تاريخ : 15 / 10 / 1391برچسب:, | 6:25 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش  فارس ، تیم استقلال آخرین تمرین خود را قبل از دیدار مقابل ذوب‌آهن در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد.

سیاوش اکبرپور، فرزاد حاتمی و هاشم بیک‌زاده از غایبان تمرین امروز آبی‌پوشان بودند اما فرهاد مجیدی در برنامه‌های گروهی و تاکتیکی شرکت کرد.

* قبل از شروع تمرین بازیکنان تیم استقلال بازی تنیس فوتبال انجام دادند که کیانوش رحمتی و فرهاد مجیدی با یکدیگر شوخی می‌کردند.

* قبل از آنکه تمرین آبی‌پوشان آغاز شود امیر قلعه‌نویی از بازیکنان باسابقه استقلال خواست تا چند دقیقه‌ای با آنها صحبت کند. در این جلسه مجتبی جباری، مهدی رحمتی، خسرو حیدری، آرش برهانی و امیرحسین صادقی حضور داشتند ضمن آنکه قلعه‌نویی از جواد نکونام نیز خواست تا در این جلسه حاضر باشد و از وی سؤالاتی را هم می‌پرسید. محور صحبت‌های سرمربی تیم استقلال با این بازیکنان مشخص نشد اما رحمتی پس از چند دقیقه صحبت از این جمع جدا شده و به دیگر بازیکنان استقلال پیوست. نکته جالب اینجا بود که فرهاد مجیدی در جلسه قلعه‌نویی و بازیکنان باسابقه حضور نداشت.

* هنگامی که بازیکنان استقلال مشغول گرم کردن بودند مهدی رحمتی با حنیف عمران‌زاده شوخی می‌کرد که جدال این دو نفر در نهایت به این جا ختم شد که دروازه‌بان استقلال با چوب به جان عمران‌زاده افتاد که این مسئله برای سایر بازیکنان استقلال جالب توجه بود.

* دویدن دور زمین، گرم کردن بدن‌ها، ارسال از جناحین و مرور آخرین برنامه‌های تاکتیکی برای دیدار با ذوب‌آهن اصلی‌ترین برنامه‌های استقلال در تمرین امروز بود.



تاريخ : 13 / 10 / 1391برچسب:, | 10:27 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

عصر ایران - محمد رویانیان را باید یکی از مدیران خاص فوتبال ایران دانست. او که از نیروی انتظامی به ستاد سوخت رفته بود با ورود به فوتبال نشان داد که به عنوان یکی از چهره های مورد توجه در سیستم مدیریتی حاضر است و شاید به همین دلیل است که توانسته گسترده ترین منابع مالی را به پرسپولیس تزریق کرد تا در کنار اینکه اوضاع این باشگاه را بهبود بخشد،

همیشه متهم به این شود که تنها مدیری است که به راحتی به منابع دولتی دسترسی دارد. به هر حال رویانیان به لحاظ نتیجه گیری کارنامه موفقی نداشته است تا افکار عمومی اتهام بر باد دادن بیت المال را به او وارد کند. حالا سردار که این روزها به سردار سرخ و البته شاکی معروف است، کم کم به این نتیجه رسیده است که عطای فوبتال را به لقایش ببخشد.

رویانیان به این نتیجه رسیده است که جنسش از جنس فوتبال نیست و به همین دلیل زمزمه هایی در خصوص جدایی اش شنیده می شود.

به گفته یک منبع آگاه، مهدی تاج نایب رییس پیشین فدراسیون فوتبال و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس یکی از گزینه هایی است که قرار است در روزهای آتی با وزیر ورزش درباره مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شود.

باید منتظر ماند و دید که جا به جایی چه زمانی صورت می گیرد و آیا پرسپولیس بدون رویانیان باز هم می تواند بدون دغدغه های مالی برنامه های خود را پیگیری کند یا خیر؟



تاريخ : 25 / 9 / 1391برچسب:, | 4:40 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

ورزش 3 - تيم فوتبال استقلال با پيروزي برابر سايپا در مرحله يک هشتم حريف گهر دورود شد.
 
 استقلال روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادي در مرحله يک شانزدهم جام حذفي به مصاف تيم سايپا رفت که 4 بر صفر به پيروزي رسيد.

آرش برهاني در دقايق 46 و 64 و فرزاد حاتمي در دقيقه 63 براي استقلال گلزني کردند. در دقيقه 90+2 ويسنته آرزه بازيکن جديد آبي ها دروازه سايپا را گشود.

استقلال به اين ترتيب در مرحله يک هشتم بايد به مصاف تيم گهر دورود برود. تيمي که محمد مايلي‌کهن سرمربي آن است.

تورج حق وردي داور مسابقه به کاوه رضايي، ابراهيم‌صادقي، خوزه نارسيو و مجيد غلام نژاد از سايپا و فرزاد حاتمي از استقلال کارت زرد نشان داد.

کاوه رضايي، بازيکن سايپا در دقيقه 40 با دريافت کارت زرد دوم از ميدان اخراج شد.

ترکيب استقلال:

سيد مهدي رحمتي، حنيف عمران‌زاده، اميرحسين صادقي، علي حمودي، خسرو حيدري، حسن اشجاري، جواد نکونام، عباس محمدرضايي( از دقيقه 86 آرزه کاماچو)، فرزاد حاتمي( از دقيقه 78 کاماچو)، آرش برهاني و سيد امين منوچهري( از دقيقه 46 مجتبي جباري)

سرمربي: امير قلعه نويي

ترکيب سايپا:

رحمان احمدي( از دقيقه 72 حميد لطف الله نژاد)، حامد شيري، ابراهيم شکوري، سيد اسحاق سبحاني، مارسيو خوزه نارسيو، کاوه رضايي، ابراهيم صادقي، جونيور تورتا، مجيد غلام نژاد( از دقيقه 55 محسن ارزاني)، سجاد شهباززاده و سعيد دقيقي

سرمربي: مجتبي تقوي



تاريخ : 17 / 9 / 1391برچسب:, | 2:57 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه ملوان از استعفای رئیس فدراسیون فوتبال در روز یکشنبه خبر داد.

خبرگزاری فارس: کفاشیان یکشنبه استعفا می‌‌کند!/ گزینه ضعیف‌تر از او را سر کار نیاورید

صادق درودگر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت نقل و انتقالات بازیکن برای ملوان در نیم‌فصل گفت: ما به هیچ عنوان از نظر بازیکن کمبودی نداریم و بازیکنان بسیار بزرگی در ملوان در حال حاضر حضور دارند. فقط می‌خواهیم در هر پست دو نفر بازیکن خوب داشته باشیم تا به اهداف بزرگمان که حضور موفق در آسیا است، برسیم. در نیم‌فصل هم فقط دو بازیکن جذب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دوست نداریم نظم، هارمونی و آرامش تیم را بهم بزنیم بنابراین دنبال بازیکن باکیفیت هستیم و سیاهی‌لشگر نمی‌خواهیم.

درودگر در ادامه این گفت و گو با اشاره به اینکه کفاشیان می خواهد استعفا کند به فارس گفت: من از یک منبع موثق شنیدم که کفاشیان روز یکشنبه از ریاست فدراسیون کنار می‌رود بنابراین بهتر است مسئولان ورزش فرد امتحان‌پس داده‌ای مانند محمد دادکان را جانشین او کنند و به جای کفاشیان که حداقل 50 است، یک رئیس با نمره 20 و ضعیف‌تر را نیاورند. ضمن اینکه با توجه به اتفاقات رخ داده در مجمع هیئت فوتبال فارس نایب‌رئیس کفاشیان هم نمی‌تواند اداره فدراسیون فوتبال را بر عهده بگیرد.

وی تصریح کرد: خردادماه سال آینده که انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود مصادف با بازی‌های حساس تیم ملی است بنابراین بهترین گزینه برای فدراسیون فوتبال محمد دادکان است.



تاريخ : 14 / 9 / 1391برچسب:اسامی,تیم,ملی,عقاب نیوز,, | 8:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بنا بر اعلام کادر فني، بازيکنان دعوت شده بايد ساعت 17 روز سه‌شنبه، 14 آذر ماه خود را در هتل آزادي به کادر فني تيم ملي معرفي کنند.
ورزش 3 - سرمربي تيم ملي فوتبال 20 بازيکن را به اردوي تيم ملي براي حضور در مسابقات غرب آسيا دعوت کرد.
  
 به گزارش سايت رسمي فدراسيون  فوتبال، 20 بازيکني که کارلوس کي روش، سرمربي تيم ملي براي مسابقات غرب آسيا به اردوي تيم ملي دعوت کرد به شرح زير است:

سوشا مکاني، عليرضا حقيقي، حامد لک، حسين ماهيني، ميلاد فخرالديني، احسان حاج صفي، مهرداد پولادي، شجاع خليل زاده، پژمان منتظري، محمد خانزاده، اميد ابراهيمي، اميد نظري، ابوالقاسم دهنوي، ميلاد نوري، محسن مسلمان، پيام صادقيان، يعقوب کريمي، آرش افشين ، احمد حسن زاده، سيد جلال رافخايي.

