تاريخ : 7 / 3 / 1395برچسب:, | 5:16 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز:

کارلوس کی روش اسامی بازیکنان منتخبش برای دو دیدار آینده تیم ملی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران 23 بازیکن منتخبش برای بازی با مقدونیه و قرقیزستان را اعلام کرد.

در این فهرست بازیکنان استقلال و ذوب آهن به علت حضور در دیدار پایانی جام حذفی وجود ندارد و آندرانیک تیموریان، وریا غفوری و رحیم زهیوی هم به علت مصدومیت خط خورده اند.

نیما میرزازاد دروازه‌بان تیم جوانان هم که در فهرست قبلی بود، این بار دعوت نشده است.

این 23 نفر باید 12 ظهر روز یکشنبه در هتل آزادی حضور یابند.

1- علیرضا حقیقی
2- علیرضا بیرانوند
3- محمدرضا اخباری
4- دانیال ماهینی
5 - رامین رضاییان
6 - سید جلال حسینی
7- پژمان منتظری
8- محمد طیبی
9- مرتضی پورعلی گنجی
10-  میلاد محمدی
1 1 - احسان حاج صفی
12- کمال کامیابی نیا
13- عزت الله پورقاز
14- سعید عزت اللهی
15- داریوش شجاعیان
16- مهدی ترابی
17- علیرضا جهانبخش
18- اشکان دژاگه
19- مسعود شجاعی
20 - وحید امیری
21- مهدی طارمی
22 - سردار آزمون
23 - کریم انصاری فرد

تیم ملی روز 13 خرداد با مقدونیه و روز 18 خرداد با تیم قرقیزستان بازی خواهد کرد. این بازی ها دوستانه اند و در آزادی برگزار می شوند.

 



تاريخ : 19 / 5 / 1394برچسب:, | 9:13 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

بعد از موافقت فدراسیون جانبازان و معلولان مبنی بر حضور زهرا نعمتی در تمرین و رقابت با افراد سالم، صحبت‌هایی مبنی بر عدم حضور نعمتی در تیم ملی جانبازان و معلولین به گوش می‌رسد؟

به گزارش مشرق، ماجرا مربوط به هدف‌های بزرگ نابغه تیراندازی باکمان کشورمان است. کمانداری که توانمندی‌هایش را در مسابقات پارالمپیک 2012 به همگان ثابت کرد و بهترین ورزشکار سال گذشته لقب گرفت و در سازمان ملل نیز سخنرانی‌هایی انجام داد.

وی در بازی های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی بار دیگر مورد توجه قرار گرفت و رکورد مسابقات جهانی و پارالمپیک و افراد توانمند تیراندازی باکمان ایران را نیز ارتقاء داد. وی که به اهدافش رسیده بود این بار تلاش کرد که این بار توانایی‌اش را به افراد توانمند ثابت کند.

برای همین به اردوی تیم ملی تیراندازی باکمان افراد توانمند دعوت شد و تمریناتش را آغاز کرد. درست از همین زمان ورق برگشت و انتقادهای زیادی مطرح شد. سرمربی تیم ملی تغییر کرد و یک مربی اوکراینی جای حجت الله واعظی را گرفت.

کهتری رئیس انجمن تیراندازی باکمان مصاحبه هایی انجام داد و اعلام کرد؛ زهرا نعمتی نمی تواند در مسابقات المپیک و پارالمپیک موفق باشد. این مسابقات فاصله کمی دارد و خستگی ناشی از مسابقات روی عملکردش اثر بدی می‌گذارد. وی حتی موفقیت نعمتی را در مسابقات کسب سهمیه دشوار تلقی کرد تا شوک جدیدی به تیم ملی وارد کند.

درعین حال مصاحبه‌ای از زهرا نعمتی بعد از مسابقات کسب سهمیه المپیک دانمارک منتشر شد که کمی مشکوک به نظر می رسد. در این مصاحبه زهرا نعمتی از مربی اوکراینی و شرایط تیم ملی تیراندازی باکمان جانبازان و معلولین ابراز نارضایتی کرده است.

به هر روی امکان صحبت کردن با نعمتی درخصوص صحت موارد مطرح شده و برنامه اش برای مسابقات آتی امکان پذیر نبود، چراکه وی در اردوی لهستان است و برای مرحله سوم رقابت‌های جام جهانی آماده می شود. از این رو با رهام شهابی پور، همسرش صحبت کردیم که وی از این مصاحبه و صحبت‌های کهتری تعجب کرد.

مواردی نیز در مکاتبات زهرا نعمتی با رئیس انجمن تیراندازی باکمان و خسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین و رئیس کمیته ملی پارالمپیک وجود دارد که دلیل بر موافقت فدراسیون جانبازان و معلولین با رقابت وی در میان افراد سالم دارد.

حال سوال اینجاست که بعد از این موافقت، حرف‌هایی مبنی بر نبودن نعمتی در تیم ملی جانبازان و معلولین به گوش می‌رسد؟ مگر چند بازیکن نابغه در این تیم و پارالمپیک وجود دارد؟ چرا از فردی که می خواهد با عملکردش اعلام کند، معلولیت، محدودیت نیست، حمایتی نمی شود و مرتب صحبت هایی مبنی بر "نشدن" به گوش می‌رسد؟

مگر موفقیت نعمتی در المپیک ریو چه ضرر و آسیبی به سایر ورزشکاران می‌رساند؟ اگر چنین ورزشکاری از پارالمپیک حذف شود، چند ورزشکار نابغه دیگر داریم که بتواند به راحتی به هدف زده و در بدترین حالت بهترین عملکرد را داشته باشد؟ مشکل اصلی کجاست؟ مسئولان فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک چه پاسخی به هواداران و مسئولانی که به نعمتی جایزه بهترین ورزشکار سال را داده و وی را به سازمان ملل دعوت کردند، می‌دهند؟ این سوالات تنها بخشی از مواردی است که خلاصه به آن پرداختیم، چراکه غیبت نعمتی در مسابقات پارالمپیک شوک بزرگی را به کاروان ایران وارد خواهد کرد.

 



تاريخ : 4 / 5 / 1394برچسب:, | 1:52 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

جلسه امروز هیات مدیره استقلال دقایقی پیش در وزارت و رزش وجوانان برگزار و در پایان مقداد نجف‌نژاد به عنوان رئیس هیات‌مدیره این تیم انتخاب شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه امروز هیات مدیره استقلال با حضور محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان برگزار شد. در این جلسه بهرام افشارزاده، پرویز مظلومی، مقداد نجف‌نژاد، عباس کردنوری و مسعود جهانیان حضور داشتند.  

در این نشست موضوع ریاست هیات مدیره آبی‌ها که محور اصلی جلسه امروز بود، مطرح شد و در پایان، از آنجا که غیر از نجف‌نژاد، استقلالی‌ها گزینه‌ دیگری برای این سمت نداشتند، وی به عنوان رئیس هیات مدیر استقلال منصوب شد.  

همچن عباس کردنوری هم در پایان این نشست به عنوان نایب رئیس هیات‌مدیره آبی‌های پایتخت منصوب شد.



تاريخ : 28 / 2 / 1394برچسب:, | 3:33 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

مهاجم تیم فوتبال استقلال به دلیل مشکل مالیاتی نمی‌تواند از کشور خارج شود.

 

به گزارش مشرق‏، آرش برهانی مهاجم تیم استقلال به دلیل عدم پرداخت مالیات سال گذشته خود به اداره مالیات ممنوع‌الخروج شد.

این بازیکن که از ابتدای فصل تاکنون فقط یک‌بار از باشگاه استقلال دریافتی داشته هنوز مالیات سال گذشته قرارداد خود را پرداخت نکرده و در تدارک حل این مشکل است.

 



تاريخ : 23 / 1 / 1394برچسب:, | 10:5 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

گوینده خبر صداوسیما به عنوان نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال انتخاب شد.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی در حکمی زهره میرسپاسی را به عنوان نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال منصوب کرد.

پیش از این صغری نژاد نایبی به عنوان نایب رییس در فدراسیون حضور داشت که دی ماه سال گذشته به دلیل مشکلاتش با فدراسیون از سمت خود کناره گیری کرد.

میرسپاسی که متولد سال ۱۳۴۶ است، دکتری رشته علوم تربیتی با گرایش برنامه ریزی آموزشی دارد.

او در زمینه مدیریت ورزشی نیز تجاربی از جمله راه اندازی ورزش زنان دانشگاه امام حسین (ع) و مشاور ورزش صدا و سیما را در پرونده کاری خود دارد.

تدریس در دوره های ورزشی آمادگی جسمانی، شنا، بدمینتون، رشد و تکامل حرکتی، تربیت بدنی در مدارس، روش های آموزش تربیت بدنی و سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی از دوره هایی است که میرسپاسی اجرای آن را بر عهده داشته است.



