تاريخ : 31 / 3 / 1391برچسب:, | 9:7 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس از تاسیس مجتمع ورزشی ـ گردشگری در شهر سرعین توسط علی دایی خبر داد.

خبرگزاری فارس: علی دایی در سرعین مجتمع ورزشی تاسیس می‌کند

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در رایزنی که با علی دایی در حضور علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی داشتیم قرار شد این افتخار استان، دهکده المپیک و مجتمع بزرگ ورزشی و گردشگری را در 30 هکتار در شهر سرعین با نام "نورا دایی" احداث کند.

عضو فراکسیون ورزش و کارگری مجلس نهم به ملاقات خود با شهردار تهران در بهره‌مندی سرمایه‌گذاران استان به ویژه در حوزه بازیافت از بانک شهر اشاره کرد و افزود: در این ملاقات قالیباف قول داد مکانی برای احداث حسینیه اردبیلی‌های مقیم تهران اختصاص دهد.

عضو فراکسیون محیط زیست و مدیریت شهری مجلس نهم به مذاکرات خود با مسئولان شرکت نفت و گاز پارسیان با هدف تسریع در استخراج نفت مغان اشاره کرد و گفت: در دیدار با رئیس دیوان محاسبات، تقویت مدیریت استان و بازرسی جدی از دستگاه‌های اجرایی را خواستار شده و همچنین پیگیر درخواست صنعتگران در مورد بهره‌مندی از عواید حاصله از قانون هدفمند کردن یارانه‌ها شدیم.

منتخب مردم اردبیل در ادامه به برخی دیگر از ملاقات‌های خود با وزیر اقتصاد و وزیر کشور برای تقویت مدیریت استان و حمایت از استاندار اردبیل اشاره کرد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت در پاسخ به سؤالی در مورد ضرورت حضور در کمیسیون صنایع و اولویت این حضور ابراز داشت: تلاش کردیم با عضویت در کمیسیون صنایع در دفاع از حق و حقوق صنعتگران و تولید‌کنندگان در این حوزه یاریگر آنها بوده و از این ظرفیت در توانمند کردن صنایع کشور و استان استفاده کنیم به طوری که تلاش می‌کنیم ظرفیت‌های موجود را احیا و در جذب سرمایه‌گذاران در راه‌اندازی چندین کارخانه مادر در استان اردبیل تلاش کنیم.

پیرموذن همچنین از برگزاری همایش صاحبان صنعت و تولید استان با همراهی سرمایه‌گذاران و همچنین حضور اعضای کمیسیون صنایع مجلس در اردبیل خبر داد و گفت: در حد توان در این کمیسیون سعی خواهم کرد ضعف‌ها و خلا‌های استان را پوشش دهم.

عضو فراکسیون محیط زیست و مدیریت شهری مجلس نهم در پایان سخنان خود وظیفه ذاتی نمایندگان را قانون‌گذاری و نظارت برشمرد و افزود: در مدت چهار سال تلاش خواهیم کرد نه تنها وکیل‌الدوله نباشیم بلکه شایسته‌ترین نماینده مردم استان در مجلس باشیم تا جایگاه و منزلت این استان نیز روز به روز ارتقا یابد.

 



تاريخ : 31 / 3 / 1391برچسب:, | 3:46 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

یک باند مهم شرکتهای هرمی در اصفهان متلاشی شد.
رئیس پلیس آگاهی اصفهان امروز گفت: با همکاری سربازان گمنام امام زمان در اداره کل اطلاعات استان اصفهان و کارگاهان پلیس آگاهی این استان، 35 نفر از سرشاخه ها و نفرات اصلی باند شرکت هرمی گاما دستگیر شدند.
سرهنگ حسین زاده با اشاره به اینکه میلیاردها تومان پولِ زیر شاخه های فریب خورده ، به جیب این کلاهبرداران رفته است افزود :‌ از این افراد تعدادی ماشین های مدل بالا و گرانقیمت نیز کشف و ضبط شد.
این افراد در استانهای تهران و اصفهان برای جذب زیرشاخه شرکت هرمی گاما فعالیت می کردند.

منبع : واحد مرکزی خبر



تاريخ : 30 / 3 / 1391برچسب:, | 6:44 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:



تاريخ : 29 / 3 / 1391برچسب:, | 7:53 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: معاون وظیفه عمومی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: مهلت تعویض کارت‌های معافیت سربازی 31 خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

خبرگزاری فارس: 31 خرداد؛ پایان مهلت تعویض کارت‌های معافیت سربازی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حبیب شریف‌زاده ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به قوانین جدید نظام وظیفه عمومی دارندگان کارت معافیت کفالت، مددجویان کمیته امام خمینی(ره) و بهزیستی باید با مراجعه به دفاتر پلیس+10 اقدام به تعویض کارت‌های خود کنند.

وی با بیان اینکه تعویض کارت‌های معافیت کفالت و پزشکی از تیرماه سال گذشته آغاز شده است، افزود: در صورتی که دارندگان کارت پایان خدمت تا 31 خرداد اقدام به تعویض کارت پایان خدمت خود نکنند پلیس+10 و دیگر نهادها در قبال این بی‌توجهی دارندگان کارت معافیت مسئول نیستند.

وی گفت: یک سال زمان برای تعویض این کارت‌ها زمان کمی نیست و لازم است تا دارندگان کارت‌های معافیت نیز به این موارد توجه کرده و در این زمینه کوتاهی نکنند.

شریف‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه مطابق قانون جدید خدمت وظیفه عمومی، تمامی فرزندان ذکور شهدا و جاویدالاثران از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند، اظهار داشت: طبق قانون جدید خدمت وظیفه عمومی به ازای هر 24 ماه آزادگی، 25 درصد جانبازی و 30 ماه سابقه حضور در جبهه هر یک از والدین، یکی از فرزندان ذکور آنان معاف می‌شوند.

وی ادامه داد: در مورد معافیت کسانی که مدت حضور در جبهه یا مدت آزادگی و اسارت آنان به تنهایی در حد معافیت یک فرزند ذکور آن‌ها نیست، درصد جانبازی و مدت حضور در جبهه و مدت اسارت آنان تجمیع و محاسبه می‌شود.



تاريخ : 29 / 3 / 1391برچسب:, | 7:47 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق ، سید شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد و دارایی در حاشیه مراسم ختم سردار احمد قدیریان که عصر امروز در مهدیه تهران برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص برخی ابهامات درباره قابل برداشت شدن مبلغ 28 هزار تومان از حساب خانوار و آغاز مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: این دو هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند و هنوز بحث مرحله دوم هدفمندی‌ها آغاز نشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه اصلاح قیمت نان در روزهای اخیر صورت گرفته است بخش‌های مختلف نظام به این مسئله توصیه داشتند که با توجه به تاثیر گذاری این مسئله بر قدرت خرید مردم دولت چاره‌ای بیندیشد.

