تاريخ : 23 / 4 / 1393برچسب:, | 2:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛
مانوئل نویر بهترین دروازه‌بان جام جهانی 2014 برزیل شد
سنگربان تیم ملی آلمان در پایان رقابتهای جام جهانی به عنوان بهترین دروازه‎بان این رقابتها برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مانوئل نویر سنگربان تیم ملی آلمان که در بازی های فوق العاده ای را در جام جهانی به نمایش گذاشت از سوی کمیته برگزاری رقابتها به عنوان برترین سنگربان رقابتها انتخاب شد و جایزه دستکش طلا را به خود اختصاص داد.

در پایان دیدار فینال جام جهانی جایزه دستکش طلا به نویر اهدا شد.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

علی دایی بهمن ماه سال 1383 در 35 سالگی پای سفره عقد نشست و با "مونا فرخ آذری" ازدواج کرد. مهریه عروس خانم "آب" بود و چیز دیگری به غیر از آن به عنوان مهریه درخواست نکرده بود. سرمربی پرسپولیس یک سال پیش از عقدش همسرش را در یک مهمانی خانوادگی دیده بود.

مونا فرخ آذری که همانند علی دایی اصالتا اهل اردبیل است سال 1356 در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است. دایی و همسرش اردیبهشت ماه 84 یعنی سه ماه بعد از عقد، مراسم ازدواج خود را برگزار کردند که مراسم بسیار مفصل و باشکوهی بود. مراسم ازدواج علی دایی در یکی از تالارهای فرمانیه برگزار شد و بیش از پنج هزار نفر به این مراسم دعوت شده بودند. در آن شب اکثر خیابان های فرمانیه تقریبا بسته شده بود. جالب است بدانید به دلیل رسانه ای شدن مراسم ازدواج علی دایی جمعیت بسیار زیادی از مردم بدون اینکه مشخص شود از کجا می دانسته اند که این مراسم در کدام تالار برگزار می شود خود را به آنجا رسانده بودند!

دایی و همسرش هم اکنون دختری سه ساله به نام نورا دارند. اما همسر علی دایی بابت مسافرت مدوام همسرش به شهرها و کشورهای مختلف برای رقابت های مختلف فوتبالی حسابی شاکی است. او در جمعی که با حضور چند تن از دوستان صمیمی علی دایی و البته حسین محمدی برگزار شد گفت: «کاش علی فوتبال را کنار بگذارد. دعا می کنم این اتفاق بیفتد.» اما حسین محمدی که در سال های اخیر نزدیک ترین فرد به علی دایی بوده اظهار داشت کار از دعا گذشته باید نفرین کنید تا علی فوتبال را کنار بگذارد!

گذشته از این صحبت ها همسر علی دایی که البته حاضر به هیچ گفت و گویی با رسانه ها نیست در گفت و گو با خبرنگاری که در آن مهمانی افطاری حضور داشته گفت که علی همسر بسیار خوب و فداکاری است که اخلاقش در خانه زمین تا آسمان با آنچه که در بیرون و در زمین مسابقه مشاهده می شود فرق دارد. او یک همسر مهربان و فداکار و یک پدر دلسوز است که البته تنها ایرادش این است که خیلی فوتبال را دوست دارد!

 



تاريخ : 18 / 4 / 1393برچسب:آلمان,برزیل,فوتبال,عقاب نیوز, | 4:25 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تیم ملی آلمان با برتری پرگل و عجیب 7 بر یک برابر برزیل سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال سلسائو را رقم زد و به فینال جام جهانی 2014 راه یافت.
آلمان و برزیل در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی در ورزشگاه مینه‌رائو شهر بلوهوریزنته به مصاف هم رفتند که تیم ملی آلمان موفق شد با نتیجه خیره کننده 7 بر یک برزیل را شکست داد.

http://www.khanevarzesh.com/uploads/2401969_big-lnd.jpg

آلمان در دقیقه یازده موفق شد با ضربه توماس مولر به گل نخست خود در این دیدار دست یابد. میروسلاو کلوزه در دقیقه 23 موفق شد ضمن به ثمر رساندن دومین گل آلمان شانزدهمین گلش را در تاریخ جام های جهانی به ثمر برساند و رکورد بی‌نظیری را به نام خود ثبت کند.

حملات طوفانی آلمان پس از این گل شروع شد. تونی کروس در دقیقه 24 موفق شد با شوتی روی پا و دیدنی حساب کار را سه بر صفر کند. این بازیکن در دقیقه 26 موفق شد بار دیگر از روی اشتباه مدافعان برزیل، گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند.

سامی خدیرا تکمیل کننده نیمه نخست بسیار خوب ژرمن‌ها در این بازی بود. او در دقیقه 29 موفق شد پاس مسوت اوزیل را به گل پنجم تیمش تبدیل کند.

یوآخیم لوو که خیالش از پیروزی در این دیدار راحت بود در نیمه دوم چند تغییر در تیمش ایجاد کرد که از جمله می‌توان به حضور آندره شورله در زمین اشاره کرد. آندره شورله در نیمه دوم موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند. اولین گل او در دقیقه 69 بود که با یک بغل پا توپ را از بین پاهای ژولیو سزار وارد دروازه کرد.

شورله در دقیقه 79 موفق شد گل هفتم آلمان را نیز به زیبایی به ثمر برساند. بازیکنان ناامید برزیل در دقیقه 91 موفق شدند با ضربه اسکار یکی از گل‌های خورده را جبران کنند تا این دیدار با نتیجه 7 بر یک به سود آلمان به پایان برسد تا سنگین‌ترین شکست برزیل در تاریخ فوتبال این کشور رقم بخورد.

پیش از این سنگین‌ترین شکست برزیل در سال 1920 با شکست 6 بر صفر برابر اروگوئه حاصل شده بود.

 

 



تاريخ : 11 / 4 / 1393برچسب:, | 12:43 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

این رقابت‌ها در سال 2015 زیر نظر فدراسیون بین‌المللی بدنسازی IFBB و در یکی از شهرهای تهران یا کیش برگزار خواهد شد.
 ایران میزبان مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان در سال 2015 شد.
 
به گزارش ایسنا، همزمان با برگزاری مسابقات پرورش اندام و بدنسازی قهرمانی آسیا در سریلانکا، ناصر پورعلی فرد، رییس فدراسیون پرورش اندام ، پیشنهاد میزبانی ایران برای مسابقات قهرمانی جهان در سال 2015 را ارائه کرد که با موافقت مسئولان فدراسیون جهانی، این میزبانی به ایران تعلق گرفت.
 
این رقابت‌ها در سال 2015 زیر نظر فدراسیون بین‌المللی بدنسازی IFBB و در یکی از شهرهای تهران یا کیش برگزار خواهد شد.
 
ضمن این که پورعلی فرد به صورت رسمی از رافائل سانتونجا، رییس فدراسیون جهانی (IFBB) دعوت کرد تا به ایران بیاید و قرار شده وی برای بازدید از امکانات ایران، بهمن ماه به ایران سفر کند. این برای دومین بار است که رافائل قرار است به ایران بیاید.



تاريخ : 11 / 4 / 1393برچسب:صعود,بلژیک,جام جهانی,عقاب نیوز, | 3:2 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بلژیک با برتری 2 بر یک برابر آمریکا به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی راه یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بلژیک موفق شد با برتری 2 بر یک برابر آمریکا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. بلژیک در این دیدار کاملا تیم برتر میدان بود و چندین فرصت گل را از دست داد. بلژیکی‌ها در نیمه دوم سراپا حمله شدند و چندین بار تا آستانه فروپاشی دروازه آمریکا پیش رفتند اما با درخشش تیم هاوارد و البته خوش‌شانسی آمریکا این فرصت‌ها تبدیل به گل نشد.

