تاريخ : 30 / 10 / 1391برچسب:, | 2:47 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: علی اکبر ولایتی از توافق با قالیباف و حداد عادل برای نامزدی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

خبرگزاری فارس: توافق با قالیباف و حداد عادل/ در نهایت یک نفر می‌آییم

به گزارش خبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی وزیر اسبق خارجه در ادامه مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین در خصوص احتمال نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری ایران، گفت که با قالیباف، شهردار تهران و حداد عادل درباره متحد کردن جریان اصولگرا در ایران به توافق رسیده است.

وی افزود: در نهایت از میان ما سه نفر یک نفر برای ریاست جمهوری نامزد خواهد شد و دو نفر دیگر از وی حمایت خواهند کرد.

ولایتی درباره آمریکا هم گفت که «واشنگتن ضعیف‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند»، در حالی‌که «ایران قوی‌تر شده است».

وی با اشاره به حذف نام منافقین از لیست سازمانهای تروریستی آمریکا افزود: آمریکا ضعیف‌تر و کوچکتر از آن است که بتواند اشخاصی را برای ایجاد خلل و شکاف در دولت ایران تحریک کند.

ولایتی با اشاره به تحولات سوریه و در پاسخ به این سوال که آیا واقعا ایران، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه را خط قرمز خود می‌داند، گفت: بله چنین است، اما این بدین معنا نیست که از حقوق مردم در انتخاب حکام و رهبران را نادیده بگیرد، اما در قانون اساسی سوریه وظایف رئیس جمهوری و انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری بدون دخالت خارجی و استفاده از خشونت مشخص شده است.

به گفته ولایتی راه حل بحران سوریه مذاکره و گفت‌وگو بین کشورهایی است که به نوعی با پرونده سوریه در ارتباط هستند، بدون اینکه دخالتی در امور سوریه داشته باشند. هر طرفی که وارد مذاکره درباره سوریه می‌شود، نباید از یک سو در مذاکرات حضور داشته باشد و از سوی دیگر از افراد مسلح حمایت کند، بلکه باید وارد مذاکرات شود و حمایت از افراد مسلح را متوقف کند.

ولایتی در بخش دیگری از این مصاحبه درباره حوادث اخیر جاری در کشور عراق، گفت که دولت عراق، دولت نیرومندی است و آقای «نوری المالکی»، نخست وزیر عراق و ائتلاف حاکم در این کشور متشکل از رئیس جمهوری کُرد این کشور و رئیس پارلمان که از اهل تسنن است و همچنین نخست وزیر که از شیعیان است و در این مدت پس از خروج نظامیان آمریکایی این دولت با رای و خواست مردم روی کار آمد و قدرت و شایستگی خود را نشان داد و به اثبات رساند.

وی افزود: ما می‌دانیم که دشمنان مردم عراق آرام نخواهند ماند، اما دولت عراق با درایت و شایستگی با دشمنان برخورد خواهند کرد.

ولایتی رابطه ایران با مقاومت فلسطینی و به طور مشخص جنبش «حماس» را قوی و مستحکم توصیف کرد و گفت: بله روابط ما با مقاومت فلسطینی همچنان مستحکم است. ممکن است که با حماس در برخی دیدگاه‌ها و نظرات اختلاف نظر داشته باشیم، اما این موضوعی طبیعی است.

وزیر اسبق خارجه ایران حوادث جاری را حوادثی گذرا و ناپایدار خواند و افزود: ما علاوه بر اختلاف نظر دارای نقاط مشترک بسیاری هم هستیم و مهمترین دلیل ایران در حمایت از حماس و جهاد اسلامی مقابله با رژیم صهیونیستی و آزادی سرزمین‌های فلسطینی و پافشاری آنها (مقاومت فلسطینی) جهت تحقق این هدف است. اما دلیل دوم حمایت ما از مقاومت فلسطینی ایمان آنها به اسلام و تکیه آنها بر ارزش‌ها و جهاد اسلامی است، به همین دلیل روابط ما با حماس روابطی استراتژیک و خوب است و از آن حمایت نیز خواهیم کرد.

وی در خصوص رابطه ایران با مصر تاکید کرد که کشور خواهان روابطی قدرتمند و مستحکم با مصر است و این رابطه بر رضایت طرفین استوار است. به عبارت دیگر هرگاه مصری‌ها تمایل به برقراری چنین رابطه‌ای داشته باشند، ما آماده پیشگام شدن در این امر هستیم و می‌دانیم که مصری‌ها با مشکلات و موانع بی‌شماری مواجه هستند، همانطور که می‌دانیم، آقای مرسی در شرایط سختی به ویژه در داخل مواجه است و بازماندگان رژیم سابق و صهیونیست‌ها و عوامل خارجی در این شرایط دخالت دارند و ما باید این مشکلات را دریابیم، به همین دلیل آنها آزاد هستند.

وی گفت: مصری‌ها هر لحظه که احساس کنند زمان برقراری رابطه با ایران است، مشکلی نیست، ما آماده‌ایم و مصر را تحت هیچ فشاری قرار نمی‌دهیم.

ولایتی درباره «راشد الغنوشی»، رهبر جنبش النهضه تونس،‌ گفت: او فردی متدین و مقاوم است و از جمله افراد تاثیرگذار در جماعت اخوان المسلمین برای احیای ارزش‌های اسلامی به شمار می‌آید.

وی حزب الله لبنان را افتخار جهان اسلام دانست و تاکید کرد که حزب الله هم اکنون از گذشته قدرتمندتر است. قدرت حزب الله قدرت اسلام و جهان عرب است. حزب الله مایه مباهات و عزت جهان اسلام و عرب و حامی فلسطینیان و آزادی فلسطین است و ما به حکمت و تدبیر سید حسن نظرالله ایمان و باور داریم.



تاريخ : 30 / 10 / 1391برچسب:, | 5:22 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ملوان و استقلال امتیازهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال را تقسیم کردند.
 
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ، دیدار تیم‌های ملوان و استقلال در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل خاتمه یافت. این بازی در حالی در زمین ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شد که وضعیت چمن این ورزشگاه نسبت به بازی‌هایی که در سال‌های گذشته در فصل زمستان برگزار می‌شد، خیلی بهتر بود.
 
نیمه نخست
 
بازی با برتری نسبی ملوانی‌ها آغاز شد، به گونه‌ای که در همان دقایق اولیه بازی سپیدپوشان ملوان چندین بار به سمت دروازه استقلال یورش بردند و در بهترین موقعیت 20 دقیقه اول بازی، مهرداد اولادی شوت محکمی را از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه تیم مهمان زد که پس از برخورد با مدافع استقلال تغییر جهت داد اما مهدی رحمتی با واکنش زیبا و به موقع خود مانع باز شدن دروازه‌ تیمش شد.
 
کادر فنی استقلال در دقیقه 33 دست به یک تعویض اجباری زد. در این لحظه مجتبی جباری به جای فرزاد حاتمی به بازی آمد. به نظر می‌رسد که دلیل این تعویض مصدومیت جزئی حاتمی بوده است؛ هرچند این بازیکن وقتی شماره خود را روی تابلوی تعویض دید متعجب شد!
 
پس از ورود جباری به بازی، رحمتی بازوبند کاپیتانی را به اشجاری سپرد تا آن را به جباری برساند.
 
آرش برهانی در دقیقه 35 در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت اما با عجله‌ای که در کارش به خرج داد فرصت گل‌زنی را از تیمش گرفت. در این صحنه، برهانی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و در حالی که می‌توانست به سمت دروازه شوت بزند، سعی کرد که توپ را به صورت عرضی به هم‌تیمی‌اش بسپارد اما در این کار موفق نبود تا مدافع ملوان توپ را به کلی دور کند.
 
10 دقیقه پایانی نیمه نخست بسیار کم‌برخورد سپری شد تا دو تیم در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به رختکن بروند.
 
دقیقه 44، مهاجم ملوان در راه رسیدن به دروازه استقلال در داخل محوطه جریمه سرنگون شد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت. پژمان نوری توپ برگشتی از این اتفاق را به سمت دروازه رحمتی شوت زد اما توپش از کنار دروازه به بیرون رفت. استقلالی‌ها در این صحنه به شدت به داور اعتراض کردند چون معتقد بودند که وی باید به مهاجم ملوان به دلیل تمارض کارت زرد می‌داده است.
 
نیمه دوم
 
با شروع نیمه دوم، دو تیم جنب و جوش بیشتری برای رسیدن به دروازه حریف به خرج دادند و در اولین اتفاق مهم در دقیقه 48، ملوان در فاصله حدودا 35 متری صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. سید جلال رافخایی این ضربه را با بی‌دقتی از بالای دروازه به بیرون فرستاد.
 
به گزارش ایسنا، دو دقیقه بعد بار دیگر ملوان کنار خط دروازه صاحب ضربه ایستگاهی شد که این بار پژمان نوری توپ را به روی دروازه فرستاد ولی این بار هم ملوان هیچ سودی از این فرصت نبرد.
 
دقیقه 56، استقلال دومین تعویضش را هم انجام داد. در این دقیقه علی‌رضا اکبرپور که به تازگی از بند مصدومیت رها شده به جای آرش برهانی به زمین آمد. به نظر می‌رسید که برهانی از این تعویض چندان هم راضی نبوده است، چون با بی‌میلی زمین را ترک کرد.
 
سرگئی پاشنکو در دقیقه 60 به قهرمان تیمش تبدیل شد. در این لحظه دروازه‌بان ملوان شوت محکم ایمان موسوی را که در موقعیت تک به تک با او زده بود به زیبایی دور کرد.
 
یک دقیقه بعد ویسنته آرزه هم با پاشنکو تک به تک شد اما نتوانست گل‌زنی کند. هرچند اگر وی موفق به گل‌زنی هم می‌شد تفاوتی نداشت چون داور پیش از ضربه وی اعلام آفساید کرده بود.
 
جی‌لوید ساموئل، در دقیقه 64 از داور مسابقه اخطار گرفت. دلیل این اخطار این بود که ساموئل در برخورد با بازیکن ملوان به زمین افتاد اما داور اعتقادی به خطا نداشت. ساموئل هم با فریادی به داور اعتراض کرد و کارت زرد گرفت.
 
دقیقه 66 بازی، سعید عزت‌اللهی، بازیکن 16 ساله ملوان از بازی خارج شد و جایش را به هم‌تیمی‌اش داد.
 
پژمان نوری در دقیقه 67 می‌توانست گل اول بازی را بزند اما پژمان منتظری خود را جلوی توپ او انداخت و مانع از گل‌زنی او شد.
 
دقیقه 73، مدافع ملوان روی جواد نکونام در مرکز زمین مرتکب خطا شد. در همین دقیقه جواد شیرزاد از ملوان از بازی خارج شد. این بازیکن سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را هم در کارنامه خود دارد.
 
دقیقه 78 بار دیگر ایمان موسوی می‌توانست با دروازه‌بان ملوان تک به تک شود اما تعلل او باعث شد که مدافع ملوان توپ را از چنگش درآورد.



تاريخ : 30 / 10 / 1391برچسب:, | 4:38 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

جام جم آنلاين: آيت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار تعدادی از دانشجویان، خبر از زندگی آزاد موسوی و کروبی داده و گفته است من که پیگیری کردم گفتند حصر این افراد تقریبا برداشته شده است. برخی نزدیکان کروبی هم مدعی شده اند کروبی در حال حاضر زندگی بدون حصر داشته و تنها تیم حفاظتی با خود دارد.
 

