تاريخ : 24 / 8 / 1392برچسب:, | 6:12 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از عصر ایران - تیم ملی فوتبال ایران با غلبه بر تایلند، در آستانه صعود به جام ملتهای آسیا قرار گرفت.
 
عصر امروز در ادامه مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا، تیم ملی فوتبال کشورمان میهمان تایلند بود و با ارئه یک بازی خوب، موفق شد حریف خود را 3 بر صفر شکست دهد.
 
اشکان دژاگه (29)، رضا قوچان نژاد (43) و علیرضا جهانبخش (90) برای ایران در این بازی گل زدند.
 
تیم ملی ایران با این برد 10 امتیازی شد و در صورت تساوی در لبنان، در بازی سه شنبه (28 آبان) مقابل لبنان، به جام ملتهای آسیا صعود می کند.
 
در گروه B مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا، تایلند بدون امتیاز در قعر گروه قرار دارد و کویت و لبنان، به ترتیب با 5 و 4 امتیاز از سه بازی، در رتبه دوم و سوم گروه قرار دارند.
 
تیم ملی ایران در آخرین بازی خود در این گروه، 14 اسفند در ورزشگاه آزادی مقابل کویت به میدان  خواهد رفت.



تاريخ : 28 / 7 / 1392برچسب:, | 5:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سرپرست وزارت ورزش و جوانان طی حکمی رسول خادم را به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی منصوب کرد.

خبرگزاری فارس: رسول خادم سرپرست فدراسیون کشتی شد

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان، در حکم سیدرضا صالحی امیری برای رسول خادم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربه ارزشمند جنابعالی و با توجه به اهمیت و حساسیت کشتی به موجب این حکم با حفظ جایگاه فنی در مدیریت تیم‌های ملی به سمت سرپرست فدراسیون کشتی منصوب می‌شوید.

انتظار دارم با برنامه‌ریزی و مدیریت در انجام امور ذیل، اهتمام بیشتری مبذول فرمایید:

1- ساماندهی کلیه امور فدراسیون کشتی

2- توجه ویژه به موضوعات اخلاقی، فنی و فرهنگی

3- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام انتخابات هیئت‌های کشتی استانهایی که به صورت سرپرست اداره می‌شوند

4- ایجاد امادگی لازم به منظور برگزاری مجمع عمومی آینده

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام این مسوولیت مهم موفق و سربلند باشید.



تاريخ : 27 / 7 / 1392برچسب:, | 6:23 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر / ورزشی 

تیم فوتبال استقلال با نتیجه یک ـ یک برابر نفت تهران متوقف شد.
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس عصرامروز دو تیم استقلال و نفت تهران در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که در این دیدار فرهاد مجیدی در دقیقه 67 برای استقلال و وریا غفوری برای نفت تهران در دقیقه 89 برای نفت تهران گلزنی کردند.
در ابتدای این بازی از عارف سیدعلیخانی مربی سابق تیم های ملی جوانان، بهرام میرشیبانی مدیر فنی باشگاه نفت و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال، سرهنگ عرب سرخی فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ و کلانترزاده رئیس مجموعه تختی تهران با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.



تاريخ : 17 / 6 / 1392برچسب:, | 7:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شهر توکیو پایتخت ژاپن در دور نهایی رای‌گیری برای تعیین میزبان المپیک 2020 به عنوان میزبان این بازیها انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از بوئنوس آیرس، توکیو در رقابت با شهر استانبول در دور نهایی رای‌گیری پیروز شد.
ساعتی قبل شهر مادرید از گردونه رای‌گیری حذف شده بود.



تاريخ : 12 / 6 / 1392برچسب:, | 6:28 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال در اقدامی قابل توجه به تمامی اعضای تیم استقلال دستور داد تا پایان دربی سکوت اختیار کنند.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرمربی استقلال از حاشیه سازی در آستانه دربی خسته است و نگرانی اش از این موضوع عاملی است که وی به تمامی اعضای تیم استقلال اعلام کند که از صحبت در خصوص این بازی پرهیز کرده و حاشیه سازی و کری خوانی در خصوص این بازی را به فراموشی بسپارند.

شایان ذکر است: تمامی اعضای تیم استقلال از صحبت در خصوص بازی منع شدند و حتی اعلام  شده است که امیر قلعه نوعی بدلیل مشکلات بسیار درون تیم و حتی بیرون از تیم چنین تصمیماتی را اتخاذ کرده است.

گفتني است: امیر قلعه نوعی تا بحال و در بازی های قبلی دربی که وی سرمربی تیم استقلال بود چنین تصمیمی را ارائه کرده که در نوع خود جالب است البته وی تأکید کرده است که بازیکنان باید این قانون را رعایت کنند.



تاريخ : 8 / 6 / 1392برچسب:, | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 

تنها بانوی ایرانی که توانست قهرمانی سنگ‌نوردی آسیا را از آن خود کند، از اراده‌ای می‌گوید که باید برای رفع مشکلات و سنگ‌اندازی‌های مسئولان برای ادامه فعالیتش در این رشته و رسیدن به قهرمانی در جهان به کار گیرد.

خبرگزاری فارس: بانوی سنگ نوردی که مسئولان جلوی پایش سنگ می‌اندازد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، افسانه امیر احمدی از قهرمانی‌هایش می‌گوید. از اینکه از سنین کودکی علاقه وافری به سنگ نوردی داشته و تصادفی با رشته ورزشی آشنا می‌شود که پس از گذراندن چند صباحی این رشته ورزشی را رویای دیرینه خود در فعالیت‌های ورزشی می‌پنداشته، افسانه میراحمدی 15 ساله به عنوان نخستین بانوی ایرانی که در آسیا و در رده سنی نوجوانان توانست در رشته سنگ‌نوردی پرچم خوش‌رنگ جمهوری اسلامی ایران را در حضور همه کشورهای آسیایی به اهتزاز در بیاورد و نام ایران را در یکی دیگر از رشته‌های ورزشی نیز جاودانه کند، در حین ورودش به تحریریه خبرگزاری فارس گمان نمی‌کردیم که این دختر نوجوان همان بانوی نوجوانی است که برای کشورمان افتخارآفرینی کرده است و نام و آوازه ایران را دگر باره جهانی کرده باشد.



ادامه مطلب

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

پایگاه خبری عقاب نیوز تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز عنوان سوم رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در بلغارستان را از آن خود کرد.



ادامه مطلب

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 پایگاه خبری عقاب نیوز محمد رویانیان برای گفت‌وگو با مسئولان عجمان همچنان به دنبال روادید امارات است.



ادامه مطلب
تاريخ : 20 / 4 / 1392برچسب:جواد,نکونام,تراکتور سازی,عقاب نیوز, | 6:16 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

جواد نکونام به تراکتورسازی پیوست!

جواد نکونام به تراکتورسازی پیوست!

 

بر طبق آخرین اخبار جواد نکونام به باشگاه تراکتورسازی تبریز پیوست.

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، در پی انتشار اخباری مبنی بر اختلاف بین جواد نکونام و علی فتح الله زاده، این بازیکن با باشگاه تراکتورسازی تبریز قرارداد بست.

 

اخبار تکمیلی پیرامون چگونگی انعقاد این قرارداد و جدایی نکونام از استقلال منتشر خواهد شد. البته این خبر غیررسمی است و منبع ما یک نفر از داخل باشگاه تراکتورسازی است اما با توجه به شواهد و قرائن به نظر می‌رسد این اتفاق رخ بدهد. هرچند که هنوز پروژه استقلالی ماندن نکو منتفی نشده.