تاريخ : 16 / 12 / 1393برچسب:, | 12:56 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،  یکی از فوتبالیست‌های تیم مطرح لیگ برتری که امسال حاشیه‌های زیادی را برای خود و تیمش به وجود آورده در زندگی شخصی هم دچار حاشیه‌های زیادی شده است.
این بازیکن که مدتی است در یکی از تیم‌های مطرح فوتبال کشورمان فوتبال بازی می‌کند بعد از دوره پر فروغی که در تیمش داشت حالا تبدیل به یکی از جنجالی ترین بازیکنان شده و هم در زندگی شخصی و هم در زندگی ورزشی خود را دچار دردسرهای زیادی کرده است.

در جدیدترین اقدام هم این بازیکن شهرستانی - که در سال اول به شهرت رسیدن ظاهری آراسته و ساده داشت و حالا تغییر چهره هم داده است - همسرش را به دلیل چادری بودن طلاق داده تا بتواند وقت بیشتری را برای حاشیه‌های بی پایانش بگذارد!



تاريخ : 15 / 12 / 1393برچسب:, | 7:38 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بهروز مکوندی سرمربی نفت مسجد سلمیان پس از دریافت گل از استقلال تهران در حرکتی عجیب و از شدت عصبانیت به صورت خود ضرباتی را وارد کرد.

 

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های استقلال تهران و نفت مسجد سلمیان از هفته بیست و دوم لیگ برتر، عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در نهایت استقلال تهران موفق شد با تک گل رضا عنایتی در دقیقه 61 از سد حریف جنوبی خود عبور کند.

بعد از پایان این دیدار، هواداران حاضر در ورزشگاه به شدت امیر قلعه نویی را تشویق کردند و قلعه نویی در پاسخ به تشویق هواداران به سمت آنها رفت.

همچنین هواداران و لیدرهای استقلال تهران در پایان بازی شعارهایی علیه مجری برنامه ورزشی 90 و یک روزنامه ورزشی سر دادند.

استقلال تهران با کسب این پیروزی، 41 امتیازی شد و بالاتر از نفت 39 امتیازی در صدر جدول قرار گرفت.

نفت مسجد سلمیان نیز همچنان 19 امتیازی و در رتبه پانزدهم جدول باقی ماند.



تاريخ : 20 / 11 / 1393برچسب:, | 9:56 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

کاپیتان پیشین و محبوب پرسپولیس به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری است.

مجتبی محرمی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجتبی محرمی کاپیتان پیشین پرسپولیس از شب گذشته (دوشنبه) و به علت عارضه قلبی در بیمارستان ایران‌مهر تهران بستری شد.

با تشخیص پزشکان 2 رگ اصلی قلب مجتبی محرمی گرفته است. قرار است رگ‌های قلب محرمی آنژیو شود و اگر این کار اثر نداشت آن‌وقت قلب محرمی مورد عمل جراحی قرار بگیرد. وقتی شب گذشته محرمی به بیمارستان رفت فشار خونش 19 بود که همین مسئله باعث شد به تشخیص پزشکان در بخش ICU بستری شود.

محرمی یکی‌،دو روز پیش قرار بود در قالب تیم پیشکسوتان در بازی دوستانه و خیریه به میدان برود ولی آن قدر حالش خراب بود که فقط توانست لباس ورزشی بپوشد و عکس یادگاری بگیرد.



تاريخ : 18 / 11 / 1393برچسب:, | 3:23 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

اسامی تیم های منتخب ایران جهت شرکت در رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی و پهلوانی جام تختی اعلام شد.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی جام تختی روزهای 23 و 24 بهمن ماه در سالن امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار می شود.

 

اسامی تیم های ایران در این رقابت ها به شرح زیر است:

 

تیم منتخب کشتی پهلوانی:

 

+ 90 کیلوگرم: جابر صادق زاده (مازندران) احمد میرزاپور (خراسان رضوی) امیر محمدی (خراسان شمالی) جواد محجوب (خراسان رضوی) محمد حسن زاده (خراسان رضوی) سید رضا موسوی (مازندران)

سرمربی: ایوب بنی نصرت

 

مربیان منتخب سرمربی با استناد به بند 1 بخش و نظام نامه فنی کشتی کشور انتخاب مربیان تیم ملی: نادر صدیقی (مازندران) حمید قشنگ (خراسان رضوی) سام تفضلی (خراسان شمالی)

 

 

تیم منتخب کشتی آزاد:

 

57 کیلوگرم: یونس سرمستی (آذربایجان شرقی) رضا اطری (مازندران) مصطفی دامادی (مازندران) فرهاد جلائی (تهران) صابر خانجانی (مازندران)

61 کیلوگرم: آرنش دنگسرکی – بهنام احسان پور (مازندران) دانیال حجتی (گلستان) جلال علیزاده (خراسان شمالی) ایمان صادقی (مازندران)

65 کیلوگرم: سید احمد محمدی – محمدمهدی یگانه جعفری (مازندران) میثم نصیری (زنجان) علی اصغر جبلی (گلستان) سعید صالحی (تهران)

70 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی (تهران) سعید داداش پور (مازندران) مسعود کمروند (مرکزی) ایمان رحمانی زاده (مازندران) عباس یزدانی (همدان) حسن یزدانی (مازندران)

74 کیلوگرم: رضا افضلی (کرمانشاه) عزت الله اکبری (مازندران) مرتضی رضایی قلعه (مازندران) محمد مکتب دار (خراسان شمالی) حامد عاشق حسینی (تهران) پیمان یاراحمدی (لرستان) رضا مظفری (مازندران)

86 کیلوگرم: اسماعیل نجاتیان (خراسان رضوی) یوسف پناهنده (توابع تهران) محمد جواد ابراهیمی (مازندران) نادر حامدی پور (فارس) احسان لشگری (قزوین) علیرضا کریمی (البرز) میثم مصطفی جوکار (همدان)

97 کیلوگرم: اباذر اسلامی (مازندران) سید محسن ابراهیمی (مازندران) حسن رحیمی (تهران) وحید یوسفوند (لرستان) امیر محمدی (خراسان شمالی) پدرام جمشیدی (تهران)

125 کیلوگرم: پرویز هادی (آذربایجان شرقی) عبدالله قمی- جعفر شمس (مازندران) امیر طاهری (تهران) یدالله محبی (کرمانشاه)

 

مربیان منتخب سرمربی طبق بند 1 بخش و نظام نامه انتخاب مربیان تیم ملی: رضا لایق- امیر توکلیان- محمد طلایی- اکبر دودانگه- علی اصغر بذری- مسعود مصطفی جوکار- مهدی برائتی

مربیان معرفی شده از سوی هیأت های کشتی استان ها: هیأت مازندران 2 نفر- هیأت های کشتی استان های تهران، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، همدان گلستان هرکدام یک مربی معرفی نمایند.

 

 

تیم منتخب کشتی فرنگی:

 

59 کیلوگرم: محمد فقیری (تهران) محمد نوربخش (تهران) امید قهرمانی (خراسان رضوی) حمید زارع (فارس)

66 کیلوگرم: محمدعلی گرائی (فارس) وحید میرفتح الهی (تهران) مجید یعقوبی (خراسان رضوی) احسان فراهانی (تهران)

71 کیلوگرم: برومند اصلان (لرستان) عباس محب تاش (هرمزگان) پژمان پشتام (تهران) عظیم گرمسیری (خوزستان)

75 کیلوگرم: وحید بابایی جعفری (تهران) محمد کریمی (البرز) فواد کریمی (کردستان) سعید غلامی (تهران)

80 کیلوگرم: علی زینتی رفاه (قم) مسعود مرادی (خوزستان) یوسف اخباری (تهران) مسیح اسلامی (مازندران)

85 کیلوگرم: سامان عزیزی (کردستان) میلاد خسروی – ابوالفضل فلاح دوست – داود عابدین زاده (تهران) حسین نوری (البرز) علی قیطاسی (فارس)

98 کیلوگرم: سید مصطفی صالحی زاده (خوزستان) محمد کاظمی (لرستان) مهدی کشاورز (فارس) مجید علیاری (تهران)

130 کیلوگرم: عباس نوری (قم) پوریا میرمعصوم زاده (تهران) آرمان نظری (لرستان) امیر قاسمی منجزی (خوزستان)

نفرات منتخب شورای فنی: هادی علیزاده پورنیا (قم) بشیر باباجان زاده (مازندران)

 

کشتی گیران اعزامی به رقابت های جهانی جوانان: رضا خدری (تهران) بهروز ملکی (خوزستان) علی ارسلان (مازندران) رامین طاهری (خوزستان) علی شریفی (خوزستان) محمد ابراهیمی (کردستان) بابک رزم پوش (مازندران)

 

سرمربی: احد پازاج

مربیان منتخب سرمربی با استناد به بند 1 بخش (و) نظام نامه فنی کشتی کشور انتخاب مربیان تیم ملی: ناصر نوربخش، مجید جهاندیده، بهروز جمشیدی، مهدی شربیانی، حمید باوفا

مربیان منتخب استان ها: تهران 2 مربی- خوزستان 2 مربی- استان های مازندران، لرستان، قم، فارس، کردستان، خراسان رضوی و هرمزگان هر کدام یک مربی معرفی نمایند.