به گزارش مشرق، برخی اطرافیان هاشمی رفسنجانی می گویند پس از انصراف ناطق نوری از کاندیداتوری، گزینه مطلوب هاشمی در حال حاضر حسن روحانی است. این افراد مدعی هستند در صورت نیامدن روحانی، وی از کاندیداتوری ولایتی و سپس لاریجانی حمایت خواهد کرد.

آتش زیر خاکستر مرد خاکستری

 مرد خاکستری اصلاحات پس از خاکستر شدن آتش فتنه، بار دیگر فعالیت خود را با به کار بردن واژه «انتخابات آزاد» آغاز می‌کند.

به گزارش فارس،سید محمد موسوی خوئینی‌ها در ایام انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم رسماً از میر حسین موسوی به عنوان کاندید مورد نظر و محتشمی‌پور به عنوان رئیس «کمیته صیانت از آرا» حمایت کرد و همچنین، پس از اتفاقات سال 88، خواستار «ابطال انتخابات» و «برگزاری رفراندوم» در مورد مشروعیت دولت شد.

مدیرمسئول روزنامه توقیف شده سلام، در دیدار با اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران که مهرماه سال جاری(91) برگزار شد با بیان اینکه اگر انتخابات آزاد در کار باشد می‌توان به آن فکر کرد، مدعی می‌شود: «باید شخصیت‌هایی مثل آقای مهندس موسوی و جناب آقای کروبی بتوانند در صحنه انتخابات حاضر شوند».

خوئینی‌ها با بحرانی جلوه دادن فضای کشور در حقیقت هدف اصلی خود را از مطرح کردن انتخابات آزاد بیان کرده و به نوعی آزادی سران فتنه را شرط برگزاری انتخابات آزاد دانست! و حتی بعد از آن در سخنان مختلفی، بارها کلمه انتخابات آزاد را در قالبی که به نظر می رسد مانیفستی 10 گانه پیرامون این کلمه است، مطرح کرد.

روابط پنهاني پهلوي با انگليس

رضا پهلوي در گفتگويي با روزنامه الشرق الاوسط عربستان سعودي رابطه پنهان خود با مقامات انگليس در خصوص اقدامات ضد ايراني اش را افشا كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پهلوي در پاسخ به سوالي درخصوص تشكيل گروه موسوم به "شوراي ملي ايرانيان" مدعي شد: "مقامات انگليسي و پارلمان اين كشور از اين طرح استقبال كردند. طي روزهاي اخير در ديدار خود با رئيس پارلمان انگليس و اروپا توانستم اين افراد را براي همكاري قانع كنم. "

 پهلوي در جاي ديگري از اظهارات ضد ايراني خود با الشرق الاوسط با التماس به شيوخ عرب گفت: از جهان عرب ميخواهم عمليات هاي خود را بر ضد ايران افزايش دهند و به مخالفت با حكومت ايران بپردازند.

قدرت ایران،نگراني آمریکا

روزنامه فرانسوی "لیبراسیون"  در تحلیلی با اشاره تمرین "حمله و دفاع کامپیوتری" در چارچوب رزمایش دریایی ایران، که به مدت یک هفته در تنگه استراتژیک هرمز در جریان بود، نوشت: «جمهوری اسلامی برای نمایش قدرت نظامی خود به طور مرتب به انجام مانورها و رزمایش های گوناگون اقدام می کند.»

نشریه اسپانیایی "ال پایس" نیز در گزارشی تحلیلی راجع به رویارویی جمهوری اسلامی ایران با ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی در حوزه عملیات سایبری نوشته بود: «این جنگ آنقدر در سکوت پیش می رود که بخش اعظم کشورهای جهان غافلند که مدت هاست با شدت هرچه تمام آغاز شده؛ و آن هایی که در بطن آن قرار دارند، با نگرانی نظاره گر ادامه آن هستند.

به عنوان مثال می توان به اظهارات "لئون پانتا" وزیر جنگ امریکا، اشاره کرد که گفت کشورش در شرف یک "پرل هاربر اینترنتی" است. اشاره او به چیست؟ شاید اشاره او به یک سری حملاتی بوده که علیه سیستم های کامپیوتری صنعت نفت سعودی و نهادهای مالی امریکای شمالی صورت گرفته است.



تاريخ : 30 / 10 / 1391برچسب:, | 5:18 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

يك روحاني مشهدي سه شنبه گذشته در برابر ساختمان دادگستري كل استان کرمانشاه و معاونت اجتماعي نيروي انتظامي و در فاصله 500 متري فرماندهي انتظامي استان مورد هجوم اشرار قرار گرفته و به شدت مجروح شد.
به گزارش مشرق، حوالي ظهر سه شنبه گذشته (26 دي‌ماه جاري) اشرار قداره كش پس از توهين و تمسخر يک روحاني ملبس در نزديکي ساختمان دادگستري كل استان کرمانشاه، با ضربات قمه، شمشير و مشت اقدام به مجروح کردن وی مي‌نمايند و سپس سوار بر يک دستگاه خودروي 206 به راحتي از صحنه جرم مي‌گريزند!

به گفته شاهدان عيني، اين اتفاق در حالي رخ داده كه در دو سوي ساختمان دادگستري و محل وقوع جرم دو مجموعه نيروي انتظامي يعني قسمت شمالي، ساختمان معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان و قسمت جنوبي نيز به فاصله 500 متر ساختمان فرماندهي انتظامي استان کرمانشاه قرار دارد.

بر همين اساس روحاني مضروب كه دو تن از ضاربان را نیز شناسایی کرده است، با كمك مردم به بيمارستان منتقل می‌شود و به علت شدت جراحات مورد عمل جراحي قرار مي‌گيرد.

روحاني جوان مشهدی عصر همان روز به همراه تني چند از شهود شکایت خود را به مقامات انتظامي و قضايي استان ارائه می‌کند و همچنان در انتظار شناسايي و برخورد قاطع مسئولان ذيربط با مهاجمين است.


وي در گفت‌گوي كوتاهي با خبرنگار ما ضمن ابراز ناراحتي از عدم پيگيري جدي اين حادثه، وقوع اين‌گونه حوادث را به خصوص پس از وقايع اخير و تأکیدات آيت الله آملي لاريجاني درباره ضرورت برخوردی جدی با شرارت‌های خیابانی؛ دهن كجي به سيستم قضايي عنوان كرد و خواهان برخورد جدي با هتاكان و ضاربان شد.

به گفته برخي منابع محلي، تعدادي از عابرين نيز از اين صحنه با موبايل فيلمبرداري كرده‌اند كه ممكن است مورد سوء استفاده رسانه‌هاي استكباري و شبكه‌هاي اجتماعي ضد نظام قرار گيرد.

همچنين باتوجه به اشراف تصويري گسترده در اين منطقه شناسايي ضاربين و خودروي آنان دشوار نيست.

متاسفانه چندي پيش نيز يكي از اشرار معروف منطقه در ملا عام اقدام به فحاشي و ضرب و جرح عده‌اي كرده بود كه تنها با مجازات نقدي مواجه شد.


گفتنی است چندی قبل نیز خبر ضرب و شتم و مجروح کردن دو جوان ناهی از منکر در تهران افکار عمومی را به شدت جریحه دار کرد.

یکی از این دو جوان نیز طلبه بود که چشم او بینایی خود را بر اثر ضرب و شتم از دست داد.

خرداد ماه امسال نیز دو جوان بسیجی ناهی از منکر در اسلامشهر مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و اشرار خیابانی به وسیله چاقو و قمه آنها را مجروح کردند.



تاريخ : 30 / 10 / 1391برچسب:, | 12:16 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: یک منبع آگاه از اجرای حکم اعدام ۲ زورگیر خشن تهرانی در سحرگاه فردا ـ یکشنبه ـ خبر داد.

خبرگزاری فارس: زورگیران تهرانی فردا به دار مجازات آویخته می‌شوند

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس از اجرای حکم اعدام 2 زورگیر تهرانی در روز یک‌شنبه در تهران خبر داد.

این منبع آگاه با اعلام این که این حکم به صورت علنی اجرا خواهد شد گفت: در حال حاضر اقدامات لازم برای اجرای حکم در حال انجام است.

2 زورگیر خشن در تاریخ 11 آذر امسال در قالب یک گروه 4 نفره اقدام به زورگیری مسلحانه از یک مرد جوان کرده بودند.

متهمان در تاریخ 25 آذر دستگیر شدند و پس از محاکمه در شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران به اعدام محکوم شدند که این حکم از سوی دیوان عالی کشور تأیید شد.



تاريخ : 30 / 10 / 1391برچسب:, | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: با تصویب لایحه اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم، درآمد ماهانه ۷۰۰هزارتومان یا سالانه تا ۸.۴میلیون تومان از مالیات معاف می‌شود.

خبرگزاری فارس: درآمد ماهانه تا ۷۰۰هزارتومان معاف از مالیات می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس در لایحه اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم، در مورد درآمد معاف از مالیات آمده است ماده11 . متن زیر جایگزین ماده (84) می‌شود: «ماده 84- تا میزان هشتاد و چهار میلیون ریال درآمد سالیانه مشمول مالیات حقوق از یک یا چند منبع از پرداخت مالیات حقوق معاف است. سازمان امور مالیاتی کشور موظف است، سقف معافیت مذکور را برای هر سال مطابق شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی شهری سال قبل اعلامی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تعیین و پس از تأیید وزیر امور اقتصادی و دارائی اعلام نماید.»

ماده 12. متن زیر جایگزین ماده (85) می‌شود: «ماده 85- نرخ مالیات بر درآمد حقوق مازاد بر مبلغ مذکور در ماده (84) این قانون و تا هفت برابر آن مشمول مالیات سالانه 10% (ده درصد) و نسبت به مازاد آن بیست درصد می‌باشد»

ماده 13- متن زیر جایگزین تبصره ماده (86) می‌شود: «تبصره- پرداخت‌هایی که کارفرمایان به اشخاص حقیقی غیر از کارکنان خود که مشمول پرداخت کسورات بازنشستگی یا بیمه نمی‌باشند، تحت عنوان حق‌المشاوره، حق حضور در جلسات، حق‌التدریس، حق تحقیق و حق پژوهش پرداخت می‌کنند، بدون رعایت معافیت موضوع ماده (84) این قانون مشمول مالیات به نرخ ده درصد می‌باشد.

کارفرمایان موظفند در موقع پرداخت یا تخصیص، مالیات متعلق را کسر و ظرف مدت تعیین شده در ماده (86) این قانون همراه با فهرستی حاوی نام و نشانی دریافت کنندگان و میزان آن به اداره امور مالیاتی پرداخت کنند و در صورت تخلف، مسئول پرداخت مالیات و جرایم متعلق خواهند بود.»

ماده  14. در بند (5) ماده(91) عبارت «که در موقع بازنشستگی یا از کارافتادگی به حقوق بگیر پرداخت می‌شود» حذف می‌شود.

ماده 15. متن زیر جایگزین بند (14) ماده (91) می‌شود و یک تبصره به شرح زیر به آن الحاق می‌شود: «14- درآمد حقوق جانبازان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و آزادگان.

تبصره - نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از نیروهای نظامی و انتظامی و مشمولان قانون استخدامی وزارت اطلاعات مشمول تسلیم فهرست موضوع ماده 086) قانون نمی‌باشند.»

ماده 16. ماده (92) و تبصره آن حذف می‌شود.