 



تاريخ : 11 / 4 / 1392برچسب:شهبازی,مدال,طلا,ایران, | 12:43 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نماینده وزن 63-کیلوگرم تیم ملی ایران با شکست موی‌تای کار تیم ملی لائوس مدال طلای چهارمین دوره از بازی‌های داخل سالن کره‌جنوبی را از آن خود کرد.

خبرگزاری فارس: شهبازی اولین مدال طلای کاروان ایران را کسب کرد

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از کره‌جنوبی، چهارمین روز از رقابت‌های داخل سالن آسیا اینچئون 2013، امروز (سه شنبه) در حالی پیگیری شد که وحید شهبازی در وزن 63-کیلوگرم به مصاف موی تای کار تیم ملی لائوس رفت و با شکست چهار بر یک وی به اولین طلای کاروان ایران دست پیدا کرد.

پیش از این وحید شهبازی با شکست حریفانی از کشور هنگ کنک و عراق به فینال مسابقات راه یافته بود.

روز گذشته(دوشنبه) عیسی علمدار نظام با قبول شکست از مالتی تایلندی از راه یابی به فینال وزن 71 کیلوگرم باز ماند و به مدال برنز رسید.

علمدار نخستین مدال کاروان ورزشی ایران در چهارمین دوره از مسابقات داخل سالن را کسب کرد.

امروز علاوه بر کادر فنی تیم ملی موی تای بهرام افشارزاده دبیر کمیته ملی المپیک، علی‌پور رئیس انجمن و دکتر پورکاظمی رئیس فدراسیون پزشکی نیز در سالن مسابقات حضور داشتند.



تاريخ : 11 / 4 / 1392برچسب:ایران,نایب,قهرمان,کشتی,جهان,عقاب نیوز, | 7:3 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مسابقات کاپ جهانی کشتی های سنتی جهان در ترکیه با نایب قهرمانی ایران به پایان رسید.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش باستانی کشور، پس از گذشت دو روز از مسابقات کاپ جهانی کشتی های سنتی (ترکیه - 2013)، میزبان با 48 امتیاز مقام اول، ایران با 37 امتیاز مقام دوم و روسیه با 27 امتیاز مقام سوم این پیکارهای جهانی را از آن خود کردند.

همچنین کمیته فنی مسابقات تیم کشتی پهلوانی ایران را به عنوان خوش رفتار ترین و منظم ترین تیم شرکت کننده انتخاب کرد.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود برابر ایتالیا توانست از سد حریف قدرتمند خود که یکی از پرافتخارترین تیم‌های جهان است، عبور کند.

خبرگزاری فارس: تعظیم ایتالیایی‌ها به والیبال ایران/ استاد از شاگرد برد

به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین دیدار تیم‌های والیبال ایران و ایتالیا از هفته پنجم رقابت‌های لیگ جهانی والیبال از ساعت 22:30 به وقت تهران در سالن مملو از تماشاگر پالاکاسا شهر مودنا برگزار شد که در پایان شاگردان خولیو ولاسکو با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای (23 - 25، 22 - 25، 25- 22، 32 - 30) بازی را به سود خود رقم زدند و جمع امتیازهای خود در جدول رده‌بندی را به 6 رساندند.



ادامه مطلب
تاريخ : 4 / 4 / 1392برچسب:تیم,ملی,وزنه برداری,قهرمان,آسیا,عقاب نیوز, | 5:31 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تیم ملی وزنه‌برداری ایران قهرمان چهل و چهارمین دوره رقابت‌‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا شد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی وزنه‌برداری ایران قهرمان آسیا شد/ دفاع از عنوان قهرمانی در سرزمین زرد

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از قزاقستان، با پایان رقابت‌های قهرمانی وزنه‌بردار بزرگسالان آسیا تیم ملی کشورمان که سال گذشته توانسته بود پس از 9 سال در کره جنوبی به مقام قهرمانی برسد در رقابت‌‌های 2013 آستانای قزاقستان از عنوان خود دفاع کرد و با قدرت به قهرمانی رسید.

تیم ملی ایران با کسب 9 طلا، 7 نقره و 5 برنز و کسب امتیاز 564 قهرمان آسیا شد و تیم‌های هند و تایوان به ترتیب با مجموع امتیاز دوم و سوم شدند.

این رقابت‌ها به مدت 5 روز در ورزشگاه ساری‌آرکای (سرزمین زرد)آستانای قزاقستان با حضور وزنه‌برداران 21 کشور آسیایی برگزار شد.



تاريخ : 3 / 4 / 1392برچسب:محمد,رویانیان,پرسپولی,رفتنی,عقاب نیوز, | 12:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

محمد رویانیان به دلیل مشکل ماموریتش از مدیرعاملی پرسپولیس رفتنی شد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکل عدم تمدید ماموریتش در این چند وقت با مسائل زیادی در باشگاه دست و پنجه نرم کرد که در نهایت پس از جمع‌بندی‌های انجام شده مسئولان تصمیم به تغییر او گرفتند از همین رو جدایی رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس قطعی شده و قرار است تا سه روز آینده در جلسه هیئت مدیره درباره سه گزینه عنوان جانشینی او بحث شود.
 
گفتنی است برگزاری جلسه هیئت مدیره پرسپولیس تا 2 روز آینده قطعی است و جایگزین رویانیان معرفی می‌شود اما او همچنان به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس باقی خواهد ماند.



تاريخ : 3 / 4 / 1392برچسب:, | 3:46 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی ۱۲ بازیکن اعزامی برای رویارویی با تیم ملی والیبال ایتالیا در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی را معرفی کرد.
به گزارش  تسنیم،  خولیو ولاسکو که همیشه تاکید بر آمادگی 22 بازیکن برای حضور در رقابت ها لیگ جهانی دارد، در فهرست 12 نفره خود نیز دو بازیکن را تغییر داده است.

در این فهرست رحمان داوودی و آرش کمالوند جایگزین حمزه زرینی و پوریا فیاضی شدند.

اسامی 12 ملی پوش والیبال کشورمان در دیدار با ایتالیا به شرح زیر است:
شهرام محمودی،  عادل غلامی،  سعید معروف،  فرهاد قائمی،  سید محمد موسوی، رحمان داوودی،  فرهاد ظریف،  امیر غفور،آرش کمالوند، مهدی مهدوی؛ آرمین تشکری و  علیرضا مباشری.

تیم ملی والیبال کشورمان شب گذشته تهران را به مقصد ایتالیا ترک  کرد تا هفتم و نهم تیرماه دو دیدار در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر والیبال در برابر ایتالیا که فعلا صدرنشین گروه دوم لیگ جهانی است، برگزار کند.



تاريخ : 2 / 4 / 1392برچسب:قهرمانی,والیبال,ایران,, | 7:35 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی توانست با پیروزی مقابل صربستان به اولین برد خود دست پیدا کند.

خبرگزاری فارس: شاگردان ولاسکو قهرمان اروپا را به زانو درآوردند/ اولین پیروزی ایران در لیگ جهانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود در لیگ جهانی والیبال عصر امروز از ساعت 17 در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف صربستان رفت.

ملی‌پوشان ایران که روز جمعه در اولین بازی مقابل قهرمان اروپا با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند در بازی امروز عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند و از همان ابتدا مقابل قهرمان اروپا با قدرت حاضر شدند.

تیم ملی ایران با ترکیب اولیه سعید معروف، محمد موسوی، فرهاد قائمی، آرمین تشکری، حمزه زرینی، امیر غفور و فرهاد ظریف وارد میدان شد. ملی‌پوشان در گیم اول کار را به خوبی شروع کردند و در پایان نیز با نتیجه 25-20 پیروز شدند.