سرپرست: حسن رنگرز



تاريخ : 5 / 11 / 1393برچسب:, | 10:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تیم ملی فوتبال ایران امروز سیدنی استرالیا را به مقصد تهران ترک می کند. بر اساس خبرها، مقامات فدراسیون فوتبال عراق توانستند کنفدراسیون فوتبال آسیا را قانع کنند که هیچ حکمی برای محرومیت علا عبدالزهره صادر نشده است.

تیم ملی فوتبال ایران امروز سیدنی استرالیا را به مقصد تهران ترک می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نشست کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بررسی شکایت ایران، مبنی بر استفاده عراق از بازیکن متهم به دوپینگ در دیدار یک چهارم نهایی، خاتمه یافت و نتیجه بازی تغییر نکرد.

فدراسیون فوتبال ایران امیدوار بود با برنده شدن در این پرونده، نتیجه بازی 3-صفر به سود تیم کشورمان اعلام شود، اما اعتراض ایران رد شد.

طبق خبرها، فدراسیون فوتبال عراق از هرگونه تخلف مبنی بر استفاده تعمدی از بازیکن دوپینگی تبرئه شده، اما هنوز درباره علا عبدالزهره تصمیمی گرفته نشده است.

علی جبار اشرف، سرپرست تیم ملی عراق در استرالیا، پس از خروج از جلسه کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصریح کرد: فدراسیون فوتبال ایران موضوع دوپینگ را به کنفدراسیون و فیفا خبر نداده بود، ضمن اینکه برای این بازیکن کارت نقل و انتقال صادر کرده بود که در سیستم الکترونیکی فیفا ثبت شده و در صورت تخلف یا محرومیت بازیکن، نباید چنین کارتی صادر شود.


مسئولان فوتبال کشورمان اعلام کرده بودند علا عبدالزهرا، که در ابتدای فصل، برای تراکتورسازی تبریز بازی می کرد، دوپینگی است و حق حضور در جام ملت ها را نداشته، اما مقامات فوتبال عراق مدعی هستند که هیچ حکمی از ای .اف.سی یا فیفا درباره محرومیت این بازیکن دریافت نکرده اند.
ایران مدارک مربوط به دوپینگ علا عبدالزهرا را مهرماه امسال به فدراسیون فوتبال عراق و فیفا ارسال کرده بود.
تیم عراق، طبق برنامه، دیشب وارد سیدنی شده تا برای بازی دوشنبه با کره آماده شود.

 

 



تاريخ : 22 / 10 / 1393برچسب:, | 12:7 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

کیا رستمی قهرمان نام آشنای بوکس ایران و آسیا به دلیل عارضه مغزی ساعاتی قبل در بخش ICU بیمارستان شهدای تهران بستری شد.

از هموطنان استدعای دعای خیر جهت شفای ایرج کیارستمی را از درگاه ایزدمنان مسئلت داریم.



تاريخ : 17 / 9 / 1393برچسب:, | 2:8 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
یک چهره جنجالی فوتبال ایران که این اواخر حسابی خبرساز شده و روی جلد روزنامه‌ها رفته و صدالبته موقعیت خطرناکی در تیم فعلی‌اش دارد، اخیراً یک جنجال تازه درست کرد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از روزنامه خبر ورزشی : این ستاره لیگ برتری در سفر هوایی اخیر تیم شهرستانی‌اش به استان دیگر، برای اینکه برای همبازیان خود قیافه بگیرد و وانمود کند آدم بسیار محبوبی است، پیشنهاد بی‌شرمانه‌ای به مهماندار هواپیما می‌دهد و به خیال اینکه مهماندار هواپیما پیشنهاد او را می‌پذیرد، برخی همبازیان خود را در جریان می‌گذارد اما مهماندار هواپیما در اقدامی کاملاً طبیعی موضوع را به سرمهماندار انتقال می‌دهد و طرف هم برای گلایه نزد سرمربی و سرپرست این تیم لیگ برتری می‌رود. همین می‌شود که سرمربی و سرپرست هم جلوی تمام مسافران هواپیما یقه این به اصطلاح ستاره را می‌گیرند و او را وادار به عذرخواهی از مهماندار می‌کنند.



تاريخ : 22 / 8 / 1393برچسب:, | 4:16 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

چهارمین دوره بازیهای ساحلی آسیا از روز جمعه 23 آبان ماه به طور رسمی در پوکت تایلند افتتاح می شود که در این بازیها کاروان ورزشی ایران نیز در 17 رشته ورزشی شرکت کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ چهارمین دوره بازیهای ساحلی آسیا از جمعه 23 آبان ماه به طور رسمی در شهر پوکت تایلند افتتاح می شود.

در این دوره از بازیها 3272 ورزشکار از 43 کشور آسیایی تا یکشنبه دوم آذرماه به رقابت خواهند پرداخت.

بازی هاس ساحلی آسیا در رشته های پاراگلایدر، پارا گلایدر قدرتی، شنای ماراتن، واترپلو ساحلی، دوومیدانی ساحلی، فوتبال ساحلی، بسکتبال ساحلی، والیبال ساحلی، کبدی ساحلی، هندبال ساحلی، سپک تاکرا ساحلی، پنجگانه مدرن ساحلی، فوتبال فلگ (فوتبال آمریکایی) ساحلی، وودبال ساحلی، کشتی ساحلی، بدنسازی و زیبایی اندام، اکستریم اسپورتس (نمایش روی آب)، جوجیتسو، جت اسکی، فوتوالی، موی تای، کوراش، پتانک، موج سواری، قایقرانی بادبانی، کشتی سامبو، اسکواش ساحلی، سه گانه یا تری اتلون، اسکی روی آب و سنگنوردی برگزار خواهد شد.

در چهارمین دوره بازیهای ساحلی آسیا از ایران 101 ورزشکار در 17 رشته ورزشی شرکت دارد. اما رقابت در برخی از رشته ها از سه شنبه 20 آبان آغاز شده است.

در دوره قبلی این بازی ها که سال 2012 در هایانگ چین برگزار شد، کشورهای چین، تایلند و کره جنوبی اول تا سوم شدند و ایران که 23 ورزشکار به این بازی ها اعزام کرده بود، با 2 مدال طلا در رده هفتم قرار گرفت. کاروان ورزش ایران سال 2008 در اولین دوره این بازی ها در بالی اندونزی با اعزام تیم فوتبال ساحلی هیچ مدالی کسب نکرد و در سال 2010 در دومین دوره بازی های ساحلی آسیا در مسقط عمان با اعزام 18 ورزشکار و کسب دو مدال برنز در رده 21 جای گرفت.

در تاریخ بازی های ساحلی، تایلند با 38 مدال طلا 36 نقره و 28 برنز در صدر قرار دارد و چین با 32 طلا، 26 نقره و 24 برنز دوم و اندونزی با 32 طلا، 16 نقره و 30 برنز سوم است. ایران نیز با 2 طلا و 2 برنز در رده 19 بازی ها قرار دارد.

همچنین شورای المپیک آسیا اعلام کرده است؛ چهارمین دوره این بازی ها در سال 2016 در "نها ترانگ" ویتنام برگزار خواهد کرد و "گوآی" هند به عنوان میزبان پنجمین دوره در سال 2018 در نظر گرفته شده است.

 



تاريخ : 10 / 7 / 1393برچسب:, | 1:55 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

برنامه کامل هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2014 در رشته‌های انفرادی و تیمی کاروان ورزشی ایران با اعلام ساعت بازی ها مشخص شد.