ماده 17. متن زیر جایگزین ماده (95) و تبصره‌های آن می‌شود و ماده (96) و تبصره‌های آن حذف می‌شود: «ماده 95- صاحبان مشاغل موضوع این فصل موظفند اسناد و مدارک کافی را که با رعایت اصول و ضوابط مربوط تنظیم می‌گردد، نگاهداری و اظهارنامه خود را بر اساس آن تنظیم کنند. دستور‌العمل‌ اجرایی مربوط به روش‌های نگاهداری اسناد و مدارک و نمونه اظهارنامه با توجه به نوع و حجم فعالیت مودیان مذکور توسط سازمان امور مالیاتی کشور تهیه و به تصویب وزیر امور اقتصادی و دارایی می‌رسد.»

ماده 18. متن زیر جایگزین ماده (97) و تبصره‌های آن می‌شود و مواد (98)، (152)، (153)، (154) و (158) و تبصره‌های آنها حذف می‌شود.

این لایحه بعد از تصویب کلیات و یک فوریت آن در کمیسیون تخصصی اقتصادی مجلس در حال بررسی است.

اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم و اجرای طرح جامع مالیاتی، به عنوان یکی از محورهای ۷ گانه طرح تحول اقتصادی به شمار می‌رود.

احمی‌نژاد از نمایندگان مجلس درخواست کرد، هرچه سریعتر تا قبل از پایان سال جاری قانون جدید مالیات را تصویب کرده و برای اجرا به دولت ابلاغ کنند.



تاريخ : 30 / 10 / 1391برچسب:, | 8:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 



تاريخ : 29 / 10 / 1391برچسب:, | 11:48 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

وزارت محيط زيست آلمان برای زيباسازی شهرهای اين كشور از تابلوهايی استفاده كرده كه حديثی از پيامبر اسلام(ص) بر روی آن‌ها نقش بسته است.
 به گزارش  باشگاه خبرنگاران، وزارت محيط‌ زيست آلمان كه وظیفه زيباسازی فضای شهر را بر عهده دارد، در یکی از تازه‌ترين اقداماتش، حديث نبوی «لبخند شما صدقه‌ای است كه به برادرتان تقديم می‌كنيد» را در برخی از شهرهای بزرگ اين كشور نصب كرده است.

حدیث نبوی 
اين حديث به زبان آلمانی بر روی تابلوها و بنرهای اماكن عمومی شهرهای بزرگ آلمان نصب شده و در زير آن نام مبارک پيامبر اسلام(ص) نوشته شده است.
 
گفته می‌شود كه اين اقدام وزارت محيط زيست آلمان با هدف معرفی اسلام به شهروندان غيرمسلمان و مبارزه با اسلام‌هراسی صورت گرفته است.
 
همچنين طی ماه گذشته نيز، يك شركت استراليايی توليدكننده آب معدنی، بر روی بطری‌های آب حديثی از پيامبر(ص) را حك كرده بود كه بر مبنای آن هدر دادن آب گناه شمرده شده است.



تاريخ : 29 / 10 / 1391برچسب:, | 3:24 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

وی یادآور شد: کمردرد در کودکان در سنین 10 سالگی به بالا بیشتر اتفاق می‌افتد که باید جدی گرفته شود و به موقع نیز درمان شود.
کودکان هم همانند بزرگسالان به کمر درد مبتلا می شوند که این مشکل در کودکان به مراتب از اهمیت ویژه ای برخوردار است و لازم است علل آن مورد بررسی قرار بگیرد.

دکتر مسعود فاخری، ارتوپد در گفتگو با اشگاه خبرنگاران در خصوص علل کمردرد در کودکان گفت: علل کمردرد در کودکان با بزرگسالان تفاوت دارد چرا که کمردرد بیشتر به دلیل بروز آرتروز و سختی کار است اما در کودکان شایع ترین علت ایجاد کمردرد ضربه های ورزشی است.

وی ادامه داد: در درجات بعدی عفونت ها و تومورها نیز باعث ایجاد کمردرد می‌شود که لازم است هر یک از این موارد توسط پزشک متخصص بررسی و مشخص شود.

فاخری افزود: کمردرد در کودکان جنبه ارثی ندارد و تنها برخی اختلالات همچون کجی ستون فقرات می‌تواند به ژنتیک مربوط باشد.

وی یادآور شد: کمردرد در کودکان در سنین 10 سالگی به بالا بیشتر اتفاق می‌افتد که باید جدی گرفته شود و به موقع نیز درمان شود.

فاخری با اشاره به این که یکی از علل بروز کمردرد عفونت است گفت: عفونت ها از جاهای دیگر بدن سرایت می‌کند به عنوان مثال عفونت های دندانی، عفونت مثانه و روده می‌تواند منجر به کمردرد شود به طوری که در این شرایط میکروب در جریان خون پخش می‌شود و کنار دیسک می نشیند و منجر به کمردرد می شود.

وی با بیان این که این نوع کمردرد در کشورمان خیلی شیوع ندارد تصریح کرد: در برخی مناطق محروم به دلیل سو تغذیه و فقر بهداشتی ممکن است کودکان به علت عفونت دچار کمردرد شوند.

فاخری در خصوص راههای درمان کمردرد اذعان داشت: درمان کمر درد به علت آن بستگی دارد که باید تشخیص داده شود.

وی در ادامه گفت: در صورتیکه کمردرد به دلیل ضربه و حوادث ورزشی باشد درمان آن استراحت، فیزیوتراپی و محدود کردن ورزش است و در صورتی که علت کمر درد عفونت باشد لازم است درمان لازم صورت پذیرد و اگر کمردرد به دلیل وجود تومور باشد عمل جراحی انجام می شود که این موارد از طریق عکسبرداری و MRI قابل تشخیص است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کمردرد در کودکان در بین دختران و پسران به یک اندازه شیوع دارد اما انحراف ستون فقرات به دلیل نامعلوم 6 تا 7 برابر در دختران بیشتر است.



تاريخ : 29 / 10 / 1391برچسب:, | 6:18 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به دنبال دستور جدید رئیس جمهور برای قیمت‌گذاری خودرو برمبنای ارز مبادله‌ای، دبیر انجمن خودروسازان ایران از کاهش قیمت خودروهای 206 و 207 خبر داد.
به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، احمد نعمت بخش با اشاره به اینکه به دنبال تصمیم اخیر رئیس جمهور در قیمت گذاری خودروها براساس نرخ ارز مبادله‌ای مسئولان سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان باید قیمت های جدید را اعلام نمایند، اظهارداشت: به نظر بنده با این تصمیم خودروی 206 و 207 ارزان تر از بازار آزاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قیمت‌گذاری خودرو بر مبنای ارز مبادله‌ای قیمت خودروهای تولید داخل را افزایش خواهد داد، افزود: البته این امر باعث می‌شود تا شکاف  قابل تأمل قیمت‌ها در بازار آزاد  و کارخانه کاهش پیدا کرده و تا حدودی اقدامات دلالان و واسطه‌گران در افزایش قیمت‌ها کم شود.

دبیر انجمن خودروسازان ایران ضمن تأکید براینکه تغییرات قیمت خودرو بر مبنای ارز مبادله‌ای مختلف نسبت به ارزبری آنها است، گفت: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان باید قیمت ها را اعلام کند.

به گفته وی، در میان تمام خودروها پژو 206 و 207 که به واسطه بازار آزاد با افزایش قیمت زیادی روبه رو بود با تصمیم مذکور کاهش قیمت را تجربه خواهد کرد.

نعمت بخش اضافه کرد: با مسئولان مربوطه درحال رایزنی برای دریافت مواد اولیه با ارز مبادله‌ای هستیم که هنوز به نتیجه قطعی دست پیدا نکرده ایم. البته تصمیم قیمت گذاری خودرو براساس ارز مبادله ای بسیار مطلوب است و از ضرر و زیان خودروسازان جلوگیری خواهد کرد.
 



تاريخ : 29 / 10 / 1391برچسب:, | 7:18 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش  مهر، این زمین لرزه ساعت 15 و هفت دقیقه و 14 ثانیه جمعه 29 دی 1391 روی داد که موقعیت مرکز زلزله توسط مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ۳۵.۸۷ شمالی و ۵۲.۳۹ شرقی گزارش شده است.

زمین لرزه امروز استان تهران در 33 کیلومتری دماوند، 37 کیلومتری فیروزکوه، 41 کیلومتری کیلان و 92 کیلومتری تهران بزرگ گزارش شده است.

پیگیری خبرنگار مهر حاکی از آن است که تا کنون از خسارات جانی و مالی این زمین لرزه 2.1 ریشتری در شهرستانهای دماوند و فیروزکوه گزارشی نشده است.



تاريخ : 29 / 10 / 1391برچسب:, | 1:2 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مقامات ترکیه 17 روز پیش این هواپیمای حامل طلا را که در فرودگاه استانبول فرود آمده بود به دلیل نقص مدارک، توقیف کردند و مانع از ادامه پرواز آن شدند.
مقامات ترکیه گفته اند با تکمیل مدارک درخواستی از هواپیمای توقیفی حامل طلا در استانبول، این هواپیما می تواند به پرواز خود ادامه دهد.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری رسمی ترکیه (آناتولی)، شرکت مالک این هواپیما (یو ال اس) باید 67 دلار جریمه به دلیل نقص مدارک و 1910 دلار بابت هزینه توقف در فرودگاه آتاتورک استانبول بپردازد.

قبل از این مطبوعات و شماری از منابع آگاه رسمی در ترکیه گفته بودند مقصد نهایی این هواپیما ایران است تا بتواند محموله طلای خود را تحویل دهد.

گفته می شود این محموله طلا بابت بدهی کشور غنا به ایران ارائه شده است. این هواپیما نیز از غنا عازم دبی بود ولی قصد داشت در نهایت به ایران سفر کند. تعیین دبی به عنوان مقصد این هواپیما نیز برای جلوگیری از جلب توجه انتقال این محموله از طلا بوده است.
 
در این ارتباط، هیچ یک از مقامات ایرانی به تایید یا تکذیب این خبر نپرداختند.

ایران به دلیل تحریم های بانکی، بخشی از مبادلات مالی خود را به وسیله طلا انجام می دهد. ترکیه نیز بابت خرید گاز از ایران، طلا می دهد.

مقامات ترکیه 17 روز پیش این هواپیما را که در فرودگاه استانبول فرود آمده بود به دلیل نقص مدارک، توقیف کردند و مانع از ادامه پرواز آن شدند.

این هواپیما برای سوختگیری و تغییر کادر پرواز در استانبول فرود آمد ولی به دلیل ارائه نکردن مدارک درخواستی، توسط گمرک ترکیه توقیف و از ادامه پرواز آن جلوگیری شد.

این هواپیمای باری حامل یک و نیم تن شمش طلا در مدت توقف در فرودگاه استانبول، پلیس تدابیر شدید امنیتی در اطراف آن برقرار کرده بود. در این مدت ماموران گمرک نیز درهای این هواپیما را مهروموم کرده بودند.



تاريخ : 29 / 10 / 1391برچسب:, | 11:17 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، محمدرضا محمودی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به کاهش آلایندگی هوا از امروز در سطح استان تهران اظهار داشت: کارگروه کاهش آلودگی هوا امروز تشکیل نمی‌شود و وضعیت هوا بهتر از روزهای گذشته است.

وی ادامه داد: براساس اعلام گزارش‌های هواشناسی از فردا وضعیت هوا در استان تهران بهتر می‌شود و شاهد کاهش میزان آلاینده‌ها در شهر هستیم.

محمودی با اشاره به اینکه محدودیت‌های تردد خودروها از فردا در تهران اجرایی نمی‌شود، بیان داشت: طرح زوج و فرد از فردا از در منازل اجرایی نمی‌شود و فروش روزانه آرم ترافیک نیز ممنوع نیست.