بنا بر اعلام کادر فني، بازيکنان دعوت شده بايد ساعت 17 روز سه‌شنبه، 14 آذر ماه خود را در هتل آزادي به کادر فني تيم ملي معرفي کنند.

اولين تمرين تيم ملي فردا در محل هتل آزادي برگزار خواهد شد.



تاريخ : 12 / 9 / 1391برچسب:, | 6:51 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

وحيد نوروزي مشاور محيط زيست معاون حمل و نقل و ترافيک شهر تهران با توجه به وضعيت غيربهداشتي کيفيت هواي تهران از ضرورت لغو ديدار فردا خبر داد.
به گزارش مشرق، وحيد نوروزي نماينده شهرداري تهران در کارگروه آلودگي هوا در گفت‌وگو با سايت ورزش سه از ضرورت لغو ديدار دوشنبه پرسپوليس و تراکتورسازي در ورزشگاه آزادي تهران با توجه به حضور پرتعداد تماشاگران و وضعيت ناسالم هواي تهران خبر داد.

وي افزود نخستين جلسه کميته هماهنگي اضطراري آلودگي هواي تهران ديروز تشکيل شد و موضوع برگزاري اين ديدار مطرح شد ولي در مورد تعطيلي قطعي اين ديدار تصميم مشخصي گرفته نشد واي ما اصرار داريم با توجه وضعيت ناسالم هوا به ويژه در غرب تهران اين ديدار لغو گردد.

با توجه به گزارش هواشناسي و پيشبيني هاي صورت گرفته تا پايان روز سه شنبه شرايط ناسالم هواي تهران پايدار خواهد ماند.

از نظر بهداشتي فعاليت سنگين ورزشي و حضور طولاني در اين شرايط رفتار پرخطري محسوب ميشود.



تاريخ : 12 / 9 / 1391برچسب:جانواریو,استقلال,عقاب نیوز,, | 2:3 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

فابیو جانواریو نمی تواند استقلال را در نیم فصل دوم همراهی کند و این بازیکن از فهرست آبی پوشان حذف خواهد شد.
 به گزارش مشرق، فابیو جانواریو  هافبک برزیلی تیم استقلال که در کشورش دچار آسیب دیگی شد نمی تواند این تیم را در نیم فصل دوم لیگ برتر همراهی کند و از همین رو از فهرست تیم استقلال کنار گذاشته خواهد شد.

این بازیکن از ناحیه PCL پای راست دچار  پارگی شده و تنها راه برای بهبود کامل این بازیکن عمل جراحی است.

مسئولان و کادر فنی و پزشکی تیم استقلال طی چند روز گذشته پیگیر آخرین وضعیت این هافبک برزیلی بودند که ظاهرا با توجه به طولانی بودن روند درمان وی قید جانواریو را زده و نام این بازیکن را از فهرست آبی پوشان حذف خواهند کرد.

علی فتح الله زاده  روز گذشته در همین ارتباط به فارس گفته بود جانواریو بازیکن بزرگی است اما در صورتی که مدت درمان این بازیکن طولانی شود با توجه به حساسیت و فشردگی مسابقات لیگ برتر و نیاز تیم به بازیکنان جدید نام جانواریو از فهرست استقلال حذف خواهد شد.



تاريخ : 8 / 9 / 1391برچسب:برنامه,جام,حذفی,عقاب نیوز,, | 8:44 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 برنامه مرحله يک شانزدهم و يک هشتم نهايي رقابت‌هاي فوتبال جام حذفي باشگاه‌هاي کشور اعلام شد.
  
به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، برنامه اعلام شده از سوي سازمان ليگ برتر به شرح زير است:

مرحله يک شانزدهم

پنجشنبه 23 آذر91

بازي شماره يک- سپاهان - فولاد خوزستان، ساعت 16:15 ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

جمعه – 24/09/91

بازي شماره دو، مس رفسنجان – برق شيراز، ساعت 14:15، ورزشگاه تختي رفسنجان

بازي شماره سه، تراکتورسازي تبريز – آلومينيوم هرمزگان، ساعت 14:15 ورزشگاه يادگار امام تبريز

بازي شماره چهار، داماش ايرانيان – داماش گيلان، ساعت 14:15، ورزشگاه صنايع دفاع تهران

بازي شماره پنج، سايپا شمال – مس سرچشمه، ساعت 14:15، ورزشگاه شهداي ساري

بازي شماره شش، فجرسپاسي شيراز – سنگ آهن بافق يزد، ساعت 14:15؛ ورزشگاه شهيد دستغيب شيراز

بازي شماره هفت، ذوب‌آهن اصفهان – ملي حفاري اهواز، ساعت 14:15، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

بازي شماره هشت، شهرداري ياسوج – مس کرمان، ساعت 14:15 ورزشگاه تختي ياسوج

بازي شماره نه، استقلال اهواز – استيل آذين گهر دورود، ساعت 14:15 تختي اهواز

بازي شماره ده، استقلال تهران – سايپا البرز، ساعت 14:15، ورزشگاه آزادي تهران

بازي شماره يازده، صباي قم – نفت مسجد سليمان، ساعت 14:15، ورزشگاه يادگار امام قم

بازي شماره دوازده ، ابومسلم مشهد – پيکان تهران، ساعت 14:15 ورزشگاه ثامن مشهد

بازي شماره سيزده، نيروي زميني تهران – صنعت نفت آبادان، ساعت 14:15، پادگان جي تهران

بازي شماره چهارده، راه‌آهن تهران – شاهين بوشهر، ساعت 14:15، ورزشگاه راه آهن اکباتان

چهارشنبه 29 آذر91

بازي شماره 15، شهرداري تبريز – نفت تهران، ساعت 14:15، ورزشگاه يادگار امام تبريز

بازي شماره 16، پرسپوليس – ملوان بندرانزلي، ساعت 16:15، ورزشگاه آزادي تهران

برنامه بازيهاي مرحله يک هشتم نهايي

ديدارهاي مرحله يک ‌هشتم نهايي هم طي روزهاي پنجشنبه 30/09/91 و جمعه 01/10/91 برگزار مي‌شود که زمان و مکان اين بازي‌ها پس از مشخص شدن تيم‌‎هاي صعود کننده به اين مرحله اعلام مي‌شود و البته ديدارشماره 24 هم زمانش متعاقبا اعلام خواهد شد.

پنجشنبه 30 آذر 91

بازي شماره 17- برنده بازي شماره 14 با برنده بازي شماره13

بازي شماره 18- برنده بازي شماره 5 با برنده بازي شماره 6

بازي شماره 19- برنده بازي شماره 7 با برنده بازي شماره 8

بازي شماره 20-برنده بازي شماره 11با برنده بازي شماره 12

بازي شماره 21- برنده بازي شماره يک با برنده بازي شماره دو

بازي شماره 22- برنده بازي شماره 3 با برنده بازي شماره 4

بازي شماره 23- برنده بازي شماره 10 با برنده بازي شماره 9

تاريخ بازي شماره 24 متعاقبا اعلام خواهد شد

بازي شماره 24-برنده بازي شماره 15 با برنده بازي شماره 16



تاريخ : 29 / 8 / 1391برچسب:, | 7:38 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :


به گزارش ایسنا، پرسپولیس با کسب سه امتیاز این دیدار ۲۰ امتیازی شد و به رده دهم صعود کرد.

نیمه نخست

دقایقی پیش از شروع بازی، اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه با فریادهای بلند خود شهاب گردان را مورد تشویق قرار می دادند. دروازه بان امروز سرخ پوشان هم با تکان دادن دست هایش به ابراز احساسات تماشاگران واکنش نشان می داد.

دقیقه ۵، این تیم مهمان بود که پرسپولیسی ها را غافلگیر کرد تا بازگشت گردان به دروازه این تیم چندان برایش خوش یمن نباشد. در این صحنه پیام صادقیان با یک شوت محکم و فنی دروازه میزبان را گشود. گردش توپ در این صحنه به گونه ای بود که هیچ کاری از دست گردان برنمی آمد.

دقیقه ۹، میثم نقی زاده از پرسپولیس با ناراحتی و احساس درد از ناحیه زانو به زمین افتاد و لحظاتی را در همان حال سپری کرد.

دقیقه ۱۱، در حالی که هادی نوروزی به سرعت راه دروازه ذوب آهن را در پیش گرفته بود، در میانه میدان با خطای بازیکن حریف متوقف شد که این مساله با اعتراض شدید هواداران پرسپولیس همراه شد.

دقیقه ۱۲، اصفهانی ها بار دیگر می توانستند گل زنی کنند اما گردان این بار توپ را از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه ۱۳، کریم انصاری فرد در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد اما وقتی می خواست با ضربه سر توپ را از مدافع روبرویش عبور دهد، به زمین افتاد. در حالی که پرسپولیسی ها و هوادارانشان معتقد به پتالتی بودند، محسن ترکی، داور میدان با آنها هم عقیده نبود و رای به ادامه بازی داد.