گیم دوم:

در گیم دوم کار متفاوت شد. رقابت پایاپایی بین دو تیم وجود داشت و امتیازات بین دو تیم رد و بدل می‌شد و تا پایان هم این رقابت نزدیک ادامه داشت. ایران این گیم را با نتیجه 26-24 واگذار کرد.

گیم سوم:

در ابتدای این گیم، ملی‌پوشان کشورمان بازی بهتری را از خود به نمایش گذاشتند و حتی اختلاف را به سه امتیاز رساندند، اما در ادامه صربستان اختلاف را کمتر کرد و پیش افتاد. درحالی که حریف 10 بر 9 از ایران پیش افتاد ولاسکو درخواست استراحت کرد تا نقاط ضعف به بازیکنان گوشزد شود. در این گیم نیز رقابت هر دو تیم پایاپای پیش رفت، اما سرویس‌های آسکانوویچ بازهم صربستان را پیش انداخت تا امتیاز 16 برای صرب‌ها ثبت شود. برتری صرب‌ها ادامه داشت و در نهایت نیز این ست با نتیجه 25 - 23 به سود صربستان به پایان رسید.

گیم چهارم:

در ست چهارم نیز هر دو تیم بازی پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند و گاهی صرب‌ها با اختلاف یک امتیاز پیش می‌افتادند و گاهی نیز ایران بود که با ارائه بازی بهتر اختلاف ایجاد می‌کرد. امتیاز 16 برای ایران به ثبت رسید و اختلافات امتیاز به سود ایران ادامه داشت، تا اینکه با برد ایران با نتیجه 25 - 23 کار به ست پنجم کشیده شد.

گیم پنجم:

حساس‌ترین گیم این مسابقه با برتری و بازی خوب ایران آغاز شد و به همین صورت ادامه پیدا کرد. اما در اواسط این گیم صرب‌ها توانستند اختلاف 4 امتیازی را به تساوی بکشانند. همین موضوع باعث شد تا ولاسکو درخواست استراحت کند و فیاضی جای زرینی را در منطقه دو گرفت. این تعویض نتیجه داد و ایران پیش افتاد. در پایان این گیم با نتیجه 15 بر 12 به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا شاگردان ولاسکو 3 - 2 پیروز شده و به اولین پیروزی در لیگ جهانی برسند.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

فارس - وزنه‌بردار دسته 77 کیلویی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به دو مدال طلا و یک مدال نقره رسید.

 در ادامه چهل و چهارمین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا که به میزبانی آستانای قزاقستان در حال برگزاری است، از ساعت 20 امشب به وقت این کشور وزنه‌برداران دسته 77 کیلوگر به مصاف هم رفتند.

در این دسته که با حضور 14 وزنه‌بردار یکی از شلوغ‌ترین دسته‌ها به شمار می‌رود، رسول تقیان از ایران برای کسب عناوین برتر آسیا به مصاف حریفان سرسختی از کره شمالی، چین و قزاقستان رفت.

در این وزن رسول تقیان که در استارت لیست پس از وزنه‌بردار کره شمالی با ورودی 345 در جایگاه دوم قرار داشت در حرکات یکضرب و برای بار اول درخواست وزنه 155 کیلویی را کرد که در مهار آن موفق بود. وی در مرتبه دوم هم وزنه 160 کیلویی را با موفقیت بالای سر برد.

تقیان برای بار سوم هم به خوبی از پس وزنه 163 کیلویی برآمد با این حال پشت سر کوانگ سنگ کیم، وزنه‌بردار کره شمالی که وزنه 164 کیلویی را مهار کرد به نقره یکضرب رسید. پس از این دو هم وزنه‌برداری از چین با مهار وزنه 160 کیلویی سوم شد.

در حرکات دوضرب تقیان در حالی روی تخته آمد که 11 نفر کار خود را تمام کرده و تنها رقیب چینی و ازبکش باقی مانده بود.

تقیان کار خود را با مهار وزنه 195 کیلویی آغاز کرد. وی در ادامه وزنه 203 کیلویی را در حالی درخواست کرد که دیگر وزنه‌برداری باقی نمانده بود. وی در مهار این وزنه ناموفق بود.

در حرکت سوم تقیان این وزنه را مهار کرد و به مدال طلای دوضرب و مجموع رسید.

در این حرکت وزنه‌برداران چین و کره شمالی با مهار وزنه‌های 186 و 181 دوم و سوم شدند.

در حرکات مجموع هم تقیان با ثبت رکورد 358 به مدال طلا رسید، وزنه‌برداران چین و کره شمالی با مجموع 356 و 355 کیلو دوم و سوم شدند. تقیان رکورد ایران که با 365 کیلوگرم در اختیار محمدعلی برخواه بود را شکست.

عصر امروز و قبل از آغاز این رقابت هم سجاد بهروزی از ایران موفق به کسب دو مدال طلا و یک نقره شده بود.



تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 9:21 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در مراسمی که با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، از مربیان و کادر فنی تیم ملی تجلیل و قدردانی شد.

خبرگزاری فارس: اعطای ۵۰ میلیون تومان پول نقد و اجازه واردات خودرو برای صعود به جام جهانی
گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، عصر امروز و در نهاد ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران از تیم ملی فوتبال کشورمان که موفق به صعود به جام جهانی  برزیل شدند، تقدیر و قدردانی کرد.

در این مراسم که علاوه بر رئیس‌جمهور غلامحسین الهام سخنگوی هیئت دولت، شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و سیدحسن موسوی نیز حضور داشتند از کی‌روش سرمربی تیم ملی و نکونام کاپیتان تیم ملی با اعطای شالی مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر ویژه به عمل آمد.

علاوه بر 50 میلیون تومان پول نقد بر اساس مصوبه هیئت دولت مقرر شد تا یک مجوز ویژه برای واردات خودرو به بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی نیز اختصاص یابد.

برچسب ها : محمود احمدی‌نژاد.تجلیل و قدردانی.مربیان و کادر فنی تیم ملی



تاريخ : 28 / 3 / 1392برچسب:, | 1:11 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امروز پژمان نوری و محمدمهدی نظری با حضور در باشگاه استقلال، برای عقد قرارداد یکساله به این تیم پیوستند.

 

این دو بازیکن دقایقی پیش در جمع خبرنگاران این خبر را تایید کردند و قرار است سال آینده در استقلال بازی کنند.

 

پژمان نوری فصل گذشته در ملوان و محمدمهدی نظری در فجر سپاسی بازی می‌کردند.

 

از سویی ایمان موسوی، مهاجم فصل گذشته استقلال نیز در باشگاه حاضر شده تا رضایتنامه‌اش را از این تیم بگیرد.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

ایران نایب قهرمان رقابت‌هاي كشتي آزاد جوانان آسيا شد

در پايان مسابقات كشتي آزاد قهرماني جوانان آسيا تيم ايران پس از تیم هند با کسب 63 امتیاز نایب قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت هاي كشتي آزاد قهرماني جوانان آسيا طي روزهاي 25 و 26 خردادماه در شهر پوكت تايلند برگزار شد که تیم های هند ،ایران و قزاقستان به ترتیب به عناوین اول تا سوم این مسابقات رسیدند.


بر اساس اين گزارش، در روز دوم اين رقابت‌ها در وزن 55 كيلوگرم يونس سرمستي در دور نخست با نتيجه 8 بر صفر مقابل گانسوخ از مغولستان به پيروزي رسيد وي در دور دوم با نتيجه 16 بر 13 ولادمير كوردين از قزاقستان را مغلوب كرد اما در ديدار نيمه نهايي با نتيجه 13 بر 6 مقابل سانگ هو وون از كره شمالي باخت و به ديدار رده‌بندي راه يافت. وي در اين ديدار با نتيجه 5 بر صفر مقابل مانديك از هند مغلوب شد و پنجم شد.