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: لذا روز گذشته در دولت بحث و تبادل نظر شده و قرار شد تا از منابع هدفمندی یارانه‌ها بدون آنکه افزایش قیمتی صورت بگیرد به مبالغ یارانه‌ها اضافه شود که این کار نیز صورت گرفت.

حسینی گفت: از این رو این مسئله هیچ ارتباطی با بحث اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها ندارد و هر زمان که این کار بخواهد صورت بگیرد، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره تاثیر مذاکرات هسته‌ای بر اقتصاد کشور گفت: نکته‌ای که در این بین وجود دارد این است که در طول چند ماه گذشته با توجه به بررسی‌های که بخش‌های مختلف کشور انجام داده‌اند نکته‌ جالب توجهی مشخص شده است و آن یک سازمان دهی برای نحیف و ضعیف نشان دادن اقتصاد کشور است.

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: از آن مهم‌تر این است که این سازمان دهی در این جهت حرکت می‌کند که نظام‌های آماری را دروغ جلوه دهد تا دروغهای خود را جا بیندازند.

حسینی گفت: این موردی بود که حدود یک سال قبل مقام معظم رهبری هشدار دادند که آمارهای رسمی مورد تخریب قرار نگیرد.

وی افزود: آن چیزی که ما بر آن تاکید داریم و از همکاران خود در رسانه‌های می‌خواهیم که به آن توجه کنند این است که صف رزمندگان اقتصادی کشور را تقویت کرده و به آن بپیوندند و با بلند گوهای خود با یاوه گویی‌های بیگانگان که در جهت بد جلوه دادن اقتصاد کشور است مقابله کنند.

وی افزود: اقتصاد ایران اقتصاد پر ظرفیتی است و تمام دست اندرکاران اقتصادی کشور با هم هم عقیده‌اند که مبادا برای کسب منافع کوتاه مدت روی منافع بلند مدت مبادله‌ای یا معامله‌ای صورت بگیرد.

وزیر اقتصاد ادامه داد: مذاکرات هسته‌ای نیز ادامه دارد و فعالان اقتصادی نیز به کار خود ادامه می‌دهد و ما باید مراقبت کنیم تا مبادا مورد سوء استفاده دشمن قرار بگیریم.



تاريخ : 28 / 3 / 1391برچسب:, | 2:17 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس:

 

رتبه نام بازی برد باخت تساوی گل زده گل خورده تفاضل امتياز
۱ سپاهان ۳۴ ۱۹ ۵ ۱۰ ۵۴ ۲۷ ۲۷ ۶۷
۲ تراکتورسازی ۳۴ ۱۹ ۶ ۹ ۵۷ ۳۲ ۲۵ ۶۶
۳ استقلال ۳۴ ۱۹ ۶ ۹ ۵۸ ۳۴ ۲۴ ۶۶
۴ صبای قم ۳۴ ۱۲ ۸ ۱۴ ۴۰ ۳۸ ۲ ۵۰
۵ نفت تهران ۳۴ ۱۳ ۱۱ ۱۰ ۳۶ ۳۸ ۴۹
۶ ذوب آهن ۳۴ ۹ ۷ ۱۸ ۲۹ ۳۳ ۴۵
۷ داماش گیلان ۳۴ ۱۱ ۱۲ ۱۱ ۳۴ ۳۸ ۴۴
۸ سایپا ۳۴ ۱۰ ۱۱ ۱۳ ۵۰ ۳۹ ۱۱ ۴۳
۹ مس ۳۴ ۱۱ ۱۳ ۱۰ ۳۵ ۳۹ ۴۳
۱۰ نفت آبادان ۳۴ ۱۱ ۱۳ ۱۰ ۴۹ ۵۷ ۴۳
۱۱ راه آهن ۳۴ ۹ ۱۰ ۱۵ ۴۳ ۴۲ ۱ ۴۲
۱۲ پرسپولیس ۳۴ ۱۰ ۱۲ ۱۲ ۵۰ ۵۴ ۴۲
۱۳ فجرسپاسی ۳۴ ۱۰ ۱۳ ۱۱ ۳۱ ۳۸ ۴۱
۱۴ فولاد ۳۴ ۱۰ ۱۴ ۱۰ ۳۵ ۳۷ ۴۰
۱۵ ملوان ۳۴ ۹ ۱۳ ۱۲ ۳۲ ۳۳ ۳۹
۱۶ شهرداری تبریز ۳۴ ۶ ۱۲ ۱۶ ۳۴ ۴۴ -۱۰ ۳۴
۱۷ شاهین ۳۴ ۶ ۱۳ ۱۵ ۳۰ ۴۳ -۱۳ ۳۳
۱۸ مس سرچشمه ۳۴ ۵ ۲۰ ۹ ۲۳ ۵۴ -۳۱

 

 



تاريخ : 28 / 3 / 1391برچسب:, | 1:53 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سردیس دکتر شریعتی در سال 1389 توسط فرد یا افراد ناشناس از پارک شریعتی تهران ربوده شده بود که پس از گذشت 2 سال از زمان سرقت، «حمید شانس» خالق این اثر ربوده شده، دو سردیس از دکتر شریعتی ساخته است که امروز به مناسبت سالروز درگذشت شریعتی در دو نقطه از تهران نصب می‌شود.

این دو سردیس از جنس برنز و فایبرگلاس است که نسخه برنزی آن در بوستان شریعتی و محل سردیس قبلی و نسخه فایبرگلاس آن نیز در محل خانه موزه دکتر شریعتی نصب می‌شود.

نصب سردیس دکتر علی شریعتی بر اساس برنامه سازمان زیباسازی شهر تهران در راستای ساخت و جایگزینی مجسمه‌های به سرقت رفته پایتخت، انجام می‌گیرد.
 



تاريخ : 28 / 3 / 1391برچسب:, | 1:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از کیهان، در اين حادثه كه در روستاي كله جرعليا از توابع شهر زاغه واقع در 40كيلومتري خرم آباد- تهران رخ داد، يك نفر بر اثر اصابت گلوله در دم جان سپرد و دو تن ديگر نيز بر اثر جراحات ناشي از گلوله در بيمارستان بستري شدند. پدر داماد نيز دچار سكته قلبي شد و به بيمارستان انتقال يافت.
برپايه اين گزارش حادثه هنگامي رخ داد كه يك جوان روستايي 25ساله به پيروي از سنت محلي به منظور ابراز شادماني در مراسم عروسي با اسلحه كلاشينكف تيراندازي هوايي مي كرد اما به دليل اينكه با يك دست اسلحه را گرفته بود نتوانست آن را كنترل كند و لوله اسلحه به سمت ميهمانان نشانه رفت.