تاريخ : 27 / 10 / 1391برچسب:, | 4:21 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نخستین گروه زایران ایرانی عمره مفرده متشكل از 300 نفر و مربوط به دو كاروان از زایران تهرانی، بامداد امروز (چهار شنبه) وارد مدینه منوره شدند.
۱۳۹۱ چهارشنبه ۲۷ دی ساعت 16:21
به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، این اعزام از ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد و توسط شركت هواپیمایی سعودی به مقصد مدینه منوره انجام شد.

زایران مدینه منوره از ساعت 21 سه شنبه شب در فرودگاه مهرآباد گرد هم آمده بودند تا پس از آخرین توجیهات و اقدامات لازم به این سفر معنوی اعزام شوند.

براین اساس، روزانه حدود دو تا سه پرواز از 19ایستگاه پروازی كشور به عربستان سعودی اعزام می شوند.

به گفته معاون سازمان حج و زیارت، طبق برنامه ریزی صورت گرفته، نیمی از اعزام عمره گزاران در دوره جدید توسط شركت‌های سعودی و نیمی دیگر توسط شركت‌های ایرانی شامل شركت هواپیمایی ماهان و ایران ایر انجام می شود.

مدیر یكی از این كاروان‌ها كه اعزام 170 نفر را به عهده داشت، اظهار داشت: پروازهای ایرانی از نظر سرویس دهی و احترام به زایران بهتر از پرواز سعودی است.

همچنین بر پایه برنامه اعلام شده از سوی مسوولان سازمان حج و زیارت، حدود شش تا هفت هزار نفر از عمره گزاران ایرانی در هفته به سرزمین وحی عزیمت خواهند كرد.

نام نویسی در كاروان های مرحله نخست عمره مفرده سال جاری از 30 آذرماه گذشته آغاز شد و دارندگان اولویت‌های یک تا 300 بانک ملت می‌توانستند در دو هزار كاروان ثبت نام كنند.

طبق اعلام سازمان حج و زیارت، اولویت‌های مرحله دوم عمره امسال نیز از نیمه بهمن ماه فراخوان می شوند و اعزام های مرحله دوم از نیمه اردیبهشت تا 16 تیرماه سال آینده صورت می‌گیرد.



تاريخ : 27 / 10 / 1391برچسب:, | 7:37 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دیوان عدالت اداری اعلام کرد: امروز حکم لغو مسئولیت سعید مرتضوی به صورت کتبی به آقای شیخ الاسلام وزیر تعاون، رفاه و امور اجتماعی ارسال شد.
 
علی اکبر بختیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به ابلاغ حکم دیوان عدالت اداری در خصوص لغو مسئولیت سعید مرتضوی گفت: نیازی نیست که این حکم به شخص آقای مرتضوی ابلاغ شود بلکه مراحل کار دیوان این گونه است که این حکم را امروز به صورت کتبی به وزیر تعاون، رفاه و امور اجتماعی ارسال کرده است چراکه در واقع دیوان با این حكم تصمیم وزیر را لغو کرده است.
 
 
وی ادامه داد: حکم ارسال شده رای هیات عمومی دیوان است که روزهای آینده در روزنامه رسمی کشور نیز منتشر خواهد شد.
 



تاريخ : 27 / 10 / 1391برچسب:, | 1:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

حکایت آن نوجوانانی که مردانه در ارتفاعات قلاویزان جنگیدند خصوصا آن 5 شیربچه ای که برای همیشه در قله شنام ماندند و پیکرهای مقدسشان هیچ گاه پیدا نشد؛ بدجوری با دلم آدم بازی می کند.

به رسم درس آموزی گوشه ای از وصیت نامه شهید کاظم مهدی زاده تخریب چی عملیات کربلای یک را در ادامه آوردم تا با هم بخوانیم و بگرییم...

می خواستم بزرگ بشم درس بخونم
مهندس بشم خاکمو آباد کنمزن بگیرممادر و پدرمو ببرم کربلا دخترمو بزرگ کنم ببرمش پارک
تو راه مدرسه با هم حرف بزنیم خیلی کارا دوست داشتم انجام بدم خب نشد....
باید می رفتم از مادرم، پدرم، خاکم، ناموسم، دخترم و ... دفاع کنم
رفتم که دروغ نباشه
احترام کم نشه
همدیگرو درک کنیم
ریا از بین بره
دیگه توهین نباشه
محتاج کسی نباشیم

الان اوضاع چطوره؟

منبع: وبلاگ در جستجوی عدالت



تاريخ : 27 / 10 / 1391برچسب:, | 2:26 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: بیست ‌و چهارمین ناوگروه ارتش به ماموریت در شمال اقیانوس هند، خلیج عدن، تنگه باب‌المندب، دریای سرخ، کانال سوئز و دریای مدیترانه رفته و حتی تا کشورهای جنوب شرق آسیا تردد می‌کند.

خبرگزاری فارس: بیست ‌و چهارمین ناوگروه اعزامی ارتش به مدیترانه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جمهوری اسلامی ایران دارای بیش از 3 هزار کیلومتر ساحل و مرز آبی در شمال و جنوب کشور بوده و این امر موقعیت ویژه‌ای برای استفاده از منابع و منافع از دریا را فراهم کرده است.

وجود مرزهای آبی، دسترسی به آب‌های دوردست برای کشور را فراهم کرده است ضمن اینکه تهدیدهایی در دریا وجود دارد و برای حراست و صیانت از مرزها، منافع و منابع کشور وجود نیروی دریایی مقتدر ضروری است.

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ماه جاری رزمایش «ولایت یک» در محدوده آب‌های بین‌المللی را اجرا کرده که برای بررسی اهداف این رزمایش با امیر حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش مصاحبه تفصیلی انجام دادیم که ماحصل آن را در ذیل می‌خوانید:

فارس: رزمایش «ولایت 91» در چه محدوده‌ای برگزار شد؟

- رزمایش تخصصی «ولایت 91» در روزهای گذشته در منطقه شرق تنگه هرمز، دریای عمان و شمال اقیانوس هند انجام شد و به دلیل ویژگی‌های منحصر به ‌فرد آن در ارتقای توان رزمی نیروی دریایی نقش مهمی ایفا کرد و به دلیل اینکه در بحث استفاده از زیردریایی‌ها نسبت به سال‌های گذشته توسعه و پیشرفت بسیار گسترده‌ای داریم، در نحوه استفاده از زیردریایی‌ها و ارتقای توان رزمی در عرصه دریا بسیار موثر بود ضمن اینکه در رابطه با توسعه منطقه رزمایش آن را در مدار 18 درجه شمالی توسعه و وسعت دادیم و نسبت به ارتقای توان رزمی ارتش بسیار موثر بود.

فارس: در رزمایش «ولایت 91» چه یگان‌هایی حضور داشتند؟

- در بحث حضور ناوشکن‌ها در عرصه وسیع فعالیت‌های بسیار پیشرفته‌ای انجام داده‌ایم که در ارتقای توان نیروی دریایی ارتش موثر بود و همچنین استفاده از یگان‌های موشکی ساحل به دریا، سطح به سطح، سطح به هوا و اژدرهایی که در زیردریایی‌ها استفاده کردیم نسبت به سال‌های گذشته توسعه و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتیم و این امر در آزمایش تاکتیک‌هایی که ساخته و پرداخته کارکنان نیروی دریایی بوده، پیشرفت بسیاری ایجاد کرده است.

فارس: تاکتیک‌های اجرا شده در رزمایش «ولایت 91» چه تفاوتی با گذشته دارد؟

- تاکتیک‌های نیروی دریایی ارتش ایران قبل از وقوع انقلاب اسلامی غربی و شرقی بود اما امروز با جرأت اعلام می‌کنیم هر تاکتیکی که در سطح دریا و زیر دریا برای به‌کارگیری ناوشکن‌ها و زیردریایی‌ها داریم توسط کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طراحی می‌شود و در رزمایش‌ها به مرحله اجرا در می‌آید و در این بعد نیز توسعه و پیشرفت خوبی داشتیم و در بحث اعتماد به ‌نفسی که در عرصه اقیانوس‌ها برای کارکنان نیروی دریایی وجود دارد بسیار برای ما حائز اهمیت است و با قدرت و اقتدار می‌توانیم در صحنه‌های عملیاتی حضور پیدا کنیم زیرا در سال‌های گذشته در عرصه آب‌های آزاد حضور نداشتیم و اکنون در اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا موفق شدیم در عرصه دریاهای آزاد حضور داشته باشیم و توان رزمی خود را به معرض نمایش بگذاریم.

فارس: به‌کارگیری تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها در رزمایش «ولایت 91» را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

- تمام تاکتیک‌ها، تکنیک‌ها، آموزش‌ها، آزمایش سلاح و تجهیزات در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در ابعاد مختلف به ‌کار بردیم و تحرک بسیار خوبی در رزمایش «ولایت یک» در ساحل، سطح دریا، زیر دریا و در هوا داشتیم و تحرک بالا به معنای ارتقای توانمندی و واکنش سریع به هر تهدیدی در منطقه است و در مجموع این رزمایش نشان داد که توانمندی بسیار ارزشمندی در عرصه دریا داریم و می‌توانیم در مقابل هر تهدیدی علیه منافع جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کرده و از منافع خود دفاع کنیم که این امر حائز اهمیت است.

فارس: ارتقای توانمندی نیروی دریایی ایران چه تاثیری در امنیت منطقه دارد؟

- مسئله مهمی که همیشه پیگیری کرده و در رزمایش‌ها عنوان می‌کنیم این است که ارتقای توان رزمی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریاها برای هیچ کشوری در سطح منطقه تهدید نیست و توانمندی خود را برای دفاع افزایش می‌دهیم زیرا مقام معظم رهبری می‌فرمایند هر ملتی که نتواند از خود دفاع کند ملت زنده نیست و ما ملت زنده هستیم لذا باید توان دفاع از خود را داشته باشیم و ارتقای توان رزمی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا پیام صلح و دوستی برای همسایگان ما دارد و اعلام می‌کنیم با کمک تمام کشورهای همسایه به ‌خوبی قادر هستیم امنیت منطقه را برقرار کنیم و نیازی به وجود دیگران در عرصه دریا با این بهانه که برای امنیت منطقه آمدیم، نیست.

فارس: واکنش کشورهای دیگر نسبت به افزایش توان رزمی نیروی دریایی ایران چگونه است؟

- نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توان رزمی خود را هر روز افزایش می‌دهد و کشورهایی که با ما همفکر هستند از ارتقای توان رزمی ایران خشنود می‌شوند و آنها که علاقه ندارند شکوفا شویم و توان و قدرت علمی و صنعتی خود را نشان دهیم در مقابل پیشرفت‌هایی که داریم ناراحت می‌شوند و به این دلیل بعضی مواقع بزرگ‌نمایی می‌کنند و تعبیرهای دیگری از رزمایش‌ها دارند و جور دیگری آن را به دیگران معرفی می‌کنند که ارتقای توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تهدید علیه شما است در صورتی که اینگونه نیست و از این قضیه سوء‌استفاده می‌کنند و در رزمایش‌ها اعلام می‌کنیم توان ما تهدید نیست بلکه پیام صلح و دوستی برای همسایگان ایران دارد.