در وزن 60 كيلوگرم فرزاد كوليوند در دور نخست با ضربه فني فرناندو از سريلانكا را شكست داد وي در دور دوم مقابل نوربيك دژاركينبايف از قرقيزستان با نتيجه 8 بر صفر به پيروزي رسيد اما در مرحله نيمه نهايي مقابل كوك گانگ كيم از كره شمالي با نتيجه در حالي كه با نتيجه 10 بر 4 از حريف خود پيش بود، نتيجه را واگذار كرد و به ديدار رده‌بندي راه يافت. وي در ديدار رده بندي شينگو آريموتو از ژاپن را با نتيجه 7 بر صفر شكست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 66 كيلوگرم پيمان ياراحمدي در دور نخست با نتيجه 8 بر صفر كايرو كينجو از ژاپن را شكست داد وي در دور دوم مقابل تائه جين جئون از كره جنوبي با نتيجه 8 بر صفر به پيروزي رسيد. ياراحمدي در مرحله نيمه نهايي مقابل بولات ساكايف از قزاقستان با نتيجه 7 بر صفر شكست خورد و به ديدار رده‌بندي راه يافت. ياراحمدي در ديدار رده‌بندي سائو نگو از ويتنام را با نتيجه 8 بر صفر شكست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 74 كيلوگرم مصطفي قياسي در دور نخست چانگ يانگ كيم از كره جنوبي را با نتيجه 9 بر 2 شكست داد وي در دور دوم مقابل باسانتسگت از مغولستان با نتيجه 10 بر 3 به برتري دست يافت وي در مرحله نيمه نهايي نيز موفق شد ساكن آتي جانوف از قزاقستان را با نتيجه 10 بر 2 شكست دهد. قياسي در ديدار فينال كومار پراديو از هند را با نتيجه 8 بر يك شكست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 84 كيلوگرم عليرضا كريمي در دور اول بكجان مربكوف از قرقيزستان را با نتيجه 9 بر صفر شكست داد وي در دور دوم مقابل تارمانوخ گانبولد از مغولستان با نتيجه 8 بر صفر به پيروزي رسيد كريمي در مرحله نيمه نهايي مقابل هيوك بيوم گوان از كره جنوبي با نتيجه 7 بر صفر به برتري رسيد وی در ديدار فينال به مصاف عظمت دولت بيكوف از قزاقستان رفت و توانست با نتیجه 10 بر 2 این کشتی گیر را شکست دهد و صاحب عنوان نخست شود.

در وزن 96 كيلوگرم نيز حاتم علي اكبر زاده مقابل فخرالدين سليم زودا از تاجيكستان با نتيجه 4 بر صفر مغلوب شد و با توجه به شكست كشتي گير تاجيك مقابل حريف هندي، علي اكبر زاده از دور رقابت‌ها حذف شد. در اين وزن كشتي گيران قزاقستان و هند فيناليست شدند.

دیروز نیز عبداله قمی در وزن 120 کیلوگرم صاحب مدال طلا و مصطفی یعقوبی در وزن 50 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند.

رده بندی تیمی و انفرادی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

 

رده‌بندی انفرادی:

50 كيلوگرم: 1- كاديان مانگال (هند) 2- مصطفي يعقوبي (ايران) 3- كوكي ايشيتاني (ژاپن) و محمودجان شاوكاتور (ازبكستان) 5- اين سانگ هيون (كره شمالي) و احمد الكعبي (يمن)

 

55 کیلوگرم: 1- تتسویا یاماساکی (ژاپن) 2- سانگ هو وون (کره شمالی) 3- عظیم ایواهوف (قرقیزستان) و ماندیپ (هند) 5- گوی هیون کیم (کره جنوبی) و یونس سرمستی (ایران)

 

60 کیلوگرم: 1- رادیپ کومار (هند) 2- کوک گوانگ کیم (کره شمالی) 3- فرزاد کولیوند (ایران) و محمدسادیک دجورایف (ازبکستان) 5- شینگو آریموتو (ژاپن) و پانک سیت دیماک (تایلند)

 

66 کیلوگرم: 1- بولات ساکایف (قزاقستان) 2- ویکاس (هند) 3- اورمات گازیبیکوف (قرقیزستان) و پیمان یاراحمدی (ایران) 5- تموخین اردینبات (مغولستان) و سائو نگو (ویتنام)

 

74 کیلوگرم: 1- مصطفی قیاسی (ایران) 2- پرادیو کومار (هند) 3- تخرون خودجیف (ازبکستان) و ساکن آتجانوف (قزاقستان) 5- زاوار کیاو (برمه) و باسان سوگت (مغولستان)

 

84 کیلوگرم: 1- علیرضا کریمی (ایران) 2- عظمت دولت بیکوف (قزاقستان) 3- سلیم خودجایف (تاجیکستان) و هیوک بیوم گوان (کره جنوبی) 5- یویا اوکاجیما (ژاپن) و تورموخ گانبولد (مغولستان)

 

96 کیلوگرم: 1- سومیت (هند) 2- یرموخامبت اینکار (قزاقستان) 3- هان گیول کیم (کره جنوبی) و یوسوکه یوشیکاوا (ژاپن) 5- آی هنگ (چین) و فخرالدین سلیم زودا (تاجیکستان)

 

120 كيلوگرم: 1- عبداله قمي (ايران) 2- اولگ بولتيم (قزاقستان) 3- اصلان بك گادويف (ازبكستان) و سارجيت (هند) 5- جي يان كيم (كره جنوبي) و زيمين دا چين (چين)

 

رده‌بندی تیمی:

 

1- هند (68 امتیاز)
2- ایران (63 امتیاز)
3- قزاقستان (55 امتیاز)
4- ژاپن (41 امتیاز)
5- ازبکستان (41 امتیاز)
6- کره جنوبی (36 امتیاز)
7- قرقیزستان (30 امتیاز)



تاريخ : 14 / 3 / 1392برچسب:urhf kd,c,عقاب نیوز, | 11:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در بین کاندیداها محسن رضایی از جمله کسانی بود که ضمن پیش بینی پیروزی تیم ملی ایران، اظهار داشت که این بازی یک بر صفر به سود ایران به پایان خواهد رسید.
به گزارش مشرق، در روزهای پیش از بازی حساس ایران و قطر خبرنگار تلویزیون به سراغ کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری رفت و از آنان خواست که نتیجه بازی ایران و قطر را پیش بینی کنند.

تیم ملی ایران در چارچوب رقابت های جام جهانی برزیل در شهر دوحه قطر توانست با تک گل قوچان نژاد، تیم ملی قطر را شکست دهد تا قدمی محکم برای نزدیک شدن به جام جهانی برزیل را بردارد.

نتیجه یک بر صفر همان نتیجه ای بود که محسن رضایی، برای برد ایران در مقابل قطر پیش بینی کرده بود.



تاريخ : 8 / 3 / 1392برچسب:, | 5:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

زهرا نعمتی، بانوی کماندار طلایی پارالمپیک لندن در مراسم اهدای جوایز منتخبین بنیاد بین‌المللی «اسپورت آکورد» به عنوان برترین ورزشکار جهان انتخاب و جایزه‌اش را دریافت کرد.

خبرگزاری فارس: زهرا نعمتی ورزشکار سال جهان شد

به گزارش خبرگزای فارس، مراسم اهدای جوایز منتخبین بنیاد بین‌المللی «اسپورت آکورد» با حضور رئیس کمیته بین‌المللی المپیک، رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش روسیه و روسای فدراسیون‌های جهانی و سایر نامزدهای معرفی شده برای دریافت این جایزه در شهر سن پترزبورگ روسیه در حال برگزاری است.