یک دقیقه بعد، ذوب آهنی ها پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که این ضربه با اشتباه نورمحمدی و ضربه سر رو به عقب او به گل دوم ذوب آهن انجامید.

دقیقه ۱۸، پرسپولیس می توانست روی یک پرتاب اوت دستی به گل برسد اما مسعود همامی توپ را به خوبی دور کرد.

چند ثانیه بعد، انصاری فرد از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد اما ضربه محکم و دیدنی او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴، پرسپولیسی ها یا پاسکاری سریع و خوب خود، به دروازه ذوب آهن نزدیک شدند و در حالی که هادی نوروزی با دروازه بان تک به تک شده بود، خطای سعید عبدالله پور بازی را متوقف کرد. بازیکن ذوب‌آهن به دلیل این خطا با کارت قرمز مستقیم داور جریمه شد و از بازی بیرون رفت. هفت هوادار ذوب آهن که در گوشه سمت راست ورزشگاه نشسته بودند نسبت به این تصمیم ترکی اعتراض کردند.

یک دقیقه بعد، ضربه ایستگاهی حاصل از صحنه قبل را مهدوی کیا به سمت دروازه شلیک کرد اما همامی به زیبایی ضربه فوق العاده خوب او را مهار کرد.

دقیقه ۳۰، بار دیگر سرخ پوشان صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند اما این فرصت هم برای آنها حاصلی در بر نداشت.

دقیقه ۳۱، همامی بار دیگر ناجی دروازه تیمش شد. این بار او ضربه محکم نوروزی را دفع کرد که از داخل محوطه جریمه به سمت دروازه اش شلیک کرده بود.

دقیقه ۳۵، نقی زاده می توانست با شوت راه دور تیمش را به گل اول برساند اما همامی او را هم ناکام گذاشت.

دقیقه ۳۶، مانوئل ژوزه پولادی را از زمین بیرون کشید و به جای او غلام رضا رضایی را به میدان فرستاد.

دقیقه ۳۹، نوروزی از داور کارت زرد گرفت تا پرسپولیسی ها هم از کارت های داور بی نصیب نباشند.

دقیقه ۱+۴۵، مهدوی کیا از روی ضربه ایستگاهی دروازه همامی را باز کرد تا یکی از گلهای خورده پرسپولیس را جبران کند.

نیمه دوم

پرسپولیسی‌ها در این نیمه هجومی‌تر ظاهر شدند و از همان دقیقه نخست به سمت دروازه ذوب‌آهن هجوم بردند.

دقیقه ۵۲: محمد نوری در میانه میدان صاحب توپ شد و آن را به هادی نوروزی رساند، او هم با دروازه‌بان تک به تک شد و همامی ترجیح داد تا با خطا روی این بازیکن و به جان خریدن یک کارت قرمز مانع گل شدن این توپ شود.

دقیقه ۵۸: دارکو بوژوویچ پس از اخراج همامی درون دروازه ایستاد و در حالی که مقابل او مهدی مهدوی کیا ایستاده بود تا ضربه پنالتی را بزند، توانست این توپ را دفع کند.

دقیقه۵۹: پرسپولیسی‌ها تلاش کردند تا از توپ برگشتی به گل برسند اما شوت کریم انصاری‌فرد از بالای دروازه به بیرون رفت تا پرسپولیس همچنان برای رسیدن به گل تساوی مقابل تیم ۹ نفره ذوب‌آهن تلاش کند.

دقیقه ۶۸: باز هم پرسپولیسی‌ها چشم به ساق‌های مهدوی‌کیا و هنر او در ضربات ایستگاهی داشتند. آنها در سمت چپ زمین ذوب‌آهن صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و این بار بوژوویچ توانست با نمایش خوب خود این توپ را بگیرد.

دقیقه۷۲: کریم انصاری‌فرد با یک ضربه سر ناامیدکننده مقابل دروازه ذوب‌آهن توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۷۵: پرسپولیس با چند پاس تک ضرب به دروازه ذوب‌آهن نزدیک شد و در نهایت محمد نوری توانست از برتری عددی تیمش در محوطه جریمه استفاده کند و با یک ضربه بغل پا دروازه ذوب‌آهن را باز کند.

دقیقه ۷۷: باز هم پرسپولیس برای رسیدن به گل روی دروازه حریف حمله کردند اما محمد نوری این بار مقابل دروازه ذوب‌آهن مانند مدافع ظاهر شد و توپ را از مقابل دروازه بوژوویچ به بیرون کشید.

دقیقه ۲+۹۰: جواد کاظمیان چند مدافع ذوب‌آهن را دریبل کرد اما نتوانست ضربه آخر را به خوبی بزند و این توپ هم به نتیجه‌ای نرسید.



تاريخ : 27 / 8 / 1391برچسب:استقلال,جریمه,عقاب نیوز, | 6:20 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای کمیته انضباطی به شرح زیر صادر شده است:

 

* استقلال به پرداخت 51 میلیون تومان محکوم شد

 

بر اساس شکایت هادی زرین ساعد از باشگاه استقلال به خاطر مطالبه وجه، کمیته انضباطی، باشگاه استقلال را به پرداخت 48 میلیون تومان بابت اصل شکایت و سی میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در وجه هادی زرین ساعد محکوم کرد. این حکم قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است.

 

* محرومیت یک جلسه ای برای اکبرپور، غفوری و کریمی

 

بر اساس گزارشهای داور و ناظر بازی تیم های استقلال تهران و نفت تهران در چهارم آبان ماه 91، تیم‌های استقلال و نفت هر کدام با سه و یک دقیقه تاخیر وارد زمین شدند و به همین دلیل نفت تهران به پرداخت سه میلیون ریال و استقلال تهران به پرداخت نه میلیون ریال جریمه محکوم شد. همچنین سیاوش اکبرپور و وریا غفوری در این بازی مرتکب تخلفاتی شدند که هر دو بازیکن به مدت یک جلسه از همراهی تیمشان محروم و پرداخت 2 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند. همچنین یعقوب کریمی بازیکن تیم نفت تهران که مرتکب اهانت به داور و با تصمیم داور از زمین اخراج شده بود، یک جلسه از همراهی تیمش در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. آرای صادره قطعی هستند.

 

همچنین باشگاه استقلال در دیدار مقابل گهر درود در تاریخ 8 آبان با 4 دقیقه تاخیر وارد زمین شده و برهمین اساس به پرداخت 12 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است. رای صادره قطعی است.

 

* احکامی درباره تیم آلومینیوم هرمزگان

 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم هرمزگان را به پرداخت مبلغ 94772828 ریال به انضمام هزینه رسیدگی به تناسب مبلغ خواسته شده یعنی 2 میلیون ریال در وجه بهمن طهماسبی محکوم کرد. رای صادره یک هفته پس از رویت قابل تجدیدنظر در کمیته استیناف است.

 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، دعوی مطالعه وجه ابوالفضل ابراهیمی از باشگاه آلومنیوم هرمزگان را به دلیل عدم ارائه مستندات لازم فاقد وجاهت دانسته و شکایت بازیکن را مردود می داند. رای صادره یک هفته پس از رویت قابل تجدیدنظر در کمیته استیناف است.

 

همچنین کمیته انضباطی بر اساس گزارش ناظر و داور بازی تیم های ملوان بندرانزلی و آلومینیوم هرمزگان در 10 آبان 91، اکبرمیثاقیان به دلیل تخلف کنار زمین از سوی داور بازی اخراج شد و به دلیل دخالت های مکرر در کار داوری، به پرداخت 10 میلیون ریال محکوم شد. همچنین در پایان بازی، بازیکنان تیم آلومینیوم با بازیکنان تیم ملوان دست ندادند و بازی جوانمردانه را رعایت نکردند و به حالت اعتراض زمین بازی را ترک کردند که بر همین اساس تیم آلومینیوم هرمزگان به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. آرای صادره قطعی است.

 

در دیدار تیم های آلومینیوم هرمزگان و ذوب آهن اصفهان در 29 مهر 91 لوئیس سانتوس دروازه بان این تیم هرمزگان در دقیقه 80 تخلفاتی مرتکب شد. رفتار این بازیکن از سوی کمیته انضباطی غیرورزشی تلقی شده و نامبرده به مدت یک جلسه از همراهی تیمش محروم و به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. حکم صادره قطعی است.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: با توافق باشگاه‌های استقلال و هانوفر، این 2 باشگاه ایرانی و آلمانی با هم تفاهم‌نامه امضا کردند.

خبرگزاری فارس: باشگاه استقلال و هانوفر تفاهم‌نامه امضا کردند+ متن نامه

به گزارش خبرگزاری فارس، در اردیبهشت سال جاری که گذشت از سوی دکتر امیدوار رضایی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به پورفسور سمیعی معاون رئیس موسسه بین المللی علوم اعصاب باشگاه هانوفر جهت همکاری بیشتر 2 باشگاه پیشنهادی مبنی بر اینکه برای نزدیک شدن 2 باشگاه تلاش بیشتری صورت گیرد، مطرح شد.