گروه ورزشی مشرق، هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

اسامی مدال آوران ایران
**این جدول به ترتیب مدال آوری است و پس از کسب هر مدال به روز رسانی می شود**

آخرین بروز رسانی: دهم مهر 93

رتبه ایران تا پایان روز سیزدهم: پنجم

ردیف نام ورزشکار رشته مدال
1 نجمه خدمتی تفنگ بادی 10 متر بانوان طلا
2 نرجس امامقلی نژاد تفنگ بادی 10 متر بانوان نقره
3 نجمه خدمتی، نرجس امامقلی نژاد و الهه احمدی تفنگ بادی 10 متر تیمی بانوان نقره
4 سجاد عباسی ووشو 70- کیلوگرم مردان برنز
5 حمیرا برزگر، نازنین ملایی، مهسا جاور و سولماز عباسی روئینگ تیمی بانوان برنز
6 الهه منصوریان ووشو 52- کیلوگرم بانوان نقره
7 محسن محمدسیفی ووشو 65- کیلوگرم مردان طلا
8 حمیدرضا لادور ووشو 75- کیلوگرم مردان نقره
9 کیانوش رستمی وزنه برداری 85 کیلوگرم نقره
10 مجتبی عابدینی، فرزاد باهر، علی پاکدامن و محمد رهبری شمشیربازی تیمی نقره
11 سیدمجتبی شجاعی و علی رهنما روئینگ 2 نفره مردان برنز
12 محسن شادی روئینگ تک نفره مردان طلا
13 سولماز عباسی روئینگ تک نفره بانوان برنز
14 محمد دانشور دوچرخه سواری طلا
15 بهداد سلیمی وزنه برداری 105+ طلا
16 قیدی، کاظم پور و عبادی تیروکمان(کامپوند مردان) برنز
17 حسین عسگری دوچرخه سواری برنز
18 اسماعیل عبادی تیروکمان(کامپوند مردان) طلا
19 لیلا رجبی پرتاب وزنه نقره
20 آروین معظمی گودرزی دوچرخه سواری نقره
21 رضا یزدانی کشتی آزاد 97 ک طلا
22 احمدرضا طالبیان قایقرانی(کایاک تک نفره 1000 متر مردان) نقره
23 سعید فضل اولی و علی آقامیرزا قایقرانی(کایاک دو نفره 1000 متر مردان) نقره
24 آرزو حکیمی قایقرانی(کایاک تک نفره 200 متر بانوان) برنز
25 عادل مجللی قایقرانی(کانو تک نفره 200 متر مردان) برنز
26 مسعود اسماعیل پور کشتی آزاد 61 ک طلا
27 عزت الله اکبری کشتی آزاد 74 ک نقره
28 میثم مصطفی جوکار کشتی آزاد 86 ک طلا
29 پرویز هادی کشتی آزاد 125 ک طلا
30 سوسن حاجی پور تکواندو بانوان 53 ک برنز
31 مسعود حجی زواره تکواندو مردان 74 ک طلا
32 سعید عبدولی کشتی فرنگی 71 ک برنز
33 احسان حدادی پرتاب دیسک طلا
34 حبیب الله اخلاقی کشتی فرنگی 80 ک طلا
35 مهدی علیاری کشتی فرنگی 98 ک طلا
36 مهدی خدابخشی تکواندو مردان 80-ک طلا
37 افشین بیابانگرد کشتی فرنگی 66 ک برنز
38 پیام بویری کشتی فرنگی 75 ک برنز
39 مجتبی کریم فر کشتی فرنگی 85 ک برنز
40 بشیر باباجان زاده کشتی فرنگی 130ک برنز
41 سونیا گماری اسلالوم بانوان برنز
42 احسان روزبهانی بوکس 81- ک برنز
43 بهنام اسبقی تکواندو مردان 68- ک طلا
44 سعید حسنی پور کاراته مردان 75- ک طلا
45 حمیده عباسعلی کاراته بانوان 68+ ک طلا

تا پایان روز سیزدهم کاروان چین با 142 طلا، 101 نقره و 79 برنز با اختلاف صدرنشین است و کاروان ورزشی ایران نیز با 18 طلا، 11 نقره و 16 برنز در جایگاه پنجم جدول مدال آوران قرار دارد.

 



تاريخ : 10 / 7 / 1393برچسب:, | 7:43 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

جو ملتهب بازي دو تيم استقلال‌خوزستان و راه‌آهن به خلق صحنه هاي زشتي منتهي شده است.
به گزارش مشرق، سماجت دوربین های تلویزیونی در ثبت صحنه های جنجالی بازی منجر به برخورد احمدرضا عابدزاده با فیلم بردار صداوسیما شد و او دوربین این خبرنگار را شکست.

در حال حاضر مسوولان راه‌آهن و البته امیر عابدزاده در صحنه حاضرند و به دنبال فیصله دادن به ماجرا هستند. قبل از اخراج عابدزاده رامین رضائیان بازیکن راه‌آهن به دوربین صداوسیما تذکر داده بود که بی خیال عکس گرفتن از این صحنه ها بشود.



تاريخ : 17 / 6 / 1393برچسب:, | 11:5 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

اسامی 10 بازیکن فوتبال که کارت پایان خدمت‌شان ابطال شده است، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در برنامه امشب نود، از سوی سازمان لیگ اسامی 10 بازیکن که کارت پایان خدمت‌شان از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی ابطال شده است، اعلام شد.

اسامی این بازیکنان به شرح زیر است:

علیرضا ابراهیمی، علی پورخسروانی، سینا عشوری، مهدی محمدزاده، محمدحسین مهرآزما، آرمان شهدادنژاد، حامد زمانی، مهربان عیسی پوران، رضا طاهری و فرهاد سالاری پور.

این اسامی در حالی منتشر شده است که به گفته بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، از زمان اعلام اسامی، بازیکنان یاد شده حق شرکت در مسابقات را ندارند.



تاريخ : 12 / 6 / 1393برچسب:, | 5:47 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

حمید استیلی نیمه شب دوشنبه از یک تصادف بسیار سنگین جان سالم به در برد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبر ورزشی، این تصادف در جاده لواسان رخ می‌دهد و پس از آن به عل شدت جراحات، سرمربی راه آهن فوراً به بیمارستان دی تهران انتقال پیدا می‌کند و مورد مداوا قرار می‌گیرد.

گویا برخورد شدید و شکستگی شیشه خودرو، عامل اصلی جراحات به وجود آمده در سر و صورت حمید استیلی بود اما خوشبختانه بسته بودن کمربند سرنشینان از پیش آمدهای ناگوارتر جلوگیری کرد.

حمید استیلی پس از ترخیص از بیمارستان گفت: تا به حال چنین تجربه‌ای نداشتم. واقعاً تصادف وحشتناکی بود. هنوز باور ندارم که زنده‌ام. شک ندارم که لطف خدا و اهل بیت بود که زنده ماندم.



تاريخ : 26 / 4 / 1393برچسب:, | 3:38 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تیم ملی بسکتبال فیلیپین با شکست هند به مرحله نیمه نهایی کاپ آسیا صعود کرد و حریف ایران شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال فیلیپین در مرحله یک چهارم کاپ آسیا با تنها 4 امتیاز و نتیجه 70 بر 66 هند را برد و حریف ایران در مرحله بعد شد. ایران و فیلیپین در فینال جام ملت های 2013 آسیا نیز با هم روبرو شده بودند که ایران با پیروزی در آن بازی قهرمان جام ملت ها شد.

دالیستان با 15 امتیاز، 5 ریباند، 3 پاس گل و 3 توپربایی بهترین بازیکن فیلیپین و امیرتال سین با 20 امتیاز بهترین بازیکن هند در این بازی بودند.

تیم های سنگاپور و چین تنها بازی باقیمانده از مرحله یک چهارم نهایی را تا ساعتی دیگر انجام می دهند. بازی های نیمه نهایی  و رده بندی نیز فردا 27 تیر برگزار می شوند.

تیم های اردن با هند و ژاپن با بازنده دیدار سنگاپور و چین رده بندی پنجم تا هشتم مسابقات را مشخص می کنند.



تاريخ : 24 / 4 / 1393برچسب:, | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

کی‌روش و کفاشیان

 رئیس فدراسیون فوتبال از ادامه همکاری قطعی کارلوس کی‌روش با تیم ملی خبر داد.

علی کفاشیان  در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش عنوان کرد: کی‌روش به پیشنهاد ما پاسخ مثبت داده، بنابراین دیگر مشکلی باقی نمی‌ماند و ما با این مربی در تیم ملی ادامه همکاری خواهیم داد. 

وی در مورد اینکه آیا قرارداد جدید سرمربی تیم ملی پنجشنبه هفته جاری امضا می‌شود، اظهار داشت: کی‌روش تازه پنجشنبه به ایران می‌رسد اما دیگر بحثی باقی نمانده و به تفاهم رسیده‌ایم. 

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که با این وضعیت کی‌روش در جام ملت‌های آسیا سرمربی تیم ملی خواهد بود، تصریح کرد: بله؛ کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران باقی ماند و فقط امضای قرارداد مانده است.



تاريخ : 23 / 4 / 1393برچسب:, | 2:43 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛
لیونل مسی بهترین بازیکن جام جهانی 2014 برزیل شد
ستاره تیم ملی آرژانتین با وجود ناکامی در دیدار فینال رقابتها به عنوان بهترین بازیکن جام بیستم شناخته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، لیونل مسی مهاجم تیم ملی آرژانتین که تیمش در دیدار فینال با نتیجه یک بر صفر مغلوب آلمان شد و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند از سوی مسئولان برگزاری رقابتها به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی 2014 برزیل انتخاب شد.

مسی بازی های خوبی در این تورنمنت به نمایش گذاشت و چندین بار یک تنه تیمش را به مرحله بعدی رقابتها رساند.