زهرا نعمتی، بانوی کماندار طلایی پارالمپیک 2012 لندن که به عنوان یکی از نامزدهای دریافت این جایزه و به عنوان نماینده کشورمان در مراسم اهدای جوایز منتخبین بنیاد بین‌المللی «اسپورت آکورد» حضور داشت پس از انتخاب به عنوان برترین ورزشکار جهان، جایزه‌اش را دریافت کرد.

جایزه «اسپورت آکورد» به فردی تعلق می‌گیرد که در عرصه ورزش و جامعه فعالیت‌های قابل توجهی انجام داده باشد. این سازمان هر ساله برترین مربیان و ورزشکاران جهان را در 6 شاخصه معرفی و از آنها قدردانی می‌کند.

سازمان «اسپورت آکورد» که مقر آن در سوئیس است، نقش حمایتی را برای فدراسیون‌های بین‌المللی رشته‌های ورزش المپیک و پارالمپیک ایفا می‌کند و از اهداف آن می‌توان به ترویج ورزش در تمام سطوح جامعه اشاره کرد.



تاريخ : 6 / 3 / 1392برچسب:, | 7:25 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه سپاهان اصفهان را به دلیل تخلفاتی که از سوی تماشاگران این تیم در بازی با آلومینیوم هرمزگان رخ داد به برگزاری یک دیدار بدون تماشاگر محکوم کرد.
 
به گزارش مهر، با توجه به تخلف تماشاگران تیم سپاهان در دیدار این تیم با آلومینیوم هرمزگان از هفته سی و چهارم دوازدهمین دوره لیگ برتر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این باشگاه اصفهانی را به ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری یک مسابقه بدون تماشاگر محکوم کرد.
 
همچنین این کمیته، به دلیل اعتراض و رفتار غیر ورزشی مسعود تابش مدیر تیم سپاهان اصفهان، وی را به پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
 
از سوی دیگر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سیدمهدی سیدصالحی و شهاب گردان دعوت کرد تا روز یکشنبه ۱۲/۳/۹۲ در فدراسیون فوتبال حضور یافته و دلایل خود را در خصوص عدم حضور در اردوی تیم ملی جهت دیدار با عمان ارائه کنند.
 
ضمن اینکه با توجه به تخلف بهمن فروتن سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه، وی روز سه‌شنبه ۲۱/۳/۹۲ به کمیته انضباطی دعوت شد تا در خصوص مصاحبه خود توضیحاتی را ارائه کند.



تاريخ : 27 / 2 / 1392برچسب:, | 10:14 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تیم ملی کشتی آزاد ایران که قرار بود برای دیداری دوستانه بعد از مسابقه نیویورک به لس‌آنجلس سفر کند، به ایران دیپورت شد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی کشتی آزاد ایران از آمریکا دیپورت شد

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از دعوت فدراسیون کشتی آمریکا از فدراسیون کشتی کشورمان قرار شد تیم منتخب ایران برای برگزاری دیداری دوستانه و نمادین به منظور حفظ کشتی در بازی‌های المپیک راهی نیویورک شود.

بعد از این هم قرار شد به فاصله 4 روز یعنی 29 اردیبهشت دیداری دیگر بین تیم‌های ایران و آمریکا در لس‌آنجلس برگزار شود.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در نخستین دیدار که در ایستگاه تاریخی قطار واندربیلت در ترمینال بزرگ مرکزی شهر نیویورک در 25 اردیبهشت ماه برگزار شد با نتیجه 6 بر یک مقابل آمریکا به برتری دست یافت.

بعد از این دیدار قرار بود ملی‌پوشان بلافاصله عازم لُس‌آنجلس شوند تا خود را برای دیدار دوم مقابل آمریکا آماده کنند، اما آمریکایی‌ها دستور دادند تا هر چه زودتر به ایران بازگردند.

البته سایت فدراسیون کشتی ایران در خبری اعلام کرده است که فدراسیون کشتی آمریکا پس از کسب پیروزی تیم ایران در خاک این کشور در رقابت‌های روز جهانی کشتی که زیر نظر فدراسیون جهانی کشتی برگزار شد، اعلام کرد که هیچ گونه مسئولیتی در قبال سفر تیم ایران به لس آنجلس برای دیدار دوستانه روز 29 اردیبهشت ماه را نمی‌پذیرد.

بنابراین فدراسیون کشتی ایران بر اساس عرف بین‌المللی که مسئولیت هر تیم در سفرهای خارجی برعهده کشور میزبان است و با توجه به اینکه با کسب یک نتیجه قاطعانه در رقابت های روز جهانی کشتی و حضور نمایندگان کشورمان در مقر سازمان ملل متحد در راستای برنامه‌های فیلا رسالت خود را در این مقطع برای حفظ کشتی در المپیک به پایان رسانده است، تصمیم به بازگشت به کشور گرفت.

به این ترتیب اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان ساعت یک بامداد روز شنبه 28 اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد میهن اسلامی می‌شوند.

به گزارش فارس، گفته می‌شود این بازگشت زودهنگام دلایل دیگری داشته است که مسئولان فدراسیون کشتی آمریکا این دیدار را لغو کرده و دستور بازگشت تیم کشورمان به ایران را صادر کردند.



تاريخ : 15 / 2 / 1392برچسب:, | 9:53 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه رفتم تا سپاهان بیش از این مورد ظلم سازمان لیگ قرار نگیرد از سمت خود استعفا کرد. علیرضا رحیمی در حالی دست به چنین اقدامی زد که تیمش با پیروزی برابر پرسپولیس در ضربات پنالتی عنوان قهرمانی جام حذفی را به خود اختصاص داده بود.
به گزارش مشرق، علیرضا رحیمی در خصوص استعفای خود از سمت مدیرعاملی این باشگاه ضمن بیان مطلب فوق به مهر گفت: من از سپاهان رفتم به دلیل اینکه بیش از اندازه مورد ظلم سازمان لیگ و هیئت رئیسه آن قرار نگیرد. اگر سه ماه زودتر استعفا می دادم و می رفتم، مطمئنم با این تیمی که بسته ام در فصل جاری سپاهان سه جام می گرفت.

وی در همین خصوص افزود: از اصفهانی ها و هواداران سپاهان به خاطر دیر رفتنم عذرخواهی می کنم. این قهرمانی مبارک آنها باشد.

مدیرعامل سپاهان تأکید کرد: مطمئن باشید در آن دنیا جلوی یک عده را می گیرم. دو سال فقط سکوت کرده و هیچ چیز نگفتم که با من چه کار کردند. در اینجا از کارمندان سازمان تربیت بدنی، باشگاه سپاهان، فدراسیون فوتبال و هواداران سپاهان طلب حلالیت می کنم. از خانواده ام نیز عذرخواهی می کنم که به دلیل 33 سال کار اجرایی در ورزش کشور نتوانستم به آنها به خوبی رسیدگی کنم. مطمئن باشید از اینجا به خانه خواهم رفت و دست همسرم را خواهم بوسید.



تاريخ : 12 / 2 / 1392برچسب:, | 3:43 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در دیدار دو تیم پیکان و ملوان بندر انزلی که 23 فروردین ماه از هفته سی و دوم در انزلی برگزار شد، تیم پیکان با سه دقیقه تاخیر در آغاز نیمه دوم بازی، وارد زمین شد.

بر همین اساس تیم پیکان به پرداخت 9 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین به دلیل تاخیر یک دقیقه ای تیم ملوان بندر انزلی در نیمه دوم، این تیم نیز به 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.