اوریگی مهاجم 17 ساله بلژیک نیز در دقیقه 54 دیرک دروازه آمریکا را به لرزه درآورد. مرتنس نیز در دقیقه 60 یک فرصت تک به تک را از دست داد. در ادامه میرالاس هازارد و اوریگی دیگر فرصت‌های طلایی بلژیک را از دست دادند تا این دیدار در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان برسد

بلژیک در آغاز نیمه نخست وقت اضافه خیلی زود به گل رسید. حرکت خوب لوکاکو باعث شد تا توپ به کوین دی‌بروین برسد و این بازیکن نیز با چرخشی زیبا توپ را وارد دروازه آمریکا کرد.

لوکاکو که با آمدنش به زمین جان تازه‌ای به تیم بلژیک بخشید موفق شد در دقیقه 105 گل دوم تیمش را به ثمر برساند اما 2 دقیقه بعد گرین موفق شد اختلاف را به حداقل برساند.

در ادامه آمریکایی‌ها سراپا حمله شدند تا گل خورده را جبران کنند اما نتوانستند گل تساوی را به ثمر برسانند تا این دیدار با برتری 2 بر یک بلژیک به پایان برسد.



تاريخ : 8 / 4 / 1393برچسب:هدیه وزیر ورزش,تیم ملی والیبال,عقاب نیوز, | 11:15 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به دلیل صعود تیم ملی والیبال به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال قول پاداش داد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از مشرق،‌ تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان از ساعت 21 امروز یکشنبه در دومین مسابقه هفته ششم لیگ جهانی والیبال به مصاف هم رفتند که در پایان ایران با برتری 3-0 به فینال راه یافت.

حاشیه هایی از این دیدار را در زیر به نقل از فارس بخوانید:

* وزیر ورزش و جوانان قول داده به دلیل صعود تیم ملی ایران بین شش تیم برتر دنیا به هر کدام از ملی پوشان 3 هزار دلار پاداش پرداخت کند.

* حامد حدادی بازیکن تیم ملی بسکتبال در ورزشگاه 12 هزار نفر آزادی حضور پیدا کرده و این رقابت‌ها را از نزدیک تماشا می‌کند.

* حجت الاسلام سیدمحمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در سالن مسابقات حضور داشت.

* در ست آخر این دیدار محمدرضا داوزرنی به کنار زمین آمد و لحظات پایانی این دیدار را از کنار زمین تماشا کرد.



تاريخ : 7 / 4 / 1393برچسب:حمید استیلی,باشگاه راه آهن,عقاب نیوز, | 7:11 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سخنگوی باشگاه پرسپولیس رسماً به عنوان سرمربی فصل آینده باشگاه راه‌آهن معرفی شد.

به گزارش ایسنا، پس از این که فروش باشگاه راه‌آهن به مالک جدید انجام گرفت و مراحل نهایی خود را طی کرد، حمید استیلی سکان هدایت این تیم را به مدت یک سال در اختیار گرفت. علی لطیفی کمک استیلی در فصل آینده راه‌آهن خواهد بود.
همچنین صادق رئیسی کیا کماکان به عنوان مدیر عامل در راه‌آهن به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
حمید استیلی و علی لطیفی پس از قطعی شدن این موضوع امروز در اولین تمرین تیم فوتبال راه‌آهن حضور یافتند و از سوی رئیسی‌کیا به بازیکنان تیم معرفی شدند.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، اعلام کرد، مازیچ داور صربستانی بازی ایران و آرژانتین به علت اشتباهات فاحش در این بازی از ادامه قضاوت در جام جهانی برزیل محروم شده است.

این داور صربستانی در بازی تیم‌های ایران و آرژانتین که دوشنبه شب برگزار شد در اشتباهی فاحش خطای مسلم مدافع آرژانتین را روی اشکان دژاگه، مهاجم تیم ملی کشورمان را در محوطه جریمه اعلام نکرد و یک ضربه پنالتی را از ایران گرفت.

وی همچنین در چندین مورد با قرار گرفتن در مسیر توپ مانع ارسال پاس‌های بازیکنان ایران  شد.

پس از این حادثه فدراسیون فوتبال کشورمان از این داورشکایت کرد.

علی کفاشیان درباره عملکرد این داور گفت: «با کمک سفارت ایران در برزیل، شکایت را تنظیم و به فیفا ارسال کردیم تا با داور بازی ایران و آرژانتین برخورد شود، زیرا وی حق یک ملت را از بین برد.»

تیم ملی ایران در بازی با آرژانتین با ارائه یک بازی منطقی و برتر توانست این تیم را تا دقیقه 91 ناکام بگذارد اما در دو دقیقه مانده به پایان بازی با شوت از راه دور لئونل مسی بهترین بازیکن جهان، بازی را به نتیجه یک بر صفر و با شایستگی هرچه تمام‌تر واگذار کرد.

تیم ایران در آخرین بازی خود ساعت 30 / 20  چهارشنبه به مصاف تیم ملی بوسنی و هرزگووین می‌رود که در صورت پیروزی بر این تیم و همچنین پیروزی تیم آرژانتین بر تیم نیجریه، ایران به دور بعد صعود می‌کند.



تاريخ : 2 / 4 / 1393برچسب:پیچ مسی,عقاب نیوز, | 10:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش   پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از سایت خبری خانه ورزش:


ایرانی‌ها همیشه در فضای مجازی حضوری فعال دارند.  آخرین هنرنمایی مردم کشورمان، حمله به پیج مسی و داور دیدار ایران و آرژانتین پس از دیدار دو تیم بود. البته این متن کار هموطنان عزیز را تایید نمی کند اما برای اینکه شما در جریان قرار بگیرید، چند نمونه از کامنت هایی که برای مسی گذاشته شده را برایتان منتشر می کنیم:
مسی جان ما باز برگشتیم. دیدی خودت دلت تنگ شده بود و گل زدی تا ما بیایم؟
بازی در نیار بیا جواب کامنت‌ها رو بده.
آخه بدبخت ارزش این همه فحش خوردن رو داشت؟
استاد ارجمند زبان فنی تو رو خدا امتحان فردا را کنسل کن. من دارم با مسی چت می کنم.
مسی منو اد کن من بلاکم!
بچه ها فحش بدین اشکال نداره. استاد مشایخی فردا میاد عذرخواهی میکنه جامون.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
اعلام تيم برتر دور اول جام جهاني 2014 در پايان ديدارهاي نخست هر تيم شگفتي کارشناسان را برانگيخت.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل ازگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  در اين تيم نمادين به انتخاب بنگاه ويليام هيل ، در خط دفاع نام هيچ بازيکن برزيلي به چشم نمي خورد و انتخاب ها غيرمنتظره بوده است.

اين بنگاه در توضيح انتخاب اين تيم اعلام کرد ملاک انتخاب ريکاردو رودريگس سوييسي دادن دو پاس گل در بازي با اکوادور بود و واسيلي برژوتسکي مدافع روس نيز به خاطر دفع 15 موقعيت تيم کره جنوبي در تيم قرار گرفته است.

اين بيشترين آمار براي يک مدافع در دور اول بود.انتخاب توماس مولر آلماني و کريم بن زماي فرانسوي در خط حمله قابل پيش بيني بود اما نبود نام آرين روبن و روبين فان پرسي هلندي، نيمار از برزيل و ليونل مسي از آرژانتين با وجود گلزني از نکات قابل بحث بوده است.

تيم منتخب دور نخست جام جهاني 2014 :

دروازه بان : سالواتوره سيريگو از ايتاليا

مدافعان : ريکاردو رودريگس از سوييس ، اسکار دوآرته از کاستاريکا ، واسيلي برژوتسکي از روسيه و سرژ آوريه از ساحل عاج

هافبک ها : خوآن کوادرادو از کلمبيا ، اکسل ويتسل از بلژيک ، خاوير ماسکرانو از آرژانتين

مهاجمان : توماس مولر از آلمان ، آلکسيس سانچس از شيلي و کريم بن زما از فرانسه

اين انتخاب در حالي صورت گرفت که در ليست برترين بازيکنان دور اول از نگاه فيفا که بر مبناي امتيازدهي عملکرد صورت گرفته است ، توماس مولر از آلمان با 9.75 امتياز در صدر قرار گرفت و مهرداد پولادي مدافع شايسته ايراني با 9.7 امتياز دوم و جف کامرون از تيم آمريکا با 9.64 و داويد لوييش از برزيل با 9.6 امتياز در رده هاي دوم تا چهارم قرار گرفتند.