فارس: گزینه‌های دفاعی نیروی دریایی ایران در دریا چیست؟

- دفاع از مرزها برای ما مهم است و نباید اجازه دهیم کسی به مرزهای آبی کشور نزدیک شود و دیگر اینکه منابعی در عرصه و کف دریا داریم و حائز اهمیت است، در خلیج فارس و دریای عمان منافعی داریم ضمن اینکه تردد کشتی‌های تجاری به دلیل ناامنی که دزدان دریایی به وجود آوردند منافع کشور را به خطر می‌اندازد و باید این توانمندی را داشته باشیم که از مرزها، منابع و منافع خود دفاع کنیم و امروز به این توانمندی رسیدیم و به ‌راحتی می‌توانیم از هر سه موضوع دفاع کنیم و هر روز باید آن را توسعه و گسترش دهیم.

فارس: برای دفاع منافع ایران در دریاها تاکنون چه اقدام‌هایی انجام دادید؟

- از زمانی که مقام معظم رهبری تدبیر حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نیروی راهبردی در عرصه دریاهای آزاد را صادر فرمودند با این توجیه که دریا برای پیشرفت و رشد کشور حائز اهمیت و کلان است و دریاهای آزاد متعلق به تمام ملت‌هاست و حق حضور در آب‌های آزاد را داریم، در آب‌های آزاد حضور پیدا کردیم و بیست‌وسومین ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته آینده مراجعت می‌کند و بیست‌وچهارمین ناوگروه به مدت 3 ماه به ماموریت دریاهای دوردست اعزام می‌شود و در شمال اقیانوس هند، خلیج عدن، تنگه باب‌المندب، دریای سرخ، کانال سوئز و دریای مدیترانه به گشت‌زنی می‌پردازد و حتی تا کشورهای جنوب شرق آسیا تردد می‌کند.

فارس: تجهیزات و نیروی انسانی تا چه اندازه در نیروی دریایی تاثیرگذار است؟

- محور فعالیت نیروی دریایی تجهیزات است و این تجهیزات باید در سطحی باشد که بتوانیم در دریاهای آزاد حضور داشته باشیم و این حضور استمرار داشته باشد؛ این امر نیازمند در اختیار داشتن تجهیزات مطابق با فناوری روز در عرصه صنعت است و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران باید از محصولات به‌روز در زیر دریا، دریا و بالای دریا برخوردار باشد و این روند مسیر خود را طی می‌کند و در کنار آن برای آینده نیروی دریایی باید پرورش و آموزش نیروی انسانی با توجه به نیازمندی‌های خود را داشته باشیم و این امر در آموزش تخصص‌های دریایی رشت، نوشهر و منجیل به خوبی در حال انجام است ضمن اینکه در بحث آفرینش تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها مسیر خود را طی می‌کنیم و تمام موارد مطابق برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پیگیری می‌شود.

فارس: نیروی دریایی ایران تا چه اندازه در سیاست خارجی کشور اثرگذار است؟

- نیروی دریایی به فرموده مقام معظم رهبری باید بتواند در سیاست‌های کلی کشور اثرگذار باشد و این امر به معنای آن است که نیروی دریایی بازوی توانمندی برای جمهوری اسلامی ایران بوده و در روابط خارجی می‌تواند ارتباط خوبی با کشورهای مختلف داشته باشد و در حمایت از اقتصاد کشور به منظور تامین خطوط مواصلاتی، دفاعی و انتقال فرهنگ که بسیار مهم است، تاثیرگذار باشد بنابراین می‌توان گفت که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بازوی توانمندی در بحث سیاست خارجی کشور است.



تاريخ : 27 / 10 / 1391برچسب:, | 1:14 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

معاون مهندسی گروه خودروسازی سایپا از عرضه چند خودرو جدید به بازار خبر دا

مرتضی شفیعی اظهار کرد: طی دو ماه آینده چند خودرو جدید رونمایی و وارد بازار خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از این محصولات یک سواری جدید خواهد بود، خاطرنشان کرد: همچنین یکی از سواری‌های فعلی با آپشن جدید نیز تولید و وارد بازار می‌شود.

معاون مهندسی گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: به زودی وانت ۱۵۱ که یک وانت سایز کوچک شهری است رونمایی خواهد شد.

شفیعی تصریح کرد: این گروه خودروسازی تنوع تولید به ویژه در حوزه محصولات سواری را در دستور کار دارد.

ایسنا



تاريخ : 27 / 10 / 1391برچسب:, | 11:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه از رئیس جمهور انتظار داریم در یک سخنرانی رسمی داده های تخصصی ارایه دهد گفت: متاسفانه سخنان رئیس جمهور درباره واگذاری جنگل ها به دامداران کاملاً غیرتخصصی و در جهت تخریب جنگل ها بود.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، عباس رجایی رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس به عنوان اولین سخنران پس از رئیس جمهور اظهار کرد: روی صحبت من با آقای رئیس جمهور و هیات دولت است و احتمال دارد این دوستان که تصمیم گیر هم هستند این سخنان من را نشنوند اما باید بگویم امروز بعد از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مشکل اساسی بخش اقتصادی و غیراقتصادی کشور عنصر مدیریتی است و اگر این موضوع را حل کنیم قطعاً خیلی از این مشکلات دیگر پیش نمی آید که ما با یک کلاف پیچیده مواجه باشیم.

وی افزود: ما باید نگاه مان را به بخش کشاورزی تغییر دهیم و آن گونه که به بخش های دیگر نگاه می کنیم به این بخش نگاه نکنیم چرا که در بخش کشاورزی ما با با موجودات زنده سر و کار داریم و نمی توانیم به موجود زنده بگوییم که علوفه نداریم و یا بسیاری دیگر از اقلام مورد نیاز این بخش را نمی توانیم تهیه کنیم چرا که اگر به موقع عوامل حیاتی این بخش به آن تزریق نشود حیاتش از بین می رود.

رجایی ادامه داد: نکته مهم دوم این است که تمامی کارکردهای بخش کشاورزی به ملت بر می گردد و اگر خللی در این بخش ایجاد شود برای همه مردم ایران مشکل ساز است.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: موضوع مهم سوم این است که بخش کشاورزی با توجه به ساختارش اصلاً قادر نیست مسایل و هزینه هایش را به سایر بخش ها و اقشار جامعه انتقال دهد و باید به گونه ای در این بخش عمل شود که مسایل و مشکلات آن در درون خودش حل شود و این بخش درست برخلاف صنعت و خدمات بازرگانی است.

وی ادامه داد: متاسفانه بخش کشاورزی در کشور در این سالها نتوانسته است از سنتی بودن در بیاید و همچنان بخش اعظمی از مسایل ما سنتی است و هنوز اقتصادی و بهره ور نیست.

رجایی ادامه داد: ما باید متوجه باشیم که نگاه به بخش کشاورزی باید تغییر کند همچون دیگر بخش ها به این بخش نگاه نکنیم. به عنوان مثال اگر برق در یک منطقه پرورش ماهی قطع شود همه ماهی ها می میرند. این در حالی است که اگر این قطع برق در حوزه بازرگانی قطع شود آثار کوچک اقتصادی را به دنبال دارد.

وی همچنین با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در جلسه علنی امروز تاکید کرد: از رئیس جمهور انتظار داشتیم در یک سخنرانی رسمی داده های تخصصی بیان کند اما متاسفانه ایشان این گونه عمل نکردند. به عنوان مثال درباره موضوعی که مطرح کردند که جنگل ها را به دامدارها واگذار کنیم تا از جنگل حفظ و حراست کنند که دام ها از علوفه جنگل استفاده کنند باید بگویم کف جنگل اگر جنگل باشد علوفه ای نمی روید چرا که درختان بلند و تناوری هستند و آفتاب به کف جنگل نمی تابد که علوفه بروید.

رجایی با تاکید بر اینکه این سخنان کاملاً غیرتخصصی است گفت: اگر بخواهیم جنگل ها را به دامداران واگذار کنیم به این معنی است که دامدار درخت های جنگل را قطع کند و جنگل را تخریب کند تا نور آفتاب به زمین بتابد و بتواند علوفه ای برای دام هایش تهیه کند.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس اضافه کرد: چرا وقتی می توانیم در شرایطی که زمین خوب برای تامین امنیت غذایی داریم زمین های زراعی، مراتع و جنگل ها را در اختیار مسایلی بگذاریم که شاخص های رفاه یک سری افراد را ایجاد کنیم تا در این زمین ها ویلا بسازند.

وی تاکید کرد: متاسفانه داریم بخش کشاورزی را نابود می کنیم. از یک سو 8 میلیون تن گندم خریداری کردیم اما گندم از روستایی خود نخریدیم و مجبور شدند گندم ها را از مرزها به صورت دیگری خارج کنند.

رجایی ادامه داد: ما اصلاً مخالف هدفمندی در حوزه کشاورزی نیستیم اما باید مدلش اصلاح شود چرا که اکنون در وضعیت فعلی قیمت نهاده های کشاورزی آنقدر بالا رفته که حدود 5 باربر افزایش قیمت در این اقلام داریم. کودها و سم های شیمیایی همه افزایش قیمت زیادی داشته است، قیمت ماشین آلات کشاورزی حداقل دو برابر افزایش پیدا کرده است و هزینه تولید بخش کشاورزی پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها افزایش زیادی داشته است.

وی تاکید کرد: متاسفانه مسایل مربوط به بخش کشاورزی هزینه تولید را بالا برده است و این در حالی است که تعزیرات به دامداران ایراد می گیرد که چرا مثلاً قیمت شیر افزایش پیدا کرده است.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: باید تعریف درستی در زمینه پرداخت یارانه وجود داشته باشد به این معنی که یارانه حوزه غذا و کشاورزی به صورت جداگانه تعریف شود. از یک طرف یارانه ای به تولید اختصاص پیدا کند و از طرف دیگر برای اینکه غذای ارزان به مصرف کننده برسد یارانه غذا نیز پرداخت شود. اینها موضوعاتی است که در حوزه کشاورزی باید به آن توجه کنیم.



تاريخ : 26 / 10 / 1391برچسب:, | 1:11 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: طرح شبهه در سلامت انتخابات ادامه فتنه دشمنان نظام است و با وجود ولایت فقیه این شبهات عقلانی نیست.

خبرگزاری فارس: طرح شبهه در سلامت انتخابات ادامه فتنه و غیر عقلانی است

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در یادواره شهدای مخابرات و جنگال ارتش که صبح امروز سه‌شنبه برگزار شد، گفت: مخابرات در تمام عملیات‌های دفاع مقدس حضور داشت و از اجزای لاینفک دفاع مقدس است و سرنوشت دفاع مقدس را در بسیاری از عملیات‌ها تعیین کرد.

وی افزود: اگر رشادت‌ها و خدمات شهدا و ایثارگران به خوبی برای مردم معرفی شود بهترین نتایج به همراه خواهد داشت. حفظ وحدت و تبعیت از ولایت از اهداف شهداست و موفقیت کشورهای اسلامی در راستای بیداری اسلامی را مدیون خون شهدای خود می‌دانند.

آل هاشم ادامه داد:‌امروز نیروهای مسلح و ارتش ایران از تجهیزات بومی و دفاعی خوبی برخوردار و با حضور دلاورمردان کاملا قدرتمند و آماده است تا با یک اشاره و فرمان ولایت پاسخ هر گونه تهدید احتمالی را به صورت کوبنده و برق آسا بدهند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: ارتش، سپاه قهرمان و بسیج دلاور مملو از اسطوره‌های بزرگی هستند که برای جانفشانی در راه اعتلای ایران اسلامی و حفظ و حراست از مرزهای کشور لحظه شماری می‌کنند و دشمنان بدانند ارتش و نیروهای مسلح ایران یک لحظه از آرمان‌های امام عظیم‌الشان فاصله نخواهند گرفت.

