پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا چندی پیش یکی از تروریستهای تکفیری سوریه در مقابل دوربین همکاران خود قلب یکی از شهدای ارتش سوریه را از سینه بیرون آورد و به دهان گرفت.

این ویدئو به سرعت در رسانه های مختلف گسترش یافت و موجی از انزجار را در میان مسلمانان پدید آورد.

تروریست ذکر شده چند روز پیش به دست نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسید

تروریست سوری



تاريخ : 1 / 5 / 1392برچسب:, | 8:52 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از آرمان: شنیده شد که با توجه به استقرار وزیر جدید کشور در ساختمان میدان فاطمی و آغاز به کار رسمی رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور، در حال حاضر گمانه‌زنی‌ها بیشتر بر روی استانداران استان‌های مختلف کشور معطوف شده است به گزارش سلام نو، با توجه به رایزنی‌های گوناگون و بحث‌های جریانات سياسي و اجتماعي از جمله جریانات حامی دولت در استان‌ها، تا این لحظه شانس برخی گزینه‌ها برای تصدی استانداری بیش از بقیه است که در ادامه برخی از این موارد آمده است: استان بوشهر: اسماعيل تبادار، خراسان شمالي: دكتر احمد محقر - مهدي عارف پور - مهدي كار انديش اصفهان: سيدمحمود حسيني – ميرلوحي، خراسان رضوي: اميني - دكتر علي محقر، گلستان: محمدرضا صالحي، تهران: علي اصغر احمدي - علی اوسط هاشمی، مركزي: زاهدي - حسن پور، البرز: دكتر سيدعلي ميرباقري - خدمتگذار، ايلام: رسول مهرپرور، اردبيل: اقبال عباسي-كامكار، خراسان جنوبي: مهدي آيتي - جمالي پور، خوزستان: مقتدايي - عبداله كعبي.



تاريخ : 31 / 5 / 1392برچسب:هاشمی,رفسنجانی,کندو,زنبور,عقاب نیوز, | 8:18 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

اين عکس به ديدار آيت‌الله هاشمي با برخي از زنبورداران اختصاص دارد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل ازخبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، گروه سياسي باشگاه خبرنگاران اخيرا در مصاحبه‌اي با "محمد کاظم‌پور" عکاس "مجمع تشخيص مصلحت نظام" مصاحبه مشروحي را صورت داد.

کاظم‌پور در اين گفتگو به تشريح خاطراتي از همراهي‌اش با " آيت الله هاشمي رفسنجاني" در سفرهاي گوناگون از جمله سفر به "مکه مکرمه" و "مدينه منوره" پرداخت.

در اين مصاحبه "عکس‌هاي منتشر نشده‌اي از "آيت‌الله هاشمي" منتشر شد و وعده داديم در روزهاي آينده هم عکس‌هاي ديگر منتشر نشده از رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را منتشر کنيم.


اين عکس به ديدار آيت‌الله هاشمي با برخي از زنبورداران اختصاص دارد.



تاريخ : 30 / 5 / 1392برچسب:, | 1:52 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

آل هاشم:
مساجد قابلیت تبدیل شدن به مركز مقابله فرهنگی با دشمنان را دارند
مشهد - رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي با اشاره به روز جهاني مساجد گفت: دشمنان قصد دارند با تهاجم فرهنگي كشور ما را از پا در آورند و مساجد ما مي تواند به مركز مقابله فرهنگی با دشمنان تبديل شوند.

به گزارش عقاب نیوز به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد علي آل هاشم نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح چهارشنبه در همايش دوسالانه ايمني و پيشگيري بازرسي نيروي زميني ارتش در مشهد اظهار كرد: امروز مساجد بايد زينت بخش مسلمانان جهان باشند.

وي افزود: دشمنان شبيخون فرهنگي را دنبال مي كنند وقصد دارند از طرق بدحجابي، بي بندو باري، ترويج فساد و مواد مخدر به كشورما ن ضربه بزنند.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش بيان كرد: استكبار جهاني قصد داشت از طريق ايجاد اختلاف بين اقوام مختلف ايراني و ايجاد فضاي نا اميدي در كشور از حضور مردم در پاي صندوق هاي راي جلوگيري كنند.

وي با اشاره به روي كار آمدن دولت جديد ابراز كرد: دولت جديد به معيشت و اقتصاد مردم بايد توجه ويژه اي نشان دهد .و در مباحث فرهنگي نيز بایستی اقدامات لازم را نجام دهد.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با اشاره به روز جهاني مساجد بيان كرد: مسجد در دين اسلام از جايگاه ويژه اي برخوردار است و رهبر كبير انقلاب اسلامي ايران نيز توجه ويژه اي به جايگاه مساجد در گسترش انديشه هاي اسلامي داشته اند.

وي يادآور شد: امام خميني(ره) در سخنراني هايشان 850 مرتبه در مورد مسجد و جايگاه آن در اسلام سخنراني كرده اند.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش افزود: نقش مساجد در هشت سال دفاع مقدس نيز نقشي بي بديل بوده به گونه اي كه بيش از 90 درصد شهداي هشت سال دوران دفاع مقدس از مساجد به جبهه ها منتقل شده اند.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش افزود: نقش مساجد در هشت سال دفاع مقدس نيز نقشي بي بديل بوده به گونه اي كه بيش از 90 درصد شهداي هشت سال دوران دفاع مقدس از مساجد به جبهه ها منتقل شده اند.

امیر سرتیپ عبدالعلی پورشاسب معاون بازررسی ستاد کل نیروهای مسلح نیز گسترش فرهنگ ایمنی و نظارت در ارتش را ضرورت برشمرد و هدف  از برگزاری این همایش را تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و تجدید پیمان به با آرمان های انقلاب و فرماندهی کل قوا و  دریافت تدابیر و رهنمودهای فرماندهی نزاجا برشمرد.

وی صداقت، بصیرت و عدالت‌خواهی و نظم و ترتیب را از ویژگی‌های یک بازرس ذکر کرد و افزود: یک بازرس وظیفه شناس باید دارای ویژگی‌های والای اخلاقی، قدرت تجزیه و تحلیل و توانایی‌هایی بالای جسمی و معنوی باشد.

گفتنی است، همایش ایمنی و پیشگیری نیروی زمینی ارتش با حضور 400 نفر از بازرسان این در مشهد در حال برگزاری است.

 



تاريخ : 29 / 5 / 1392برچسب:, | 8:18 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 

مسافران یک شناور که در لنگرگاه بندر شهید حقانی به علت نقص فنی دچار مشکل شده بود، با حضور به موقع تیم تجسس و نجات اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از وضعیت اضطرار خارج و در سلامت کامل به ساحل رسیدند.

خبرگزاری فارس: خروج 84 سرنشین شناور مسافربری از وضعیت اضطرار در آبهای بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در خصوص جزئیات این حادثه گفت: شناور ایران زمین حامل 84 مسافر که از بندرعباس به سمت بندر شهید ذاکری قشم در حرکت بود، در دو مایلی بندر شهید حقانی به علت نقص فنی در وضعیت اضطرار قرار گرفت.

مهدی نوفرستی ادامه داد: پس از وصول خبر حادثه با هماهنگی مرکز جستجو نجات دریایی بندرعباس، شناورهای ناجی 12 و مسافری شاهین متعلق به تعاونی قایقرانان قشم به محل حادثه اعزام و با اقدام به موقع آنها، شناور حادثه‌دیده در بندر مسافری شهید حقانی پهلو گرفت.

این مسئول عنوان کرد: با حضور به موقع تیم تجسس و نجات 84 سرنشین این شناور با صحت و سلامت کامل در بندر شهید حقانی پیاده شدند.



تاريخ : 29 / 5 / 1392برچسب:شهادت,تصویربردار,ایرانی,سوریه,عقاب نیوز, | 11:8 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

"هادی باغبانی" خبرنگار و مستندساز ایرانی دیشب به دست تروریست‌های سلفی گروهک تکفیری جبهةالنصرة لأهل‌الشام، در حومه پایتخت سوریه به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از   مهر، شهید هادی باغبانی که برای ساخت مستندی از بحران سوریه به این کشور سفر کرده بود در درگیری های مناطق حاشیه ای دمشق به دست تروریست‌های تکفیری جبهة النصرة به شهادت رسید.

مراسم تشییع این شهید هنرمند ساعت 11 فردا چهارشنبه در محل سکونت سابق وی در محله حکیمیه تهران، خیابان سازمان آب، مسجد امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

پیکر پاک این شهید که امروز به وطن بازگشته است، پس از تشییع در تهران به زادگاه وی در بابلسر منتقل خواهد شد.



تاريخ : 29 / 5 / 1392برچسب:, | 9:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

معاون سرمایه‌های اجتماعی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: در پی دستور معاون اول رییس‌جمهور نسبت به توقف اجرای مصوبات دولت دهم از اول خرداد ماه امسال تا تصمیم‌گیری مجدد، اجرای مصوبه افزایش مرخصی زایمان زنان از 6 به 9 ماه و مرخصی دو هفته‌ای پدران متوقف شده است.

پروین هدایتی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: مصوبه مجلس در زمینه تبصره 2 ماده واحده قانون اصلاح تنظیم جمعیت و خانواده همچنان به قوت خود باقی است و بر اساس این تبصره، دولت مجاز است مرخصی زایمان زنان را به 9 ماه افزایش دهد و مرخصی دو هفته‌ای برای پدران در نظر بگیرد.

درخواست معاونت امور زنان از معاون اول رییس جمهور برای اجرای قانون افزایش مرخصی زایمان

وی در ادامه گفت: در حال حاضر نامه‌ای خطاب به اسحاق جهانگیری - معاون اول رییس‌جمهور- تنظیم شده و در آن درباره مصوبه افزایش مرخصی زایمان توضیحات لازم را ارائه و از او درخواست کرده‌ایم که مصوبه افزایش مرخصی زایمان از سایر مصوبات اول خرداد ماه به بعد مستثنی شود و به اجرا درآید.

به گزارش ایسنا، مجلس شورای اسلامی 20 خرداد ماه سال جاری مرخصی زایمان مادران را از شش ماه به 9 ماه افزایش داد و برای پدران هم مرخصی دو هفته‌ای در نظر گرفت و 16 تیرماه سال جاری هیات وزیران اجرایی شدن مرخصی زایمان مصوبه مجلس از سوی تمامی دستگاه‌ها و بخش‌های دولتی و غیردولتی را مصوب کرد. با استقرار دولت یازدهم به دستور اسحاق جهانگیری- معاون اول رئیس‌جمهور- تمامی مصوبات دولت از تاریخ ۱۳۹۲/۳/۱ تا تصمیم گیری مجدد، غیر قابل اجرا اعلام شد که یکی از آن‌ها مصوبه افزایش مرخصی زایمان بود.



تاريخ : 29 / 5 / 1392برچسب:, | 11:27 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

محمدعلی نجفی عضو شورای اسلامی شهر تهران به دلیل انتصاب در سمت معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از عضویت در شورای شهر تهران استعفا کرد.

به گزارش ایلنا نجفی در متن استعفای خود با اشاره به بند ۴ ماده ۲۸ قانون تشکیلات شوراهای اسلامی شهر و روستا، آورده است: با توجه به مسئولیت معاونت رئیس جمهوری و ریاست سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که بر عهده اینجانب محول شده است، از عضویت در شورای اسلامی شهر تهران استعفا می‌کنم.

 



تاريخ : 28 / 5 / 1392برچسب:, | 7:46 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سکینه قاسمی مشهور به «پری بلنده» مشهور‌ترین زن اوباش تهران بود که با همراهی شعبان بی‌مخ، در بازگرداندن «محمدرضا پهلوی» به قدرت و ساقط کردن دولت مصدق به خوبی ایفای نقش کرد.
عقاب نیوز به نقل از آفتاب :سکینه قاسمی مشهور به «پری بلنده» از اوباش مشهور در ساقط کردن دولت مصدق بود که پس از انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 در ایران، در 21 تیر 1358 به اتهام فساد فی‌الارض، اعدام شد.
 

وی از جمله افراد فعال ـ سلطنت طلب‌های چاقوکش، ارازل و اوباش ـ در کودتا، که در بسیج توده‌های نا‌آگاه مردم علیه دکتر مصدق نقش مهمی داشت.

 

متاسفانه اطلاعات زیادی از زندگی او وجود ندارد ولی از عومل سرکوب رژیم شاهنشاهی بود که به همراه شعبان جعفری مشهور به شعبان بی‌مخ در در بازگرداندن «محمد رضا پهلوی» به قدرت و ساقط کردن دولت مصدق به خوبی ایفای نقش کرد. همچنین وی یکی از مشهور‌ترین زنان اوباش تهران بود که باندهای گسترده‌ای در اغفال دختران روستایی و به کار گیری آنان در خانه‌های فساد خود داشت.


پری بلنده چماق بدست در کودتای آمریکایی انگلیسی 28 مرداد 

او زنی شاه‌دوست و دیکتاتورطلب بود که باند مافیایی فحشا و فساد را در طول ده‌ها سال رهبری می‌کرد. پری بلنده چندین خانهٔ فساد در محلهٔ بدنام تهران «شهر نو» و منازل متعددی در سایر نقاط تهران داشت و از طریق تهیه کردن مواد مخدر و دخترکان کم سن و سال برای محافل مقامات دولتی و دربار ستمشاهی، سر و سری هم با رجال به هم زده و به قول معروف دارای تیغ برنده‌ای بود!

 

سکینه قاسمی؛ زنان و دختران زیادی را به فساد و گمراهی کشاند، بخصوص دختران روستایی که از سواد کمتری برخوردار بودند. عوامل باند پری بلنده؛ زنان و دختران روستایی را می‌ربودند و یا اغفال می‌کردند و به «شهر نو» منتقل می‌کردند.

 

 فارس ؛ بازی روزگار اما چنان بود که «پری بلنده» که نقش مهمی در سرنگون کردن دولت محمد مصدق ایران داشت، پس از دو دهه از وقوع کودتای 28 مرداد و با وقوع انقلاب اسلامی، به حکم قاضی شرع انقلاب،به جرم فساد فی الارض اعدام شد.



تاريخ : 28 / 5 / 1392برچسب:افزایش,سرعت,اینترنت,عقاب نیوز, | 11:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت:

محمود واعظی گفت: با تقویت زیرساخت ها در آینده نزدیک شاهد افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت در کشور خواهیم بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره برنامه های دولت برای توسعه پهنای باند و افزایش سرعت اینترنت اظهار داشت: فناوری اطلاعات بستر توسعه کشور است و به طور حتم در ابعاد مختلف اقتصادی علمی و تجاری موثر است که در این راستا بحث توسعه پهنای باند و افزایش سرعت اینترنت در دستور کار وزارتخانه قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که زیرساخت ها را تقویت کنیم و به طور یقین با این اتفاق هم پهنای باند و هم سرعت اینترنت در کشور افزایش خواهد یافت.

واعظی همچنین درباره برنامه های وزارت ارتباطات در زمینه شبکه ملی اطلاعات گفت: قطعاً این برنامه را ادامه خواهیم داد اما با سرعت بیشتری این طرح به جلو خواهد رفت زیرا در گذشته سرعت اجرای آن بسیار کند بود.



تاريخ : 28 / 5 / 1392برچسب:, | 11:54 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در جلسه شب گذشته هیئت دولت تصمیم‌ گرفته شد واگذاری نمایشگاه بین‌المللی به صدا و سیما لغو شود که تا چند روز آینده آن را به مجلس نیز اعلام می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: واگذاری نمایشگاه به صدا و سیما لغو می‌شود/ ادامه ‌اولویت‌‌های ۱۰ گانه ارزی
گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------

محمدرضا نعمت زاده در پاسخ به سئوال خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درخصوص واگذاری نمایشگاه بین‌المللی گفت: واگذاری نمایشگاه بین‌المللی به صدا و سیما با درخواست دو فوریت توسط دولت دهم صورت گرفته بود در حالی که دو فوریت در مورد اوموری صورت می‌گیرد که اگر انجام نشود ممکن است ضرر و زیان هنگفتی برای کشور داشته باشد اما من نمی‌دانم که واگذاری یک شرکت به یک ارگان چرا باید دو فوریت داشته باشد.

وی افزود: شب گذشته در جلسه هیئت دولت تصمیم‌گیری شد تا واگذاری نمایشگاه بین‌المللی به سازمان صدا و سیما مسترد شود.

وی افزود: امور لازم به استرداد این واگذاری نیز تا چند روز آینده انجام و به مجلس اعلام می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به سوال دیگری از فارس در خصوص ادامه روند اولویت‌بندی‌های تجاری اظهارداشت: فعلاض اولویت‌های ده‌گانه ادامه خواهد داشت تا شرایط عوض شود.

وی همچنین در خصوص تامین کالاهای اساسی و نرخ ارز مربوط به آن اظهارداشت: براساس قانون بودجه سال 92، فقط یک نوع ارز وجود دارد و آن هم ارز مبادله‌ای با قیمت حدود 2500 تومان است اما کالاهای اساسی پس از ترخیص با ارز 2500 تومانی از طرف دولت سوبسید دریافت کرده و قیمت‌گذاری آنها با ارز 1226 خواهد بود.

وی افزود: مابه‌التفاوت ارز 2500 تومانی و ارز 1226 تومانی در پایان سال از محلی که در قانون مشخص می‌شود پرداخت خواهد شد.



تاريخ : 28 / 5 / 1392برچسب:, | 10:48 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

عفونت دستگاه اداری توسط نوعی باکتری ایجاد می شود. این باکتری ها می توانند بر پوست ناحیه دستگاه ادراری اثر کرده و موجب سوزش در این ناحیه شوند. اگر این باکتری ها در همان مراحل اولیه نابود نشوند، بر نواحی دیگر اثر می کنند و منجر به وخامت بیماری می شوند.


به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، افراد می توانند با رعایت نکات زیر، برای درمان عفونت ادراری کمتر به دارو احتیاج پیدا کنند:

- سعی کنید مصرف مایعات را زیاد کنید تا زودبه‌زود به دستشویی بروید. سعی کنید با مصرف کافی آب هر ۲۰ دقیقه یک بار به دستشویی بروید تا عفونت های موجود در دستگاه ادراری تان خارج شود.

- حمام بروید و از دوش آب داغ استفاده کنید .اگر چه این روش از نظر پزشکان و محققان علوم پزشکی ثابت نشده است، اما بسیاری از افراد مبتلا به عفونت دستگاه ادراری بعد از حمام آب داغ احساس کاهش خارش و سوزش و درد را اعلام می کنند.

- مصرف مرکبات و غذاهای حاوی ویتامین ث را فراموش نکنید. این نوع مواد به دلیل داشتن خاصیت اسیدی، بسیاری از عفونت های دستگاه ادراری را از بین می برند.

اگر درد و سوزش ناحیه دستگاه ادراری، بیش از ۲۴ ساعت به طول انجامید، حتما نزد پزشک متخصص کلیه و مجاری ادرار بروید.

- اگر چه رعایت نکته های مطرح شده در بالا بسیار ضروری است، اما اگر علایم بیماری پس از مدتی از بین نروند، برای جلوگیری از ابتلا به عفونت مزمن (طولانی مدت) ادراری و یا جلوگیری از انتقال عفونت به بخش های دیگر بدن مثل کلیه، باید سریعا اقدامات پزشکی را انجام دهید.

قره قاط
- افراد مبتلا به عفونت اداری می توانند با نوشیدن آب قره قات و یا زغال اخته بسیاری از باکتری های عفونت ادراری خود را از بین ببرند.

- معمولا به کسانی که به عفونت دستگاه ادراری مبتلا هستند توصیه می شود که از هر گونه مقاربت با همسر خود خودداری کنند. این توصیه از دو جهت پیشنهاد می شود؛ اول اینکه فرد مبتلا در حین مقاربت احساس سوزش و ناراحتی می کند و دوم به این دلیل که ممکن است این عفونت را به همسر خود نیز انتقال دهد.

- عفونت دستگاه ادراری معمولا پس از طی دوره ای، با درمان بهبود می یابد و خطر چندانی برای افراد ایجاد نمی کند. سعی کنید تمام دستورات ارائه شده توسط پزشک را در این مدت رعایت کنید تا به تسریع روند بهبودی کمک کنید.

- اگر فرد در طی این مدت تب کند و یا در ادرار خود خون ببیند و احساس ضعف کند، حتما باید به اورژانس و یا سریعا به پزشک متخصص مراجعه کند.

- از مصرف نوشیدنی های کافئین دار و گازدار و غذاهای تند و پرادویه اجتناب کنید.

- از مصرف الکل و سیگار جدا خودداری کنید.

- در موقع ادرار کردن می توانید آب گرم را روی ناحیه تناسلی خود بریزید.  این کار سبب کاهش سوزش در موقع ادرار کردن می شود. درد و سوزش ناحیه تناسلی، یک علامت شایع برای عفونت دستگاه ادراری است.

- گاهی اوقات علایم بیماری های مقاربتی بسیار شبیه به عفونت ادراری هستند. حتما نزد پزشک متخصص بروید تا این بیماری را به طور قطعی از سایر بیماری‌ها تشخیص دهد.



تاريخ : 28 / 5 / 1392برچسب:, | 1:16 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سیدمرتضی بختیاری وزیر سابق دادگستری، به علت شدت کسالت در بیمارستان بستری شد.
 
به گزارش تسنیم، سیدمرتضی بختیاری وزیر سابق دادگستری از روز گذشته و به دنبال شدت کسالتی که داشت، در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است و به همین دلیل جلسه تودیع و معارفه وزرای سابق و جدید دادگستری برگزار نشد.
 
حجت‌الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری نیز در جلسه امروز که با حضور معاونان وزارت دادگستری برگزار شد، علت برگزاری این جلسه در سازمان بازرسی را کسالت بختیاری عنوان کرد و گفت: بعد از بهبود حال ایشان به وزارت دادگستری خواهم رفت



تاريخ : 28 / 5 / 1392برچسب:, | 1:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خیلی‌ها عسل را شیرینی بی‌ضرر می‌دانند و مرهم بسیاری از دردها، در حالیکه عسل هم مانند شکر کالری زیادی دارد و در عین حال خوردن عسل برای کودکان زیر یک سال توصیه نمی‌شود.

به گزارش عقاب نیوز به نقل از خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک عسل حاوی قند گلوکز(31%)، فروکتوز(38%)، آب(17%)، و مقادیر ناچیزی مواد معدنی، ویتامین، پروتئین و قند‌های پیچیده است.

بعضی‌ ترکیبات عسل ممکن است خواص آنتی اکسیدانی داشته باشد، ولی‌ از آنجایی‌ که مقدار آنها در عسل بسیار کم است، تأثیری بر سلامت ندارند و کالری عسل بیش از کالری مقدار مشابه شکر است چرا کهیک قاشق غذا خوری شکر 45 کالری دارد در حالی‌ که یک قاشق غذا خوری عسل حاوی64 کالری است.

در بسیاری از فرهنگ‌های گذشته ازعسل به عنوان دارو و یا مرهم استفاده می‌‌کردند وبررسی‌های نوین متعددیروی عسل انجام شده ولی تاثیر عسل بر بیماری‌ها و سلامت تا به‌حال اثبات نشده است.

برای تعیین تاثیر عسل بایدمقدار زیادی(2-4 قاشق غذاخوری در روز در طولانی مدت) از آن مصرف شود تا تاثیر و یا عدم تاثیر عسل بر بهبود بیماری‌ها تایید شود.

برخی والدین برای طعم دادن به شیر پاستوریزه مقداری عسل به آن اضافه می‌کنند در حالیکه به دلیل وجود هاگ بوتولیسم در این ماده غذاییاز دادن عسل به کودکان زیر یک سال باید خودداری شود چون ممکن است آلرژی‌هایی را در کودکایجاد کندومسواک زدن پس از خوردن عسل هم لازم است./



تاريخ : 28 / 5 / 1392برچسب:قیمت,سکه,طلا,امروز,بازار,عقاب نیوز, | 12:54 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سکه تمام طرح جدید، امروز در بازار یک میلیون و 66 هزار، طرح قدیم یک میلیون و 40 هزار، نیم سکه 560 هزار، ربع سکه 360 هزار، سکه یک گرمی 235 هزار و هر گرم طلای 18 عیار 106 هزار و 300 تومان به فروش می‌رسد/ هردلار آمریکا 3180 و هر یورو 4250 تومان در بازار معامله می‌شود.



تاريخ : 28 / 5 / 1392برچسب:, | 12:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدير واحد آلودگي صدا شرکت کنترل کيفيت هاي تهران گفت: مناطق 6 و 21 به دليل نزديکي به مرکزيت و همين طور صنعتي بودن در وضعيت اضطرار آلودگي صوتي قرار دارند.

به گزارش عقاب نیوز به نقل از آفتاب:  حسين مهرآوران با اعلام مناطق آلوده از لحاظ صوتي در سطح پايتخت اظهار داشت: مناطق 6،7،9،10،11 و 21 از جمله مناطقي هستند که آلودگي صوتي در آن ها از حد مجاز بيشتر است.

وي به  موقعيت مناطق 9 و 21 اشاره کرد و ياد آور شد: منطقه 9 به دليل وجود  فرودگاه مهر آباد و  و منطقه 21 با توجه به موقعيت صنعتي و همين طور قرار داشتن راه آهن در آن محدوده از لحاظ الودگي صوتي در وضعيت اضطرار قرار  دارند.

 مدير واحد آلودگي صدا شرکت کنترل کيفيت هوا خاطر نشان کرد: با توجه به تعداد خودروها در محدوده منطقه 6 اين منطقه جز پر سر و صدا ترين  مناطق پايتخت است.

 



تاريخ : 28 / 5 / 1392برچسب:, | 1:18 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدیر کل پشتیبانی و منابع انسانی سازمان حج و زیارت از تشکیل معاونت جدید عتبات در این سازمان خبر داد.

عسگری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: یکی از مشکلات سازمان حج و زیارت نمودار قدیمی این سازمان بود که جوابگوی نیازهای فعلی نبود در همین راستا یکی از اقدامات صورت گرفته تغییر نمودار سازمانی از 2 معاونت به 3 معاونت بود که معاونت عتبات عالیات در سازمان حج و زیارت به دلیل ضرورت رسیدگی بیشتر به امور زائران عتبات عالیات تشکیل شد تا بتوان به مردم خدمات بهتری را ارائه دهد و مشکلاتی که بر سر راه زیارت عتبات وجود داشت برطرف گردد.

وی همچنین درباره دیگر اقدامات اداره کل متبوع اش بیان داشت: با توجه به بررسی های انجام شده مشخص شده احکام حقوقی تعدادی از پرسنل سازمان حج و زیارت به موقع صادر نشده است و در یک بازبینی کلیه پرونده های از سال 88 تا به امروز پرسنل رسمی، آزمایشی و پیمانی، بالغ بر یک هزار و 500 حکم صادر گردید که حکم اصلاحی برای بعضی از پرسنل از سال 88 صادر شد.

عسگری با اشاره به تلاش های ریاست سازمان جهت تصویب مشاغل حاکمیتی تصریح کرد: سازمان حج و زیارت جزء سازمان های تصدی گری بوده و با تلاش های مجدانه حجت الاسلام دکتر سید احمد موسوی از حالت تصدی گری به حاکمیتی تبدیل و این امر باعث شد وضع کارمندان پیمانی به رسمی آزمایشی تبدیل شد ضمناً مزایایی که شامل شغل های حاکمیتی می گردد پرسنل سازمان را نیز شامل می شود.

وی در ادامه از دیگر اقدامات اداره کل پشتیبانی و منابع انسانی را توسعه دامنه افراد واجد شرایط برای انتصاب در مشاغل اختصاصی در سازمان از نظر تنوع مدرک تحصیلی عنوان کرد و اظهار داشت: از دیگر اقدامات سازمان حج و زیارت بررسی رتبه نیروی رسمی پیمانی بود که از پایه به ارشد و از ارشد به خبره و از خبره به عالی تغییر پیدا کرد که این تغییرات بر اساس واجد شرایط بودن نیروها رخ داده و باید از سال 88 صورت می گرفت.

عسکری از استثنا شدن سازمان حج و زیارت از قانون ماده 30 خدمات کشوری خبر داد و گفت:این امر پس از چند سال با پیگیری ریاست  سازمان صورت پذیرفت و تشکیلات تفصیلی واحدهای استانی به تصویب هیات وزیران رسیده و دفاتر استانی سازمان حج و زیارت در استانهای کشور مستقل از ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استانها فعالیت می کنند.
مدیر کل پشتیبانی و منابع انسانی سازمان حج و زیارت در ادامه با اشاره به راه اندازی نرم افزار برای رسیدگی به امور پرسنل اظهار داشت: نرم افزار پرسنلی سازمان حج و زیارت راه اندازی شده که طی ان پس از تکمیل کلیه اطلاعات پرسنل در زمانهای مقرر که هر پرسنل شامل ترفیع و یا تغییر حقوقی باشد اعلام می دارد و صدور احکام از حالت سنتی و دستی به مکانیزه و نرم افزاری تبدیل شده تا مطالبات پرسنل این سازمان به تعویق نیفتد.



تاريخ : 28 / 5 / 1392برچسب:قبیله,آدمخوار,عقاب نیوز,گینه, | 12:48 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

جنگل‌های بابوا در گینه نو همچنان شاهد حضور یک قبیله انسان‌هایی است که به شکل انسان‌های اولیه زندگی می‌کنند، ساکنان اصلی جنگل در خانه‌هایی که از تنه و شاخ و برگ درختان ساخته شده، زندگی می کنند و خوردن گوشت انسان همچنان یکی از عادت‌های این قبیله است.

 

 



تاريخ : 27 / 5 / 1392برچسب:, | 10:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

شما می توانید با نصب این نرم افزار کاربردی هر پلاک ماشین غریبه ای را دیدید سریعا شناسایی کنید.

 

 
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ از چند سال قبل طرح جایگزینی پلاک های لیرزی و پلاک های سفید و …. با پلاک های ایران تصویب شد که تمامی رانندگان اتومبیل ها می بایست ظرف مدت کوتاهی پلاک اتومبیل خود را با پلاک های ایران تعویض نمایند . یکی از مزیت های خوب این نوع پلاک ها ( البته نه برای خود راننده بلکه برای دیگران ) این است که با توجه به شماره دو رقمی انتهای پلاک ماشین هایی که در خیابان های شهرهای مختلف رفت و آمد می کنند امکان تشخیص شهر پلاک کننده ماشین و به احتمال زیاد شهر صاحب ماشین وجود دارد  . مطمئنا شما از شماره دو رقمی شهر خود که برای پلاک گذاری اتومبیل های شهرتان  استفاده می شود مطلعید .
 
 
مثلا اگر اهل تهران هستید مطمئنا باخبرید که شماره های 11 و 22 و 33 و 44 و …. همگی مربوط به منطقه های مختلف تهران می باشد . یا مثلا اگر اهل مازنداران باشید مطمدنا باخبرید که شماره 72 مربوط به استان مازندران می باشد . حالا فرض کنید در خیابان در حال گذر هستید که ناگهان پلاک اتومبیلی با شماره ای که برای شما آشنا نیست نظرتان را جلب می کند . احتمالا در این لحظه بسیار کنجکاو می شوید تا بدانید پلاک اتومبیلی که مشاهده کرده اید در کدام شهر صادر شده و یا به عبارت دیگر صاحب اتومبیل اهل کدام شهر است ( البته این مورد به علت خرید و فروش اتومبیل ها همیشه صادق نمی باشد ) .
 
 در این موقع به دنبال کسی می گردید که با شماره پلاک غریبه ای که شما مشاهده کرده اید آشنا باشد تا به شما بگوید که فلان شماره مربوط به کدام شهر است . اما پیدا کردن اینگونه افراد آن هم در همان لحظه تقریبا غیر ممکن است . اما شما دقیقا همان فرد را در جیبیتان دارید . کافیست نرم افزار ایران پلاک را که توسط هموطنان و دوستان برنامه نویس ایرانی نوشته شده است را بر روی گوشی جاوا یا سیمبیان خود نصب نموده باشید تا منبع جامع و کاملی از شماره پلاک های شهرهای مختلف را در گوشی خود و برای همیشه به همراه  داشته باشید تا در مواقع لزوم خیلی سریع از شهری که اتومبیل مورد نظر شما در آن جا پلاک شده است با خبر شوید .
 
 
فکر نمی کنیم احتیاج به توضیحات بیشتر باشد . پیشنهاد می کنیم این نرم افزار فوق العاده کاربردی را بر روی گوشی خود نصب داشته باشید تا در مواقع لازم از آن استفاده نمایید . همان طور که گفته شد نرم افزار با فرمت جاواست و قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی ها را دارا می باشد .
 
 
 

 



تاريخ : 26 / 5 / 1392برچسب:, | 5:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

شما با وررد به سايت "شارژ اول " مي توانيد در کمتر از چند ثانيه بدون نياز به بانک، سيم کارت تلفن همراه خود را شارژ کنيد.

 

به گزارش عقاب نیوز به نقل از دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شايد اين مشکل شما هم باشد!اين که از سيم کارت اعتباري استفاده مي کنيد و تصميم به شارژ مجدد گرفته ايد، چند قبض پرداخت نکرده هم هفته هاست که در جيبتان مانده است و وقت نداريد سراغ پرداخت آن برويد.

 

قدم اولي که شما براي اين کار انجام مي دهيد يک جستجوي ساده در اينترنت است،‌ جستجويي که شايد تيتر آن "شارژ اينترنتي" باشد.
نتيجه ي اين جستجوي چنديدن صفحه ي مختلف از سايت هايي است که ادعا مي کنند شارژ اينترنتي مي فروشند و کارهاي شما را به صورت مجازي انجام مي دهند.

 


اما در اين ميان نمي توان منکر صداقت تمام پايگاه هاي فروش محصولات اينترنتي شد، پيشنهاد دريچه براي خريد شارژ اعتباري و پرداخت قبوض به شما سايت "شارژ اول"


دريچه در گفتگو با تهراني از مديران سايت"شارژ اول"، پايگاه اينترنتي خود را اينگونه معرفي کرد: "در اين سايت امکان شارژ سيم کارت هاي اعتباري اپراتور هاي مختلف از قبيل  ايرانسل ،همراه اول ،رايتل و تاليا و غير از آن پرداخت اينترنتي قبوض تلفن امکان پذير است به جز اين فرقي نمي کند که دارنده کدام کارت اعتباري هست.

 

 

 



تاريخ : 27 / 5 / 1392برچسب:علی,دایی,همسرش,عقاب نیوز, | 10:59 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :



تاريخ : 26 / 5 / 1392برچسب:علوی,وزارت,اطلاعات,عقاب نیوز, | 8:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

در این مراسم که آقایان نهاوندیان، آشنا و حسین فریدون به عنوان نمایندگان رئیس جمهور نیز حضور داشتند حکم انتصاب دکتر علوی قرائت شد.

پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از آفتاب: حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات عصر امروز طی مراسمی امور این وزارتخانه را به حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی واگذار کرد.


به گزارش سایت وزرات اطلاعات، حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات عصر امروز شنبه طی مراسمی که در وزارت اطلاعات برگزار شد امور این وزارتخانه را به حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی واگذار کرد.

حجت الاسلام سید محمود علوی ساعت 15:30مورد استقبال گرم حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان این وزارتخانه قرار گرفت.

در این مراسم که آقایان نهاوندیان، آشنا و حسین فریدون به عنوان نمایندگان رئیس جمهور نیز حضور داشتند حکم انتصاب دکتر علوی قرائت شد.

در حکم انتصاب وی تاکید شده برای تحقق حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری همه نهادها از جمله وزارت اطلاعات باید تلاش خود را بکار گیرند.

حجت‌الاسلام سید محمود علوی در بدو ورود به وزارت اطلاعات طی مصاحبه­ای ضمن تقدیر و تشکر از وزیر سابق اطلاعات و اقدامات قابل تقدیر کارکنان محترم وزارت در طول سالیان قبل بر همدلی و وفاق سازمانی تاکید نمود و گفت: شرع، اخلاق و قانون همچون گذشته سرلوحه کار وزارت اطلاعات خواهد بود.

 



تاريخ : 25 / 5 / 1392برچسب:بدلکار,معروف,سینما,قطع نخاع,عقاب نیوز, | 10:36 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بدلکار معروف سینما قطع نخاع شد

یکی از بدلکاران سینما هنگام شرکت در مسابقات پارکور، دچار قطع‌نخاع شد.

به گزارش عقاب نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا یکی از بدلکاران سینما هنگام شرکت در مسابقات پارکور، دچار قطع‌نخاع شد. تورج اجلی عضو گروه بدلکاران سایه پنهان در این رابطه گفت: 19مرداد امسال مسابقات پارکور از سوی باشگاهی ورزشی در پارک ولایت تهران برگزار شد.

 
در این مسابقات تعدادی از قهرمانان این رشته حضور داشتند که به مسابقه با هم پرداختند.
 
 
وی افزود: سعید رامین، قهرمان رشته ژیمناستیک و شناست که در جریان این مسابقات دچار آسیب‌دیدگی شد و او را به بیمارستان شرکت نفت منتقل کردیم و پزشکان دیروز گفتند با توجه به شدت جراحات دچار قطع نخاع و از ناحیه پا فلج شده است.
 
اجلی خاطرنشان کرد پس از این حادثه ناگوار برای سعید رامین، کسی دربرابر آن پاسخگو نیست و وزارت ورزش موضوع را به فدراسیون ورزش‌های همگانی مربوط می‌داند. فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز مدعی است ورزش پارکور غیرقانونی است.
 
این در حالی است که چندین باشگاه در این حوزه فعالیت می‌کنند. وی ادامه داد: هفته گذشته در جریان این مسابقات در کرج نیز یک ورزشکار مرگ ‌مغزی شد و این ورزشکاران نمی‌توانند از بیمه ورزشی استفاده کنند
انتهای پیام/



تاريخ : 23 / 5 / 1392برچسب:, | 8:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نتایج تحقیقات جدید روی حیوانات نشان می دهد که تجارب نزدیک به مرگ به واسطه یک نوسان گرمایش الکتریکی در مغز درحال مرگ شکل می گیرد.

به گزارش عقاب نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، در این تحقیق موشهایی که قلبشان متوقف شد دچار یک نوسان در امواج مغزی مرتبط با هوشیاری شدند.

نتایج این تحقیق در مجله مقالات آکادمی ملی علوم منتشر شده است.

محققان فعالیت مغزی حیوانات را روی دستگاه های الکترونگار مغزی اندازه گیری کردند.

جیمو بورججین عصب شناس دانشگاه میشیگان در ان اربور گفت: آنچه که حیوانات به عنوان یک نور سفید یا یک تونل نور مشاهده می کنند را می توانیم بشناسیم.

سایر کارشناسان توافق کرده اند که باید تحقیقات بیشتری انجام شود تا مشخص شود که مشخص شود این تحقیق را چگونه می توان برای تجارب نزدیک به مرگ در انسانها به کار برد.

دکتر سام پرنیا محقق ایرانی و یکی از متخصصین برجسته در مطالعات علمی مربوط به مرگ و تجربه نزدیک مرگ که عضوی از این تحقیقات نبود گفت: راهی وجود ندارد تا مشخص شود که موشها هنگامی که قلبشان متوقف می شود چه تجربه ای داشته اند، سایر تحقیقات در انسانها و سگهای درحال مرگ هیچ فعالیت در امواج مغزی مشاهده نشده بود، مسئله ای که محققان در این تحقیق جدید نیز آن را تصدیق کردند.

حدود 5 درصد از بیماران درحال مرگ و 10 درصد از بیماران حمله قلبی تجارب نزدیک به مرگ خود را توصیف کرده اند. این تجارب اغلب عناصر مشابهی دارد، چون احساس حضور خارج از بدن، رفتن به داخل یک تونل یا یک رودخانه به سمت نور گرم، دیدن عزیزان از دست رفته و شنیدن این جمله که هنوز وقت رفتن نیست. تحقیقات پیشین نشان می دهد که تجارب نزدیک به مرگ شفاف تر از زندگی حقیقی است.

دانشمندان به شدت درباره منبع این تجارب اختلاف نظر دارند. برخی استدلال می کنند که تجارب نزدیک به مرگ نشان دهنده وجود بهشت یا دوگانگی بین جسم و ذهن است و برخی دیگر مدعی شده اند که این رویداد به واسطه سیل ورود مواد شیمیایی در مغز درحال مرگ شکل می گیرد.

جیمو بورججین و همکارانش به منظور طبقه بندی این موضوع 9 موش را بررسی کرده اند. آنها برای موشها حمله قلبی ایجاد کردند، درحالی که دستگاه های الکترونگار مغز این حیوانات را بررسی می کرد، پس از آن دانشمندان فعالیت الکتریکی مغز این حیوانات را اندازه گیری کردند.

حدود 30 ثانیه پس از آنکه قلب موشها متوقف شد، همه حیوانات امواج مغزی همگام شده ای داشتند که ویژگی مغز هوشیار است. موشهایی که با مونوکسید کربن دچار احتناق شده بودند نیز الگوهای مشابهی از فعالیت مغزی داشتند.

بورججین گفت: قشر بصری موشها که تصاویر را پردازش می کند به شدت فعال بود شاید این امر علتی برای این موضوع باشد که چرا تجارب نزدیک به مرگ اینقدر شفاف و زنده هستند. در مغز تمام موشها نشانه هایی از هوشیاری عصبی در هنگام تجربه نزدیک به مرگ وجود دارد، نشانه هایی که در مقایسه با حالت هوشیاری بسیار بالاتر بودند.

این تیم از محققان اعتقاد دارند که این نوسان الکتریکی شاید مکانیسمی باشد که مغز برای رهایی خود از افت گلوکز و اکسیژن استفاده می کند. اگرچه ممکن است این مسئله درباره حیواناتی که دچار حمله قلبی شده اند توضیح مناسبی نباشد اما بورججین تصور می کند که این مکانیسم هوشیاری یا ابرهوشیاری را در وضعیتهایی که کمتر بحرانی هستند، تحریک می کند.

پرنیا اظهار داشت که جریان یافتن اکسیژن متوقف می شود، کلسیم به سلولهای مغزی درحالی که مرده اند وارد می شود و این حالت شاید توضیح دهنده فعالیت الکتریکی باشد که محققان مشاهده کرده اند.

وی افزود: در نهایت این تحقیق توضیح نمی دهد که چرا مردم می توانند آنچه دقایقی پس از متوقف شدن مغزشان و آغاز عملیات احیای قلبی شکل می گیرد را بازگو کنند. تا زمانی که محققان به صورت سیستماتیک امواج مغزی بیماران حمله قلبی و افرادی که دارای تجربه نزدیک به مرگ بوده اند با افرادی که این تجربه را نداشته اند مقایسه نکنند نمی توان گفت که در این تجارب به واقع چه اتفاقی رخ می دهد.



تاريخ : 24 / 5 / 1392برچسب:انتصاب,صالحی,انرژی,اتمی,عقاب نیوز, | 10:50 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

«علي‌اكبر صالحي» در حكمي از سوي حجت الاسلام حسن روحاني به عنوان معاون رييس جمهوري و رييس سازمان انرژي اتمي منصوب شد.

به گزارش عقاب نیوز به نقل از مشرق، «محمدرضا صادق» در گفت و گو با ایرنا اعلام كرد كه «علي‌اكبر صالحي» در حكمي از سوي حجت الاسلام حسن روحاني به عنوان معاون رييس جمهوري و رييس سازمان انرژي اتمي منصوب شد.

علي‌اكبر صالحي قبل از سكانداري وزارت امور خارجه در دولت دهم، رياست سازمان انرژي اتمي را برعهده داشت.

صالحي از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۵ نماينده ايران در آژانس بين‌المللي انرژي اتمي بود. وي بين سال‌هاي ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹، معاونت دبيركل سازمان كنفرانس اسلامي را بر عهده داشت؛ سپس از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۸۹ رييس سازمان انرژي اتمي ايران شد.

صالحي كه متولد ۱۳۲۸ در كربلا است، در سال ۱۹۶۸ ميلادي به دانشگاه آمريكايي بيروت رفت و سه سال بعد كارشناسي مهندسي مكانيك گرفت. وي در سال ۱۹۷۷ دكتراي مهندسي هسته‌اي خود را از دانشگاه ام.‌آي.‌تي در آمريكا اخذ كرد.

 همچنین صادق در گفت و گو با تسنیم گفت که سرپرست‌های سه وزارت‌خانه‌ای که گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای آنها از مجلس رای اعتماد نگرفتند، با مشورت و رایزنی با کارگروه‌های مربوطه، در اسرع وقت معرفی خواهند شد.



تاريخ : 25 / 5 / 1392برچسب:, | 11:38 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

فردي که پس از يک فقره قتل در استان قم به مدت 9 سال از دست ماموران متواري بود، در نهايت در يک جنگ تن به تن با رئيس کلانتري مغلوب شد.

به گزارش عقاب نیوز به نقل از خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ روز گذشته يک قاتل فراري در يک تعقيب و گريز پليسي و در يک درگيري تن به تن با رئيس کلانتري دستگير شد.

محسن.ع معروف به محسن رنگي که از اراذل و اوباش به نام جنوب غرب و جنوب تهران است و به اتهام قتل در استان قم، تهيه و توزيع شيشه، آزار دختران و آدم ربايي، حدود 9 سال در استان ها و شهرستان ‌هاي ايران از دست پليس فراري بوده، چند روز پيش با شليک گلوله حضورش مجددش را در منطقه يافت‌آباد اعلام کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : 24 / 5 / 1392برچسب:عقاب نیوز ,رای به وزرا, | 9:45 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

   پایگاه خبری عقاب نیوز :نتایج رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به 18 وزیر پیشنهادی دولت یازدهم اعلام شد.



ادامه مطلب

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

  پایگاه خبری عقاب نیوز رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: آزادگان همچون اسوه‌های صبر و استقامت، ذخیره‌ای تمام نشدنی و گنجینه‌ای ارزشمند برای استمرار و انتقال فرهنگ دفاع مقدس هستند.



ادامه مطلب

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 پایگاه خبری عقاب نیوز  فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز شرایط حاکم بر منطقه تغییر کرده و شاهد فرم جدیدی از تهدیدات هستیم که از نوع شکل با گذشته تفاوت دارد.



ادامه مطلب

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

پایگاه خبری عقاب نیوز تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز عنوان سوم رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در بلغارستان را از آن خود کرد.



ادامه مطلب

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 پایگاه خبری عقاب نیوز محمد رویانیان برای گفت‌وگو با مسئولان عجمان همچنان به دنبال روادید امارات است.



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 5 / 1392برچسب:عقاب نیوز,نرم افزار, | 10:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 

 پایگاه خبری عقاب نیوز  سیستم عامل های آندروید و جاوا و ... از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند.



ادامه مطلب

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در ادامه اینجا را کلید کنید



تاريخ : 21 / 5 / 1392برچسب:, | 11:29 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 پایگاه خبری عقاب نیوز :وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه خدمت در این وزارتخانه، جهاد در راه خداست، گفت: وزارت دفاع در خط مقدم مقابله با دشمن قرار دارد.



ادامه مطلب

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

  پایگاه خبری عقاب نیوز رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: رزمایش‌ها یک تمرین نظامی هستند که نحوه انعکاس اخبار آن بسیار حائز اهمیت است و تاثیر بسزایی در بازدارندگی دشمنان دارد.

 



ادامه مطلب
تاريخ : 16 / 5 / 1392برچسب:, | 4:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه تحریم‌ها تهاجم جدیدی از سوی استکبار و غرب است، گفت: ما تعامل با حفظ احترام و حقوق ملت‌ها را رد نمی‌کنیم ولی آمریکا باید این دستان پولادین را از دستکش نرمی که به سمت ما دراز نموده بیرون آورد.



ادامه مطلب
تاريخ : 16 / 5 / 1392برچسب:, | 6:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

محمود علوی

تسنیم منتشر کرد

 

خبرگزاری تسنیم: متن کامل برنامه‌های حجت‌الاسلام علوی وزیر پیشنهادی وزارت اطلاعات در دولت یازدهم توسط خبرگزاری تسنیم منتشر شد.
 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی روز یک‌شنبه این هفته از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور به‌عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات در کابینه یازدهم معرفی شد.



ادامه مطلب

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
پلیس راه با صدور اطلاعیه ای محدودیتهای تردد در تعطیلات عید فطر را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، در ابلاغیه پلیس راه آمده است. تردد موتور سيكلت از ساعت 6 روز چهار شنبه تا ساعت 24 روز شنبه از محورهاي كرج - چالوس، هراز، فيروزكوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعكس ممنوع است.

محور كرج- چالوس

تردد انواع تريلر و كاميون از محور كرج - چالوس كماكان ممنوع بوده و  تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 24 روز پنجشنبه تا  14 ظهر روز جمعه از مرزن آباد به سمت كرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 3 تا 14 روز جمعه از كرج به سمت مرزن آبادبصورت يكطرفه خواهد بود،

در صورتيكه روز پنجشنبه به عنوان روز عيد سعيد فطر اعلام شود محدوديت يكطرفه محور چالوس از ساعت 24 روز چهارشنبه تا  14 روز پنجشنبه اعمال می شود. تردد انواع وسايل نقليه از ساعت12روز شنبه تا2 بامداد روز يكشنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام مامورين پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه ساعت15روز شنبه تا 02 بامداد روز يكشنبه از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه است.

 تردد كاميونها و كاميونت هاي محلي داراي مجوز تردد در محورچالوس از ساعت 14روز چهارشنبه تا  ساعت2 بامداد روزيكشنبه از محور چالوس ممنوع است.

 محور هراز

تردد تريلرها از محور هراز كماكان ممنوع بوده و تردد كاميونها و كاميونتها به استثناي حاملين موادسوختي و فاسد شدني از ساعت 6 تا 24 روزهاي چهارشنبه ،پنجشنبه،جمعه وشنبه از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 تا 24 روزشنبه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا  24 از  آب اسك تا رودهن(محدوده مشاء) بصورت يكطرفه خواهد بود.                        

 محور دماوند

تردد  تريلرها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 تا 24  روزهاي چهارشنبه ،پنجشنبه،جمعه وشنبه   از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

 محور زاهدان – زابل

تردد تريلرها و كاميونها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 16 اتا 20 روزهاي پنجشنبه و جمعه  از محور زاهدان- زابل و بالعكس ممنوع خواهد بود.

محور قزوین - رشت

تردد انواع كاميون و تريلر به جز حاملين مواد سوختي و فاسد شدني  از ساعت 8 تا  24  روزهاي جمعه وشنبه  در محور قديم قزوين- رشت ممنوع است  و تردد اين قبيل وسايل نقليه درآزاد راه قزوين- رشت نيزكماكان ممنوع خواهد بود.

محور آستارا - اردبیل

تردد انواع كاميون و تريلر به جز حاملين مواد سوختي و فاسد شدني  از ساعت 14 تا 23 روز شنبه  از آستارا به اردبيل و بلعكس ممنوع است.

تبصره1: در صورتيكه روز پنجشنبه به عنوان روز عيد سعيد فطر اعلام شودو روز شنبه غيرتعطيل باشدتمامي محدوديت ها وممنوعيت هاي ترافيكي روز شنبه در روز جمعه اجرا می شود.

چنانچه تعطيلي روز شنبه به قوت خود باقي باشد محدوديتها و ممنوعيتهاي تعيين شده در همين روز  اجرا مي شود.

تبصره 2: در محور فيروزكوه در صورت بروز ترافيك سنگين، به منظور رواني ترافيك پاسگاههاي پليس راه مسير با هماهنگي پليس راه راهور ناجا از تردد تمامی كاميونها به جزء حاملين مواد سوختي وفاسد شدني جلوگيري می شود.



تاريخ : 16 / 5 / 1392برچسب:, | 5:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 

به گزارش پلیس معاون کلانتر يکي از شهرهاي ايالت متحده آمريکا پس از ضرب و شتم پسرش به دلیل تجاوز جنسی به همسرش توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش عقاب نیوز به نقل از خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز در پی استفاده بیش از حد مشروبات الکلی توسط معاون کلانتر يکي از شهرهاي ایالت یوتا واقع در ایالت متحده آمریکا کنترل رفتار خود را از دست داده و پس از ضرب و شتم و تهدید با اسلحه همسر پسرش را مورد تجاوز جنسی قرار داد.

به گزارش این خبرنگاری پس از بازگشت تیموتی جان بریور تنها پسر کلانتر شهر به منظور رفتن به ماهیگیری به دنبال همسر خود وارد اتاقش می شود که به صحنه ای فجیح روبرو می شود.

پس از ضرب و شتم پدر خود که وی را از اقدام وجيح خود غافلگیر کرده بود پدرش از وي به دلیل تهمت ناروا زدن در اداره پلیس شکایت کرد. هنگامی که پسر در مقابل بازرس پرونده قرار گرفت حرفی برای زدن نداشت و اظهارات پدرش را پذیرفت.

اما در نهايت حضور خبرنگاران هنگام نزاع پدر و پسر در مقابل اداره پلیس بعد از دستگیری تیموتی مانع از کتمان حقیقت از سوی معاون کلانتر شد و برگی دیگر از رسوایی پلیس ایالتی آمریکا را رقم زد.



تاريخ : 14 / 5 / 1392برچسب:, | 1:26 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی آقای دکتر محمود احمدی نژاد را به عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کردند.

متن حکم رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد دامت تأییداته

با توجه به تلاش با ارزش هشت ساله جنابعالی در مسئولیت خطیر ریاست جمهوری اسلامی ایران و تجارب فراوانی که در این مورد اندوخته اید، شما را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می نمایم.

توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

سیّدعلی خامنه ای

13 مرداد ماه 1392