وی از سمیعی خواست تا در زمینه ارتباطات فرهنگی و ورزشی و فنی 2 باشگاه و همچنین تبادل مربی و بازیکن، تربیت کادرفنی و برگزاری بازی های دوستانه حتی دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایران زمینه سازی لازم را با باشگاه هانوفر ایجاد کند.

پورفسور سمیعی نیز پس از رایزنی های صورت گرفته در نامه ای به دکتر امیدوار رضایی اعلام آمادگی باشگاه آلمانی را برای عقد تفاهم نامه بین این باشگاه با استقلال اعلام کرد. در این نامه که از سوی سمیعی ارسال شده آمده که ضمن امضای عقد قرارداد تفاهم نامه همکاری بین دو باشگاه، در آلمان یا تهران در یکی از دو زمان پیشنهادی اردیبهشت یا مرداد سال آینده این بازی تدارکاتی برگزار شود.

پرفسور سمیعی استاد دکرت امیدوار رضایی در سال های 1990 تا 1992 بوده است.

همچنین عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال رئیس موسسه بین المللی سلامت دکتر سمیعی در ایران است.

در سمت چپ این خبر نامه پرفسور سمیعی به امیدوار رضایی قرار گرفته است.



تاريخ : 22 / 8 / 1391برچسب: نیکبخت , استقلال , قلعه نویی,عقاب نیوز, | 5:3 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال که خود را برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر آماده می کند عصر امروز دوشنبه تمریناتش را در زمین کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار کرد. در این تمرین بازیکنانی که روز یکشنبه برابر فجرسپاسی دیدار تدارکاتی را برگزار کرده بودند با انجام یک تمرین سبک زودتر از دیگران رفتند.

ضمن اینکه حنیف عمران زاده به دلیل مصدومیت همچنان غایب است. این بازیکن به دیدار استقلال برابر سپاهان هم نمی رسد. امین منوچهری مهاجم آبی پوشان نیز که این روزها صحبت هایی در مورد احتمال جدایی اش مطرح می شود پس از دقایقی تمرین به خاطر مصدومیت به فیزیوتراپی پرداخت. نکته جالب تمرین امروز تمرین پسر قلعه نویی با آبی پوشان بود.

در حاشیه تمرین امروز استقلال بحث احتمال بازگشت علیرضا نیکبخت واحدی به جمع آبی پوشان نیز مطرح شد. برخی منابع آگاه از موافقت امیرقلعه نویی با بازگشت وی به استقلال خبر داده اند. این در حالی است که نیکبخت از ابتدای فصل با گهر دورود تمرین می کرد و به خاطر یک مشکل شخصی نتوانست برای این تیم به میدان برود.



تاريخ : 22 / 8 / 1391برچسب:فوتبال,تخلف,عقاب نیوز, | 3:59 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش  فارس، بحث تخلف در انتخابات هیئت های فوتبال مسئله تازه ای نیست و رسانه های گروهی این موضوع را بارها مورد نقد و بررسی قرار داده اند.

بعد از مطرح شدن تخلف در هیئت های فوتبال استان فارس و کرمانشاه، اصغر معماری که سال ها در هیئت فوتبال استان هرمزگان فعالیت داشته در گفت و گو با فارس در خصوص انتخابات هیئت فوتبال استانش که دو ماه قبل انجام شده صحبت هایی انجام داد که به شرح زیر است:

مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان هرمزگان چهارم شهریور برگزار شد که بنده به همراه آقای دبیده که اکنون رئیس هیئت شده به عنوان کاندیدا حضور داشتیم. این انتخابات به نفع دبیده با 25 رای به پایان رسید و من هم 5 رای آوردم.

وی افزود: 48 ساعت بعد از این انتخابات، متوجه یکسری از تخلفات شدم که بلافاصله نامه خود را به همراه 11 مورد تخلفی که صورت گرفته به فدراسیون فوتبال و اداره کل تربیت بدنی استان فرستادم. این نامه را چند روزی هیچ یک پاسخ ندادند. بعد از 20 روز، آقایی به نام اسدی از فدراسیون فوتبال زنگ زد و گفت از این تخلف‌هایی که صورت گرفته فقط یک مورد از سوی فدراسیون تایید شده که این مورد هم خللی در کار انتخابات ایجاد نمی‌کند. من به این آقای اسدی گفتم اگر هم فدراسیون چنین نظری دارد باید به صورت مکتوب جوابم را بدهید نه شفاهی.

معماری ادامه داد: در تاریخ هشتم آبان نامه ای برای من ارسال شد که بنده با آقای اسدی به توافق رسیده ام و در انتخابات هیئت فوتبال تخلفی صورت نگرفته است. این نامه را به جای اینکه کفاشیان امضا کرده باشد آقای نبی امضا کرده بود.

معماری در ادامه از ابطال شدن انتخابات هیئت فوتبال استان هرمزگان در سال گذشته خبر داد و گفت: در تاریخ 31 اردیبهشت سال 90 انتخابات هیئت فوتبال برگزار شد که در این انتخابات آقای رنجبریان رای آورد و رئیس هئیت فوتبال شد. رقیب او در این انتخابات فرماندار شهر بود. او در نامه ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که تخلف صورت گرفته و چون این فرد سیاسی بود با قدرتی که داشت توانست این انتخابات را ابطال کند. البته وزارت ورزش نامه ای به فدراسیون فوتبال ارسال کرد و خواستار ابطال کردن این انتخابات شد.

معماری در پاسخ به این سؤال که چه تخلفاتی از سوی وی دیده شده اظهار داشت: وفایی که سرپرست هیئت فوتبال استان بود از تیر سال گذشته که به عنوان سرپرست انتخاب شده بود فقط تا شش ماه به طور قانونی می توانست سرپرست باشد اما سرپرستی بیش از یک سال طول کشید. او در مدتی که از زمان ابطال سرپرستی اش گذشته بود دو رئیس هیئت فوتبال استان را تغییر داد و این دو نفر در انتخابات دو ماه قبل رای دادند. خود همین آقای وفایی مدیرعامل باشگاه شاهین بندرعباس است که با یک استعفای صوری قصد داشت حضورش در هیئت فوتبال را قانونی کند.

وی افزود: نام او همچنان به عنوان مدیرعامل این باشگاه در شرکت ها ثبت شده است. جالب است که مدیرعامل باشگاه شهرداری نوین برای حضور در انتخابات دعوت نشده بود. طبق قانون سه نماینده از تیم های لیگ برتر استان می توانند در انتخابات شرکت کنند اما این اتفاق نیفتاد. حتی تیمی به نام میناب تیور که قهرمان لیگ استان است برای حضور در انتخابات دعوت نشد. 

معماری تصریح کرد: مدیرعامل باشگاه شاهین، حسین وفایی است اما برادر او بهرام وفایی به جایش رای داد در حالی که طبق اساسنامه نمی شود کسی به جای دیگری رای دهد. مدیر تیم فوتسال بانوان شاهین در حالی که حق رای نداشت در این انتخابات حضور پیدا کرد. این تیم اصلا در استان هم مسابقه نداشته که بخواهد به اسم تیم قهرمان نماینده داشته باشد. ملیحه نورالدینی بازیکن تیم شاهین به اسم برترین گلزن در رای گیری حضور داشت در حالی که یک سالی هست این تیم بازی نداشته است. خانم الیزا بصیریان به عنوان نایب رئیس هیئت فوتبال به اسم اینکه داوری می کند رای داد در حالی که طبق قوانین، داوری باید در رای گیری شرکت کند که در بالاترین سطح باشد اما این خانم مدتهاست داوری نکرده است.

کاندیدای ریاست هیئت فوتبال استان هرمزگان تصریح کرد: باشگاهی به نام یگانه امواج خروشان به عنوان نماینده فوتبال ساحلی برای حضور در انتخابات دعوت نشد. این تیم 20 روز قبل از انتخابات از حضور در این جلسه انصراف داد اما بعدا پیشمان شد اما پشیمانی این باشگاه را نپذیرفتند. حتی باید به جای آنها تیم دیگری جایگزین می شد که این کار را هم نکردند. من تا به حال چندین نامه به فدراسیون فوتبال و اداره کل تربیت بدنی نوشته ام اما جوابی به این موارد نداده اند. من به اسدی که از فدراسیون تماس گرفته بود گفتم چون قدرت سیاسی پشتم نیست حرفهایم را گوش نمی دهید.



تاريخ : 18 / 8 / 1391برچسب:هافبک,پرسپولیس,غنا,عقاب نیوز, | 9:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از فارس، استفان آپیا هافبک 31 ساله غنایی پرسپولیس برای شرکت در تمرینات قرمزپوشان شب گذشته از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) با استقبال مسئولان باشگاه پرسپولیس به همراه مشیری مسئول روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس وارد ایران شد.

آپیا دیداری با رویانیان و ژوزه خواهد داشت و به مدت 2 روز در تمرینات پرسپولیس مورد تست و ارزیابی قرار خواهد گرفت.