آل هاشم خاطرنشان کرد: باید در مقابل فشارهایی که هم اکنون به جمهوری اسلامی تحمیل شده ایستادگی کنیم و از این مقطع سرافرازانه عبور کنیم. دشمنان نظام هم اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری راهبردهای مختلفی از جمله تشدید فشارها، بحرانی جلوه دادن کشور، القای یاس و ناامیدی، انتشار شایعات، فضاسازی ناحق و طرح شبهه در سلامت انتخابات را در دستور کار دارند.

وی افزود: طرح شبهه در سلامت انتخابات ادامه همان فتنه دشمنان نظام است در صورتی که با وجود ولایت فقیه در راس کشور این شبهات عقلانی نیست و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این مسائل رویکرد دشمنان نظام برای درگیر کردن فکر مسئولین و مردم به مسائل فرعی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات قطعا بار دیگر نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.



تاريخ : 27 / 10 / 1391برچسب:, | 11:20 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شبکه ایران/ به گزارش ایسنا، محمود احمدی نژاد صبح امروز (چهارشنبه) در صحن علنی مجلس حضور پیدا کرد و در ابتدای سخنان خود با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول و همچنین ابراز خرسندی از حضور در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تشریح هدف خود از حضور در صحن علنی مجلس اظهار کرد: ما باید تلاش کنیم تا ذهنیت و اراده مشترکی در ارتباط با پیشبرد امور شکل بگیرد و من امروز در ارتباط با سه مطلب خدمت شما صحبت خواهم کرد.

این دولت بیشترین احترام را برای نمایندگان مجلس قائل بوده است

احمدی نژاد مطلب اول خود را به رابطه دولت و مجلس اختصاص داد و گفت: همه ما در یک سنگر قرار داریم و دولت و مجلس و بنده و شما با یک تعهد مشترک در عرصه مدیریت کشور وارد شده ایم؛ تعهد مشترک همه ما، خدمت به مردم و صیانت از ارزش های الهی، حرکت در راستای عدالت، خدمتگزاری به مردم، تلاش در راستای تعالی کشور و آبادانی آن و فراهم کردن زمینه رفاه و آرامش برای مردم و کاهش فاصله هاست و هیچ یک از ما برای خودمان نیستیم.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه "یک مسئولیت مشترک بین دولت و مجلس وجود دارد و فقط در این ارتباط تقسیم کار شده است"، افزود: ...

متن کامل سخنان رییس جمهور در مجلس + فایل صوتی



تاريخ : 25 / 10 / 1391برچسب:, | 11:13 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 

جام جم آنلاين: در اين فيلم ويدئويي بيننده شاهد بلعيده شدن يك اتومبيل توسط جاده در مدتي كمتر از دو دقيقه خواهد بود.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از ديلي پيكز، يك تكنيسين برزيلي هنگام خاتمه كار با اتومبيلش عازم خانه بود كه ناگهان گودال بزرگي در جاده شهر كامپو گرانده و در مقابلش دهان مي گشايد.

راننده فقط فرصت مي يابد كه از اتومبيل خارج شود تا شاهد بلعيده شدن اتومبيلش توسط جاده در مدت كمتر از دو دقيقه باشد.

فيلم را با هم مي بينيم. مترجم: بهرام افتخار

 

برای تماشا کلیک کنید

 



تاريخ : 25 / 10 / 1391برچسب:, | 10:14 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

عصر ایران - مقامات سعودی قصد دارند مسجد النبی در شهر مدینه را گسترش دهند. این عکس، طرح جدید این مسجد را نشان می دهد.





تاريخ : 25 / 10 / 1391برچسب:, | 10:29 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

این سازمان انتخاب شد. مهر - مهدی تاج که در ماه‌های گذشته به عنوان رئیس سازمان فوتبال باشگاه پرسپولیس و عضو هیات مدیره این باشگاه مشغول فعالیت بود به عنوان سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال انتخاب و جانشین غلامرضا بهروان شد.

این در حالی است که در چند هفته گذشته صحبت‌های زیادی مبنی بر برکناری غلامرضا بهروان به خاطر قانون بازنشسته‌ها مطرح بود اما نایب رئیس دوم فدراسیون این برکناری‌ها را شایعه می‌دانست. مهدی تاج در دوره قبلی فدراسیون فوتبال به عنوان نایب رئیس اول علی کفاشیان فعالیت می‌کرد.
 



تاريخ : 25 / 10 / 1391برچسب:, | 11:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

خاطره نویسی کار پسندیده ایست که از زمان دور مردم به نوشتن آن می پرداختند تا در سال ها یا اوقات آینده خاطرات از مطالعه خاطرات خود لذت ببرند. همانطور که در عصر حاضر برای هر چیز نرم افزار در کامپیوتر ساخته می شود برای خاطره نویسی هم نرم افزارهای زیادی ساخته شده است که یکی از آن ها نرم افزار دفترچه خاطرات فارسی تحت نام I Memory می باشد.

نرم افزار خاطره نویسی I Memory’S با محیط فارسی و فوق العاده قدرتمند، قادر است تا به آسانی به شما کمک کند تا خاطرات خود را با امکانات زیاد به بهترین نحوه در نرم افزار ثبت نمایید.

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 25 / 10 / 1391برچسب:, | 9:38 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

آفتاب: مدیرکل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: طبق دستورات ستاد هدفمندی یارانه ها از مهر ماه سال جاری مجددا آبونمان به قبوض گاز اضافه شده است.

به گزارش مهر، ممکن است خیلی ها در محاسبه بهای گاز مصرفی درج شده در قبوض گاز دچار مشکل شوند و از مقایسه و محاسبه ریز ارقام درج شده با قیمت کلی قبض گاز متوجه یک رقم اضافه و بدون علت در قبوض گاز شوند.

با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، آبونمان از قبوض آب، برق و گاز حذف شد و تا مدتی این اتفاق صورت گرفت اما از مهرماه سال جاری شرکت گاز بدون اطلاع رسانی و بی سر و صدا مجدداً مبلغ آبونمان را به قبوض گاز مصرفی اضافه کرده و مبلغی را متناسب با میزان گاز مصرفی از مشترکان می گیرد.

هرچند این کار شرکت گاز خلاف قانون جاری کشور است اما گفته می شود مسئولان این شرکت برای دریافت آبونمان با ستاد هدفمندسازی یارانه ها هماهنگی کرده اند.

دولت وعده داده بود که با افزایش قیمت حامل های انرژی پس از هدفمندی یارانه ها، آبونمان از قبوض حذف شود ولی اضافه شدن مبلغ آبونمان به قبوض گاز در دوره جدید، برخی مشترکان را شوکه کرد.

همزمان با اجرای قانون هدفمندی یارانه محمدرضا عطارزاده معاون وقت وزیر نیرو گفته بود: هیچ گونه آبونمان یا تبصره های دیگر به قبوض آب اضافه نخواهد شد و از این پس فقط آب بها و مالیات بر ارزش افزوده در قبوض محاسبه و دریافت می شود.

اضافه شدن حق آبونمان به قبوض گاز آن هم در فصول سرد سال باعث خواهد شد تا هزینه گاز مصرفی خانواده ها به ویژه بهای گاز اقشار ضعیف بالا برود.

اقدام مبهم و پنهانی شرکت گاز این تفکر را مبنی بر دریافت آبونمان گاز به صورت غیرقانونی نزد افکار عمومی تشدید می کند.

خبرنگار مهر علت این رقم مجهول در قبوض گاز را از مدیرکل شرکت گاز استان کرمانشاه جویا شد و تقی کمالی در این باره به خبرنگار مهر گفت: مبلغ مذکور مربوط به آبونمان گاز است.

وی در پاسخ به اینکه چرا این رقم بی سر و صدا و بدون ذکر آبونمان در قبوض گاز اضافه شده است، گفت: علت این کار یعنی عدم درج آبونمان مربوط به قبوض صادر شده قبلی گاز است که در آنها آبونمان درج نشده و پس از اینکه این قبوض تمام شود، رقم مذکور با ذکر نام (آبونمان) به قبوض جدید گاز اضافه و در آن درج خواهد شد.

کمالی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا با وجود اینکه آبونمان از زمان هدفمندی یارانه ها از قبوض حذف شده هم اکنون به قبوض برگشته است؟ گفت: این مبلغ از ابتدای مهر ماه سال جاری و به دستور ستاد هدفمندی یارانه ها دوباره به قبوض مشترکان گاز برگشته و این مسئله ربطی به شرکت گاز ندارد و با توجه به ظرفیت مصرفی هر مشترک به قبض آنها اضافه می شود.

از دیگر مشکلاتی که موجب افزایش بهای گاز مشترکین می شود محاسبه قبض گاز از ماه های پایانی فصل گرما و اتصال آن به ماه های ابتدایی فصل سرد است که موجب افزایش مبلغ قبوض گاز مصرفی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز در خصوص این مشکل نیز گفت: سال به دو بخش هفت ماهه و پنج ماهه تقسیم شده یعنی هفت ماهه ابتدایی مربوط به فصل گرما و پنج ماهه پایانی مربوط به فصل سرد است و بهای گاز مصرفی مشترکین با توجه به مصرف در فصل مذکور محاسبه می شود. برای مثال اگر مشترکی ۱۵ روز از فصل گرم مصرف کرده و ۴۵ روز از فصل سرما مصرف داشته به نسبت هر فصل محاسبه خواهد شد.

کمالی هم چنین در پاسخ به اینکه چطور از یک رقم ثابت کنتور می توان میزان مصرف در هر ماه را جداگانه محاسبه کرد، گفت: قبوض گاز مصرفی در تهران صادر می شود و ما تنها ارقام کنتورها را برای آنان ارسال کرده و آنان با فرمولهایی که وجود دارد این رقم را محاسبه می کنند و اگر هم کسی در این مورد مشکلی دارد و سوالی برای او ایجاد شده می تواند فیش مذکور را به شرکت گاز آورده تا ارقام آن محاسبه شود.

وی در پایان در خصوص مشکل گاز رسانی به شهرستان قصرشیرین گفت: تاکنون ۱۰۰ مشترک قصرشیرنی ثبت نام کرده اند که پس از اخذ مجوز از نظام مهندسی کنتور گاز آنان نصب خواهد شد و تاکنون نیز برای ۲۷ مشترک از ۱۰۰ نفر مذکور کنتور گاز نصب شده است.

اضافه شدن آبونمان در قبوض گاز آن هم به دستور ستاد هدفمندی یارانه ها یا بخشنامه سازمان هدفمندی یارانه ها این گمان را تقویت می کند که دولت می خواهد بخشی از کسری بودجه ناشی از همخوانی نداشتن منابع مصارفی ناشی از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را جبران کند.

از طرفی برخی از مشترکان گاز هم عنوان می کنند که اضافه شدن آبونمان به قبوض گاز می تواند مجوزی برای وزارت نیرو باشد تا آبونمان در قبوض آب و برق نیز اضافه شود.

ازسوی دیگر با توجه به این که رئیس جمهور دستور حذف آبونمان را از قبوض صادر کرده بود، مشخص نیست که شرکت گاز چگونه توانسته است ستاد هدفمندی یارانه ها را برای افزودن آبونمان به قبوض قانع کند. 