در اين فهرست فيل جاگيلکا از انگليس با 9.56 ، روبين فان پرسي از هلند با 9.52 ، آرين روبن از هلند با 9.48 ، جان بويه از غنا با 9.45 ، آلکسيس سانچس از شيلي با 9.42 و تيم کيهيل از استراليا با 9.39 در رده هاي بعدي قرار گرفتند.

فيفا در مورد پولادي نوشت با وجود اينکه وي در جهان فوتبال چهره ناشناسي است اما اين مدافع تيم پرسپوليس در مصاف با نيجريه نمايش فوق تصوري داشت و بيش از هر بازيکن ديگري موقعيت هاي حريف را مهار کرد.

پولادي در مصاف با نيجريه 6 تکل زد و يک بار با ضربه سر توپ شولا آمئوبي را از خط دروازه ايران برگرداند.

وي همچنين پاس هاي سالمي را به بازيکنان خودي داد و در يک سوم زمين خودي تلاش بسيار زيادي داشت.

 



تاريخ : 16 / 3 / 1393برچسب:, | 7:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شماره‌ پیراهن‌ بازیکنان تیم ملی مشخص شد   به گزارش خانه ورزش به نقل از برترینها: شماره‌ی پیراهن بازیکنان تیم ملی در جام جهانی مشخص شد.
خبرگزاری ایسنا: در فاصله یک هفته مانده به شروع جام‌جهانی و 11 روز مانده به بازی اول ایران در این رقابت‌ها، شماره پیراهن بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت‌های جام‌جهانی اعلام شد.

از نکات جالب در این شماره‌گذاری می‌توان به دادن شماره یک به رحمان احمدی اشاره کرد که احتمال حضور ثابت او در دروازه ایران را بیشتر می‌کند.

همچنین شماره 8 در غیاب علی کریمی و مجتبی جباری به رضا حقیقی رسیده است. شماره 10 تاریخی ایران هم به کریم انصاری‌فرد رسیده است. در دو جام جهانی 98 و 2006 این پیراهن بر تن علی دایی بود.

شماره‌های ملی‌پوشان ایران در جام‌جهانی به این ترتیب است:

1- رحمان احمدی

2- خسرو حیدری

3- احسان حاج صفی

4- سید جلال حسینی

5- امیرحسین صادقی

6- جواد نکونام

7- مسعود شجاعی

8- رضا حقیقی

9- علیرضا جهانبخش

10- کریم انصاری‌فرد

11- قاسم حدادی‌فر

12- علیرضا حقیقی

13- حسین ماهینی

14- آندرانیک تیموریان

15- پژمان منتظری

16- رضا قوچان‌نژاد

17- احمد آل نعمه

18- بختیار رحمانی

19- هاشم بیک‌زاده

20- مهرداد بیت‌آشور

21- اشکان دژاگه

22- دانیل داوری

23- مهرداد پولادی

 



تاريخ : 1 / 3 / 1393برچسب:, | 8:41 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پهلوانان «رضا سوخته سرايي» و مرحوم «عليرضا سليماني» روز جمعه 26 اردیبهشت 93 در مسابقات کشتی با چوخه روستای رهورد قوچان حضور پیدا کردند. علیرضا سلیمانی صبح چهارشنبه 31 اردیبهشت در سن 58 سالگی بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.
عکس/ علیرضا سلیمانی 5 روز پیش از مرگ

عکس/ علیرضا سلیمانی 5 روز پیش از مرگ
 
 



تاريخ : 5 / 2 / 1393برچسب:پایگاه خبری عقاب نیوز,عابدزاده,آمریکا, | 10:1 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پیشکسوت فوتبال کشورمان پس از رفع مشکلات مالیاتی‌اش بامداد امروز عازم آمریکا شد.

به گزارش مشرق، احمدرضا عابدزاده پیشکسوت فوتبال کشورمان که برای مربیگری مدتی به آمریکا رفته بود به تهران بازگشت؛ اما برای بازگشت مجدد به آمریکا با مشکل مالیاتی روبرو شد و سرانجام پس از تلاش‌های فراوان و کمک‌های علی پروین، مشکلات عابدزاده حل شد و او بامداد امروز به مدت 15 روز عازم آمریکا شد.

وی در این سفر با تیمی که مدتی در آن مربیگری کرده مذاکره خواهد کرد و همچنین برخی از کارهای شخصی خود را دنبال می‌کند.



تاريخ : 1 / 11 / 1392برچسب:, | 12:19 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

احمدرضا عابدزاده به دلیل سر درد در بیمارستان آراد تهران بستری شد.

 به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان محبوب پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز به دلیل سر درد به بیمارستان آراد مراجعه کرد و توسط دکتر عباسیون پزشک حاذقی که وی را تحت عمل جراحی قرار داده بود، معاینه شد.

به گفته امیر عابدزاده، دکترعباسیون پس از معاینه احمدرضا عابدزاده دستور بستری شدن وی را صادر کرد. احمدرضا قرار است سی تی آنژیوگرافی شده تا وضعیت وی به طور دقیق مشخص شود.



تاريخ : 19 / 10 / 1392برچسب:, | 3:21 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدیر رستوران هتل میزبان تیم فوتبال زیر 22 سال ایران در اردوی آمادگی کیش سخنان نقل شده از وی را مبنی بر این که بازیکنان امید رسوایی یا افتضاح بدتر از قلیان نیز داشته اند رد کرد و گفت: هرگز چنین چیزی نگفته ام.

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز محسن قاسمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در کیش شایعات و برداشت های مطرح شده از این نقل قول دروغین را نیز بشدت رد کرد.

برخی رسانه ها پس از طرح موضوع پرداخت نشدن هزینه قلیان بازیکنان تیم امید در برنامه تلویزیونی نود به نقل از این مدیر رستوران مدعی افتضاح بزرگ تر از قلیان شده بودند.

این رسانه ها در نتیجه گیری های خود چنین استدلال کرده اند که ˈمطمئنا این افتضاحی که قاسمی از آن یاد می کند نمی تواند کشیدن سیگار باشد زیرا کشیدن سیگار را نمی توان به مراتب بدتر از قلیان کشیدن دانست.ˈ

در این گزارش ها آمده است: ˈمشخص نیست بازیکنان جوان کشورمان چه کار کرده اند که مسوولان رستوران حتی فیلم آن را هم دارند.ˈ

اما مسوول رستوران گردان واقع در طبقه نهم یک هتل جزیره کیش این نقل قول ها از خودش را نادرست اعلام کرد گفت: بچه ها (کارکنان رستوران) یکسری عکس های یادگاری با بازیکنان تیم امید گرفته بودند که در این عکس ها قلیان روی میزها بوده است و لوله قلیان ها دست بازیکنان تیم امید.

قاسمی هدف خود از رسانه ای کردن موضوع مصرف قلیان بازیکنان تیم امید را تهدید وی به ناتوانی از مطالبه هزینه 15 میلیون ریالی قلیان و کافی شاپ روزهای آخر تیم امید دانست و گفت: با این کار خود خواستم بگویم که حق گرفتنی است.

مدیر رستوران میزبان تیم امید در اردوی آمادگی کیش در پاسخ به برخی که مصرف قلیان از سوی بازیکنان تیم امید را رد کرده بودند، گفت: اگر چنین موضوعی نادرست است پرسش اینجاست که آقای منصوریان چرا بابت این مساله در تلویزیون عذرخواهی کرد یا این که نیم ساعت بعد از برنامه نود، بدهی بابت قلیان را واریز کردند؟

وی تصریح کرد: اگر کسی حرف نادرستی بزند، به طور طبیعی باید بایستد و حتی شکایت کند اما در این مورد آمدند و هزینه باقیمانده را پرداخت کردند.