تاريخ : 18 / 8 / 1391برچسب:زاید,پرسپولیس,عقاب نیوز, | 5:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ایمون زاید در تماسی تلفنی اعلام کرد که به دلیل مشکلات خانوادگی خواستار فسخ قرارداد با پرسپولیسی‌ها شده است.
فارس - مهاجم لیبیایی پرسپولیس به دلیل مشکلات خانوادگی خواستار فسخ قرارداد با پرسپولیسی‌ها شد.

 ایمون زاید مهاجم لیبیایی تیم پرسپولیس برای همراهی تیم ملی کشورش عازم لیبی شد و به بهانه تغییر پاسپورتش به ایران برنگشت. حرف و حدیث‌های زیادی درباره این بازیکن در چند مدت گذشته مطرح شد اما بالاخره ایمون زاید در تماسی تلفنی اعلام کرد که به دلیل مشکلات خانوادگی خواستار فسخ قرارداد با پرسپولیسی‌ها شده است. این موضوع به اطلاع مسئولان باشگاه پرسپولیس رسیده شده و قرار است پس از توافقات این بازیکن قرارداد او فسخ شود.

مدیر برنامه‌های ایمون زاید در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: بنا به دلایلی که مشکل خانوادگی از سوی زاید اعلام شده این بازیکن در تماسی اعلام کرد که خواستار فسخ قرارداد با پرسپولیسی‌ها هست. من این موضوع را به اطلاع مسئولان باشگاه پرسپولیس رساندم و باید ببینیم در چند روز آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی افزود: او مشکلی در چند وقت حضورش در پرسپولیس نداشت و از بازی در این تیم نیز راضی بود اما مثل اینکه مجبور شده این تصمیم را بگیرد.



عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: کارلوس کی‌روش برای دیدار با ازبکستان 25 بازیکن را به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال دعوت کرد.

خبرگزاری فارس: اسامی 25 بازیکن نهایی برای دیدار با ازبکستان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسامی این بازیکنان به شرح زیر است:

دروازه‌بان ها: سیدمهدی رحمتی، رحمان احمدی، سوشا مکانی

مدافعان: حسین ماهینی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، محمد نصرتی، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهرداد پولادی، پژمان نوری

هافبک ها: جواد نکونام، امیدنظری، محمدعلی کریمی، آندرانیک تیموریان، ابوالقاسم دهنوی، محمدنوری، میلاد نوری

مهاجمان: یعقوب کریمی، کریم انصاریفرد، احمدحسن زاده، اشکان دژاگه، محمدرضا خلعتبری، علیرضا عباسفرد، رضا قوچان نژاد

بنا بر اعلام کادر فنی تیم ملی، این بازیکنان باید ساعت ۱۶ روز پنجشنبه 18 آبان ماه در محل آکادمی ملی فوتبال خود را به کادر فنی معرفی کنند.

 دیدار تیم ملی ایران و ازبکستان ساعت ۲۰ روز چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.



تاريخ : 11 / 8 / 1391برچسب:, | 6:57 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در فینال نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، از سد چین گذشت و برای ششمین بار قهرمان آسیا شد.

خبرگزاری فارس: ایران از سد چین گذشت/نوجوانان برای ششمین بار قهرمان آسیا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم والیبال نوجوانان ایران در دیدار ‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا عصر امروز به مصاف چین رفت و با نتیجه 3 بر 2  از سد حریف خود گذشت.

شاگردان ایرج مظفری، ست‌های دوم، چهارم و پنجم این دیدار را به ترتیب با نتایج 25 بر 21، 28 بر 26 و 15بر 8 به سود خود پایان دادند و تنها ست‌های اول و سوم را با نتایج 25 بر 21 و 25 بر 23 به حریف خود واگذار کردند تا در مجموع 3 بر 2 فاتح این دیدار شوند و به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یابند.

تیم ایران، تاکنون 7 دوره متوالی در فینال رقابت‌های والیبال نوجوانان آسیا حضور پیدا کرده و طی آن توانسته است به 6 عنوان قهرمانی و یک عنوان نایب قهرمانی دست یابد.

نوجوانان ایران پیش از این و با حضور در جمع 4 تیم برتر این دوره از رقابت‌ها، جواز صعود به مسابقات جهانی 2013 مکزیک را کسب کرده بودند.

پیش از این دیدار نیز 2 تیم ژاپن و کره‌جنوبی در دیدار رده‌بندی به مصاف هم رفتند که در پایان ژاپن موفق شد با نتیجه 3 بر 2 از سد حریف خود بگذرد و به عنوان سوم دست یابد.



تاريخ : 12 / 8 / 1391برچسب:, | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش سرویس ورزشی برنا، از سوی کادر فنی سرخپوشان پایتخت تمرینات این تیم تا روز یکشنبه تعطیل اعلام شد.

مسابقات لیگ برتر فوتبال به جهت تشکیل اردوی تیم ملی برای دیدار برابر ازبکستان حدود دو هفته تعطیل خواهد بود، به همین خاطر تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تا روز یکشنبه تعطیل اعلام شد و احتمالا سرخپوشان چند روزی را به اردوی خارج از کشور خواهند رفت.



تاريخ : 6 / 8 / 1391برچسب:, | 9:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

ورزش 3 -  تيم فوتبال استقلال تهران در هفته سيزدهم ليگ برتر با پيروزي مقابل نفت تهران به صدر جدول نزديک‌تر شد.
 
در آخرين ديدار از بازي‌هاي روز پنجشنبه در هفته سيزدهم ليگ برتر آبي‌پوشان پايتخت در ورزشگاه آزادي ميزبان نفت تهران بودند که اين ديدار در پايان با برتري 2 بر يک استقلال همراه بود.

در نيمه نخست اين ديدار يعقوب کريمي بازيکن سابق استقلال ابتدا براي نفتي‌ها گلزني کرد اما 6 دقيقه بعد ساموئل بازيکن خارجي آبي‌پوشان کار را به تساوي کشاند و نيمه نخست با همين نتيجه به پايان رسيد.

در نيمه دوم آرش برهاني توانست بار ديگر استقلال را پيش اندازد. حرکت تيمي استقلال از جناح راست با ارسال به روي دروازه همراه شد که برهاني در حالت نامتعادل دروازه سوشا مکاني را باز کرد.

مدافعان و دروازه‌بان تيم نفت به شدت به محسن قهرماني بابت پذيرفتن اين گل اعتراض کردند چرا که معتقد بودند مهاجم استقلال با ضربه دست خود توپ را از خط دروازه عبور داده است.

در ادامه‌ي غفوري از نفت با کارت قرمز مستقيم اخراج شد تا کار براي نفت سخت‌تر شود. لحظاتي بعد يعقوب کريمي نيز به دليل انجام حرکت غيرورزشي بر روي اکبرپور با کارت قرمز روبرو شد

تلاش شاگردان ابراهيم‌زاده براي گرفتن حداقل يک امتياز از اين ديدار خارج از خانه سودي نبخشيد و استقلال با همين نتيجه بازي را به سود خود به پايان برد. نفت

در جدول رده‌بندي شاگردان امير قلعه‌نويي با اين پيروزي 22 امتيازي شده و با يک بازي کمتر نسبت به تراکتورسازي و يک امتياز اختلاف در رده دوم ايستاده‌اند.

نفت تهران نيز با يک پله سقوط به جايگاه سوم رسيد.

اين دومين شکست نفت تهران در رقابت‌هاي ليگ برتر امسال بود.



تاريخ : 25 / 7 / 1391برچسب:, | 10:27 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار با کره جنوبی انتخاب شد.

به گزارش رجانیوز، پس از پیروزی یک بر صفر ایران برابر کره جنوبی، جواد نکونام به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و جایزه ویژه خود را از غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ دریافت کرد.
 
نکونام امشب تک گل سه امتیازی ایران را به ثمر رساند.



تاريخ : 24 / 7 / 1391برچسب:, | 6:8 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی جوانان کشتی فرنگی ایران از سوی فدراسیون جهانی با یک سال محرومیت مواجه شد.

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران یک سال محروم شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اوایل مهرماه فیلا در نامه‌ای عبدالله چمن‌گلی را به عنوان بهترین مربی سال 2012 کشتی فرنگی جهان انتخاب کرد. این انتخاب که در زمان اوج افتخارات محمد بنا و قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک صورت گرفت با واکنش‌های جامعه کشتی همراه شد.

پس از گذشت چند هفته از این انتخاب نامه‌ای از سوی فدراسیون جهانی کشتی مبنی بر محرومیت یک ساله چمن‌گلی به فدراسیون کشتی ارسال ‌شده است. البته گفته می‌شود این محرومیت موقتی است و در صورت پرداخت جریمه مشکل حل خواهد شد.

به گزارش فارس، چمن‌گلی در جریان مسابقات قهرمانی جوانان جهان در تایلند و در جریان دیدار وزن 55 کیلوگرم مهرداد مردانی با نماینده بلغارستان به دلیل اعتراض به تصمیم داوران از سالن مسابقات اخراج و از ادامه حضور در کنار تشک باز می‌ماند. مردانی هم که از دست دادن با داور مسابقه خودداری کرد دیسکالیفه (اخراج) شد.