تاريخ : 4 / 2 / 1392برچسب:, | 1:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

با پیروزی الهلال مقابل العین، استقلال و الهلال از گروه مرگ صعود کردند.

خبرگزاری فارس: الهلال و استقلال از گروه مرگ صعود کردند

به گزارش خبرگزاری فارس، در دیدار پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22:15دقیقه تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان به مصاف یکدیگر رفتند. الهلال در این مسابقه با گل‌های الدواسری 4و وسلی 24 توانست حریف خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. با این نتیجه الهلال 9 امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت. با توجه نتایج مسابقات امروز استقلال با 10 امتیاز در صدر جدول گروه قرار دارد و در حالی که یک هفته تا پایان مرحله گروهی باقی مانده است صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرد.

العین و الریان از این گروه حذف شدند.



تاريخ : 23 / 1 / 1392برچسب:, | 5:34 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

وزنه‌بردار 85 کیلویی کشورمان در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان در ازبکستان در حرکات یکضرب به مدال طلا رسید.

خبرگزاری فارس: نخستین مدال طلای کاروان ایران به دهقان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان که به میزبانی ازبکستان در حال برگزاری است، عصر امروز علیرضا دهقان، وزنه‌برداری کشورمان در دسته 85 کیلوگرم در حرکات یکضرب پس از مهار موفق وزنه‌های 139 و 146 کیلوگرم به مدال طلا رسید. وی در حرکت سوم وزنه 149 کیلویی را مهار نکرد.

وزنه‌بردارن چین و روسیه در این دسته به ترتیب دوم و سوم شدند.

حرکات دوضرب این دسته تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود.



تاريخ : 15 / 1 / 1392برچسب:, | 1:7 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تیم فوتبال استقلال در شرایطی برابر الهلال عربستان به پیروزی رسید که قبل از این دو نماینده دیگر ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برابر دو نماینده دیگر عربستان شکست خورده بودند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، دومین روز از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا امروز چهارشنبه با رقابت های گروه چهارم پیگیری شد که در یکی از دیدارهای این گروه تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه فصل بن عبدالعزیز به مصاف الهلال عربستان رفت. در این دیدار که نیمه اول آن با تساوی بدون گل به پایان رسید، شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند در پایان 2 بر یک میزبان خود را شکست دهند.

در نیمه اول استقلال در چند موقعیت می توانست دروازه حریف را باز کند اما مهاجمان این تیم دقت لازم را نداشتند. امین موسوی در دقایق پایانی نیمه اول می توانست دروازه الهلال را باز کند که با ضربه ای کم دقت توپ را به بیرون زد تا نیمه اول بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم الهلالی ها انگیزه بالاتری برای رسیدن به گل داشتند و استقلالی ها هم دل به ضد حملات خوش کرده بودند. در دقیقه 59 ضربه بازیکن الهلال به تیر افقی دروازه استقلال برخورد کرد و لحظاتی بعد سیدمهدی رحمتی یک موقعیت ایده ال را از حریف گرفت. رحمتی در چند موقعیت دیگر مانع از باز شدن دروازه اش شد اما در دقیقه 68 بالاخره تسلیم ضربه سالم الدوساری شد تا بازی یک بر صفر شود.

پس از این استقلالی ها با تلاشی مضاعف به دنبال جبران این گل بودند که در دقیقه 80 پژمان منتظری پیش تاخته ضربه ایستگاهی ارسالی مجتبی جباری را به تور دروازه الهلال چسباند تا همه چیز از نو آغاز شود. پنج دقیقه بعد از این گل آرش برهانی که لحظاتی پیش جانشین حاتمی در خط حمله شده بود با فرار از تله آفساید مدافعان الهلال با ضربه ای بغل پا برای دومین بار دروازه تیم عربستانی را باز کرد.

با این گل الهلالی ها برای رسیدن به گل تساوی به آب و آتش زدند و حملاتی را روی دروازه نماینده ایران پی ریزی کردند اما دفاع خوب استقلالی ها مانع از به تساوی کشیدن بازی شد تا شاگردان امیر قلعه نویی با سه امتیاز با ارزش عربستان را ترک کنند.



تاريخ : 29 / 12 / 1391برچسب:, | 5:16 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

دیدارهای پایانی هفته سی ام لیگ برتر با انجام 2 بازی برگزار شد که در پايان سپاهان مقابل تراکتور به برتري رسيد و استقلال و نفت نيز به تساوي دست يافتند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پرونده بازیهای هفته سی ام لیگ برتر با انجام 2 دیدار بسته می شود.

براین اساس استقلال به مصاف نفت تهران می رود. تراکتورسازی و سپاهان در تبریز بازی می کنند.

** نفت تهران 1 -استقلال 1

استقلال به دنبال تثبیت صدرنشینی تیم فوتبال نفت تهران امروز ساعت 15:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال استقلال تهران است.

گفتنی است: نفت تهران میزبان این بازی است اما با تصمیم شورای تأمین باید با استقلال در ورزشگاه آزادی بازی کند. این در حالی است که نفت تهران خواستار بازی در ورزشگاه تختی تهران با یادگار امام قم بود. مدیرعامل این تیم تهدید کرد در صورتی که در ورزشگاه مدنظر، این بازی انجام نشود بعد از بازی به AFC شکایت می کند.

آبی پوشان با 2 بردی که مقابل تراکتورسازی و العین امارات در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به دست آورند از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده آلی قرار دارند و برای بازی با نفت تهران آماده هستند.

اگر استقلالی ها سه امتیاز این بازی را بگیرند با صدرنشینی، سال 91 را تمام می کنند مسیر قهرمانی آنها هموارتر خواهد شد.

در آن سوی میدان هم، نفتی ها شانس اندکی برای کسب سهمیه آسیایی دارند اگر آنها قصد دارند آسیایی شوند باید استقلال را شکست دهند.

میثم حسینی و امین منوچهری مدافع و مهاجم نفت تهران مقابل تیم سابقشان بازی می کنند.
به خاطر همین انگیزه زیادی دارند تا بار دیگر خودشان را به قلعه نوعی ثابت کنند.

آرش برهانی و حنیف عمران زاده نمی توانند مقابل نفت تهران بازی کنند. عمران زاده به دلیل اعتراض به بازی نکردن در برابر العین امارات از سوی کادر فنی تنبیه انضباطی شده است.

گفتنی است: تورج حق وردی به همراه محمدرضا ابوالفضلی، علیرضا ایلدروم و حسن اکبری قضاوت این دیدار را برعهده دارند. حسین عسگری هم ناظر بازی است.

* گويا بائو و منتظري پيش از بازي با هم درگري لفظي پيدا کرده بودند.

* 1500 هوادار به ورزشگاه آمده اند.

* هواداران خواستار حضور رحمتي در تيم ملي شدند.

* خسرو حيدري از سوي هواداران مورد تشويق قرار گرفت.

** ديدار دوتيم راس ساعت 15:30 آغاز شد.

فرزادحاتمي در دقيقه 15 بازي گل زيايي را وارد دروازه نفت کرد.

رضا نوروزي در دقيقه 62 گل تساوي را براي نفتي ها به ثمر رساند.

اين ديدار با نتيجه يک بر يک پايان يافت.

** تراکتورسازی 1 -سپاهان 3

تیم فوتبال تراکتورسازی امروز ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تیم فوتبال سپاهان می رود.

تراکتورسازان در صورت پیروزی مقابل سپاهان صدرنشین لیگ برتر نمی شوند و فقط یک پله جدول رده بندی صعود می کنند و آخرین بازی سال 91 را با 58 امتیاز به پایان می برند.