تاريخ : 25 / 10 / 1391برچسب:, | 9:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاري آريا - قيمت طلا و سکه در بازار امروز تهران با تغييراتي روبرو بوده است .
به گزارش خبرگزاري آريا ، مشروح اين تغييرات به شرح ذيل مي باشد :

قيمت اونس جهاني طلا 1663٫7 
مظنه مثقال طلا 5,590,000 
گرم طلا 18 عيار 1,290,500 

سکه بهار (طرح قديم) 12,800,000 
سکه بهار (طرح جديد) 13,010,000 
نيم سکه 6,450,000 
ربع سکه 3,460,000 
سکه 1 گرمي 2,150,000 



تاريخ : 24 / 10 / 1391برچسب:, | 5:25 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

گروه علمي و فناوري: پژوهش جدید دانشگاه چارلز در پراگ نشان داده که انسانهایی با چشمان قهوه‌ای از چشم آبی‌ها قابل اعتمادترند.
چرا چشم قهوه‌ای‌ها قابل اعتمادترند؟
در این پژوهش تصویر ۴۰ زن و ۴۰ مرد چشم قهوه‌ای و چشم‌آبی برای قضاوت در مورد میزان قابل اعتماد بودن، جذابیت و تسلط آنها در برابر شرکت‌کنندگان قرار گرفت که نتایج نشان داد از نظر شرکت‌کنندگان افراد چشم‌قهوه‌ای قابل اعتمادترند.این در حالیست که هنگام نشان دادن تصاویر همان افراد چشم‌قهوه‌ای که رنگ چشمانشان این بار بصورت مصنوعی، آبی شده بود، شرکت‌کنندگان میزان قابل اعتماد بودن آنها را برابر تشخیص دادند.
این پژوهش نشان داده که کلید قابل اعتماد بودن در ویژگی‌های مشترک چهره افراد دارای چشم قهوه‌ای بوده و ارتباطی به رنگ چشم آنها ندارد.برای مثال مردان دارای چشم قهوه‌ای از چهره‌های گردتر و چانه وسیعتر، دهان عریض‌تر با گوشه‌های رو به بالا، چشمان بزرگتر و ابروهای نزدیک به هم برخوردارند که مردانه‌تر و از این رو قابل اطمینان‌تر محسوب می‌شوند.
در مقابل، مردان دارای چشمان آبی بیشتر از ویژگیهای صوری مانند چشمان کوچکتر و دهانی با گوشه‌های رو به پایین برخوردارند که ظاهری حیله‌گر به آنها می‌دهد.زنان دارای چشمان قهوه‌ای نیز مورد اعتماد بیشتری نسبت به چشم‌آبی‌های جنس خود بودند اما تفاوت آنها به چشمگیری مردان نبود.
این پژوهش که در مجله PLOS ONE منتشر شده، چنین نتیجه‌گیری کرده که اگرچه چهره‌هایی با چشم قهوه‌ای از قضاوت خوش‌بینانه‌تر مخاطب، در مقایسه با چشم آبی‌ها برخوردارند، بخودی خود این رنگ چشم نیست که باعث برداشت قابل اعتماد بودن آنها شده، بلکه ویژگیهای صوری است که در این افراد بیشتر دیده می‌شود.



تاريخ : 24 / 10 / 1391برچسب:, | 4:36 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

کامران نجف‌زاده در پی انتقاد تند فرج‌الله سلحشور از او اظهار کرد: ترجیح می‌دهم سکوت کنم و واکنشی نداشته باشم.
 
به گزارش ایسنا، این خبرنگار واحد مرکزی خبر که در یکی از آیتم‌های «صرفا جهت اطلاع» به فرج‌الله سلحشور پرداخته بود، واکنش این کارگردان را در پی داشت؛ سلحشور در گفت و گویی درباره‌ی احتمال اجرای یکی از مراسم‌های جشنواره فیلم فجر توسط کامران نجف‌زاده گفته است: سینمای ما لیاقتش همین است؛ سینمایی که ارزشی نباشد و بر مبنای ارزش‌ها حرکت نکند امثال نجف‌زاده‌ها باید برایش کار کنند نه بچه ارزشی‌ها؛ ما همچین سینمایی داریم.
 
نجف‌زاده در برنامه اخیر «صرفا جهت اطلاع» هم به محمدرضا شریفی‌نیا پرداخت و از اینکه همزمان چند سریال با بازی او در حال پخش است انتقاد و از این مساله به عنوان قحط البازیگر یاد کرد.



تاريخ : 24 / 10 / 1391برچسب:, | 7:28 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ميهمان برنامه يکي از شبکه هاي تلويزيوني هنگام پخش زنده برنامه در استوديو شبکه ، جان باخت.
به گزارش گروه چند رسانه ای باشگاه خبرنگاران، هنگام پخش زنده يکي از برنامه هاي تلويزيوني ، گوينده شبکه احساس کرد که حال ميهمان برنامه يکباره تغيير کرده و دچار خستگي شده است چند ثانيه بعد ميهمان برنامه به زمين افتاد و بعد از توقف تصويربرداري ، کادر فني به سوي او شتافتند. سپس گفته شد که ميهمان برنامه جان باخته است.
 

 

 

 

برای تماشای فیلم کلیک کنید



تاريخ : 24 / 10 / 1391برچسب:, | 5:33 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران از کشف 6 دستگاه خودروی سرقتی در سطح شهر تهران خبر داد.
*کشف پراید سرقتی با شماره پلاک 788 ی 51 ایران 11
سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: عوامل پلیس راهور تهران با دانسته های روز جهان و با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته،در راستای رصد شبانه روزی راهها و کنترل تردد خودروها می کوشند تا به محض رویت مشکل ترافیکی آن را بلافاصله برطرف سازند و همچنین در این خصوص با خودروهای متخطی که موجب حوادث ناگوار رانندگی نیز می شوند برخورد قاطع داشته باشند،چرا که برخورد با این گونه رانندگان موجب کاهش حوادث دلخراش رانندگی خواهد شد.
این مقام مسئول راهور در ادامه اظهار داشت: گشت خودرویی پلیس راهور در حین گشت زنی در منطقه 4،بومهن،خیابان حاج منصور به یک دستگاه خودروی پراید به شماره پلاک 788 ی 51 ایران 11 که بلاصاحب رها شده بود مشکوک شده و پس از استعلام از سامانه آگاهی مشخص گردید خودروی فوق سرقتی است،لذا خودرو پس از تنظیم صورت جلسه به کلانتری بومهن تحویل گردید.
*کشف پژو سرقتی به شماره پلاک 685 ق 45 ایران 77
سرهنگ سعید اسماعیلی با اشاره به دستاوردهای پلیس راهور تهران در خصوص ایمن سازی راهها و هدفمند کردن ساماندهی جای پارک خودروها در سطح شهر تهران،اذعان داشت: عوامل پلیس راهور تهران طی گشت زنی های مستمر و بی وقفه خود در محدوده منطقه 15،خیابان خاوران،با دقت و تکیه بر تجربه ها و آموخته های پیشین خود به یک دستگاه پژو به شماره انتظامی 685 ق 45 ایران 77 که با دو سرنشین در حال تردد بود مشکوک شده و بلافاصله آن را توقیف نمودند،که پس از استعلام از سامانده آگاهی مشخص گردید که خودروی فوق سرقتی است،لذا پس از دستگیری دو سرنشین آن تحویل کلانتری مسعودیه گردیدند.
*کشف وانت نیسان سرقتی به شماره پلاک 281 م 14 ایران 44
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران با اشاره به پایین تر آوردن میانگین گشت های راهور تهران در راستای حضور خود در محل حادثه اظهار داشت: ماموران پلیس راهور تهران طی گشت زنی در محدوده منطقه 15،جاده خاوران،بازار گل،به منظور بازدید از یک فقره تصادف جرحی در محل حاضر شده و پس از استعلام از مرکز مشخص گردید که وانت نیسان به شماره انتظامی 281 م 14 ایران 91 سرقتی است،که ناگهان راننده خودرو به نام احمد 17 ساله اقدام به فرار نموده که طی تعقیب و گریزی با آمادگی ماموران پلیس راهور توقیف و راننده دستگیر می گردد،لذا در نهایت پس از تنظیم صورت جلسه به کلانتری157 مسعودیه انتقال داده شدند.
* کشف یک دستگاه موتورسیکلت به شماره پلاک 83855 ایران 117
سرهنگ سعید اسماعیلی ضمن اشاره به دقت پلیس راهور در تمامی فعالیت های خود،به ویژه گشت های سطح شهری اعلام کرد: عوامل پلیس راهور تهران بزرگ،طی گشت زنی های شبانه روزی خود در محدوده 14،خیابان خاوران بعد از مخبر،با دقت در عملکرد خود به یک دستگاه موتورسیکلت که لا به لای خودروها کنار خیابان پارک شده بود،مشکوک می شوند که پس از استعلام از سامانده آگاهی متوجه سرقتی بودن موتورسیکلت می شوند،لذا موتورسیکلت فوق به شماره انتظامی 83855 ایران 117 با تنظیم صورت جلسه تحویل کلانتری 114 غیاثی گردید.
*کشف خودروی سرقتی به شماره پلاک 363 ق 37 ایران 22
این مقام پلیس راهور تهران با اشاره به برخورد قاطع با متخلفان رانندگی که با جان سایر مسافران شهری بازی می کنند،اذعان کرد: گشت خودرویی پلیس راهور در حین انجام وظیفه خود در محور همت غرب به یک دستگاه خودروی متخطی که در حال انجام حرکات مارپیچ بود برخورد می نمایند که بلافاصله پس از استعلام از سامانه آگاهی متوجه سرقتی بودن خودرو می شوند،لذا طی تعقیب و گریزی با درایت خود موفق به توقیف خودرو می شوند،در نهایت پس از دستگیری متهم،خودروی مذکور به شماره انتظامی 363 ق 37 ایران 22 به همراه صورت جلسه به کلانتری 133 شهر زیبا تحویل گردید.
* کشف خودروی سرقتی با شماره پلاک 336 س 41 ایران 78
سرهنگ سعید اسماعیلی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه خود اعم از فعالیت های رسانه ای و فرهنگی و کاهش تلفات حوادث رانندگی خاطر نشان کرد: ماموران گشت خودرویی پلیس راهور فاتب،طی گشت زنی در محدوده منطقه 20،شهر ری،میدان مادر با دقت و تجربه های خود به یک دستگاه خودروی در حال تردد با شماره انتظامی 336 س 41 ایران 78 مشکوک شده و آن را جهت بررسی توقیف می نمایند،که پس از استعلام مشخص گردید خودروی فوق سرقتی است،در نهایت با تنظیم صورت جلسه خودرو به کلانتری 131 شهرری منتقل گردید.



تاريخ : 24 / 10 / 1391برچسب:, | 6:28 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.
دکتر نوری مدیر پذیرش پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار  صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت: پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران برای نیم سال دوم سال تحصیلی 91-92 در مقطع کارشناسی ارشد در 30 رشته تحصیلی دانشجو می پذیرد.

وی افزود: این پذیرش با بررسی سابقه تحصیلی و مصاحبه حضوری متقاضیان زیر نظر سازمان سنجش کشور انجام می شود.

نوری تصریح کرد: پذیرفته شدگان در این پردیس آزمون زبان هم گرفته می شود که این آزمون نیز زیر نظر سازمان سنجش کشور انجام می گیرد.

مدیر پذیرش پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران همچنین بیان داشت: به طور میانگین 40 درصد از متقاضیان پذیرفته می شوند و متقاضیان تا 29 دی ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت این پردیس به آدرس www.kish.ut.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: تشکیل هر یک از کلاس های آزمونی منوط به حد نصاب رسیدن کلاس ها در هر یک از گروه های آموزشی است.



تاريخ : 24 / 10 / 1391برچسب:, | 6:53 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش  شفاف؛ يكي از اعضاي خانواده مجري برنامه‌هاي «ياد خدا» و «ماه خدا» در گفتگو با خبرنگار ما با تاييد اين خبر گفت: از مردم مي خواهيم براي او دعا كنند.