مسی جایزه توپ طلای رقابتها را قبل از مزاسم اهدای مدال به تیم ملی آرژانتین دریافت کرد.

بعد از مسی، توماس مولر در رده دوم برترین بازیکنان جام قرار گرفت و توپ نقره را تصاحب کرد و آرین روبن ستاره هلند هم در رده سوم ایستاد و توپ برنزی را از آن خود کرد.



تاريخ : 23 / 4 / 1393برچسب:, | 2:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛
مانوئل نویر بهترین دروازه‌بان جام جهانی 2014 برزیل شد
سنگربان تیم ملی آلمان در پایان رقابتهای جام جهانی به عنوان بهترین دروازه‎بان این رقابتها برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مانوئل نویر سنگربان تیم ملی آلمان که در بازی های فوق العاده ای را در جام جهانی به نمایش گذاشت از سوی کمیته برگزاری رقابتها به عنوان برترین سنگربان رقابتها انتخاب شد و جایزه دستکش طلا را به خود اختصاص داد.

در پایان دیدار فینال جام جهانی جایزه دستکش طلا به نویر اهدا شد.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

علی دایی بهمن ماه سال 1383 در 35 سالگی پای سفره عقد نشست و با "مونا فرخ آذری" ازدواج کرد. مهریه عروس خانم "آب" بود و چیز دیگری به غیر از آن به عنوان مهریه درخواست نکرده بود. سرمربی پرسپولیس یک سال پیش از عقدش همسرش را در یک مهمانی خانوادگی دیده بود.

مونا فرخ آذری که همانند علی دایی اصالتا اهل اردبیل است سال 1356 در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است. دایی و همسرش اردیبهشت ماه 84 یعنی سه ماه بعد از عقد، مراسم ازدواج خود را برگزار کردند که مراسم بسیار مفصل و باشکوهی بود. مراسم ازدواج علی دایی در یکی از تالارهای فرمانیه برگزار شد و بیش از پنج هزار نفر به این مراسم دعوت شده بودند. در آن شب اکثر خیابان های فرمانیه تقریبا بسته شده بود. جالب است بدانید به دلیل رسانه ای شدن مراسم ازدواج علی دایی جمعیت بسیار زیادی از مردم بدون اینکه مشخص شود از کجا می دانسته اند که این مراسم در کدام تالار برگزار می شود خود را به آنجا رسانده بودند!

دایی و همسرش هم اکنون دختری سه ساله به نام نورا دارند. اما همسر علی دایی بابت مسافرت مدوام همسرش به شهرها و کشورهای مختلف برای رقابت های مختلف فوتبالی حسابی شاکی است. او در جمعی که با حضور چند تن از دوستان صمیمی علی دایی و البته حسین محمدی برگزار شد گفت: «کاش علی فوتبال را کنار بگذارد. دعا می کنم این اتفاق بیفتد.» اما حسین محمدی که در سال های اخیر نزدیک ترین فرد به علی دایی بوده اظهار داشت کار از دعا گذشته باید نفرین کنید تا علی فوتبال را کنار بگذارد!

گذشته از این صحبت ها همسر علی دایی که البته حاضر به هیچ گفت و گویی با رسانه ها نیست در گفت و گو با خبرنگاری که در آن مهمانی افطاری حضور داشته گفت که علی همسر بسیار خوب و فداکاری است که اخلاقش در خانه زمین تا آسمان با آنچه که در بیرون و در زمین مسابقه مشاهده می شود فرق دارد. او یک همسر مهربان و فداکار و یک پدر دلسوز است که البته تنها ایرادش این است که خیلی فوتبال را دوست دارد!

 



تاريخ : 18 / 4 / 1393برچسب:آلمان,برزیل,فوتبال,عقاب نیوز, | 4:25 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تیم ملی آلمان با برتری پرگل و عجیب 7 بر یک برابر برزیل سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال سلسائو را رقم زد و به فینال جام جهانی 2014 راه یافت.
آلمان و برزیل در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی در ورزشگاه مینه‌رائو شهر بلوهوریزنته به مصاف هم رفتند که تیم ملی آلمان موفق شد با نتیجه خیره کننده 7 بر یک برزیل را شکست داد.

http://www.khanevarzesh.com/uploads/2401969_big-lnd.jpg

آلمان در دقیقه یازده موفق شد با ضربه توماس مولر به گل نخست خود در این دیدار دست یابد. میروسلاو کلوزه در دقیقه 23 موفق شد ضمن به ثمر رساندن دومین گل آلمان شانزدهمین گلش را در تاریخ جام های جهانی به ثمر برساند و رکورد بی‌نظیری را به نام خود ثبت کند.

حملات طوفانی آلمان پس از این گل شروع شد. تونی کروس در دقیقه 24 موفق شد با شوتی روی پا و دیدنی حساب کار را سه بر صفر کند. این بازیکن در دقیقه 26 موفق شد بار دیگر از روی اشتباه مدافعان برزیل، گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند.

سامی خدیرا تکمیل کننده نیمه نخست بسیار خوب ژرمن‌ها در این بازی بود. او در دقیقه 29 موفق شد پاس مسوت اوزیل را به گل پنجم تیمش تبدیل کند.

یوآخیم لوو که خیالش از پیروزی در این دیدار راحت بود در نیمه دوم چند تغییر در تیمش ایجاد کرد که از جمله می‌توان به حضور آندره شورله در زمین اشاره کرد. آندره شورله در نیمه دوم موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند. اولین گل او در دقیقه 69 بود که با یک بغل پا توپ را از بین پاهای ژولیو سزار وارد دروازه کرد.

شورله در دقیقه 79 موفق شد گل هفتم آلمان را نیز به زیبایی به ثمر برساند. بازیکنان ناامید برزیل در دقیقه 91 موفق شدند با ضربه اسکار یکی از گل‌های خورده را جبران کنند تا این دیدار با نتیجه 7 بر یک به سود آلمان به پایان برسد تا سنگین‌ترین شکست برزیل در تاریخ فوتبال این کشور رقم بخورد.

پیش از این سنگین‌ترین شکست برزیل در سال 1920 با شکست 6 بر صفر برابر اروگوئه حاصل شده بود.

 

 



تاريخ : 11 / 4 / 1393برچسب:, | 12:43 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

این رقابت‌ها در سال 2015 زیر نظر فدراسیون بین‌المللی بدنسازی IFBB و در یکی از شهرهای تهران یا کیش برگزار خواهد شد.
 ایران میزبان مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان در سال 2015 شد.
 
به گزارش ایسنا، همزمان با برگزاری مسابقات پرورش اندام و بدنسازی قهرمانی آسیا در سریلانکا، ناصر پورعلی فرد، رییس فدراسیون پرورش اندام ، پیشنهاد میزبانی ایران برای مسابقات قهرمانی جهان در سال 2015 را ارائه کرد که با موافقت مسئولان فدراسیون جهانی، این میزبانی به ایران تعلق گرفت.
 
این رقابت‌ها در سال 2015 زیر نظر فدراسیون بین‌المللی بدنسازی IFBB و در یکی از شهرهای تهران یا کیش برگزار خواهد شد.
 
ضمن این که پورعلی فرد به صورت رسمی از رافائل سانتونجا، رییس فدراسیون جهانی (IFBB) دعوت کرد تا به ایران بیاید و قرار شده وی برای بازدید از امکانات ایران، بهمن ماه به ایران سفر کند. این برای دومین بار است که رافائل قرار است به ایران بیاید.



تاريخ : 11 / 4 / 1393برچسب:صعود,بلژیک,جام جهانی,عقاب نیوز, | 3:2 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بلژیک با برتری 2 بر یک برابر آمریکا به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی راه یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بلژیک موفق شد با برتری 2 بر یک برابر آمریکا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. بلژیک در این دیدار کاملا تیم برتر میدان بود و چندین فرصت گل را از دست داد. بلژیکی‌ها در نیمه دوم سراپا حمله شدند و چندین بار تا آستانه فروپاشی دروازه آمریکا پیش رفتند اما با درخشش تیم هاوارد و البته خوش‌شانسی آمریکا این فرصت‌ها تبدیل به گل نشد.

اوریگی مهاجم 17 ساله بلژیک نیز در دقیقه 54 دیرک دروازه آمریکا را به لرزه درآورد. مرتنس نیز در دقیقه 60 یک فرصت تک به تک را از دست داد. در ادامه میرالاس هازارد و اوریگی دیگر فرصت‌های طلایی بلژیک را از دست دادند تا این دیدار در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان برسد

بلژیک در آغاز نیمه نخست وقت اضافه خیلی زود به گل رسید. حرکت خوب لوکاکو باعث شد تا توپ به کوین دی‌بروین برسد و این بازیکن نیز با چرخشی زیبا توپ را وارد دروازه آمریکا کرد.

لوکاکو که با آمدنش به زمین جان تازه‌ای به تیم بلژیک بخشید موفق شد در دقیقه 105 گل دوم تیمش را به ثمر برساند اما 2 دقیقه بعد گرین موفق شد اختلاف را به حداقل برساند.