قاسمی گفت: من فقط به خاطر پول موضوع را به برنامه نود نکشاندم بلکه به خاطر این بود که سرپرست تیم آمد و گفت که قلیان تیم ملی به ما ربطی ندارد اما گفتم که ما به شما احترام گذاشتیم و قبل از ارایه خدمات از شما فیش پرداخت مطالبه نکردیم.

وی با بیان این که بازیکنان تیم امید هر روز به صرف نسکافه، قهوه، کیک و قلیان در رستوران تحت مدیریت وی حضور می یافتند، ادامه داد: به من گفتند که این تیم ملیه، دستت به هیچ جا نمی رسد و نمی توانی پولت را بگیری؛ پنج روز بعد از بازگشت تیم امید هم تلفنشان پاسخگو نبود.

این مدیر رستوران تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد کیش و حامی تیم امید در اردوی آمادگی کیش همه هزینه های مربوطه به رستوران ما را پرداخت کرده اند و هزینه قلیان شخصی و مربوط به بازیکنانی است که استفاده کرده اند.

قاسمی گفت: از کارم که موضوع را در برنامه نود مطرح کردم پشیمانم چرا که چهره هایی مانند آقای منصوریان، دایی و پروین اسطوره های ملی فوتبال ما هستند و باید به آنها احترام بگذاریم.

مدیر این رستوران گردان افزود: این روزها دیگر یک میلیون تومان خرج دو روز یک نفر نیست (؟!) و یک میلیون و 500 هزار تومان هم رقمی نیست که آدم بخواهد در تلویزیون درباره این موضوع سخن بگوید.

قاسمی با بیان این که برخی سایت ها برای انتشار عکس های بازیکنان تیم فوتبال زیر 22 سال ایران در حال قلیان کشیدن مبالغی را به وی پیشنهاد دادند، گفت: برخی تهدیدم کردند که اگر عکس ها را بدهم فلان می کنند که من هم برای بازگشت به شرایط آرامش و به درخواست همسرم این عکس ها را حذف کردم.

تیم فوتبال زیر 22 سال ایران شامگاه پنجشنبه پنجم دی ماه به منظور برپایی اردوی آمادگی و برگزاری دو مسابقه دوستانه با تیم امید کره جنوبی وارد جزیره کیش شد که اردوی این تیم پس از پیروزی سه بر دو مقابل حریف آسیای شرقی در روز یکشنبه هشتم دی ماه و به دنبال فراخوانی بازیکنان از سوی باشگاه ها و تصمیم فدراسیون فوتبال ناتمام ماند.

تیم فوتبال زیر 22 سال ایران قرار است با تغییراتی در سطوح سرمربی و بازیکنان در آینده نزدیک در رقابت های قهرمانی آسیا در کشور عمان شرکت کند.

 

 



تاريخ : 15 / 9 / 1392برچسب:, | 8:46 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ایرنا- تیم ملی فوتبال ایران در گروه ششم جام جهانی 2014 برزیل با تیم های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگووین همگروه شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از ایرنا، آیین قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل امشب (جمعه) در شهر سالوادور ایالت باهیا برگزار شد و تیم ایران در گروه ششم این رقابت ها با تیم های آرژانتین و نیجریه و بوسنی و هرزگووین همگروه شد.

کاناوارو قرعه ایران را در جام جهانی 2014 برداشت.

نخستین دیدار ایران مقابل تیم نیجریه در شهر کوریتیوا است.

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله انتخابی جام جهانی برزیل با 16 امتیاز و مقتدرانه به عنوان تیم نخست گروه اول قاره آسیا به این رقابت ها صعود کرد.

ایران تاکنون سه بار در سالهای 1978، 1998 و 2006 به جام جهانی فوتبال صعود کرده است اما هیچ گاه از مرحله گروهی بالاتر نرفته است.



تاريخ : 14 / 9 / 1392برچسب:, | 6:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

سومین روز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در امارات با کسب چهار مدال طلا ، یک مدال نقره و یک برنز در بخش مردان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رقابتهای امروز( پنج شنبه)، در رده سنی بزرگسالان در دوبی برگزار شد که در بخش مردان تیم ایران به چهار مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز دست یافت.

در وزن منهای 60 کیلوگرم هامون درفشی پور مقابل نمایندگان عراق و هند با نتایج 9 بر یک و 8 بر صفر، مقابل حریف ژاپنی با نتیجه 5 بر 4 پیروز و راهی دیدار پایانی شد. وی در فینال با کومیته کای عربستان روبرو شد و در حالی که مبارزه تا یک دقیقه پایانی با تساوی یک بر یک دنبال می شد، این نماینده ایران بود که با ارائه تکنیک های مختلف به پیروزی 6 بر یک رسید.

در وزن منهای 55 کیلوگرم مجید حسن نیا در مبارزه نخست با نتیجه 8 بر صفر از سد حریف قطری گذشت، در دیدار دوم هم با همین نتیجه حریف اردنی را درهم کوبید، در مبارزه سوم مقابل نماینده هنگ کنگ درحالی که یک بر صفر عقب بود 9 بر یک به برتری رسید و راهی دیدار پایانی شد.وی در دیدار پایانی به مصاف نماینده عربستان رفت که در وقت قانونی دو مبارزبه تساوی یک بر یک رسیدند اما داوران نماینده ایران را پیروز اعلام کردند و حسن نیا هم طلایی شد

بهمن عسگری که با برتری مقتدرانه مقابل نمایندگان تاجیکستان، اردن و چین تایپه به دیدار نهایی وزن منهای 75 کیلوگرم دست یافته بود در آخرین گام با نتیجه 9 بر صفر حریف کویتی را شکست داد و طلایی شد

در وزن به اضافه 84 کیلوگرم مردان سجاد گنج زاده پس از برتری مقابل نمایندگان نپال و ماکائو، در دیدار نیمه نهایی مقابل حریفی از کویته 6 بر صفر پیروز شد تا در فینال برابر کاراته کایی از ژاپن قرار بگیرد. وی در این مبارزه د ر حالی که 8 بر یک از این حریف عقب بود با ارائه مبارزه ای خوب به برتری 14 بر 12 دست یافت و طلایی شد.

در وزن منهای 84 کیلوگرم مردان ذبیح اله پورشیب ابتدا 8 بر صفر حریف هندی را مغلوب کرد و در دومین مبارزه در برابر حریفی از قزاقستان در حالی که 2 بر صفر عقب بود با حملات متعدد توانست 4 امتیاز کسب کند و راهی دور نیمه نهایی شود.پور شیب در نیمه نهایی نماینده عراق را 7 بر صفر مغلوب کرد و برای کسب مدال طلا به مصاف آراگای ژاپنی نایب قهرمان جهان و دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و نقره گرفت.

سعید احمدی در وزن منهای 67 کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان در نخستین گام نماینده عراق را 9 بر 3 شکست داد، او در حالی که از ناحیه انگشت دست راست دچار مصدومیت شده بود مقابل نماینده عربستان دارنده مدال طلای بازیهای کشورهای اسلامی 8 بر 2 پیروز شد و در سومین مبارزه خود به مصاف حریف قزاقستانی قهرمان سال 2012 مسابقات آسیایی ازبکستان رفت و یک بر صفر نتیجه را واگذارکرد تا در گروه بازنده ها به مبارزاتش ادامه دهد.در این گروه احمدی در مبارزه نخست مقابل حریفی از ویتنام قرار گرفت و 6 بر 2 به برتری رسید او در مبارزه دوم هم کاراته کایی از اردن را 8 بر 4 شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

کومیته کاهای بزرگسالان ایران در مجموع مردان و زنان امروز به 5 مدال طلا، 2 نقره و 4 برنز دست یافتند.

 



تاريخ : 10 / 9 / 1392برچسب:, | 5:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مجید غلام نژاد بازیکن سابق تیم فوتبال سایپا با استقلالیها رسما قرارداد بست.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرانجام توافقات نهایی بین باشگاه استقلال و سایپا برای انتقال مجید غلام نژاد انجام شد و این بازیکن با قرارداد 18 ماهه استقلالی شد.