عبدالله چمن‌گلی در گفت‌وگو با فارس با تائید این خبر گفت: همان زمان هم این احتمال را می‌دادم، مربیان زیادی در طول مسابقات دیسکالیفه شده‌اند و موضوع عجیبی نیست. البته این محرومیت موقتی است و با پرداخت جریمه حل می‌شود.



تاريخ : 19 / 7 / 1391برچسب:, | 10:35 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین بازداشت شد.

خبرگزاری فارس: حسین هدایتی بازداشت شد

به گزارش خبرنگار فارس پلیس حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین و ملوان انزلی را با حکم قضایی به دلیل بدهی سنگین بانکی بازداشت کرده است.

حسین هدایتی توسط پلیس آگاهی بازداشت شده است.

حسین هدایتی سرمایه دار تهرانی متولد سال ۱۳۴۲ تهران است که از دهه ۸۰ به سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش به ویژه فوتبال علاقه‌مند شده است.



تاريخ : 8 / 7 / 1391برچسب:, | 4:26 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

فرهاد مجيدي طي يك نامه اي دلايل خداحافظي خود از استقلال را اعلام كرد.
متن نامه خداحافظی کاپیتان سابق استقلال از فوتبال

به گزارش فوتبال آنلاين، فرهاد مجیدی به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد متن خداحافظی او به شرح زیر است؛

هواداران عزیز

وقتی 15 سال پیش به تیم محبوبم استقلال پیوستم ، هرگز تصور نمی کردم روزی با حمایت هواداران پر شور و دوست داشتنی آبی دل استقلالی به جایگاه کنونی ام رسیده که در آستانه 36 سالگی ، هنوز با تمام وجود و با ذره ذره توانم برای هواداران بتوانم به میدان بروم.

بازیکن و کاپیتان استقلال بودن ، افتخاری است  که برای " فرهاد مجیدی" فراموش شدنی نیست . بازی کردن در تیمی که بزرگانی چون شادروان ناصر حجازی ، علی جباری و حسن روشن روزگاری در آن عضویت داشتند یا پوشیدن پیراهن شماره 7 که در گذشته بر تن تکنیکی ترین بازیکن آسیا " مجید نامجو مطلق " بوده یا بستن بازوبندی که بر دستان ستارگانی چون برادران بیانی و جواد زرینچه بوده برای " فرهاد " فرزند کوچک خانواده بزرگ استقلال مایه اعتبار و افتخار است.  

در این مدت در شادی و غم های زیادی با هواداران عزیز سهیم بوده ام . با شادی هوادار خندیدم و با گریه آنها اشک ریختم. پیروزی های دربی، جشن قهرمانی های لیگ برتر و جام حذفی، شکست ها و از همه غم انگیز تر از دست دادن اسطوره تاریخ باشگاه استقلال ناصرخان حجازی هیچگاه از خاطرم نمی رود. روز تلخی برای من و هواداران بود.

با عنایت خداوند متعال ، حمایت هواداران و لطف نام بزرگ و پیراهن آبی" استقلال"  به آرزوهای مادی و معنوی خویش رسیده ام و مانند آقایانی که با خودخواهی ، همواره استقلال را مدیون خود می دانند یا در نبود خود ذلت استقلال را آرزو می کنند، فکر نمی کنم. هر چه دارم از استقلال و هوادارانش است و هر کجا که باشم برای سربلندی استقلال تلاش خواهم کرد اما امروز، پس از تحمل و سپری کردن روزهای سخت و فرا رسیدن روزهای آبی رنگ زندگی ورزشی ام، می خواهم سخت ترین تصمیم زندگی ام را برای هواداران بازگو کنم.

 

طرفداران دوست داشتنی

 

بر حسب صبر و تعصب تا به امروز سکوت کردم (حتی در روزهایی که در اوج آمادگی و بنا به سلیقه فنی ! نیمکت نشین بودم صحبتی نکردم تا آرامش تیم و مجموعه استقلال برهم نخورد) و برای اثبات خویش تلاش و مبارزه کردم اما امروز وقتی می شنوم که آقایان عامل ناکامی تیم را  تشویق فرهاد مجیدی توسط هواداران خونگرم استقلال می دانند برایم تاسف آور است. قطعا روزی با وجود و حضورم برای سربلندی استقلال تلاش کردم اما این روزها اتفاقاتی افتاد و صحبتهایی شنیدم که به این نتیجه رسیدم باید برخلاف میل باطنی ام از فوتبال خداحافظی کنم.

 

علیرغم پیشنهادات بسیار از تیمهای داخلی از ابتدای فصل تاکنون ، نتوانستم در ایران پیراهنی جز پیراهن آبی بپوشم  و بسیار مایل بودم با حضور در تیم محبوبم استقلال به همراه دیگر بازیکنان بتوانم با جام قهرمانی لیگ و حذفی را فتح کنم و در نهایت با پیراهن استقلال از میادین فوتبال برای همیشه خداحافظی کنم که این امکان فراهم نشد وگویا تقدیر برای من این چنین بود.

 

هر کجا که باشم خود را سرباز استقلال می دانم و امیدوارم در آینده ، در کسوت های دیگر بتوانم دین خود به هواداران پرشور استقلال را با کسب جام های متعدد ، ادا نمایم.

 

در این جا لازم می دانم از کلیه مدیران، کارشناسان ، مربیان ، بازیکنان ، کادر پزشکی ، تدارکات ، پشتیبانی تیم  و نیز ارباب جراید که در ادوار مختلف ،  اسباب زحمت آنها را فراهم نمودم ، سپاسگزاری نمایم.

 

در پایان ، از هواداران متعصب و دوست داشتنی استقلال که همواره در سرما و گرما مرا مورد حمایت و تشویق خویش قرار داده ، صمیمانه قدردانی کرده و امیدوارم عذر "جدایی ناخواسته" سرباز خویش را پذیرا باشند.

 

بی گمان  هیچگاه خود را از استقلال جدا ندانسته و الطاف ، حمایت ها و تشویق های هواداران پر شور و فهیم استقلال از خاطره ام  پاک نخواهد شد و هر جا که باشم برای موفقیت آنها دعا خواهم کرد.

 

به امید قهرمانی استقلال در مسابقات داخلی و بین المللی و سرافرازی و تندرستی هواداران عزیز 

 

انشاءا…

 

برادر کوچک شما

 

فرهاد مجیدی        



تاريخ : 7 / 7 / 1391برچسب:, | 8:51 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، در دومین روز از رقابت های والیبال جوانان آسیا، تیم های ایران و استرالیا به مصاف هم رفتند که این بازی اولین دیدار تیم ملی کشورمان در شانزدهمین دوره این رقابت ها محسوب می شد.

*با توجه به فروش الکترونیکی بلیط های این مسابقات، تعداد تماشاگران حاضر در سالن 1500 نفر اعلام شد.

*وحید جلال زاده استاندار آذربایجان غربی، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، حضرت پور شهردار ارومیه، ملا احمدی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، درخشنده مسئول روابط بین الملل فدراسیون از تماشاگران دیدار تیم های ایران و استرالیا بودند.

*اعضای تیم های چین و قزاقستان که پیش از دیدار ایران و استرالیا به مصاف هم رفته بودند پس از اتمام بازی شان برای دیدن تماشای این دیدار در سالن ماندند.

*تماشاگران این دیدار با شعار های "تیم ملی باغیرت"، ایران – ایران، شاگردان فرهاد نفرزاده را مورد تشویق قرار می دادند.

*سوت ممتد تماشاگران در هنگام زدن سوریس بازیکنان تیم ملی استرالیا مانع از تمرکز کافی بازیکنان این تیم برای زدن سرویس های درست می شد.

*پس از رسیدن امتیاز تیم ملی والیبال ایران به عدد 24، تماشاگران با شعار "بیردن بیردن" از بازیکنان جوان کشورمان می خواستند هرچه سریعتر یک امتیاز دیگر را برای رسیدن به عدد 25 را بدست آورند.

*"لوک پرری" بازیکن شماره یک تیم ملی والیبال استرالیا و لیبروی این تیم در پشت پیراهنش به جای نام خود، "مکدونالد" درج کرده بود که این موضوع باعث می شد در هر بار زدن سرویس توسط بازیکنان ایران، تماشاگران برای به هم ریختن ذهن این بازیکن، نام مکدونالد را صدا می زدند.

*در ست سوم این دیدار، استرالیا با نتیجه 11 به 7 از تیم ملی ایران پیش افتاد که در این هنگام تماشاگران با شعار "ایران غیرتت رو نشون بده" جوانان کشورمان را تشویق به جبران این نتیجه می کردند.

*با اعلام خطای روی تور توسط داور این بازی در ست سوم، تماشاگران با سوت های خود، اعتراض شان را به نحوه داوری نشان دادند.



تاريخ : 4 / 7 / 1391برچسب:, | 5:29 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 صمد مرفاوی هدایت تیم فوتبال صبای قم را برعهده گرفت.
 