در ادامه آمریکایی‌ها سراپا حمله شدند تا گل خورده را جبران کنند اما نتوانستند گل تساوی را به ثمر برسانند تا این دیدار با برتری 2 بر یک بلژیک به پایان برسد.



تاريخ : 8 / 4 / 1393برچسب:هدیه وزیر ورزش,تیم ملی والیبال,عقاب نیوز, | 11:15 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به دلیل صعود تیم ملی والیبال به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال قول پاداش داد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از مشرق،‌ تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان از ساعت 21 امروز یکشنبه در دومین مسابقه هفته ششم لیگ جهانی والیبال به مصاف هم رفتند که در پایان ایران با برتری 3-0 به فینال راه یافت.

حاشیه هایی از این دیدار را در زیر به نقل از فارس بخوانید:

* وزیر ورزش و جوانان قول داده به دلیل صعود تیم ملی ایران بین شش تیم برتر دنیا به هر کدام از ملی پوشان 3 هزار دلار پاداش پرداخت کند.

* حامد حدادی بازیکن تیم ملی بسکتبال در ورزشگاه 12 هزار نفر آزادی حضور پیدا کرده و این رقابت‌ها را از نزدیک تماشا می‌کند.

* حجت الاسلام سیدمحمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در سالن مسابقات حضور داشت.

* در ست آخر این دیدار محمدرضا داوزرنی به کنار زمین آمد و لحظات پایانی این دیدار را از کنار زمین تماشا کرد.



تاريخ : 7 / 4 / 1393برچسب:حمید استیلی,باشگاه راه آهن,عقاب نیوز, | 7:11 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سخنگوی باشگاه پرسپولیس رسماً به عنوان سرمربی فصل آینده باشگاه راه‌آهن معرفی شد.

به گزارش ایسنا، پس از این که فروش باشگاه راه‌آهن به مالک جدید انجام گرفت و مراحل نهایی خود را طی کرد، حمید استیلی سکان هدایت این تیم را به مدت یک سال در اختیار گرفت. علی لطیفی کمک استیلی در فصل آینده راه‌آهن خواهد بود.
همچنین صادق رئیسی کیا کماکان به عنوان مدیر عامل در راه‌آهن به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
حمید استیلی و علی لطیفی پس از قطعی شدن این موضوع امروز در اولین تمرین تیم فوتبال راه‌آهن حضور یافتند و از سوی رئیسی‌کیا به بازیکنان تیم معرفی شدند.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، اعلام کرد، مازیچ داور صربستانی بازی ایران و آرژانتین به علت اشتباهات فاحش در این بازی از ادامه قضاوت در جام جهانی برزیل محروم شده است.

این داور صربستانی در بازی تیم‌های ایران و آرژانتین که دوشنبه شب برگزار شد در اشتباهی فاحش خطای مسلم مدافع آرژانتین را روی اشکان دژاگه، مهاجم تیم ملی کشورمان را در محوطه جریمه اعلام نکرد و یک ضربه پنالتی را از ایران گرفت.

وی همچنین در چندین مورد با قرار گرفتن در مسیر توپ مانع ارسال پاس‌های بازیکنان ایران  شد.

پس از این حادثه فدراسیون فوتبال کشورمان از این داورشکایت کرد.

علی کفاشیان درباره عملکرد این داور گفت: «با کمک سفارت ایران در برزیل، شکایت را تنظیم و به فیفا ارسال کردیم تا با داور بازی ایران و آرژانتین برخورد شود، زیرا وی حق یک ملت را از بین برد.»

تیم ملی ایران در بازی با آرژانتین با ارائه یک بازی منطقی و برتر توانست این تیم را تا دقیقه 91 ناکام بگذارد اما در دو دقیقه مانده به پایان بازی با شوت از راه دور لئونل مسی بهترین بازیکن جهان، بازی را به نتیجه یک بر صفر و با شایستگی هرچه تمام‌تر واگذار کرد.

تیم ایران در آخرین بازی خود ساعت 30 / 20  چهارشنبه به مصاف تیم ملی بوسنی و هرزگووین می‌رود که در صورت پیروزی بر این تیم و همچنین پیروزی تیم آرژانتین بر تیم نیجریه، ایران به دور بعد صعود می‌کند.



تاريخ : 2 / 4 / 1393برچسب:پیچ مسی,عقاب نیوز, | 10:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش   پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از سایت خبری خانه ورزش:


ایرانی‌ها همیشه در فضای مجازی حضوری فعال دارند.  آخرین هنرنمایی مردم کشورمان، حمله به پیج مسی و داور دیدار ایران و آرژانتین پس از دیدار دو تیم بود. البته این متن کار هموطنان عزیز را تایید نمی کند اما برای اینکه شما در جریان قرار بگیرید، چند نمونه از کامنت هایی که برای مسی گذاشته شده را برایتان منتشر می کنیم:
مسی جان ما باز برگشتیم. دیدی خودت دلت تنگ شده بود و گل زدی تا ما بیایم؟
بازی در نیار بیا جواب کامنت‌ها رو بده.
آخه بدبخت ارزش این همه فحش خوردن رو داشت؟
استاد ارجمند زبان فنی تو رو خدا امتحان فردا را کنسل کن. من دارم با مسی چت می کنم.
مسی منو اد کن من بلاکم!
بچه ها فحش بدین اشکال نداره. استاد مشایخی فردا میاد عذرخواهی میکنه جامون.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
اعلام تيم برتر دور اول جام جهاني 2014 در پايان ديدارهاي نخست هر تيم شگفتي کارشناسان را برانگيخت.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل ازگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  در اين تيم نمادين به انتخاب بنگاه ويليام هيل ، در خط دفاع نام هيچ بازيکن برزيلي به چشم نمي خورد و انتخاب ها غيرمنتظره بوده است.

اين بنگاه در توضيح انتخاب اين تيم اعلام کرد ملاک انتخاب ريکاردو رودريگس سوييسي دادن دو پاس گل در بازي با اکوادور بود و واسيلي برژوتسکي مدافع روس نيز به خاطر دفع 15 موقعيت تيم کره جنوبي در تيم قرار گرفته است.

اين بيشترين آمار براي يک مدافع در دور اول بود.انتخاب توماس مولر آلماني و کريم بن زماي فرانسوي در خط حمله قابل پيش بيني بود اما نبود نام آرين روبن و روبين فان پرسي هلندي، نيمار از برزيل و ليونل مسي از آرژانتين با وجود گلزني از نکات قابل بحث بوده است.

تيم منتخب دور نخست جام جهاني 2014 :

دروازه بان : سالواتوره سيريگو از ايتاليا

مدافعان : ريکاردو رودريگس از سوييس ، اسکار دوآرته از کاستاريکا ، واسيلي برژوتسکي از روسيه و سرژ آوريه از ساحل عاج

هافبک ها : خوآن کوادرادو از کلمبيا ، اکسل ويتسل از بلژيک ، خاوير ماسکرانو از آرژانتين

مهاجمان : توماس مولر از آلمان ، آلکسيس سانچس از شيلي و کريم بن زما از فرانسه

اين انتخاب در حالي صورت گرفت که در ليست برترين بازيکنان دور اول از نگاه فيفا که بر مبناي امتيازدهي عملکرد صورت گرفته است ، توماس مولر از آلمان با 9.75 امتياز در صدر قرار گرفت و مهرداد پولادي مدافع شايسته ايراني با 9.7 امتياز دوم و جف کامرون از تيم آمريکا با 9.64 و داويد لوييش از برزيل با 9.6 امتياز در رده هاي دوم تا چهارم قرار گرفتند.

در اين فهرست فيل جاگيلکا از انگليس با 9.56 ، روبين فان پرسي از هلند با 9.52 ، آرين روبن از هلند با 9.48 ، جان بويه از غنا با 9.45 ، آلکسيس سانچس از شيلي با 9.42 و تيم کيهيل از استراليا با 9.39 در رده هاي بعدي قرار گرفتند.

فيفا در مورد پولادي نوشت با وجود اينکه وي در جهان فوتبال چهره ناشناسي است اما اين مدافع تيم پرسپوليس در مصاف با نيجريه نمايش فوق تصوري داشت و بيش از هر بازيکن ديگري موقعيت هاي حريف را مهار کرد.

پولادي در مصاف با نيجريه 6 تکل زد و يک بار با ضربه سر توپ شولا آمئوبي را از خط دروازه ايران برگرداند.

وي همچنين پاس هاي سالمي را به بازيکنان خودي داد و در يک سوم زمين خودي تلاش بسيار زيادي داشت.