خانواده او به علت تالمات روحی بیش از این حاضر به توضیح درباره جمشیدی نشدند.

تلاش براي ارتباط با اين مجري كه چهارشنبه هفته گذشته بستري شده بود، ميسر نشد. شايان ذكر است در پي بيماري جمشيدي، برنامه اين هفته «ياد خدا» نيز ۵شنبه شب روي آنتن نرفت.
همچنين شنيده ها حاكي است در روزهاي گذشته برخي مديران سازمان صداوسيما نيز با وي ملاقات كرده‌اند كه خبري از آن منتشر نشده است.

تلاش برای دریافت آخرین وضعیت این مجری که حال او وخیم است، بی نتیجه ماند.



تاريخ : 24 / 10 / 1391برچسب:, | 3:44 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

معاون عمرانی استانداری تهران گفت:طرح سراسری زوج و فرد از در منازل تا پایان هفته از فردا دوشنبه تا پایان هفته اجرا می‌شود.

به گزارش مهر، محمدرضا محمودی درباره تصمیمات جلسه کمیته کاهش آلودگی هوای پایتخت که عصر یکشنبه  برگزار شد، اظهار داشت: براین اساس طرح سراسری زوج و فرد از فردا در سراسر تهران از در منازل تا پایان هفته اجرا می شود. در این طرح کل تهران زوج و فرد شده و تنها خودروهای مجاز اجازه تردد دارند.

وی ادامه داد: با توجه به پایداری هوا، فروش طرح روزانه نیز ممنوع است و تا پایان هفته شهرداری نمی تواند طرح روزانه بفروشد.



تاريخ : 24 / 10 / 1391برچسب:, | 5:54 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری پانا: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد که طبق مصوبه امروز کمیسیون متبوعش، زنان مجرد بالای هیجده سال برای خروج از کشور باید اذن ولی داشته باشند، ولی منعی برای دریافت گذرنامه ندارند.

به گزارش خبرگزاری پانا، سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه عصر امروز (یکشنبه) اعضای کمیسیون متبوعش، به ارائه گزارشی از این جلسه در جمع خبرنگاران پرداخت و اظهار داشت: در این جلسه، مواد دیگری از لایحه گذرنامه بررسی و تصویب شد.

وی افزود: مطابق ماده 15 این لایحه، همه اشخاصی که هیجده سال تمام دارند، می‌توانند تقاضای گذرنامه کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: مشمولین وظیفه عمومی با اجازه اداره وظیفه عمومی، می‌توانند گذرنامه دریافت کنند. زنان متأهل در هر سنی با موافقت کتبی شوهر، می‌توانند گذرنامه دریافت کنند. زنان مجرد بالای هیجده سال برای خروج از کشور باید اذن ولی داشته باشند، ولی منعی برای دریافت گذرنامه ندارند.

وی همچنین تأکید کرد: در این جلسه تصویب شد در صورتی که موانع صدور گذرنامه بعد از صدور، حادث شود یا کسانی که به موجب ماده 15 این قانون، صدور گذرنامه موکول به اجازه آنان است، از اجازه خود عدول کنند، از خروج دارنده گذرنامه جلوگیری و گذرنامه وی تا رفع مانع، ضبط می‌شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: همچنین مطابق ماده 17، برای نوزادانی که از والدین ایرانی مقیم خارجی هنگام توقف در ایران متولد می‌شوند، بدون نیاز به موافقت پدر گذرنامه صادر می‌شود و همچنین در مواردی که در خارج از ایران، شوهر ایرانی در کشور محل تولد نوزاد حاضر نباشد، این حکم مجری است.

نقوی در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: در ادامه جلسه مواد 18، 19، 20 لایحه گذرنامه نیز تصویب شد، مطابق مواد مذکور، مدت اعتبار گذرنامه از تاریخ صدور پنج سال است. گذرنامه برای مسافرت به تمامی کشورها اعتبار دارد، مگر در کشورهایی که دولت جمهوری اسلامی در موارد مقتضی، مسافرت اتباع ایران را به آن کشورها ممنوع یا محدود می‌کند.

وی اضافه کرد: در ادامه جلسه، مواد 21 الی آخر لایحه مذکور مورد بحث قرار گرفت و به تصویب کمیسیون رسید؛ مواد مذکور ناظر بر جعل، کاربرد غیرقانونی و اقدامات خلاف قانون در صدور و بهره‌برداری از گذرنامه و جرایم و مجازات جرایم مذکور است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: در پایان جلسه امروز کمیسیون، کمیته‌های کمیسیون تشکیلات جلسه دادند.

 
 



تاريخ : 24 / 10 / 1391برچسب:, | 6:49 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پنج نفر از نمایندگان مجلس تقاضای تحقیق و تفحص از استانداری تهران را تقدیم کمیسیون امور شوراهای مجلس کردند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، پنج نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضای تحقیق و تفحص از استانداری تهران را تقدیم کمیسیون امور شوراهای مجلس کردند.
 
کمیسیون امور شوراها نیز پیرو این تقاضا، طی نامه‌ای از مرتضی تمدن استاندار تهران دعوت کرد تا در جلسه روز یکشنبه هفته آینده کمیسیون برای پاسخگویی به پرسش متقاضیان تحقیق و تفحص حضور یابد.
 
موضوع نحوه عملکرد استانداری تهران از جمله محورهای این تقاضاست.
 
اسامی امضاکنندگان تقاضای تحقیق و تفحص از استانداری تهران بدین شرح است: حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده گرگان، عباس قائیدرحمت نماینده درود و ازنا، سیدحسین نقوی نماینده ورامین، روح‌الله بیگی نماینده میاندوآب و شاهین‌دژ و یک امضای ناخوانا.



تاريخ : 24 / 10 / 1391برچسب:, | 6:4 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

"راگنار" جوان نروژي که در سال 1981ميلادي در قالب نيروهاي حافظ صلح سازمان ملل (يونيفل) مستقر در جنوب به اين کشور آمده بود، در دوران مأموريت خود با "نجاح هاشم" دختر شيعي ساکن روستاي "...تبنين" در جنوب آشنا مي شود.
 
به گزارش ايران آباد به نقل از منابع لبناني؛ اين سرباز نروژي سال‌هاي طولاني را در کنار خانواده نجاح سپري کرد ولي زماني فرا رسيد که مي‌بايست به کشورش نروژ باز مي‌گشت. او که درک کرده بود كه قادر به تأمين زندگي و ازدواج با نجاح نيست لذا تصميم گرفت رابطه خود را با نجاح قطع کند و به کشورش بازگردد.
 
راگنار بعدها فهميد که پدرش که چندان از ايجاد رابطه پسرش با يک دختر شيعي جنوب لبنان راضي نبوده، از مسئول وي در يونيفل خواسته بود، او را به نروژ بازگرداند. اين قطع رابطه که 15 سال به طول انجاميد، سرانجام با بازگشت راگنار به لبنان از سر گرفته شد و عشق بيست ساله اين نظامي نروژي دوباره زنده شد.
 
راگنار تصميم گرفت اسلام آورده و مذهب تشيع را اختيار كند تا بدين ترتيب عشق بيست ساله خود را از دست ندهد؛ اين تصميم با استقبال خانواده نجاح و خويشاوندان وي روبرو شد.
 
نجاح هاشم قبل از ازدواج درباره نظر پدرش با ازدواج وي با يک جوان خارجي و غير مسلمان گفت: مدت زمان زيادي طول کشيد که پدرم با ازدواج من موافقت کند ولي او مي‌خواست من با مردي شيعي و لبناني ازدواج کنم.
 
وي ادامه داد: هنگامي که آشنايان و اقوام از وجود رابطه من با يک سرباز خارجي با هدف ازدواج، استقبال کردند؛ پدرم نيز راضي به ادامه رابطه ما شد.         
 
"تميور غوکسل" که به عنوان مشاور در نيروهاي يونيفل در جنوب لبنان در دهه هاي 80 و 70 ميلادي مشغول به خدمت بود، درباره ايجاد اين نوع رابطه‌هاي عاشقانه ميان سربازان يونيفل و ساکنان محلي مناطق جنوب لبنان گفت: اينگونه رابطه‌ها اتفاق افتاده ولي زياد رايج نشده است و من داستان‌هايي درباره سربازان نروژي که با دختران ساکن در منطقه مأموريت خود ازدواج کرده‌اند؛ به خاطر دارم و الان اين خانواده‌ها در نروژ زندگي مي‌کنند.  



تاريخ : 24 / 10 / 1391برچسب:, | 4:46 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از حمله اراذل و اوباش به یکی از آمبولانس‌های مرکز اورژانس پایتخت در حین امدادرسانی به یک جوان مست خبر داد.
 
حسن عباسی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 22:04 شب گذشته عوامل اورژانس برای امدادرسانی به یک جوان 18 ساله که در یکی از پارک‌های محله خیابان 17 شهریور در پی مصرف الکل مسموم شده بود، اعزام شدند.
 
وی ادامه داد: تکنیسین‌های اورژانس حین امدادرسانی و مداوای جوان حادثه دیده بودند که متوجه شدند تعدادی از اراذل و اوباش به آمبولانس اورژانس حمله کرده و دستگاه‌ها و تجهیزات آن را به سرقت بردند.
 
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه در همین حین یکی از تکنیسین‌ها به تعقیب یکی از سارقان پرداخته و موفق به گرفتن و انتقال وی به آمبولانس شد، گفت: سایر همراهان این سارق قصد آزادکردن متهم 18 ساله را داشتند که تکنیسین‌های اورژانس به سرعت وی را به کلانتری محل منتقل کردند.
 
عباسی با بیان اینکه با انجام اقدامات ماموران کلانتری شماری از دستگاه‌های به سرقت رفته آمبولانس نظیر بی‌سیم و دستگاه ID از سوی متهمان بازگشت داده شد به ایسنا گفت: برخی از تجهیزات نظیر کپسول آتش‌نشانی، کپسول اکسیژن، لوازم امدادی و ... نیز بنا بر آخرین اطلاعات تاکنون عودت داده نشده است.
 
عباسی همچنین درباره احتمال عمدی‌بودن این حادثه و ارتباط آن با پسر18 ساله نیز به ایسنا گفت: این موضوع در حال بررسی است و در حال حاضر نمی‌توان اظهارنظر قطعی درباره آن کرد.



تاريخ : 24 / 10 / 1391برچسب:, | 2:46 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :


نمایندگان مجلس مقرر کردند انتصاب مستقیم افراد دارای شغل دولتی از سوی رهبر انقلاب در مورد مسئولیت انتصابی از جانب ایشان، از شمول حکم قانون ممنوعیت دو شغله بودن مستثنی است.

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان و در ادامه رسیدگی به جزئیات طرح ممنوعیت کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی از عضویت در هیئت‌های مدیره و مدیریت عامل، ماده ۱۱ این قانون را بررسی کرده و به تصویب رساندند.
 
به موجب مصوبه مجلس، انتصاب مستقیم افراد مشمول این قانون از سوی مقام معظم رهبری در مورد مسئولیت انتصابی از جانب ایشان از شمول حکم این قانون مستثنی است.
 
خانه ملتی‌ها با ۱۷۴ رأی موافق، ۳ رأی مخالف و ۹ رأی ممتنع از ۲۳۴ نماینده حاضر در جلسه، ماده ۱۱ این قانون را به تصویب رساندند.



تاريخ : 23 / 10 / 1391برچسب:, | 9:40 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

فتوکاتور
 

شیما سیدی