به گزارش خبرگزاری فارس پس از جدایی یحیی گل‌محمدی، هیئت مدیره باشگاه صبا تشکیل جلسه داد و صمد مرفاوی را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد.
 
رمضان‌بیگی مدیرعامل باشگاه صبا در گفت‌وگو با فارس این موضوع را تایید کرد.
 
در روزهای گذشته خبر انتخاب مرفاوی به عنوان سرمربی صبا منتشر شده بود اما برخی مدیران باشگاه منتظر تایید هیئت مدیره بودند تا این انتخاب اعلام شود. گل‌محمدی که سرمربی صبا بود با جدا شدن از این تیم به عنوان مربی پرسپولیس در کنار ژوزه مشغول فعالیت شد.



تاريخ : 15 / 6 / 1391برچسب:, | 4:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

بازي دوستانه تيم‌هاي استقلال با هنرمندان در روز جمعه لغو شد.

به نوشته 90 : بنا به صلاحديد امير قلعه نويي سرمربي استقلال، تمرين امروز آبي پوشان تعطيل است اما بازيکنان فردا و جمعه بايد تمرينات خود را پيگيري کنند.

قرار بود استقلال روز جمعه در ديداري دوستانه به مصاف تيم هنرمندان برود اما اين مسابقه لغو شد تا بازيکنان تمرين هميشگي خود را انجام دهند.

تيم استقلال روز يکشنبه در کمپ اختصاصي خود از ساعت 17:30 به مصاف داماش مي‌رود.



تاريخ : 14 / 6 / 1391برچسب:, | 2:25 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 مهسا احمدی اولین دختر بدلکار ایرانی از فراز یک هواپیما در فرودگاه کلاله با چتر نجات پایین پرید تا اولین دختر ایرانی بعد از انقلاب اسلامی ایران باشد که موفق به پرش از هواپیما شده باشد.
بدلكار


به گزارش شبکه ایران ، این برنامه با حضور 8 چتر باز توسط سازمان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران به سرپستی کاپیتان کاشف با مربی گری جواد لطفی‌ از مربیان مجرب و کارآزموده کشوری برگزار شد با موفقیت انجام شد. مهسا احمدی توانست با چتر نجات از ارتفاع متری 2000 متری فرود آید.

 



تاريخ : 14 / 6 / 1391برچسب:, | 2:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

براساس آخرين نامه فدراسيون جهاني دوچرخه‌سواري، فدراسيون ايران تنها قادر است مسابقات داخلي برگزار كند و تا اطلاع ثانوي از حضور در ميادين بين‌المللي محروم شده است.

 

به گزارش ايسنا، فدراسيون جهاني دوچرخه‌سواري دوشنبه در نامه‌اي به كميته ملي المپيك ايران اعلام كرد كه ايران از حضور در ميادين بين‌المللي تا اطلاع ثانوي محروم است.

 

فدراسيون جهاني دوچرخه‌سواري با اشاره به نامه اخير IOC و شرايطي كه براي ايران از سوي كميته بين‌المللي المپيك تعيين شده اعلام كرده كه "تا وقتي اساسنامه فدراسيون دوچرخه‌سواري ايران اصلاح نشود، برگزاري هرگونه انتخابات را قبول ندارد و ايران تنها مي‌تواند مسابقات داخلي برگزار كند" كه اين به آن معناست كه دوچرخه‌سواري ايران از حضور در ميادين بين‌المللي منع و تعليق شده است.



تاريخ : 10 / 6 / 1391برچسب:, | 9:48 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال جدا از تیم و در حالیکه تمرینات تعطیل است، تمرینات ویژه خود را در مجموعه انقلاب انجام می دهد و در این میان وی یک همراه قدیمی را در تمرینات کنار خود دارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال با شرایط خاصی در تیم روبروست زیرا در برخی پست ها به دلیل کمبود بازیکن در برخی بازی ها دچار مشکلات جدی می شود و یا عملکرد بازیکنان در حد تصور وی نیست و در این میان سرمربی آبی ها در مجموعه ورزشی انقلاب با سهراب بختیاری زاده همراه است، بازیکن سابق آبی ها در خط دفاعی که عملکردش در استقلال و تیم ملی ایده آل بود. 
 
از این رو سرمربی آ‌بی ها حتی در خصوص حضور وی در استقلال صحبت هایی را با بختیاری زاده انجام داده است تا در حالی که شرایط مهیا شود این مدافع به جمع آبی ها بازگردد. 
 
 گفتنی است، این 2 بازیکن در گذشته رابطه حسنه ای با یکدیگر نداشتند اما در این میان سرمربی آبی ها اعلام کرده است که به  تجربیات بازیکنی مانند بختیاری زاده نیاز دارد. 
 
در حالی است که بختیاری زاده در پایان فصل پیش صبای قم را ترک کرد و به پیشنهاد خوب ذوب آهن اصفهان نیز پاسخ منفی داد تا تمریناتش را به صورت اختصاصی در انقلاب دنبال کند تا از آمادگی دور نماند. 
 
شایان ذکر است، این بازیکن قصد دارد در نیم فصل تیم خود را برگزیند اما مشخص نیست که آبی ها می توانند با محدودیت فهرست خود این مدافع را جذب کنند و یا سهراب بختیاری زاده راهی ذوب آهن اصفهان می شود



تاريخ : 10 / 6 / 1391برچسب:, | 8:41 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 بانوی تیرانداز ایران در رقابت‌های پارالمپیک لندن مدال برنز رشته تیراندازی 10 متر P2 بانوان را به خود اختصاص داد.
 
 ساره جوانمردی و عالیه محمودی در مرحله پایانی تیراندازی 10 متر P2 بانوان با حریفان خود به رقابت پرداختند که در پایان جوانمردی در رتبه سوم و محمودی در رده ششم قرار گرفتند.
 
جوانمردی توانست بالاتر از حریف اوکراینی خود قرار بگیرد و ضمن کسب مدال برنز این رشته از رقابت‌های پارالمپیک، نخستین مدال کاروان ایران را به‌دست آورد.



تاريخ : 9 / 6 / 1391برچسب:, | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

خبرگزاری فارس: 23 بازیکن از سوی کارلوس کی‌روش به اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با اردن و لبنان دعوت شدند.

خبرگزاری فارس: 23 بازیکن به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی به شرح زیر است:

دروازه بانان:

سیدمهدی رحمتی (استقلال)، علیرضا حقیقی (روبین کازان)، رحمان احمدی (سایپا)

مدافعان:

حسین ماهینی، سیدجلال حسینی و مهرداد پولادی (پرسپولیس)، هادی عقیلی (القطر)، پژمان منتظری (استقلال)، مازیار زارع (ملوان)، احسان حاج صفی (تراکتورسازی)، هاشم بیک زاده (استقلال)

بازیکنان میانی:

جواد نکونام (استقلال)، علی کریمی(پرسپولیس)، پژمان نوری(ملوان)، قاسم حدادی فر (ذوب آهن)، امید نظری (انگل هولم سوید)محمد نوری (پرسپولیس)

مهاجمان:

اشکان دژاگه (وولفسبورگ)، محمد ابراهیمی (تراکتورسازی)، محمد قاضی (پرسپولیس)، محمدرضا خلعتبری (سپاهان)، رضا قوچان نژاد (سن ترویدن بلژیک)، مسعود شجاعی (اوساسونا)

والی زاده مدیر رسانه ای تیم ملی در این باره گفت: بازیکنان دعوت شده باید ساعت 5 بعدازظهر روز پنجشنبه نهم شهریورماه جاری با به همراه داشتن گذرنامه، خود را در محل هتل آکادمی فوتبال به کادر فنی معرفی کنند. نخستین تمرین تیم ملی ساعت 6 همان روز در زمین چمن کمپ تیم های ملی برگزار خواهد شد.

تیم ملی ایران ساعت 5 بامداد روز 10 شهریور، تهران را  به مقصد اردن ترک خواهد کرد. اردوی آماده سازی تیم ملی در اردن تا تاریخ 19 شهریور ادامه خواهد داشت و در این تاریخ اردن را به مقصد لبنان ترک خواهد کرد. قسمتی از برنامه آماده سازی تیم ایران در اردن دیدار دوستانه ای است که در تاریخ 15 شهریور مقابل تیم ملی آن کشور برگزار خواهد شد.

تیم ملی ایران 21 شهریور در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در بیروت به مصاف لبنان می‌رود.

 



تاريخ : 5 / 5 / 1391برچسب:, | 12:35 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

تهران / واحد مرکزی خبر / ورزشی
شکست تیم فوتبال استقلال تهران برابر سایپا البرز.
به گزارش خبرنگار ما، تیم استقلال تهران از هفته دوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برابر تیم سایپای البرز با نتیجه 1-2 مغلوب شد.
این بازی که به میزبانی سایپا در ورزشگاه آزادی برگزار می شد با گل های اسحاق سبحانی و سعید دقیقی در دقایق 63 و 82 برای سایپا و سیاوش اکبرپور در دقیقه 81 برای استقلال به پایان رسید.
داوری این بازی را علیرضا فغانی بر عهده داشت.



تاريخ : 3 / 5 / 1391برچسب:, | 3:46 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

سرمربی تیم فوتبال استقلال رسما اعلام کرد، بازوبند کاپیتانی این تیم در دوازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به بازوی سیدمهدی رحمتی، دروازه بان ملی پوش استقلال بسته خواهد شد.

به گزارش مهر، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل سایپای البرز با بیان این مطلب اظهار داشت: رحمتی و پژمان منتظری برای عقد قرارداد با استقلال یک حرکت پهلوانانه انجام دادند و از حق و حقوق خود گذشتند که به همین خاطر آنها را به عنوان کاپیتان‌های اول و دوم تیم انتخاب کردیم.
 
وی در ادامه از سیدمهدی رحمتی به عنوان کاپیتان اول تیم استقلال در فصل جاری یاد کرد و گفت: از آنجائیکه جواد نکونام نخواست کاپیتان تیم استقلال باشد، بازوبند کاپیتانی تیم به بازوی رحمتی بسته خواهد شد.
 
معرفی جواد نکونام به عنوان کاپیتان تیم استقلال باعث انصراف فرهاد مجیدی در بازگشت به این تیم شده بود.



تاريخ : 2 / 5 / 1391برچسب:, | 9:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس نوشت:

سازمان لیگ از تغییر زمان دیدار تیم‌های استقلال و سایپا و پرسپولیس و فجر سپاسی خبر داد.

خبرگزاری فارس: زمان دیدارهای استقلال و پرسپولیس تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس طبق اعلام سازمان لیگ ساعت بازی استقلال و سایپا در روز چهارشنبه به جای ساعت 22 در ساعت 22:30 برگزار می‌شود. همچنین دیدار دو تیم پرسپولیس و فجر سپاسی که قرار بود ساعت 22 سه‌شنبه شب برگزار شود ساعت 22:30 برگزار خواهد شد.

 سازمان لیگ اعلام کرده تمام بازی های استقلال و پرسپولیس در ماه مبارک رمضان ساعت 22:30 برگزار می‌شود.



تاريخ : 24 / 4 / 1391برچسب:, | 10:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس :

ایمان مبعلی قراردادش را با تیم استقلال فسخ کرد.

خبرگزاری فارس: دومین بازیکن استقلال هم قراردادش را فسخ کرد/ مبعلی به پیکان پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس پس از آنکه محمد محمدی صبح امروز قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد و به جمع بازیکنان راه‌آهن اضافه شد ایمان مبعلی که با آبی‌پوشان در اردوی ترکیه حضور داشت قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد و به تیم فوتبال پیکان پیوست.

این بازیکن قبل از حضور در استقلال با مسئولان پیکان به توافق رسیده بود اما با جدایی آندرانیک تیموریان به جمع آبی‌پوشان اضافه شد ولی امروز در اقدامی عجیب قرارداد خود را با باشگاه استقلال فسخ کرد و در لیگ دوازدهم با پیراهن پیکان بازی خواهد کرد.

 

همچنین رضا معقولی نیز به پیکان پیوست.

مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر تا ساعت 24 امشب ادامه دارد و در آخرین وضعیت باشگاه استقلال جباری نیز قرارداد خود را با این تیم تمدید و به ثبت رسانده است.

مسئولان استقلال در حال رایزنی برای پیوستن نکونام و مجیدی به این تیم هستند.



عقاب نیوز به نقل از فارس :

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در احکامی مشاور عالی مدیرعامل، سرپرست معاونت فرهنگی، مشاور مدیرعامل و رئیس دفتر و سرپرست اداری و پشتیبانی باشگاه را منصوب کرد.

خبرگزاری فارس: رویانیان چند مسئول جدید باشگاه پرسپولیس را منصوب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در احکام جداگانه جمشید زارع را به عنوان مشاور مدیر عامل، سعید شیرینی را به عنوان معاون اجرایی، امیر جیرودی را به عنوان مشاور مدیر عامل و رئیس دفتر، امید علی پور حسن را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و محسن سهرابی را به عنوان سرپرست اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس منصوب کرد.



تاريخ : 19 / 4 / 1391برچسب:, | 3:22 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس :

علی فتح‌الله‌زاده اعلام کرد که استقلال خواهان جذب جانواریو است.

خبرگزاری فارس: باشگاه استقلال خواهان جذب جانواریو شد

به گزارش خبرگزاری فارس، فابیو جانواریو که در ابتدای فصل نقل و انتقالات قرارداد خود را با باشگاه سپاهان تمدید کرده بود پس از مشکل با مسئولان سپاهان قراردادش را فسخ کرد تا به این ترتیب بازیکن آزاد شناخته شود.

با اعلام علی فتح‌الله‌زاده،‌ باشگاه استقلال پس از اطلاع از این موضوع مذاکره با جانواریو را در دستور کار خود قرار داد و خواهان جذب این بازیکن شد.

جانواریو سابقه بازی در استقلال در زمان مربیگری امیر قلعه‌نویی را دارد.

 

به گزارش فارس استقلال در حالی جانواریو را می‌خواهد که 7 سهمیه خود لیگ برتری خود را جذب کرده است. اکبرپور، توزی، بائو، محمدی، صادقی، منوچهری و  بیگ زاده بازیکنانی هستند که در این فصل به استقلال پیوسته‌اند. حال باید دید مسئولان استقلال چگونه می‌خواهند جانواریو را هم جذب کنند.



تاريخ : 18 / 4 / 1391برچسب:تیم - فوتبال-راه آهن - عقاب نیوز, | 3:1 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز یه نقل از آفتاب:

مالکان باشگاه راه‌آهن امتیاز این باشگاه را به یک شرکت هواپیمایی فروختند.

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان تکلیف باشگاه راه‌آهن مشخص شد. عصر روز گذشته مالکان پیشین باشگاه راه‌آهن امتیاز این باشگاه را به شرکت هواپیمایی فراز قشم واگذار کردند.

به گزارش فارس،این انتقال امتیاز در حالی صورت گرفت که سال گذشته باشگاه راه‌آهن و بخش خصوصی واگذار شده بود اما مالکان پیشین این باشگاه با وجود هزینه‌های میلیاردی نتوانستند برای ادامه فعالیت در این باشگاه خود را مجاب کنند و به همین دلیل امتیاز این باشگاه را به شرکت دیگری واگذار کردند.



تاريخ : 18 / 4 / 1391برچسب:تیم - استقلال - فوتبال-عقاب نیوز, | 2:56 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از تابناک :

تیم استقلال شب گذشته در دیداری دوستانه مقابل پیکان شکست خورد و از همین رو قلعه نویی برای بازیکنانش تمرین ریکاوری در نظر گرفت.بازیکنان تیم استقلال امروز راهی استخر و سونا شدند و قرار است در نوبت عصر تمرینات تاکتیکی را پشت سر بگذارند. تمرین نوبت عصر استقلال ساعت 20 به وقت تهران برگزار می شود.

*رودریگو توزی که روز گذشته قرارداد خود را با آبی‌پوشان ثبت کرده است به ترکیه نمی رود و در تهران برنامه های بدنسازی را دنبال خواهد کرد.

* طی هماهنگی های صورت گرفته تیم استقلال روز سه شنبه به مصاف لازیگ اسپور ترکیه می‌رود.این بازی آخرین دیدار تدارکاتی آبی پوشان در کشور ترکیه است.

* با حضور دکتر نوروزی و حضور وی در کنار تیم پزشکی نظارت ویژه ای روی تغذیه بازیکنان استقلال انجام می شود و بدون هماهنگی آنها بازیکنان حق استفاده از تغذیه های متفرقه را ندارند.

*بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال به خاطر آسیب دیدگی میثم حسینی ناراحت هستند. قرار بود این بازیکن به تهران برگردد اما وی زیر نظر کادر پزشکی استقلال تحت درمان قرار گرفته است.

* پژمان منتظری همچنان به تمرینات اختصاصی و بدنسازی مشغول است.این بازیکن از اردوی ترکیه به جمع استقلالی ها اضافه شد.

* اردوی آبی‌پوشان روز چهارشنبه به پایان می رسد و اعضای تیم استقلال بامداد چهارشنبه به تهران باز می‌گردند.



تاريخ : 17 / 4 / 1391برچسب:, | 1:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از آفتاب :

سایت باشگاه استقلال از انتخاب سیدمهدی رحمتی به عنوان کاپیتان تیم فوتبال این باشگاه در دوازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، در جلسه‌ای که روز جمعه در محل اردوی استقلال در کشور ترکیه برگزار شد، سیدمهدی رحمتی به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب شد.

در این جلسه امیر قلعه نویی ضمن تشکر از سوابق پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، سیاوش اکبرپور و آرش برهانی در تیم استقلال، رحمتی را به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب کرد.

به گزارش مهر،براساس تصمیم امیر قلعه نویی، پژمان منتظری کاپیتان دوم و امیرحسین صادقی کاپیتان سوم استقلال در این فصل خواهند بود.