 



تاريخ : 16 / 3 / 1393برچسب:, | 7:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شماره‌ پیراهن‌ بازیکنان تیم ملی مشخص شد   به گزارش خانه ورزش به نقل از برترینها: شماره‌ی پیراهن بازیکنان تیم ملی در جام جهانی مشخص شد.
خبرگزاری ایسنا: در فاصله یک هفته مانده به شروع جام‌جهانی و 11 روز مانده به بازی اول ایران در این رقابت‌ها، شماره پیراهن بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت‌های جام‌جهانی اعلام شد.

از نکات جالب در این شماره‌گذاری می‌توان به دادن شماره یک به رحمان احمدی اشاره کرد که احتمال حضور ثابت او در دروازه ایران را بیشتر می‌کند.

همچنین شماره 8 در غیاب علی کریمی و مجتبی جباری به رضا حقیقی رسیده است. شماره 10 تاریخی ایران هم به کریم انصاری‌فرد رسیده است. در دو جام جهانی 98 و 2006 این پیراهن بر تن علی دایی بود.

شماره‌های ملی‌پوشان ایران در جام‌جهانی به این ترتیب است:

1- رحمان احمدی

2- خسرو حیدری

3- احسان حاج صفی

4- سید جلال حسینی

5- امیرحسین صادقی

6- جواد نکونام

7- مسعود شجاعی

8- رضا حقیقی

9- علیرضا جهانبخش

10- کریم انصاری‌فرد

11- قاسم حدادی‌فر

12- علیرضا حقیقی

13- حسین ماهینی

14- آندرانیک تیموریان

15- پژمان منتظری

16- رضا قوچان‌نژاد

17- احمد آل نعمه

18- بختیار رحمانی

19- هاشم بیک‌زاده

20- مهرداد بیت‌آشور

21- اشکان دژاگه

22- دانیل داوری

23- مهرداد پولادی

 



تاريخ : 1 / 3 / 1393برچسب:, | 8:41 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پهلوانان «رضا سوخته سرايي» و مرحوم «عليرضا سليماني» روز جمعه 26 اردیبهشت 93 در مسابقات کشتی با چوخه روستای رهورد قوچان حضور پیدا کردند. علیرضا سلیمانی صبح چهارشنبه 31 اردیبهشت در سن 58 سالگی بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.
عکس/ علیرضا سلیمانی 5 روز پیش از مرگ

عکس/ علیرضا سلیمانی 5 روز پیش از مرگ
 
 



تاريخ : 5 / 2 / 1393برچسب:پایگاه خبری عقاب نیوز,عابدزاده,آمریکا, | 10:1 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پیشکسوت فوتبال کشورمان پس از رفع مشکلات مالیاتی‌اش بامداد امروز عازم آمریکا شد.

به گزارش مشرق، احمدرضا عابدزاده پیشکسوت فوتبال کشورمان که برای مربیگری مدتی به آمریکا رفته بود به تهران بازگشت؛ اما برای بازگشت مجدد به آمریکا با مشکل مالیاتی روبرو شد و سرانجام پس از تلاش‌های فراوان و کمک‌های علی پروین، مشکلات عابدزاده حل شد و او بامداد امروز به مدت 15 روز عازم آمریکا شد.

وی در این سفر با تیمی که مدتی در آن مربیگری کرده مذاکره خواهد کرد و همچنین برخی از کارهای شخصی خود را دنبال می‌کند.



تاريخ : 1 / 11 / 1392برچسب:, | 12:19 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

احمدرضا عابدزاده به دلیل سر درد در بیمارستان آراد تهران بستری شد.

 به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان محبوب پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز به دلیل سر درد به بیمارستان آراد مراجعه کرد و توسط دکتر عباسیون پزشک حاذقی که وی را تحت عمل جراحی قرار داده بود، معاینه شد.

به گفته امیر عابدزاده، دکترعباسیون پس از معاینه احمدرضا عابدزاده دستور بستری شدن وی را صادر کرد. احمدرضا قرار است سی تی آنژیوگرافی شده تا وضعیت وی به طور دقیق مشخص شود.



تاريخ : 19 / 10 / 1392برچسب:, | 3:21 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدیر رستوران هتل میزبان تیم فوتبال زیر 22 سال ایران در اردوی آمادگی کیش سخنان نقل شده از وی را مبنی بر این که بازیکنان امید رسوایی یا افتضاح بدتر از قلیان نیز داشته اند رد کرد و گفت: هرگز چنین چیزی نگفته ام.

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز محسن قاسمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در کیش شایعات و برداشت های مطرح شده از این نقل قول دروغین را نیز بشدت رد کرد.

برخی رسانه ها پس از طرح موضوع پرداخت نشدن هزینه قلیان بازیکنان تیم امید در برنامه تلویزیونی نود به نقل از این مدیر رستوران مدعی افتضاح بزرگ تر از قلیان شده بودند.

این رسانه ها در نتیجه گیری های خود چنین استدلال کرده اند که ˈمطمئنا این افتضاحی که قاسمی از آن یاد می کند نمی تواند کشیدن سیگار باشد زیرا کشیدن سیگار را نمی توان به مراتب بدتر از قلیان کشیدن دانست.ˈ

در این گزارش ها آمده است: ˈمشخص نیست بازیکنان جوان کشورمان چه کار کرده اند که مسوولان رستوران حتی فیلم آن را هم دارند.ˈ

اما مسوول رستوران گردان واقع در طبقه نهم یک هتل جزیره کیش این نقل قول ها از خودش را نادرست اعلام کرد گفت: بچه ها (کارکنان رستوران) یکسری عکس های یادگاری با بازیکنان تیم امید گرفته بودند که در این عکس ها قلیان روی میزها بوده است و لوله قلیان ها دست بازیکنان تیم امید.

قاسمی هدف خود از رسانه ای کردن موضوع مصرف قلیان بازیکنان تیم امید را تهدید وی به ناتوانی از مطالبه هزینه 15 میلیون ریالی قلیان و کافی شاپ روزهای آخر تیم امید دانست و گفت: با این کار خود خواستم بگویم که حق گرفتنی است.

مدیر رستوران میزبان تیم امید در اردوی آمادگی کیش در پاسخ به برخی که مصرف قلیان از سوی بازیکنان تیم امید را رد کرده بودند، گفت: اگر چنین موضوعی نادرست است پرسش اینجاست که آقای منصوریان چرا بابت این مساله در تلویزیون عذرخواهی کرد یا این که نیم ساعت بعد از برنامه نود، بدهی بابت قلیان را واریز کردند؟

وی تصریح کرد: اگر کسی حرف نادرستی بزند، به طور طبیعی باید بایستد و حتی شکایت کند اما در این مورد آمدند و هزینه باقیمانده را پرداخت کردند.

قاسمی گفت: من فقط به خاطر پول موضوع را به برنامه نود نکشاندم بلکه به خاطر این بود که سرپرست تیم آمد و گفت که قلیان تیم ملی به ما ربطی ندارد اما گفتم که ما به شما احترام گذاشتیم و قبل از ارایه خدمات از شما فیش پرداخت مطالبه نکردیم.

وی با بیان این که بازیکنان تیم امید هر روز به صرف نسکافه، قهوه، کیک و قلیان در رستوران تحت مدیریت وی حضور می یافتند، ادامه داد: به من گفتند که این تیم ملیه، دستت به هیچ جا نمی رسد و نمی توانی پولت را بگیری؛ پنج روز بعد از بازگشت تیم امید هم تلفنشان پاسخگو نبود.

این مدیر رستوران تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد کیش و حامی تیم امید در اردوی آمادگی کیش همه هزینه های مربوطه به رستوران ما را پرداخت کرده اند و هزینه قلیان شخصی و مربوط به بازیکنانی است که استفاده کرده اند.

قاسمی گفت: از کارم که موضوع را در برنامه نود مطرح کردم پشیمانم چرا که چهره هایی مانند آقای منصوریان، دایی و پروین اسطوره های ملی فوتبال ما هستند و باید به آنها احترام بگذاریم.

مدیر این رستوران گردان افزود: این روزها دیگر یک میلیون تومان خرج دو روز یک نفر نیست (؟!) و یک میلیون و 500 هزار تومان هم رقمی نیست که آدم بخواهد در تلویزیون درباره این موضوع سخن بگوید.

قاسمی با بیان این که برخی سایت ها برای انتشار عکس های بازیکنان تیم فوتبال زیر 22 سال ایران در حال قلیان کشیدن مبالغی را به وی پیشنهاد دادند، گفت: برخی تهدیدم کردند که اگر عکس ها را بدهم فلان می کنند که من هم برای بازگشت به شرایط آرامش و به درخواست همسرم این عکس ها را حذف کردم.

تیم فوتبال زیر 22 سال ایران شامگاه پنجشنبه پنجم دی ماه به منظور برپایی اردوی آمادگی و برگزاری دو مسابقه دوستانه با تیم امید کره جنوبی وارد جزیره کیش شد که اردوی این تیم پس از پیروزی سه بر دو مقابل حریف آسیای شرقی در روز یکشنبه هشتم دی ماه و به دنبال فراخوانی بازیکنان از سوی باشگاه ها و تصمیم فدراسیون فوتبال ناتمام ماند.