لازم به ذکر است، استقلال نیاز شدیدی به یک بازیکن در پست دفاع راست داشت و قلعه نویی خواستار جذب غلام نژاد از سایپا بود.



تاريخ : 2 / 9 / 1392برچسب:, | 9:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تیم ملی والیبال ایران مقابل امریکا قهرمان ۳ دوره المپیک با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد.

 
به گزارش پخش اخبار چندرسانه ای واحد مرکزی خبر، درچهارمین روز رقابت‌های والیبال قهرمان قاره‌های جهان در ژاپن، تیم ملی ایران به مصاف آمریکا رفت. آمریکایی‌ها پیش از این دو پیروزی مقابل ژاپن و ایتالیا و یک شکست مقابل برزیل بدست آورده بودند. ایران هم یک برد برابر ایتالیا و دو باخت مقابل برزیل و روسیه در کارنامه داشت.

آمریکایی‌ها همواره در بین مدعیان والیبال جهان برای خود اسم و رسمی داشتند. قهرمانی المپیک سال‌های 1984، 1988 و 2008 در کنار ده‌ها عناوین دیگر کلکسیونی از افتخارات را در تاریخ والیبال این کشور پدید آورده است. فدراسیون جهانی والیبال از آمریکا به عنوان چهارمین تیم پرافتخار تاریخ والیبال جهان یاد می‌کند.

دو تیم ایران و آمریکا تا پیش از این سه بار در میادین رسمی به مصاف یکدیگر رفتند که در هر سه بازی ایران را شکست دادند.

سعید معروف، محمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد ظریف ترکیب تیم ایران را در شروع مسابقه به نمایش گذاشتند.



تاريخ : 30 / 8 / 1392برچسب:, | 1:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 پیش فروش اینترنتی بلیت بازی پیشکسوتان پرسپولیس وآث میلان از امروز ( پنجشنبه) در فروشگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس آغاز شد.
 
به گزارش  پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل  ازباشگاه پرسپولیس، فروشگاه اینترنتی این باشگاه جهت رفاه حال هواداران،امکان پیش خرید بلیت بازی دوستانه پیشکسوتان پرسپولیس و میلان در ورزشگاه آزادی تهران را فراهم کرده است.
 
هواداران می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی باشگاه اقدام به خرید بلیت های جایگاه، طبقه اول و دوم به ترتیب با قیمت های پانزده، هشت و پنج هزار تومان کنند. هر فرد متقاضی با یک نام کاربری، تنها می تواند حداکثر 2 بلیت را از این طریق خریداری نماید.
 
هواداران و افرادی که کارت هواداری باشگاه را تهیه کرده اند، برای دارندگان کارت های هواداری 1 ستاره، 2 ستاره، 3 ستاره و VIP خرید بلیت به ترتیت با تخفیف 40، 50، 60 و 100 درصد فراهم شده است.
 
خریداران جهت دریافت بلیت خود می بایست در روز مسابقه با در دست داشتن کارت ملی و کد سفارش خرید خود به درب های شرقی و غربی ورزشگاه جهت دریافت بلیط خود مراجعه نمایند.
 
دیدار دوستانه پیشکسوتان پرسپولیس و میلان ایتالیا در روز 7 آذرماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.



تاريخ : 24 / 8 / 1392برچسب:, | 6:12 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از عصر ایران - تیم ملی فوتبال ایران با غلبه بر تایلند، در آستانه صعود به جام ملتهای آسیا قرار گرفت.
 
عصر امروز در ادامه مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا، تیم ملی فوتبال کشورمان میهمان تایلند بود و با ارئه یک بازی خوب، موفق شد حریف خود را 3 بر صفر شکست دهد.
 
اشکان دژاگه (29)، رضا قوچان نژاد (43) و علیرضا جهانبخش (90) برای ایران در این بازی گل زدند.
 
تیم ملی ایران با این برد 10 امتیازی شد و در صورت تساوی در لبنان، در بازی سه شنبه (28 آبان) مقابل لبنان، به جام ملتهای آسیا صعود می کند.
 
در گروه B مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا، تایلند بدون امتیاز در قعر گروه قرار دارد و کویت و لبنان، به ترتیب با 5 و 4 امتیاز از سه بازی، در رتبه دوم و سوم گروه قرار دارند.
 
تیم ملی ایران در آخرین بازی خود در این گروه، 14 اسفند در ورزشگاه آزادی مقابل کویت به میدان  خواهد رفت.



تاريخ : 28 / 7 / 1392برچسب:, | 5:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سرپرست وزارت ورزش و جوانان طی حکمی رسول خادم را به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی منصوب کرد.

خبرگزاری فارس: رسول خادم سرپرست فدراسیون کشتی شد

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان، در حکم سیدرضا صالحی امیری برای رسول خادم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربه ارزشمند جنابعالی و با توجه به اهمیت و حساسیت کشتی به موجب این حکم با حفظ جایگاه فنی در مدیریت تیم‌های ملی به سمت سرپرست فدراسیون کشتی منصوب می‌شوید.

انتظار دارم با برنامه‌ریزی و مدیریت در انجام امور ذیل، اهتمام بیشتری مبذول فرمایید:

1- ساماندهی کلیه امور فدراسیون کشتی

2- توجه ویژه به موضوعات اخلاقی، فنی و فرهنگی

3- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام انتخابات هیئت‌های کشتی استانهایی که به صورت سرپرست اداره می‌شوند

4- ایجاد امادگی لازم به منظور برگزاری مجمع عمومی آینده

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام این مسوولیت مهم موفق و سربلند باشید.



تاريخ : 27 / 7 / 1392برچسب:, | 6:23 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر / ورزشی 

تیم فوتبال استقلال با نتیجه یک ـ یک برابر نفت تهران متوقف شد.
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس عصرامروز دو تیم استقلال و نفت تهران در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که در این دیدار فرهاد مجیدی در دقیقه 67 برای استقلال و وریا غفوری برای نفت تهران در دقیقه 89 برای نفت تهران گلزنی کردند.
در ابتدای این بازی از عارف سیدعلیخانی مربی سابق تیم های ملی جوانان، بهرام میرشیبانی مدیر فنی باشگاه نفت و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال، سرهنگ عرب سرخی فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ و کلانترزاده رئیس مجموعه تختی تهران با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.



تاريخ : 17 / 6 / 1392برچسب:, | 7:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شهر توکیو پایتخت ژاپن در دور نهایی رای‌گیری برای تعیین میزبان المپیک 2020 به عنوان میزبان این بازیها انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از بوئنوس آیرس، توکیو در رقابت با شهر استانبول در دور نهایی رای‌گیری پیروز شد.
ساعتی قبل شهر مادرید از گردونه رای‌گیری حذف شده بود.



تاريخ : 12 / 6 / 1392برچسب:, | 6:28 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال در اقدامی قابل توجه به تمامی اعضای تیم استقلال دستور داد تا پایان دربی سکوت اختیار کنند.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرمربی استقلال از حاشیه سازی در آستانه دربی خسته است و نگرانی اش از این موضوع عاملی است که وی به تمامی اعضای تیم استقلال اعلام کند که از صحبت در خصوص این بازی پرهیز کرده و حاشیه سازی و کری خوانی در خصوص این بازی را به فراموشی بسپارند.

شایان ذکر است: تمامی اعضای تیم استقلال از صحبت در خصوص بازی منع شدند و حتی اعلام  شده است که امیر قلعه نوعی بدلیل مشکلات بسیار درون تیم و حتی بیرون از تیم چنین تصمیماتی را اتخاذ کرده است.

گفتني است: امیر قلعه نوعی تا بحال و در بازی های قبلی دربی که وی سرمربی تیم استقلال بود چنین تصمیمی را ارائه کرده که در نوع خود جالب است البته وی تأکید کرده است که بازیکنان باید این قانون را رعایت کنند.



تاريخ : 8 / 6 / 1392برچسب:, | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 

تنها بانوی ایرانی که توانست قهرمانی سنگ‌نوردی آسیا را از آن خود کند، از اراده‌ای می‌گوید که باید برای رفع مشکلات و سنگ‌اندازی‌های مسئولان برای ادامه فعالیتش در این رشته و رسیدن به قهرمانی در جهان به کار گیرد.

خبرگزاری فارس: بانوی سنگ نوردی که مسئولان جلوی پایش سنگ می‌اندازد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، افسانه امیر احمدی از قهرمانی‌هایش می‌گوید. از اینکه از سنین کودکی علاقه وافری به سنگ نوردی داشته و تصادفی با رشته ورزشی آشنا می‌شود که پس از گذراندن چند صباحی این رشته ورزشی را رویای دیرینه خود در فعالیت‌های ورزشی می‌پنداشته، افسانه میراحمدی 15 ساله به عنوان نخستین بانوی ایرانی که در آسیا و در رده سنی نوجوانان توانست در رشته سنگ‌نوردی پرچم خوش‌رنگ جمهوری اسلامی ایران را در حضور همه کشورهای آسیایی به اهتزاز در بیاورد و نام ایران را در یکی دیگر از رشته‌های ورزشی نیز جاودانه کند، در حین ورودش به تحریریه خبرگزاری فارس گمان نمی‌کردیم که این دختر نوجوان همان بانوی نوجوانی است که برای کشورمان افتخارآفرینی کرده است و نام و آوازه ایران را دگر باره جهانی کرده باشد.



ادامه مطلب

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

پایگاه خبری عقاب نیوز تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز عنوان سوم رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در بلغارستان را از آن خود کرد.



ادامه مطلب

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 پایگاه خبری عقاب نیوز محمد رویانیان برای گفت‌وگو با مسئولان عجمان همچنان به دنبال روادید امارات است.



ادامه مطلب
تاريخ : 20 / 4 / 1392برچسب:جواد,نکونام,تراکتور سازی,عقاب نیوز, | 6:16 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

جواد نکونام به تراکتورسازی پیوست!

جواد نکونام به تراکتورسازی پیوست!

 

بر طبق آخرین اخبار جواد نکونام به باشگاه تراکتورسازی تبریز پیوست.

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، در پی انتشار اخباری مبنی بر اختلاف بین جواد نکونام و علی فتح الله زاده، این بازیکن با باشگاه تراکتورسازی تبریز قرارداد بست.

 

اخبار تکمیلی پیرامون چگونگی انعقاد این قرارداد و جدایی نکونام از استقلال منتشر خواهد شد. البته این خبر غیررسمی است و منبع ما یک نفر از داخل باشگاه تراکتورسازی است اما با توجه به شواهد و قرائن به نظر می‌رسد این اتفاق رخ بدهد. هرچند که هنوز پروژه استقلالی ماندن نکو منتفی نشده.

 



تاريخ : 11 / 4 / 1392برچسب:شهبازی,مدال,طلا,ایران, | 12:43 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نماینده وزن 63-کیلوگرم تیم ملی ایران با شکست موی‌تای کار تیم ملی لائوس مدال طلای چهارمین دوره از بازی‌های داخل سالن کره‌جنوبی را از آن خود کرد.

خبرگزاری فارس: شهبازی اولین مدال طلای کاروان ایران را کسب کرد

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از کره‌جنوبی، چهارمین روز از رقابت‌های داخل سالن آسیا اینچئون 2013، امروز (سه شنبه) در حالی پیگیری شد که وحید شهبازی در وزن 63-کیلوگرم به مصاف موی تای کار تیم ملی لائوس رفت و با شکست چهار بر یک وی به اولین طلای کاروان ایران دست پیدا کرد.

پیش از این وحید شهبازی با شکست حریفانی از کشور هنگ کنک و عراق به فینال مسابقات راه یافته بود.

روز گذشته(دوشنبه) عیسی علمدار نظام با قبول شکست از مالتی تایلندی از راه یابی به فینال وزن 71 کیلوگرم باز ماند و به مدال برنز رسید.

علمدار نخستین مدال کاروان ورزشی ایران در چهارمین دوره از مسابقات داخل سالن را کسب کرد.

امروز علاوه بر کادر فنی تیم ملی موی تای بهرام افشارزاده دبیر کمیته ملی المپیک، علی‌پور رئیس انجمن و دکتر پورکاظمی رئیس فدراسیون پزشکی نیز در سالن مسابقات حضور داشتند.



تاريخ : 11 / 4 / 1392برچسب:ایران,نایب,قهرمان,کشتی,جهان,عقاب نیوز, | 7:3 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مسابقات کاپ جهانی کشتی های سنتی جهان در ترکیه با نایب قهرمانی ایران به پایان رسید.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش باستانی کشور، پس از گذشت دو روز از مسابقات کاپ جهانی کشتی های سنتی (ترکیه - 2013)، میزبان با 48 امتیاز مقام اول، ایران با 37 امتیاز مقام دوم و روسیه با 27 امتیاز مقام سوم این پیکارهای جهانی را از آن خود کردند.

همچنین کمیته فنی مسابقات تیم کشتی پهلوانی ایران را به عنوان خوش رفتار ترین و منظم ترین تیم شرکت کننده انتخاب کرد.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود برابر ایتالیا توانست از سد حریف قدرتمند خود که یکی از پرافتخارترین تیم‌های جهان است، عبور کند.

خبرگزاری فارس: تعظیم ایتالیایی‌ها به والیبال ایران/ استاد از شاگرد برد

به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین دیدار تیم‌های والیبال ایران و ایتالیا از هفته پنجم رقابت‌های لیگ جهانی والیبال از ساعت 22:30 به وقت تهران در سالن مملو از تماشاگر پالاکاسا شهر مودنا برگزار شد که در پایان شاگردان خولیو ولاسکو با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای (23 - 25، 22 - 25، 25- 22، 32 - 30) بازی را به سود خود رقم زدند و جمع امتیازهای خود در جدول رده‌بندی را به 6 رساندند.



ادامه مطلب
تاريخ : 4 / 4 / 1392برچسب:تیم,ملی,وزنه برداری,قهرمان,آسیا,عقاب نیوز, | 5:31 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تیم ملی وزنه‌برداری ایران قهرمان چهل و چهارمین دوره رقابت‌‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا شد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی وزنه‌برداری ایران قهرمان آسیا شد/ دفاع از عنوان قهرمانی در سرزمین زرد

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از قزاقستان، با پایان رقابت‌های قهرمانی وزنه‌بردار بزرگسالان آسیا تیم ملی کشورمان که سال گذشته توانسته بود پس از 9 سال در کره جنوبی به مقام قهرمانی برسد در رقابت‌‌های 2013 آستانای قزاقستان از عنوان خود دفاع کرد و با قدرت به قهرمانی رسید.

تیم ملی ایران با کسب 9 طلا، 7 نقره و 5 برنز و کسب امتیاز 564 قهرمان آسیا شد و تیم‌های هند و تایوان به ترتیب با مجموع امتیاز دوم و سوم شدند.

این رقابت‌ها به مدت 5 روز در ورزشگاه ساری‌آرکای (سرزمین زرد)آستانای قزاقستان با حضور وزنه‌برداران 21 کشور آسیایی برگزار شد.



تاريخ : 3 / 4 / 1392برچسب:محمد,رویانیان,پرسپولی,رفتنی,عقاب نیوز, | 12:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

محمد رویانیان به دلیل مشکل ماموریتش از مدیرعاملی پرسپولیس رفتنی شد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکل عدم تمدید ماموریتش در این چند وقت با مسائل زیادی در باشگاه دست و پنجه نرم کرد که در نهایت پس از جمع‌بندی‌های انجام شده مسئولان تصمیم به تغییر او گرفتند از همین رو جدایی رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس قطعی شده و قرار است تا سه روز آینده در جلسه هیئت مدیره درباره سه گزینه عنوان جانشینی او بحث شود.
 
گفتنی است برگزاری جلسه هیئت مدیره پرسپولیس تا 2 روز آینده قطعی است و جایگزین رویانیان معرفی می‌شود اما او همچنان به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس باقی خواهد ماند.



تاريخ : 3 / 4 / 1392برچسب:, | 3:46 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی ۱۲ بازیکن اعزامی برای رویارویی با تیم ملی والیبال ایتالیا در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی را معرفی کرد.
به گزارش  تسنیم،  خولیو ولاسکو که همیشه تاکید بر آمادگی 22 بازیکن برای حضور در رقابت ها لیگ جهانی دارد، در فهرست 12 نفره خود نیز دو بازیکن را تغییر داده است.

در این فهرست رحمان داوودی و آرش کمالوند جایگزین حمزه زرینی و پوریا فیاضی شدند.

اسامی 12 ملی پوش والیبال کشورمان در دیدار با ایتالیا به شرح زیر است:
شهرام محمودی،  عادل غلامی،  سعید معروف،  فرهاد قائمی،  سید محمد موسوی، رحمان داوودی،  فرهاد ظریف،  امیر غفور،آرش کمالوند، مهدی مهدوی؛ آرمین تشکری و  علیرضا مباشری.

تیم ملی والیبال کشورمان شب گذشته تهران را به مقصد ایتالیا ترک  کرد تا هفتم و نهم تیرماه دو دیدار در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر والیبال در برابر ایتالیا که فعلا صدرنشین گروه دوم لیگ جهانی است، برگزار کند.



تاريخ : 2 / 4 / 1392برچسب:قهرمانی,والیبال,ایران,, | 7:35 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی توانست با پیروزی مقابل صربستان به اولین برد خود دست پیدا کند.

خبرگزاری فارس: شاگردان ولاسکو قهرمان اروپا را به زانو درآوردند/ اولین پیروزی ایران در لیگ جهانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود در لیگ جهانی والیبال عصر امروز از ساعت 17 در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف صربستان رفت.

ملی‌پوشان ایران که روز جمعه در اولین بازی مقابل قهرمان اروپا با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند در بازی امروز عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند و از همان ابتدا مقابل قهرمان اروپا با قدرت حاضر شدند.

تیم ملی ایران با ترکیب اولیه سعید معروف، محمد موسوی، فرهاد قائمی، آرمین تشکری، حمزه زرینی، امیر غفور و فرهاد ظریف وارد میدان شد. ملی‌پوشان در گیم اول کار را به خوبی شروع کردند و در پایان نیز با نتیجه 25-20 پیروز شدند.

گیم دوم:

در گیم دوم کار متفاوت شد. رقابت پایاپایی بین دو تیم وجود داشت و امتیازات بین دو تیم رد و بدل می‌شد و تا پایان هم این رقابت نزدیک ادامه داشت. ایران این گیم را با نتیجه 26-24 واگذار کرد.

گیم سوم:

در ابتدای این گیم، ملی‌پوشان کشورمان بازی بهتری را از خود به نمایش گذاشتند و حتی اختلاف را به سه امتیاز رساندند، اما در ادامه صربستان اختلاف را کمتر کرد و پیش افتاد. درحالی که حریف 10 بر 9 از ایران پیش افتاد ولاسکو درخواست استراحت کرد تا نقاط ضعف به بازیکنان گوشزد شود. در این گیم نیز رقابت هر دو تیم پایاپای پیش رفت، اما سرویس‌های آسکانوویچ بازهم صربستان را پیش انداخت تا امتیاز 16 برای صرب‌ها ثبت شود. برتری صرب‌ها ادامه داشت و در نهایت نیز این ست با نتیجه 25 - 23 به سود صربستان به پایان رسید.

گیم چهارم:

در ست چهارم نیز هر دو تیم بازی پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند و گاهی صرب‌ها با اختلاف یک امتیاز پیش می‌افتادند و گاهی نیز ایران بود که با ارائه بازی بهتر اختلاف ایجاد می‌کرد. امتیاز 16 برای ایران به ثبت رسید و اختلافات امتیاز به سود ایران ادامه داشت، تا اینکه با برد ایران با نتیجه 25 - 23 کار به ست پنجم کشیده شد.

گیم پنجم:

حساس‌ترین گیم این مسابقه با برتری و بازی خوب ایران آغاز شد و به همین صورت ادامه پیدا کرد. اما در اواسط این گیم صرب‌ها توانستند اختلاف 4 امتیازی را به تساوی بکشانند. همین موضوع باعث شد تا ولاسکو درخواست استراحت کند و فیاضی جای زرینی را در منطقه دو گرفت. این تعویض نتیجه داد و ایران پیش افتاد. در پایان این گیم با نتیجه 15 بر 12 به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا شاگردان ولاسکو 3 - 2 پیروز شده و به اولین پیروزی در لیگ جهانی برسند.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

فارس - وزنه‌بردار دسته 77 کیلویی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به دو مدال طلا و یک مدال نقره رسید.

 در ادامه چهل و چهارمین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا که به میزبانی آستانای قزاقستان در حال برگزاری است، از ساعت 20 امشب به وقت این کشور وزنه‌برداران دسته 77 کیلوگر به مصاف هم رفتند.

در این دسته که با حضور 14 وزنه‌بردار یکی از شلوغ‌ترین دسته‌ها به شمار می‌رود، رسول تقیان از ایران برای کسب عناوین برتر آسیا به مصاف حریفان سرسختی از کره شمالی، چین و قزاقستان رفت.

در این وزن رسول تقیان که در استارت لیست پس از وزنه‌بردار کره شمالی با ورودی 345 در جایگاه دوم قرار داشت در حرکات یکضرب و برای بار اول درخواست وزنه 155 کیلویی را کرد که در مهار آن موفق بود. وی در مرتبه دوم هم وزنه 160 کیلویی را با موفقیت بالای سر برد.

تقیان برای بار سوم هم به خوبی از پس وزنه 163 کیلویی برآمد با این حال پشت سر کوانگ سنگ کیم، وزنه‌بردار کره شمالی که وزنه 164 کیلویی را مهار کرد به نقره یکضرب رسید. پس از این دو هم وزنه‌برداری از چین با مهار وزنه 160 کیلویی سوم شد.

در حرکات دوضرب تقیان در حالی روی تخته آمد که 11 نفر کار خود را تمام کرده و تنها رقیب چینی و ازبکش باقی مانده بود.

تقیان کار خود را با مهار وزنه 195 کیلویی آغاز کرد. وی در ادامه وزنه 203 کیلویی را در حالی درخواست کرد که دیگر وزنه‌برداری باقی نمانده بود. وی در مهار این وزنه ناموفق بود.

در حرکت سوم تقیان این وزنه را مهار کرد و به مدال طلای دوضرب و مجموع رسید.

در این حرکت وزنه‌برداران چین و کره شمالی با مهار وزنه‌های 186 و 181 دوم و سوم شدند.

در حرکات مجموع هم تقیان با ثبت رکورد 358 به مدال طلا رسید، وزنه‌برداران چین و کره شمالی با مجموع 356 و 355 کیلو دوم و سوم شدند. تقیان رکورد ایران که با 365 کیلوگرم در اختیار محمدعلی برخواه بود را شکست.

عصر امروز و قبل از آغاز این رقابت هم سجاد بهروزی از ایران موفق به کسب دو مدال طلا و یک نقره شده بود.



تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 9:21 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در مراسمی که با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، از مربیان و کادر فنی تیم ملی تجلیل و قدردانی شد.

خبرگزاری فارس: اعطای ۵۰ میلیون تومان پول نقد و اجازه واردات خودرو برای صعود به جام جهانی
گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، عصر امروز و در نهاد ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران از تیم ملی فوتبال کشورمان که موفق به صعود به جام جهانی  برزیل شدند، تقدیر و قدردانی کرد.

در این مراسم که علاوه بر رئیس‌جمهور غلامحسین الهام سخنگوی هیئت دولت، شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و سیدحسن موسوی نیز حضور داشتند از کی‌روش سرمربی تیم ملی و نکونام کاپیتان تیم ملی با اعطای شالی مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر ویژه به عمل آمد.

علاوه بر 50 میلیون تومان پول نقد بر اساس مصوبه هیئت دولت مقرر شد تا یک مجوز ویژه برای واردات خودرو به بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی نیز اختصاص یابد.

برچسب ها : محمود احمدی‌نژاد.تجلیل و قدردانی.مربیان و کادر فنی تیم ملی



تاريخ : 28 / 3 / 1392برچسب:, | 1:11 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امروز پژمان نوری و محمدمهدی نظری با حضور در باشگاه استقلال، برای عقد قرارداد یکساله به این تیم پیوستند.

 

این دو بازیکن دقایقی پیش در جمع خبرنگاران این خبر را تایید کردند و قرار است سال آینده در استقلال بازی کنند.

 

پژمان نوری فصل گذشته در ملوان و محمدمهدی نظری در فجر سپاسی بازی می‌کردند.

 

از سویی ایمان موسوی، مهاجم فصل گذشته استقلال نیز در باشگاه حاضر شده تا رضایتنامه‌اش را از این تیم بگیرد.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

ایران نایب قهرمان رقابت‌هاي كشتي آزاد جوانان آسيا شد

در پايان مسابقات كشتي آزاد قهرماني جوانان آسيا تيم ايران پس از تیم هند با کسب 63 امتیاز نایب قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت هاي كشتي آزاد قهرماني جوانان آسيا طي روزهاي 25 و 26 خردادماه در شهر پوكت تايلند برگزار شد که تیم های هند ،ایران و قزاقستان به ترتیب به عناوین اول تا سوم این مسابقات رسیدند.


بر اساس اين گزارش، در روز دوم اين رقابت‌ها در وزن 55 كيلوگرم يونس سرمستي در دور نخست با نتيجه 8 بر صفر مقابل گانسوخ از مغولستان به پيروزي رسيد وي در دور دوم با نتيجه 16 بر 13 ولادمير كوردين از قزاقستان را مغلوب كرد اما در ديدار نيمه نهايي با نتيجه 13 بر 6 مقابل سانگ هو وون از كره شمالي باخت و به ديدار رده‌بندي راه يافت. وي در اين ديدار با نتيجه 5 بر صفر مقابل مانديك از هند مغلوب شد و پنجم شد.

در وزن 60 كيلوگرم فرزاد كوليوند در دور نخست با ضربه فني فرناندو از سريلانكا را شكست داد وي در دور دوم مقابل نوربيك دژاركينبايف از قرقيزستان با نتيجه 8 بر صفر به پيروزي رسيد اما در مرحله نيمه نهايي مقابل كوك گانگ كيم از كره شمالي با نتيجه در حالي كه با نتيجه 10 بر 4 از حريف خود پيش بود، نتيجه را واگذار كرد و به ديدار رده‌بندي راه يافت. وي در ديدار رده بندي شينگو آريموتو از ژاپن را با نتيجه 7 بر صفر شكست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 66 كيلوگرم پيمان ياراحمدي در دور نخست با نتيجه 8 بر صفر كايرو كينجو از ژاپن را شكست داد وي در دور دوم مقابل تائه جين جئون از كره جنوبي با نتيجه 8 بر صفر به پيروزي رسيد. ياراحمدي در مرحله نيمه نهايي مقابل بولات ساكايف از قزاقستان با نتيجه 7 بر صفر شكست خورد و به ديدار رده‌بندي راه يافت. ياراحمدي در ديدار رده‌بندي سائو نگو از ويتنام را با نتيجه 8 بر صفر شكست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 74 كيلوگرم مصطفي قياسي در دور نخست چانگ يانگ كيم از كره جنوبي را با نتيجه 9 بر 2 شكست داد وي در دور دوم مقابل باسانتسگت از مغولستان با نتيجه 10 بر 3 به برتري دست يافت وي در مرحله نيمه نهايي نيز موفق شد ساكن آتي جانوف از قزاقستان را با نتيجه 10 بر 2 شكست دهد. قياسي در ديدار فينال كومار پراديو از هند را با نتيجه 8 بر يك شكست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 84 كيلوگرم عليرضا كريمي در دور اول بكجان مربكوف از قرقيزستان را با نتيجه 9 بر صفر شكست داد وي در دور دوم مقابل تارمانوخ گانبولد از مغولستان با نتيجه 8 بر صفر به پيروزي رسيد كريمي در مرحله نيمه نهايي مقابل هيوك بيوم گوان از كره جنوبي با نتيجه 7 بر صفر به برتري رسيد وی در ديدار فينال به مصاف عظمت دولت بيكوف از قزاقستان رفت و توانست با نتیجه 10 بر 2 این کشتی گیر را شکست دهد و صاحب عنوان نخست شود.

در وزن 96 كيلوگرم نيز حاتم علي اكبر زاده مقابل فخرالدين سليم زودا از تاجيكستان با نتيجه 4 بر صفر مغلوب شد و با توجه به شكست كشتي گير تاجيك مقابل حريف هندي، علي اكبر زاده از دور رقابت‌ها حذف شد. در اين وزن كشتي گيران قزاقستان و هند فيناليست شدند.

دیروز نیز عبداله قمی در وزن 120 کیلوگرم صاحب مدال طلا و مصطفی یعقوبی در وزن 50 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند.

رده بندی تیمی و انفرادی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

 

رده‌بندی انفرادی:

50 كيلوگرم: 1- كاديان مانگال (هند) 2- مصطفي يعقوبي (ايران) 3- كوكي ايشيتاني (ژاپن) و محمودجان شاوكاتور (ازبكستان) 5- اين سانگ هيون (كره شمالي) و احمد الكعبي (يمن)

 

55 کیلوگرم: 1- تتسویا یاماساکی (ژاپن) 2- سانگ هو وون (کره شمالی) 3- عظیم ایواهوف (قرقیزستان) و ماندیپ (هند) 5- گوی هیون کیم (کره جنوبی) و یونس سرمستی (ایران)

 

60 کیلوگرم: 1- رادیپ کومار (هند) 2- کوک گوانگ کیم (کره شمالی) 3- فرزاد کولیوند (ایران) و محمدسادیک دجورایف (ازبکستان) 5- شینگو آریموتو (ژاپن) و پانک سیت دیماک (تایلند)

 

66 کیلوگرم: 1- بولات ساکایف (قزاقستان) 2- ویکاس (هند) 3- اورمات گازیبیکوف (قرقیزستان) و پیمان یاراحمدی (ایران) 5- تموخین اردینبات (مغولستان) و سائو نگو (ویتنام)

 

74 کیلوگرم: 1- مصطفی قیاسی (ایران) 2- پرادیو کومار (هند) 3- تخرون خودجیف (ازبکستان) و ساکن آتجانوف (قزاقستان) 5- زاوار کیاو (برمه) و باسان سوگت (مغولستان)

 

84 کیلوگرم: 1- علیرضا کریمی (ایران) 2- عظمت دولت بیکوف (قزاقستان) 3- سلیم خودجایف (تاجیکستان) و هیوک بیوم گوان (کره جنوبی) 5- یویا اوکاجیما (ژاپن) و تورموخ گانبولد (مغولستان)

 

96 کیلوگرم: 1- سومیت (هند) 2- یرموخامبت اینکار (قزاقستان) 3- هان گیول کیم (کره جنوبی) و یوسوکه یوشیکاوا (ژاپن) 5- آی هنگ (چین) و فخرالدین سلیم زودا (تاجیکستان)

 

120 كيلوگرم: 1- عبداله قمي (ايران) 2- اولگ بولتيم (قزاقستان) 3- اصلان بك گادويف (ازبكستان) و سارجيت (هند) 5- جي يان كيم (كره جنوبي) و زيمين دا چين (چين)

 

رده‌بندی تیمی:

 

1- هند (68 امتیاز)
2- ایران (63 امتیاز)
3- قزاقستان (55 امتیاز)
4- ژاپن (41 امتیاز)
5- ازبکستان (41 امتیاز)
6- کره جنوبی (36 امتیاز)
7- قرقیزستان (30 امتیاز)