 در اين حادثه دلخراش خانم سهيلا دالوند 38 ساله كه دختربچه يكساله اش را در بغل داشت تعداد 8 گلوله از روبرو به وي اصابت كرد كه براي جلوگيري از اصابت گلوله به فرزندش برگشت كه متعاقب آن تعداد 4 گلوله نيز از ناحيه پشت كمر به وي برخورد كرد و در دم جان سپرد اما به فرزند خردسالش كه در بغل مادر بود، آسيبي نرسيد.

در اين حادثه زن 42 ساله بر اثر اصابت گلوله به ناحيه كمر و كتف در بيمارستان شهداي عشاير خرم آباد تحت معالجه قرار گرفت و پويا 8 ساله تعداد چهار انگشتش بر اثر برخورد تير قطع شد كه جهت پيوند به بيمارستان 15خرداد تهران اعزام شد. پدر داماد نيز بر اثر شدت ناراحتي از بروز حادثه سكته كرد و در حال كما به بيمارستان انتقال يافت.
عامل حادثه نيز خود را به پليس معرفي كرد.



تاريخ : 28 / 3 / 1391برچسب:, | 12:46 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش افکارنیوز، « شهاب حسینی» از آن گروه بازیگران كم حاشیه سینماست كه به رغم ستاره یا سوپر استار بودن، جنبه‌های منفی سوپراستارها را ندارد. او خیلی زود ازدواج كرده، به راحتی اعتراف می‌كند عاشق شده وجواب «نه» شنیده، اصرار كرده تا جواب «بله» را بگیرد، آن هم وقتی كه محبوب فقط ۱۵ سال داشته! شهاب حسینی با صداقت متذكر می‌شود همسرش در تمام سال‌های اخیر پشتیبان او بوده و تاكید می‌كند كه برای همه چیزهایی كه دارد از او متشكر است.
                                      



ادامه مطلب
تاريخ : 28 / 3 / 1391برچسب:, | 12:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

دکتر سعید منتظرالمهدی، رییس اداره سینمایی و تلویزیونی نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از پشت صحنه یکی از پروژه‌های تلویزیونی که قرار است در هفته ناجا پخش شود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران حاضر که از وی در مورد اتفاقات جدید روی داده خصوصا دستگیری یکی از هنرپیشگان زن سوال کرده بود گفت: ایشان از هنرمندان خوش نام و بی حاشیه عرصه سینما و تلویزیون بوده و تا به حال هیچگونه پرونده ای در نیروی انتظامی نداشته اند.

به گزارش پارس توریسم، وی در خصوص اتفاقات پیش آمده برج میلاد افزود: متأسفانه تعدادی خانم‌ها و آقایان، با ظاهر ناآراسته، رفتار هنجارستیز و پوششی خارج از دایره قانون و عرف داشته و ایشان هم از نظر مأمورین مستقر در محل وضعیت مناسبی به لحاظ حجاب نداشته اند.

هنگام ورود، مأمورین نسبت به اعمال وظیفه قانونی خود همراه با رفتار مودبانه اقدام کرده اند که متأسفانه با مقاومت این بازیگر مواجه و جهت جلوگیری از اصطکاک، نامبرده را به مرکز پلیس هدایت نموده اند. پس از مراجعه مجدد مشار الیها و قبول اشتباه رخ داده، در حال حاضر هیچ‌گونه مسئله برای خانم (ل. الف) مترتب نبوده و مسأله پیش آمده مرتفع و نامبرده فاقد هرگونه سابقه قضایی و پلیسی می‌باشند.

منتظرالمهدی اضافه کرد: نیروی انتظامی هیچگونه اصرار به رفتار فرا قانونی نداشته و در حوزه های غیر مرتبط اهتمام به رفتار جلوتر از قانون ندارد، بلکه آنچه منجر به شکل دهی انجام و سر انجام نوع تصمیمات در این حوزه ها می شود صرفاً رفتاری قانون مدارانه است. چنانکه در حوزه مبارزه با تکثیرCD های غیر مجاز که مسئولیت رسیدگی آن برعهده بعضی از آقایان است و بدنام کردن هنرمندان نزد ناخودآگاه جامعه، فعالیتی افزون و مستمر داشته و طی مأموریت های فصلی به مبارزه با این پدیده شوم پرداخته. چناچه فرمانده محترم نیروی انتظامی اخیراً اعلام نمودند، در این زمینه حدود 5/4 ملیون CD غیر مجاز کشف، ضبط و امحاء شده است.



تاريخ : 28 / 3 / 1391برچسب:, | 11:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 اين نرم افزار بگونه اي طراحي شده که امکان نصب و اجرا بر روي طيف وسيعي از گوشي ها و نيز گوشي هايي با سيستم عامل آندرويد را فراهم مي سازد. در اين نرم افزار کاربر ضمن مشاهده اعمال ، ادعيه ، آداب ، اوقات شرعي و ... بصورت روزانه از قابليت پخش خودکار اذان در اوقات شرعي شهر مورد نظر نيز برخوردار است. از ديگر امکانات آن مي توان به مشاهده اوقات شرعي 320 شهر ايران و هر نقطه جغرافيايي ديگر، ارائه وقايع روزانه ، چندين پوسته گرافيکي، تبديل تاريخ و ... اشاره داشت. گفتني است تقويم باد صبا بدون محدوديت زماني و به صورت رايگان براي کاربران قابل استفاده مي باشد.



ادامه مطلب
تاريخ : 28 / 3 / 1391برچسب:, | 11:45 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق، سایت باشگاه استقلال در مطلبی در خصوص نقل و انتقالات نوشت: خبرهای شادی‌بخش در فصل نقل و انتقالات روز افزون است و این مژده بر دو پایه استوار است.
 
1- استقلال 90، تیم خوبی بود که همگان نیروی انسانی‌اش را بهترین و برترین دانستند.
 
2- استقلال سال 91، بر پایه همان تیم و با حفظ استخوان‌بندی محکم قبلی‌اش، در کار تقویت نقاط قوت خود است و بر طرف کردن نقطه‌های ضعف. در این رهگذر بیش از 80 درصد تیم مورد قبولند و بازی‌شان مقبول.
 
در جمع بازیکنانی که "باید" بمانند و "باید" با انگیزه‌ای بیشتر از گذشته بازی کنند تا در تیم‌ ملی هم کارآمدی سال پیش را داشته راه جام‌جهانی 2014 را، بروی فوتبال ایران باز کنند، مثلث سیدمهدی رحمتی، آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری را باید نام برد که در دل هواداران جایی بزرگ برای خود دست و پا کرده‌اند.
 
شواهد، همگی حکایت از این دارد که چشم براهی هواداران، زیاد طول نخواهد کشید. سیدمهدی (رحمتی)، آندو (تیموریان)، خسرو (حیدری) به زودی مذاکرات خود را نهایی خواهند کرد. استقلال تیم دلخواه و مطلوب خود را شکل خواهد داد. چشم در راه بودن تمام می‌شود.
 
گفتنی است در مطلب سایت باشگاه استقلال هیچ اشاره ای به وضعیت جباری، زندی و امیرآبادی نشده است.



تاريخ : 27 / 3 / 1391برچسب:, | 10:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام قرائتی به دلیل کثرت اشتغالات از ریاست ستاد احیای زکات استعفا کرد و حجت‌الاسلام حسن عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی جایگزین وی شد.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام قرائتی از ریاست ستاد احیای زکات استعفا کرد

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی که این روزها در حال آماده‌سازی برنامه‌های درس‌هایی از قرآن برای ماه مبارک رمضان است، به دلیل کثرت اشتغالات از ریاست ستاد احیای زکات استعفا کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : 28 / 3 / 1391برچسب:, | 11:41 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

هنگام حرکت به سمت کرمانشاه در مسیر صحنه به بیستون و از فاصله ۱۰ کیلومتری بیستون، کوه بیستون و صخره های پشت آن تصویر جالبی را در ذهن انسان تداعی میکنند. دست طبیعت صخره ها را به شکل یک زن که به به پشت بر روی زمین خوابیده درآورده است. از این اثر طبیعی در محل به نام شیرین خفته یا بانوی خفته یاد میشود. گویا فرهاد به علت نداشتن تبهر لازم نقاشی، بار دیگر دست به تیشه شده و پیکر محبوب خود را از سنگ تراشیده است.



 
 منبع: آتی نیوز



تاريخ : 27 / 3 / 1391برچسب:, | 4:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 فارس: عبدالله جلالی با اشاره به جلسه امروز ستاد مدیریت و حمل و نقل سوخت درباره سهمیه بنزین تیرماه گفت: سهمیه بنزین برای تیرماه نیز همانند خرداد ماه ثابت و‌‌ همان ۶۰ لیتر در نظر گرفته شده است.

معاون ستاد حمل و نقل و سوخت کل کشور خاطرنشان کرد: قیمت بنزین سهمیه‌ای نیز برای تیرماه همانند گذشته ۴۰۰ تومان در نظر گرفته شده و قیمت بنزین آزاد نیز ۷۰۰ تومان و بدون تغییر مانده است.

وی درباره وضعیت سهمیه بنزین برای ماه‌های آینده نیز گفت: هنوز ستاد مدیریت حمل و نقل هیچ تصمیمی برای ماه‌های آینده گرفته نشده است.



تاريخ : 27 / 3 / 1391برچسب:, | 11:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 
جزییات اعطای وام ازدواج 8 میلیون تومانی
 
سقف تسهیلات قرض الحسنه ازدواج 29 اردیبهشت ماه 91 در جلسه شورای پول و اعتبار برای 4 گروه از جوانان با دو میلیون افزایش، به 8 میلیون تصویب و پس از گذشت 3 هفته ابلاغ شد که بر این اساس زوجینی که یکی از شرایط را داشته باشند
 

سقف تسهیلات قرض الحسنه ازدواج 29 اردیبهشت ماه 91 در جلسه شورای پول و اعتبار برای 4 گروه از جوانان با دو میلیون افزایش، به 8 میلیون تصویب و پس از گذشت 3 هفته ابلاغ شد که بر این اساس زوجینی که یکی از شرایط را داشته باشند می‌توانند از این اعتبار استفاده کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه اطلاع رسانی دولت ، این مصوبه که از سوی مدیریت کل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی به بانک ها ابلاغ و از ابتدای سال 1391 قابل اجرا است، به شرح ذیل است:

1- افزایش مبلغ بیست میلیون ریال به سقف تسهیلات ازدواج مصوب، برای دخترانی که مهریه آنان تا 110 سکه بهارآزادی است.

2- افزایش مبلغ بیست میلیون ریال به سقف تسهیلات ازدواج مصوب، برای پسرانی که قبل از 25 سالگی ازدواج می کنند.

3- افزایش مبلغ بیست میلیون ریال به سقف تسهیلات ازدواج مصوب، هر یک از دختران یا پسرانی که یکی یا هر دوی آن ها بدون پدر هستند.

4- افزایش مبلغ بیست میلیون ریال به سقف تسهیلات ازدواج مصوب، هر یک از دختران یا پسرانی که دانشجوی دانشگاه ها یا طلبه حوزه های علمیه و در حال تحصیل هستند.

براساس تبصره این قانون، هر یک از دختر و پسر می‌توانند فقط از افزایش مبالغ تسهیلات ازدواج برای یک بند از بندهای بالا برخوردار شوند، لذا زوجینی که مشمول بیش از یکی از شرایط فوق باشند به عنوان مثال مهریه‌شان تا 110 سکه و یکی یا هر دو نفر دانشجو باشند، نمی‌توانند بیش از 8 میلیون تومان وام دریافت کنند.

روز گذشته نیز دکتر محمود بهمنی ـ رئیس‌ کل بانک مرکزی ـ که به منظور بررسی مشکلات اقتصادی کشور و پاسخ به سوال نمایندگان در صحن علنی مجلس حاضر شده بود در همین زمینه به این موضوع اشاره کرده و گفته بود:به کسانی که مهریه آنها کمتر از 110 سکه باشد هشت میلیون تومان وام ازدواج اختصاص می‌یابد.



تاريخ : 24 / 3 / 1391برچسب:, | 5:20 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:



تاريخ : 24 / 3 / 1391برچسب:, | 5:16 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

با توجه به فرا رسيدن ماه‌هاي حرام و افزايش نرخ ديـه تا 126 ميـليون تـومـان امـکـان دريـافت غير حضوري الحاقيه افزايش تعهدات تا حد ديه قانوني فراهم شد.

به گزارش رسيده خـودروهاي تـوليـدي گـروه صنـعتـي ايـران خـودرو كه داراي سال ساخت کمتر از يکسال هستند، مي‌توانند با مراجعه به سايت www.ikisco.com الحاقيه افزايش تعهدات خود را به صورت اينترنتي دريافت كنند.

همچنين ساير بيمه گذاران شرکت خدمات بيمه ايران خودرو مي‌توانند با تماس با تلفن 83260 الحاقيه افزايش تعهدات بيمه نامه خود را دريافت کنند.

با توجه به افزايش نرخ ديه و آغاز ماه رجب که از ماه‌هاي حرام است، افزايش تعهدات بيمه گذاران بيش از پيـش ضرورت يافته است.ماه‌هاي رجب، محرم، ذي القعده و ذي الحجه از ماه‌هاي حرام هستند.

منبع: روزنامه اطلاعات



تاريخ : 24 / 3 / 1391برچسب:, | 4:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور از تعیین عیدی چهار میلیون و 25 هزار ریالی برای کارمندان در جلسه امروز چهارشنبه دولت خبر داد.

به گزارش مهر، ابراهیم عزیزی در گفتگوی تلفنی با بخش خبری 14 شبکه اول سیما  گفت: دولت در جلسه امروز خود ضریب حقوق کارکنان دولت، اعضای هیأت علمی، شاغلان و بازنشستگان را به نحوی تعیین کرد که از ابتدای امسال 15 درصد افزایش پیدا می کند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور همچنین خبر داد: در این جلسه عیدی مشمولان مدیریت خدمات کشوری و غیر آن چهار میلیون و 25 هزار ریال تعیین شد.

کارمندان و بازنشستگان دولتی پایان سال گذشته 350 هزار تومات عیدی دریافت کرده بودند.

وی اضافه کرد: در این جلسه، سقف پاداش، یک ماه حقوق در سقف اعتبارات و بودجه مصوب دستگاه های اجرایی مصوب شد.

عزیزی گفت: بر اساس قانون برنامه پنج ساله تمدید قرارداد کارکنان قراردادی مجاز است و کمک های رفاهی علاوه بر کارکنان رسمی و پیمانی برای کارکنان قراردادی و شرکتی هم پیش بینی شده است.

وی افزود: در مصوبه امروز دولت هزینه مهدکودک برای فرزندان زیر شش سال بدون مد نظر قراردادن تعداد فرزندان در خانواده ها، 50 هزار تومان تعیین شد.



تاريخ : 24 / 3 / 1391برچسب:, | 12:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور از تصویب افزایش 15 درصدی حقوق کارکنان دولت در جلسه امروز هیات دولت خبر داد.

خبرگزاری فارس: افزایش ۱۵ درصدی حقوق کارمندان دولت بزودی ابلاغ می شود

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، بهروز مرادی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور از تصویب افزایش 15 درصدی حقوق کارکنان دولت در جلسه امروز هیات دولت خبر داد.

وی در پایان جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: این مصوبه در چند روز آینده ابلاغ می شود و کارکنان دولت ، اعمال افزایش یادشده را همراه با معوقات ماه های قبل در فیش حقوق تیرماه شاهد خواهند بود.



عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس اهدای خودرو به بازیکنان در فصل و نقل و انتقالات را تایید کرد.

خبرگزاری فارس: باشگاه پرسپولیس اهدای خودرو به بازیکنان را تایید کرد/پروژه اقتصادی یا دور زدن قانون؟

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سعید شیرینی معاون اجرایی و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس گفت: ماشین هایی که این روزها مرتب درباره آن صحبت می شود، فقط 15 خودرو است که از طریق اسپانسر در اختیار باشگاه قرار گرفته است تا شش ماه دیگر هزینه آنها برگردانده شود. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در راستای حرکت به سمت خوداتکایی مالی، پروژه های اقتصادی بسیاری را در دست اقدام دارد که موضوع خودروها در مقابل آن قابل بحث نیست.



ادامه مطلب
تاريخ : 24 / 3 / 1391برچسب:, | 3:16 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مشمولان فارغ التحصيل داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ اول تيرماه سال 1391 براي اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

به گزارش پايگاه پليس، سازمان وظيفه عمومي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران طي اطلاعيه اي اعلام كرد: كليه مشمولان فارغ‌التحصيل دانشگاهي كه زمان اعزام آنان اول تير ماه سال1391 مي باشد مي بايست در ساعت و محلي كه توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در قالب برگ معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهاي مسلح ابلاغ گرديده حضور يابند، همچنين عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده، غيبت محسوب مي گردد.

براساس اين اطلاعيه، آندسته از مشمولاني كه به هر دليل تاكنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهاي مسلح نگرديده اند مي توانند به نزديكترين دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس+10) مراجعه و نسبت به دريافت برگ مذكور اقدام و بر اساس اطلاعات مندرج در آن رفتار نمايند.

مشمولان مي بايست كليه اوراق مربوط به اعزام (برگ آماده به خدمت، برگ واكسيناسيون، برگ معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهاي مسلح و ساير مدارك مورد نياز از جمله شناسنامه، كارت ملي، و....) را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.
کد مطلب :



تاريخ : 23 / 3 / 1391برچسب:, | 10:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

آفتاب: مدیرعامل شهر جدید پرند با بیان اینکه متقاضیان مسکن مهر در این شهر باید مدرک 5 سال سابقه سکونت در استان تهران را ارائه دهند، گفت: واگذاری مسکن مهر به شرط ارائه مدارک سابقه سکونت انجام می‌شود، در غیر اینصورت ثبت نام در هر مرحله‌ای منتفی خواهد شد.

سعید صابونی با اشاره به شرط جدید تحویل مسکن مهر به متقاضیان اظهار داشت: متقاضیان مسکن مهر که تاکنون در شهر پرند برای مسکن مهر ثبت نام کرده اند باید مدارکی مبنی بر سابقه 5 سال سکونت در استان تهران را ارایه دهند.

مدیرعامل شهر جدید پرند افزود: متقاضیانی که به زودی واحد مسکن مهر خود را در پرند تحویل می گیرند باید یکی از 4 مدرک اثبات 5 سال سابقه سکونت در استان تهران را به واحد واگذاری شرکت عمران پرند تحویل دهند در غیر اینصورت مسکن مهر به آنها تحویل داده نمی شود.

وی در خصوص مدارک اثبات سابقه 5 سال سکونت در استان تهران، گفت: سرکوپن استان تهران، ارائه 5 سال سابقه بیمه در استان تهران، ارائه معرفی نامه از ارگان دولتی مبنی بر 5 سال سابقه کار در استان تهران و ارائه 5 سال سابقه تحصیلی فرزند در استان تهران از جمله مدارکی است که برای تحویل واحد مسکن مهر الزامی است.

صابونی تصریح کرد: متقاضیان با ارائه یکی از این مدارک هم می توانند واحد خود را در پرند تحویل بگیرند اما اگر متقاضی این مدارک را نداشته باشد ثبت نام وی منتفی شده و واحد به متقاضی دیگری واگذار می شود.

به گزارش مهر،مدیرعامل شهر جدید پرند با اشاره به اینکه شرایط جدید در دیگر شهرهای جدید هم اجرایی شده است، گفت: این اقدام به این دلیل اجرایی شده است که فقط ساکنان تهران بتوانند از مسکن مهر شهرهای جدید اطراف تهران استفاده کنند.



تاريخ : 23 / 3 / 1391برچسب:, | 6:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 

عقاب نیوز:


 

 



تاريخ : 23 / 3 / 1391برچسب:, | 6:49 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

ل. ا، بازیگر معروف سینما، تئا‌تر و تلویزیون دقایقی پیش به اتهام بدحجابی در ورودی سالن همایش‌های برج میلاد توسط پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ دستگیر شد.
به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: نامبرده که قصد ورود به یکی از کنسرت‌های تهران را داشت، مورد تذکر ماموران پلیس امنیت اخلاقی قرار گرفت و در پی آن توسط پلیس دستگیر شد.

منبع: افکار نیوز



تاريخ : 23 / 3 / 1391برچسب:, | 6:41 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:



تاريخ : 22 / 3 / 1391برچسب:, | 4:58 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

تبریز - خبرگزاری مهر : مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی گفت: مشکل عشایر استان چرای زودرس و دیررس دام های روستاییان در مراتع است.

سید محمد حسن آل هاشم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: آذربایجان شرقی با برخورداری از دو میلیون و 400 هزار هکتار مرتع یکی از بکرترین مراتع کشور را در اختیار دارد که یک میلیون هکتار آن در اختیار عشایر استان است و از این مقدار 50 درصد مراتع را مراتع درجه یک تشکیل می دهند.

وی افزود: تعلیف دام های عشایر در قشلاق و ییلاق ها قانونمند است چرا که در غیر این صورت از سوی منابع طبیعی و محیط زیست جریمه می شوند اما تعلیف زودرس و دیررس دام های روستایی فاقد شناسنامه در این مراتع ذخیره علوفه ای را کاهش می دهد و برای عشایر ایجاد مشکل می کند.

آل هاشم تصریح کرد: عشایر استان یک و نیم میلیون واحد دامی از هشت میلیون واحد دامی استان را در اختیار دارند که 20 درصد از پروتئین مورد نیاز استان را تامین می کند.

وی افزود: سالانه 65 هزار تن شیر، 112 هزار تن گوشت قرمز و دو هزار تن پشم از طریق دام های عشایر استان به دست می آید که نمونه بارز تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.



تاريخ : 21 / 3 / 1391برچسب:, | 12:3 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش با اشاره به پيشرفت‌هاي كشور در عرصه‌هاي مختلف اظهار كرد: دستاورهاي پيشرفته علمي و تحقيقاتي امروز مرهون مكتب نوراني امام راحل و رهبري داهيانه مقام معظم رهبري است.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمدعلي آل‌هاشم در جمع فرماندهان، روحانيون و كاركنان پايور و وظيفه مركز آموزش شهداي وظيفه نيروي زميني ارتش (مركز آموزش 01) درباره شخصيت امام خميني (ره) گفت: بار ديگر ملت قهرمان ايران با برگزاري مراسم ارتحال امام خميني (ره) موجب زنده نگهداشتن ياد و خاطره ايشان و تجديد عهد و پيمان با مكتب و راه ايشان شدند.

وي با بيان اينكه "معرفي شخصيت ممتاز و اين اسطوره زمان به نسل حاضر وظيفه‌اي بزرگ است"، تاكيد كرد: ما بايد زندگي امام خميني (ره) را براي كشف اسرار ناب مرور كنيم؛ حقايق نابي كه هنوز بسيار از آنها شكافته نشده و جامعه ما هنوز با آنها آشنا نشده است. امام (ره) با عشق و ارادت به ائمه اطهار(ع) مردم را هدايت كردند و سراسر عمر با بركت ايشان در راستاي تحقق آرمان‌هاي نظام اسلامي، اجراي قانون الهي و مبارزه با ظلم و ستم صرف شد.

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش تاكيد كرد: امام راحل از شاخص‌ترين چهره‌ها پس از ائمه اطهار و معصومين عليهم‌السلام، پرچمدار مكتب قرآن و معمار انقلاب و پير عرفان بودند. برجسته‌ترين ابعاد روح متعالي امام(ره) اخلاص و ايمان راسخ به پاكي‌ها و بي‌اعتنايي به ذخارف دنيا بود و بدين سبب مي‌بينيم كه ايشان هميشه حكومت‌هاي مادي بزرگ دنيا را كوچك مي‌شمردند.

آل‌هاشم در ادامه گفت: امام(ره) ايمان و فرزانگي جدش خاتم پيامبران و استواري و صبر پدرش علي (ع) را به همراه داشت. ايشان از كانون پر جوش حوزه و از بستر عدالت خواه مردم بر آمد و در 22 بهمن كاخ طاغوت را در هم كوبيد و بندهاي بردگي و رعب و وحشت از استعمار از غرب را از بين برد. پس از رحلت امام (ره)، انديشه متعالي و راه نورانيش با رهبري شايسته و مدبرانه مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه‌اي عزيز با عزت و اقتدار تداوم يافته و امروز دستاوردهاي پيشرفته علمي و تحقيقاتي ما و حركت‌هاي خودجوش و عظيم مردم مظلوم كشورهاي منطقه و اين بيداري اسلامي مرهون همين مكتب نوراني امام (ره) و هدايت‌هاي داهيانه رهبر معظم انقلاب است.

وي در پايان صحبت‌هاي خود خطاب به دانشجويان وظيفه مركز آموزش 01 ارتش تاكيد كرد: در اين ماه‌هاي عزيز و گرانقدر يعني ماه‌هاي رجب و شعبان خود را براي ماه مهماني خدا، ماه رمضان آماده و تلاش كنيد براي نزديك شدن به خدا از او طلب خير كرده و در دعا اخلاص داشته و تنها از او مدد بخواهيد.

 



تاريخ : 21 / 3 / 1391برچسب:, | 10:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فارس، با حکم سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، با حفظ سمت به عنوان جانشین جدید فرمانده قرارگاه ثارالله تهران منصوب شد.

پیش ازاین سردار ربانی این سمت را بر عهده داشت که از زحمات بی دریغ ایشان نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.



تاريخ : 21 / 3 / 1391برچسب:, | 9:59 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت از خدمات جدید شرکت مخابرات است؛ اگر مي خواهيد با اين خدمت نوين آشنا بشيد اين خبر را بخوانيد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، با استفاده از SMS اینترنتی تلفن ثابت مشترکان این امکان را خواهند داشت تا با شماره تلفن ثابت خود و از طریق اینترنت، به مشترکان تلفن همراه و یا تلفن ثابت پیام کوتاه ارسال کنند.

شماره فرستنده پیامک در این سرویس، همان شماره تلفن ثابت مشترک بوده و حتی مشترکان می توانند پاسخ پیام خود را از خطوط مورد نظر دریافت کنند.

با کمک سرویس "پیامک اینترنتی تلفن ثابت” مشترک می تواند به جای ارسال و دریافت پیام کوتاه با پیش شماره های مجازی ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰، با شماره تلفن ثابت خود پیامک ارسال و دریافت کند.

این سرویس هم اکنون فعالسازی شده و در حال واگذاری به متقاضیان است به نحوی که متقاضیان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.asanak.ir و ثبت درخواست خود سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت را فعال کنند.

پیش از این شرکت مخابرات سرویس ارسال SMS روی تلفن ثابت را به صورت آزمایشی امتحان کرد که این سرویس به دلیل نیاز به گوشی های تلفن ثابت خاص پیامک با استقبال خوبی از سوی مشترکان تلفن ثابت روبرو نشد.



تاريخ : 21 / 3 / 1391برچسب:, | 9:46 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

آفتاب: یک مقام آگاه از تصویب افزایش 14.3 درصدی حقوق کارمندان دولت در سال 91 خبر داد و گفت: حداقل حقوق کارمندان به 389 هزار تومان افزایش یافت.

افزایش حقوق کارکنان دولت هر سال بر اساس قانون برنامه پنجم و قانون مدیریت خدمات کشوری با توجه به منابع مصوب در قانون بودجه کل کشور و متناسب با هزینه زندگی یک کارمند بر اساس تورم سال قبل، به تصویب هیات وزیران می‌رسد.

بر اساس این گزارش در مصوبه هیات وزیران در واقع یک ضریب ریالی بر اساس منابع مصوب قانون بودجه و نرخ تورم سال قبل محاسبه و اعلام می‌شود.

یک مقام مطلع در این زمینه به فارس گفت: ضریب ریالی حقوق کارمندان دولت در سال 91 در هیات دولت رقم 800 ریال تصویب شده است که در مقایسه با ضریب 700 ریالی سال گذشته حدود 14.3 درصد افزایش دارد.

با توجه به این که حداقل حقوق کارمندان دولت در سال 90 با ضریب ریالی 700 ریال 3میلیون و 410هزار ریال و حداکثر حقوق 7 برابر آن بود، این رقم در سال جاری حداقل 389 هزار تومان و حداکثر 2میلیون و 728 هزار تومان خواهد بود.

به گزارش فارس،در سال 91 حداقل حقوق کارگران نیز 389 هزار تومان تعیین شده بود که برابر با حداقل حقوق کارمندان دولت است.



تاريخ : 20 / 3 / 1391برچسب:, | 9:36 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

بر اساس مصوبه جدید کارگروه تعیین قیمت آرد و نان، قیمت هر قرص نان سنگک ۶۰۰ تومان، بربری ۵۰۰ تومان، تافتون ۳۰۰ تومان و لواش ۱۳۰تومان تعیین شد.
قیمت جدید نان در تهران تعیین شد
به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، کارگروه تعیین قیمت آرد و نان در جلسه‌ای که دقایقی پیش به اتمام رسید قیمت انواع نان را برای شهر تهران تعیین کرد.

بر این اساس، قیمت هر قرص نان سنگک ۶۰۰ تومان، بربری ۵۰۰ تومان، لواش ۱۳۰ تومان و تافتون ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.



تاريخ : 21 / 3 / 1391برچسب:, | 9:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

 

جوان خیلی آرام و متین به مرد نزدیک شد و با لحنی موأدبانه گفت : ببخشید آقا! من می تونم یه کم به خانوم شما نگاه کنم و لذت ببرم؟

اجازه چشم چرانی

مرد که اصلا توقع چنین حرفی را نداشت و حسابی جا خورده بود، مثل آتشفشان از جا در رفت و میان بازار و جمعیت، یقه جوان را گرفت و عصبانی، طوری که رگ گردنش بیرون زده بود، او را به دیوار کوفت و فریاد زد مردیکه عوضی، مگه خودت ناموس نداری ... گه می خوری تو و هفت جد آبادت ... خجالت نمی کشی؟ ...

جوان امّا، خیلی آرام، بدون اینکه از رفتار و فحش های مرد عصبی شود و عکس العملی نشان دهد، همانطور موأدبانه و متین ادامه داد خیلی عذر می خوام فکر نمی کردم این همه عصبی و غیرتی شین،

دیدم همه بازار دارن بدون اجازه نگاه میکنن و لذت می برن، من گفتم حداقل از شما اجازه بگیرم که نامردی نکرده باشم ... حالا هم یقمو ول کنین، از خیرش گذشتم مرد خشکش زد ... همانطور که یقه جوان را گرفته بود، آب دهانش را قورت داد و زیر چشمی زنش را برانداز کرد ...

 

 



تاريخ : 18 / 3 / 1391برچسب:, | 11:58 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

يارانه نقدی خرداد ماه و مرحله شانزدهم به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ یارانه نقدی از صبح روز پنج شنبه 18 خرداد ماه قابل برداشت خواهد بود.

یارانه نقدی مرحله شانزدهم به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

یادآور می شود؛ تاكنون در 15 مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.



تاريخ : 14 / 3 / 1391برچسب:, | 10:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

قرار است حقوق ثابت جناب سارکوزی معادل 6000 یورو باشد و در صورتی که وی به عضویت شورای قانون اساسی درآید مبلغ 11500 یوروی دیگر نیز بر حقوق وی افزوده خواهد شد.



ادامه مطلب
تاريخ : 14 / 3 / 1391برچسب:, | 1:3 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

در مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که با حضور شخصیت‌های لشکری و کشوری و میهمانان خارجی برگزار شد، پس از قرائت قرآن و مرثیه‌سرایی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی به سخنرانی پرداخت.

ایسنا نوشت: در حين سخنراني سيدحسن خميني، جمعي از حاضران بارها شعارهايي از قبيل "مرگ بر ضد ولايت فقيه"، "خوني كه در رگ ماست هديه به رهبر ماست"، "ما اهل كوفه نيستيم امام تنها بماند" و "اين همه لشكر آمده به عشق رهبر آمده" سر دادند و سخنراني نوه امام (ره) چندين بار به همين دليل قطع شد.



تاريخ : 13 / 3 / 1391برچسب:, | 5:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

شعله" بزرگترین بدافزاری که تاکنون ساخته شده ا ست/ اسرائیل متهم اصلی ساخت"شعله"

 

 

پس از انتشار خبر کشف بدافزار اینترنتی جدید با نام flame (شعله) و موفقیت مرکز ایرانی ماهر (مركز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای ) در ارائه نسخه پاک کننده این بد افزار، بسیاری از منابع غربی اذعان می کنند که این بدافزار یک محصول اسراییلی است.

 

به گزارش رجانیوز، ظاهرا شرکت نرم افزاری کسپراسکی در روسیه کاشف "شعله" بوده است. ویتالی کاملیوک، کارشناس ارشد بدافزار در شرکت نرم افزارهای امنیتی کاسپرسکی کاشف "شعله" است. وی به عنوان عضوی در یک گروه کارشناسی به دنبال کد بدافزاری رایانه ای بود که گفته می شد اطلاعات رایانه های داخل ایران را از بین برده بود.

این در حالی است که  کد "شعله" از ویروس استاکس نت خیلی بزرگتر است. چنانکه در مقابل حجم 20 مگابایتی کد "شعله" ، حجم کد استاکس نت فقط 500 کیلو بایت بوده است. بنابراین، "شعله" بزرگترین بدافزاری است که تا کنون مشاهده شده است.

استفاده از زبان برنامه نویسی لوا  برای نوشتن این بدافزار  نیز در نوع خود جالب توجه است. در شرایطی که تا کنون از لوا در نوشتن هیچ بدافزاری استفاده نشده بود، شرکت کسپراسکی می گوید از این زبان برنامه نویسی بیشتر در نوشتن بازی های رایانه ای استفاده می شود زیرا می توان دائما کدهای جدید به آن اضافه کرد و آن را ارتقا داد. استفاده از زبان برنامه نویسی لوا نشان می دهد طراح این ویروس در نظر دارد این ویروس را دائما رشد داده و تقویت کند.

ویروس "شعله" که از مارس 2010 فعال بوده است، بر خلاف استاکس نت فقط برای جاسوسی و جمع آوری اطلاعات طراحی شده است. این ویروس توانایی‌هایی بیش از این نیز دارد. این ویروس از سخت افزارهای رایانه شخصی برای جمع آوری اطلاعات استفاده می کند. چنانکه از صفحه نمایشگر رایانه عکس می گیرد و میکروفون رایانه را روشن می کند تا مکالمات محیط ضبط شود. بعدا اطلاعات گردآوری شده به منبع منتشر کننده ویروس منتقل می شود.

تیم مارر و دیوید وینستاین، روز 10 خرداد در همین زمینه فارین پالیسی نوشتند: «بنا بر اعلام کاسپرسکی بدافزارهای دیگری هم وجود دارند که می توانند صدا را ضبط کنند اما نکته اصلی در مورد "شعله" کامل بودن آن است، یعنی توانایی آن برای به سرقت بردن اطلاعات از شیوه های بسیار متنوع».

مارک کلایتون نیز روز 10 خرداد درباره شیوه عمل "شعله" در کریستین ساینس مانیتور نوشته است: «کارشناسان می گویند به علت بزرگی و پیچیدگی ویروس "شعله" کشف کامل برنامه آن و این که چه کارهایی انجام داده است سال ها زمان می برد. با این حال، از یافته هایی که تاکنون بدست آمده مشخص شده است که ویروس "شعله" می تواند از طریق یو اس بی، بلوتوث یا دیگر ابزارها در یک شبکه گسترش پیدا کند. در دستگاه های آلوده، این ویروس می تواند برای اجرا شدن منتظر نرم افزارهای خاصی شود و سپس به تصاویر دست یابد، میکروفون های داخلی را برای ضبط مکالمات روشن کرده و ئی میل ها و چت ها را رهگیری کند. این ویروس می تواند اطلاعات بدست آمده را بسته بندی و رمزگذاری کرده و آنها را برای رایانه های مشخصی در سراسر جهان بفرستد».

به زبان فنی می توان گفت ویروس "شعله" مانند یک «کرم» عمل می کند به این صورت که بدون نیاز به دخالت انسان گسترش می یابد و برای رساندن اطلاعات ربوده شده به دست گردانندگانش کانال هایی را برای خود باز می کند.

شرکت کاسپرسکی عقیده دارد این ویروس با توجه به پیچیدگی و مکان جغرافیایی رایانه های آلوده، پروژه‌ای ملی محسوب می‌شود و نمی‌تواند محصول یک شرکت و موسسه خصوصی یا گروهی از هکرها باشد.

این در حالی است که موشه یعلون، معاون رئیس کابینه اسرائیل و وزیر امور راهبردی اسرائیل روز سه شنبه 8 خرداد تقریبا به صراحت تایید می کند که اسراییل این ویروس را ساخته است. وی به رادیو نظامی اسرائیل گفته است: «به نظر منطقی می آید که فرض کنیم هرکس که تهدید ایران را تهدیدی جدی تلقی می‌کند، تدابیر مختلف، که شامل اینها (حملات سایبری با ویروس "شعله") می‌شود را برای صدمه زدن به آن (ایران) اتخاذ خواهد کرد. اسرائیل از این نعمت برخوردار بوده که دارای فناوری پیشرفته (رایانه ای) بوده است. این ابزار (فناوری پیشرفته) که ما (اسرائیل) به آن افتخار می کنیم باب انواع فرصت ها را بر روی ما می گشاید.

مارک کلایتون نیز روز 10 خرداد در همین زمینه در کریستین ساینس مانیتور می نویسد: «کارشناسان شرکت کاسپراسکای معتقدند به احتمال زیاد یک کشور این ویروس را ساخته است. آنها معتقدند این ویروس نه نتها بسیار پیچیده است بلکه کار اصلی آن جاسوسی اطلاعات است. یکی از شرکای اتحادیه بین المللی مخابرات نیز که در این تحقیقات همکاری می کند با این ارزیابی موافق است. شرکت کرایسیس لب CrySyS Lab) )مستقر در دانشگاه فن آوری و اقتصاد در بوداپست مجارستان گزارشی از بررسی های خود از ویروس "شعله" منتشر کرد. در گزارش این شرکت آمده است: «نتایج بررسی های فنی ما این فرضیه را تایید می کند که سرویس دولتی یک کشور با بودجه و تلاش قابل توجهی این ویروس را ساخته است».

ابزار پاکسازی "شعله" را از اینجا دریافت کنید.



تاريخ : 14 / 3 / 1391برچسب:, | 3:8 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از شنیدن استعفای فتح‌الله‌زاده حیرت زده‌ام، او حتی جواب تلفن‌های ما را هم نمی‌دهد.



ادامه مطلب
تاريخ : 14 / 3 / 1391برچسب:, | 11:20 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

پای صحبت فرمانده پیشین سپاه حضرت ولی امر(عج) نشستیم تاپس از 23سال ناگفته هایی را از مراسم تدفین امام(ره) بیان کند که با توجه به مسئولیت مستقیم سپاه تحت امراو در این کار خطیر، جالب و شنیدنی خواهد بود.



ادامه مطلب
تاريخ : 13 / 3 / 1391برچسب:, | 9:17 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

این برنامه که محمد رویانیان حرف های جالبی داشت می زد ، به یکباره از سئوال های تند مجری برنامه ، مهدی واعظی شاکی شد و در زمان پخش آگهی های بازرگانی به شدت به مجری برنامه انتقاد کرد و گفت:« بچه من به اندازه سن تو در این کشور خدمت کردم.»



ادامه مطلب