تیم فوتبال زیر 22 سال ایران قرار است با تغییراتی در سطوح سرمربی و بازیکنان در آینده نزدیک در رقابت های قهرمانی آسیا در کشور عمان شرکت کند.

 

 



تاريخ : 15 / 9 / 1392برچسب:, | 8:46 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ایرنا- تیم ملی فوتبال ایران در گروه ششم جام جهانی 2014 برزیل با تیم های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگووین همگروه شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از ایرنا، آیین قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل امشب (جمعه) در شهر سالوادور ایالت باهیا برگزار شد و تیم ایران در گروه ششم این رقابت ها با تیم های آرژانتین و نیجریه و بوسنی و هرزگووین همگروه شد.

کاناوارو قرعه ایران را در جام جهانی 2014 برداشت.

نخستین دیدار ایران مقابل تیم نیجریه در شهر کوریتیوا است.

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله انتخابی جام جهانی برزیل با 16 امتیاز و مقتدرانه به عنوان تیم نخست گروه اول قاره آسیا به این رقابت ها صعود کرد.

ایران تاکنون سه بار در سالهای 1978، 1998 و 2006 به جام جهانی فوتبال صعود کرده است اما هیچ گاه از مرحله گروهی بالاتر نرفته است.



تاريخ : 14 / 9 / 1392برچسب:, | 6:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

سومین روز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در امارات با کسب چهار مدال طلا ، یک مدال نقره و یک برنز در بخش مردان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رقابتهای امروز( پنج شنبه)، در رده سنی بزرگسالان در دوبی برگزار شد که در بخش مردان تیم ایران به چهار مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز دست یافت.

در وزن منهای 60 کیلوگرم هامون درفشی پور مقابل نمایندگان عراق و هند با نتایج 9 بر یک و 8 بر صفر، مقابل حریف ژاپنی با نتیجه 5 بر 4 پیروز و راهی دیدار پایانی شد. وی در فینال با کومیته کای عربستان روبرو شد و در حالی که مبارزه تا یک دقیقه پایانی با تساوی یک بر یک دنبال می شد، این نماینده ایران بود که با ارائه تکنیک های مختلف به پیروزی 6 بر یک رسید.

در وزن منهای 55 کیلوگرم مجید حسن نیا در مبارزه نخست با نتیجه 8 بر صفر از سد حریف قطری گذشت، در دیدار دوم هم با همین نتیجه حریف اردنی را درهم کوبید، در مبارزه سوم مقابل نماینده هنگ کنگ درحالی که یک بر صفر عقب بود 9 بر یک به برتری رسید و راهی دیدار پایانی شد.وی در دیدار پایانی به مصاف نماینده عربستان رفت که در وقت قانونی دو مبارزبه تساوی یک بر یک رسیدند اما داوران نماینده ایران را پیروز اعلام کردند و حسن نیا هم طلایی شد

بهمن عسگری که با برتری مقتدرانه مقابل نمایندگان تاجیکستان، اردن و چین تایپه به دیدار نهایی وزن منهای 75 کیلوگرم دست یافته بود در آخرین گام با نتیجه 9 بر صفر حریف کویتی را شکست داد و طلایی شد

در وزن به اضافه 84 کیلوگرم مردان سجاد گنج زاده پس از برتری مقابل نمایندگان نپال و ماکائو، در دیدار نیمه نهایی مقابل حریفی از کویته 6 بر صفر پیروز شد تا در فینال برابر کاراته کایی از ژاپن قرار بگیرد. وی در این مبارزه د ر حالی که 8 بر یک از این حریف عقب بود با ارائه مبارزه ای خوب به برتری 14 بر 12 دست یافت و طلایی شد.

در وزن منهای 84 کیلوگرم مردان ذبیح اله پورشیب ابتدا 8 بر صفر حریف هندی را مغلوب کرد و در دومین مبارزه در برابر حریفی از قزاقستان در حالی که 2 بر صفر عقب بود با حملات متعدد توانست 4 امتیاز کسب کند و راهی دور نیمه نهایی شود.پور شیب در نیمه نهایی نماینده عراق را 7 بر صفر مغلوب کرد و برای کسب مدال طلا به مصاف آراگای ژاپنی نایب قهرمان جهان و دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و نقره گرفت.

سعید احمدی در وزن منهای 67 کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان در نخستین گام نماینده عراق را 9 بر 3 شکست داد، او در حالی که از ناحیه انگشت دست راست دچار مصدومیت شده بود مقابل نماینده عربستان دارنده مدال طلای بازیهای کشورهای اسلامی 8 بر 2 پیروز شد و در سومین مبارزه خود به مصاف حریف قزاقستانی قهرمان سال 2012 مسابقات آسیایی ازبکستان رفت و یک بر صفر نتیجه را واگذارکرد تا در گروه بازنده ها به مبارزاتش ادامه دهد.در این گروه احمدی در مبارزه نخست مقابل حریفی از ویتنام قرار گرفت و 6 بر 2 به برتری رسید او در مبارزه دوم هم کاراته کایی از اردن را 8 بر 4 شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

کومیته کاهای بزرگسالان ایران در مجموع مردان و زنان امروز به 5 مدال طلا، 2 نقره و 4 برنز دست یافتند.

 



تاريخ : 10 / 9 / 1392برچسب:, | 5:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مجید غلام نژاد بازیکن سابق تیم فوتبال سایپا با استقلالیها رسما قرارداد بست.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرانجام توافقات نهایی بین باشگاه استقلال و سایپا برای انتقال مجید غلام نژاد انجام شد و این بازیکن با قرارداد 18 ماهه استقلالی شد.

لازم به ذکر است، استقلال نیاز شدیدی به یک بازیکن در پست دفاع راست داشت و قلعه نویی خواستار جذب غلام نژاد از سایپا بود.



تاريخ : 2 / 9 / 1392برچسب:, | 9:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تیم ملی والیبال ایران مقابل امریکا قهرمان ۳ دوره المپیک با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد.

 
به گزارش پخش اخبار چندرسانه ای واحد مرکزی خبر، درچهارمین روز رقابت‌های والیبال قهرمان قاره‌های جهان در ژاپن، تیم ملی ایران به مصاف آمریکا رفت. آمریکایی‌ها پیش از این دو پیروزی مقابل ژاپن و ایتالیا و یک شکست مقابل برزیل بدست آورده بودند. ایران هم یک برد برابر ایتالیا و دو باخت مقابل برزیل و روسیه در کارنامه داشت.

آمریکایی‌ها همواره در بین مدعیان والیبال جهان برای خود اسم و رسمی داشتند. قهرمانی المپیک سال‌های 1984، 1988 و 2008 در کنار ده‌ها عناوین دیگر کلکسیونی از افتخارات را در تاریخ والیبال این کشور پدید آورده است. فدراسیون جهانی والیبال از آمریکا به عنوان چهارمین تیم پرافتخار تاریخ والیبال جهان یاد می‌کند.

دو تیم ایران و آمریکا تا پیش از این سه بار در میادین رسمی به مصاف یکدیگر رفتند که در هر سه بازی ایران را شکست دادند.

سعید معروف، محمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد ظریف ترکیب تیم ایران را در شروع مسابقه به نمایش گذاشتند.



تاريخ : 30 / 8 / 1392برچسب:, | 1:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 پیش فروش اینترنتی بلیت بازی پیشکسوتان پرسپولیس وآث میلان از امروز ( پنجشنبه) در فروشگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس آغاز شد.
 
به گزارش  پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل  ازباشگاه پرسپولیس، فروشگاه اینترنتی این باشگاه جهت رفاه حال هواداران،امکان پیش خرید بلیت بازی دوستانه پیشکسوتان پرسپولیس و میلان در ورزشگاه آزادی تهران را فراهم کرده است.
 
هواداران می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی باشگاه اقدام به خرید بلیت های جایگاه، طبقه اول و دوم به ترتیب با قیمت های پانزده، هشت و پنج هزار تومان کنند. هر فرد متقاضی با یک نام کاربری، تنها می تواند حداکثر 2 بلیت را از این طریق خریداری نماید.
 
هواداران و افرادی که کارت هواداری باشگاه را تهیه کرده اند، برای دارندگان کارت های هواداری 1 ستاره، 2 ستاره، 3 ستاره و VIP خرید بلیت به ترتیت با تخفیف 40، 50، 60 و 100 درصد فراهم شده است.
 
خریداران جهت دریافت بلیت خود می بایست در روز مسابقه با در دست داشتن کارت ملی و کد سفارش خرید خود به درب های شرقی و غربی ورزشگاه جهت دریافت بلیط خود مراجعه نمایند.
 
دیدار دوستانه پیشکسوتان پرسپولیس و میلان ایتالیا در روز 7 آذرماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد