زحمتي نکشيدم با اين پول چه کار مي توانم بکنم؟ آيا اين مبلغ به عنوان صدقه پرداخت مي شود يا مقطعي اين دولت پرداخت مي کند و احتمال دارد دولت بعدي اين کار را نکند.

ظاهرا اين پول ها در حکم هبه است و استفاده از آن ها اشکالي ندارد.

آيا به پولي که دولت به عنوان يارانه به حساب ريخته است، خمس تعلق مي گيرد؟

اين پول ظاهرا هبه است و چنان چه هديه تا پايان سال خمسي مورد استفاده قرار نگيرد و سال خمسي بر آن بگذرد، بنابر احتياط واجب خمس دارد.