در آن سوی میدان هم سپاهانی ها در صورت پیروزی مقابل تراکتورسازی و شکست استقلال مقابل نفت تهران صدرنشین لیگ برتر در پایان سال 91 می شوند.

سپاهانی ها کار سختی مقابل تراکتورسازی ها در تبریز دارند چراکه تا الان کمتر تیمی توانسته در تبریز پیروز شود.

تساوی بازی 2 تیم فوتبال تراکتورسازی و سپاهان بیشتر از همه استقلال را خوشحال می کند چراکه با پیروزی مقابل نفت می تواند فاصله امتیازی اش را با دیگر مدعیان افزایش دهد.

قاسم دهنوی و جواد کاظمیان محرومان تیم فوتبال تراکتورسازی در این بازی هستند. علی احمدی و رسول خوروش سرپرست تیم سپاهان برای این بازی محروم هستند.
 
گفتنی است، علیرضا فغانی به همراه رضا سخندان، علی میرزابیگی و محمد ملکی داوران این بازی هستند. مسعود عنایت هم نظارت این بازی را بر عهده دارد.

** بازي ساعت 15:30 آغاز شد.

محمدرضا خلعتبري در دقيقه 15 بازي نخستين گل را براي سپاهان به ثمر رساند.

فرشيد طالبي در دقيقه 29 دومين گل را براي سپاهان به ثمر رساند.

محمد نصرتي از تراکتورسازي در دقيقه 41  از داور کارت زرد گرفت.

محرم نويدکيا در دقيقه 56 سومين گل سپاهان را وارد دروازه کرد.

مهدي کريميان از تراکتور و ميلان سوشاک از سپاهان در دقيقه 79 از داور کارت زرد گرفتند.

گيلسون سوارز در دقيقه 88 نخستين گل تراکتور را به ثمر رساند.



تاريخ : 20 / 12 / 1391برچسب:, | 8:29 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 رای کمیته انضباطی درباره تخلفات دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی تبریز اعلام شد.

به گزارش رجانیوز به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بنا به گزارش داور، نماینده فدراسیون، نماینده سازمان لیگ برتر و رئیس کمیته انضباطی که به عنوان ناظر ویژه این دیدار انتخاب شده بود، تخلفاتی از سوی بازیکنان و هواداران دو تیم پیش از آغاز بازی، در جریان بازی، بین دو نیمه و در پایان بازی اتفاق افتاد که کمیته انضباطی در7 بند رای خود را درباره تخلفات اعلام می‌کند.

1- کمیته انضباطی رعایت ضوابط و مقررات قبل از بازی را به باشگاه تراکتورسازی به صورت موکد توصیه می کند.

2- به دلیل رفتار تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز این باشگاه به مبلغ 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

3- آرش برهانی، علاوه بر محرومیت ناشی از کارت قرمز داور، به مدت دو جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات لیگ برتر محروم و به پرداخت 30 میلیون ریال محکوم شد.

4- مصطفی اکرامی بازیکن تیم تراکتورسازی به توبیخ کتبی و پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

5- حنیف عمران زاده به مدت یک جلسه از همراهی تیمش و حضور در مسابقات رسمی لیگ برتر محروم و به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

6- جواد کاظمیان به مدت یک جلسه از همراهی تیمش و حضور در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

7- هواداران تیم استقلال تهران به دلیل پرتاب مواد منفجره، اهانت به عوامل و تماشاگران تیم میهمان و اهانت به داور مسابقه که باعث شد داوران در آغاز نیمه دوم تصمیم به عدم برگزاری بازی بگیرند و با وساطت از تصمیم خود منصرف و حاضر به ادامه بازی شدند، با توجه به سوابق قبلی تیم میزبان و عدم تنبه و بروز تخلفات گذشته، باشگاه استقلال به برگزاری یک مسابقه به عنوان میزبان در لیگ برتر بدون حضور تماشاگر و به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شود.

با توجه به تاخیر دو دقیقه‌ای تیم استقلال در ورود به زمین، این تیم به پرداخت 6 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شود.

همچنین کمیته انضباطی از اقدامات پسندیده امیر قلعه نویی و میرشاد ماجدی، سرمربی و سرپرست تیم میزبان که ضمن اقدام لازم در جهت پرهیز تماشاگران از بروز تخلف از تیم داوری نیز عذرخواهی کردند، قدردانی می کند. به استثنا جریمه نقدی تیم تراکتورسازی تبریز که قابل تجدید نظر است در بقیه موارد رای صادره، به استناد مقررات ماده 15 آئین نامه انضباطی قطعی است.



تاريخ : 4 / 12 / 1391برچسب:, | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تیم ملی کشتی آزاد ایران با پیروزی 6 بر یک برابر آمریکا در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد 2013 - تهران، صعود مقتدرانه‌ای به دیدار فینال این مسابقات داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دور چهارم از مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد 2013 - تهران از ساعت 18:45 پنجشنبه در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی پیگیری شد که تیم کشتی آزاد ایران در دیداری زیبا و جذاب، مقابل تیم قدرتمند آمریکا با نتیجه ارزشمند 6 بر یک به پیروزی دست یافت و به عنوان تیم برتر گروه راهی دیدار فینال مسابقات شود.

در این رقابت که از گروه B این مسابقات برگزار شد، حسن رحیمی، مسعود اسماعیل‌پور و مهدی تقوی با قدرت حریفان آمریکایی خود را شکست دادند تا تیم ایران را 3 بر صفر پیش بیاندازند. هرچند در مسابقه چهارم  عزت‌الله اکبری برابر جوردن باروفس تن به شکست داد اما در پنجمین رقابت دو تیم، احسان لشکری با یک کشتی زیبا، جان اسکرین را مغلوب کرد تا پیروزی تیم کشتی ایران در این رقابت را قطعی کند.

با پیروزی لشکری و قطعی شدن صعود ایران به دیدار نهایی این مسابقات، حامد تاتاری و کمیل قاسمی هم برابر رقیبان آمریکای خود به پیروزی دست یافتند تا شیرینی برتری ایران در این دیدار را بیشتر کنند.

نتایج دیدارهای کشتی‌گیران ایران و گرجستان به شرح زیر است:
55 کیلوگرم:
حسن رحیمی (برنده) - زاچارو لوک ساندرز (6 بر صفر و 8 بر صفر)

60 کیلوگرم:
مسعود اسماعیل‌پور (برنده) - اسکات کولمان (2 بر صفر، صفر بر یک و 3 بر یک)

66 کیلوگرم:
مهدی تقوی (برنده) - هارولد برنت متکالف (5 بر صفر و 2 بر صقر)

74 کیلوگرم:
عزت‌الله اکبری - جوردن باروفس (برنده) (4 بر صفر و یک بر صفر)

84 کیلوگرم:
احسان لشگری (برنده) - جان اسکرین (6 بر صفر و 5 بر 2 )

96 کیلوگرم:
حامد تاتاری (برنده) - جیمز دانیل برگمن (3 بر یک و 4 بر صفر)

120 کیلوگرم:
کمیل قاسمی (برنده) - تراول دلاگنف (یک بر صفر، صفر بر یک و 2 بر صفر)

برپایه این گزارش، تیم کشتی روسیه به عنوان تیم برتر گروه A به دیدار فینال رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد 2013 - تهران صعود کرده و تیم ایران عصر فردا جمعه باید برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات برابر این تیم به میدان برود.

شاگردان رسول خادم در مرحله گروهی این مسابقات ابتدا با نتیجه 7 بر صفر ژاپن را شکست دادند، در بازی دوم با نتیجه 6 بر یک بلغارستان را از پیش رو برداشت، در مسابقه سوم با نتیجه 7 بر صفر گرجستان را مغلوب کرد و در آخرین رقابت خود، برابر آمریکا به پیروزی ارزشمند 6 بر یک دست یافت.



تاريخ : 3 / 12 / 1391برچسب:, | 8:56 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

تیم استقلال پس از سه ساعت دوری از صدر دوباره بر بالای جدول تکیه زد.
 
به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان با برتری دو بر یک آبی‌پوشان به پایان رسید. در ابتدای این دیدار بازیکنان نفت به علت استرس بالا دچار اشتباهات فردی زیادی شدند که آرام آرام توانستند بر این مسئله غلبه کنند.
 
در حالی که این دیدار به صورت برابر از سوی دو تیم دنبال می‌شد در دقیقه 35 فرزاد حاتمی در یک صحنه با آرنج به صورت بازیکن نفت آبادان کوبید که علیرضا فغانی داور این دیدار تصمیم به اخراج حاتمی در این صحنه گرفت.
 
در ادامه در دقیقه 41 آرش برهانی فرصت خوبی را در حالی که دروازه نفت آبادان خالی بود از دست داد و ضربه این بازیکن به اوت رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.
 
در نیمه دوم با حضور فرهاد مجیدی در ترکیب استقلال، اولین فرصت این دیدار را خسرو حیدری برای او در دقیقه 63 مهیا کرد که ضربه این بازیکن را دروازه‌بان تیم نفت آبادان به خوبی مهار کرد.
 
در ادامه باز هم فرهاد مجیدی خطرساز شد و در دقیقه 65 این دیدار یک گل برای استقلال به ثمر رساند که این گل از سوی داور آفساید اعلام شد.
 
اما شاگردان فیروزی هم در این دیدار فرصت‌هایی داشتند و در دقیقه 74 روح‌الله عرب یک فرصت عالی را برای تیم نفت آبادان از دست داد. این مهاجم صنعت نفت در حالی که با مهدی رحمتی تک به تک بود و مدافعان ا ستقلال به امید آفساید به سمت او نرفتند، ضربه‌اش را به سمت دروازه استقلال زد که این ضربه توسط مهدی رحمتی به خوبی دفع شد.
 
یک دقیقه پس از این اتفاق در یک کرنر پژمان منتظری از پاس خوب فرهاد مجیدی استفاده کرد و اولین گل این دیدار را در دقیقه 75 به ثمر رساند. این مدافع استقلال یک دقیقه بعد فرصت زدن گل دوم را هم داشت که موقعیت تک به تک او به راحتی در آغوش دروازه‌بان نفت آبادان قرار گرفت .
 
در دقیقه 78 سیاوش اکبرپور با خطا بر روی بازیکن نفت آبادان یک ضربه آزاد به تیم نفت داد که همین ضربه توسط سجاد مشکل‌پور در یک شلوغی مقابل دروازه استقلال به گل تساوی تبدیل شد.
 
در دقیقه 85 این دیدار فرهاد مجیدی از یک سانتر خوب مجتبی جباری نتوانست استفاده کند و در حالی که دروازه نفت آبادان خالی بود، ضربه‌اش به کنار دروازه رفت.
 
در ادامه این دیدار گل برتری استقلال فرهاد مجیدی در دقیقه 78 باز هم از یک ارسال بی‌نقص از سوی مجتبی جباری به ثمر رساند تا استقلال با نتیجه 2 بر یک مهمانش نفت آبادان را مغلوب سازد.

 



تاريخ : 3 / 12 / 1391برچسب:, | 8:56 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تیم استقلال پس از سه ساعت دوری از صدر دوباره بر بالای جدول تکیه زد.
 
به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان با برتری دو بر یک آبی‌پوشان به پایان رسید. در ابتدای این دیدار بازیکنان نفت به علت استرس بالا دچار اشتباهات فردی زیادی شدند که آرام آرام توانستند بر این مسئله غلبه کنند.
 
در حالی که این دیدار به صورت برابر از سوی دو تیم دنبال می‌شد در دقیقه 35 فرزاد حاتمی در یک صحنه با آرنج به صورت بازیکن نفت آبادان کوبید که علیرضا فغانی داور این دیدار تصمیم به اخراج حاتمی در این صحنه گرفت.
 
در ادامه در دقیقه 41 آرش برهانی فرصت خوبی را در حالی که دروازه نفت آبادان خالی بود از دست داد و ضربه این بازیکن به اوت رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.
 
در نیمه دوم با حضور فرهاد مجیدی در ترکیب استقلال، اولین فرصت این دیدار را خسرو حیدری برای او در دقیقه 63 مهیا کرد که ضربه این بازیکن را دروازه‌بان تیم نفت آبادان به خوبی مهار کرد.
 
در ادامه باز هم فرهاد مجیدی خطرساز شد و در دقیقه 65 این دیدار یک گل برای استقلال به ثمر رساند که این گل از سوی داور آفساید اعلام شد.
 
اما شاگردان فیروزی هم در این دیدار فرصت‌هایی داشتند و در دقیقه 74 روح‌الله عرب یک فرصت عالی را برای تیم نفت آبادان از دست داد. این مهاجم صنعت نفت در حالی که با مهدی رحمتی تک به تک بود و مدافعان ا ستقلال به امید آفساید به سمت او نرفتند، ضربه‌اش را به سمت دروازه استقلال زد که این ضربه توسط مهدی رحمتی به خوبی دفع شد.
 
یک دقیقه پس از این اتفاق در یک کرنر پژمان منتظری از پاس خوب فرهاد مجیدی استفاده کرد و اولین گل این دیدار را در دقیقه 75 به ثمر رساند. این مدافع استقلال یک دقیقه بعد فرصت زدن گل دوم را هم داشت که موقعیت تک به تک او به راحتی در آغوش دروازه‌بان نفت آبادان قرار گرفت .
 
در دقیقه 78 سیاوش اکبرپور با خطا بر روی بازیکن نفت آبادان یک ضربه آزاد به تیم نفت داد که همین ضربه توسط سجاد مشکل‌پور در یک شلوغی مقابل دروازه استقلال به گل تساوی تبدیل شد.
 
در دقیقه 85 این دیدار فرهاد مجیدی از یک سانتر خوب مجتبی جباری نتوانست استفاده کند و در حالی که دروازه نفت آبادان خالی بود، ضربه‌اش به کنار دروازه رفت.
 
در ادامه این دیدار گل برتری استقلال فرهاد مجیدی در دقیقه 78 باز هم از یک ارسال بی‌نقص از سوی مجتبی جباری به ثمر رساند تا استقلال با نتیجه 2 بر یک مهمانش نفت آبادان را مغلوب سازد.



تاريخ : 23 / 11 / 1391برچسب:, | 1:25 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدتي قبل سازمان لیگ برنامه بازي‌هاي ليگ برتر و جام حذفي را به باشگاه‌ها ارسال كرد تا نظر باشگاه‌هاي ليگ برتري را قبل از اعلام رسمي اين برنامه جويا شود.استقلال اولين باشگاهي است كه به فشردگي برنامه‌ريزي سازمان ليگ براي روزهاي پاياني امسال و اولين روزهاي سال آينده معترض شده است. ميرشاد ماجدي سرپرست استقلال در اعتراض به اين برنامه مي‌گويد: «تيم ملي صبح روز هفتم فروردين به تهران مي‌رسد و بازيكنان هشتم به اردوي استقلال ملحق مي‌شوند و عصر روز نهم بايد در ورزشگاه آزادي به مصاف سپاهان برويم.

 ما 4 ملي‌پوش ثابت در تركيب تيم ملي داريم كه در اين بازي حساس نمي‌توانيم به آنها استراحت بدهيم. هر تيمي كه 3 ملي‌پوش دارد بايد طبق قانون بازي‌هايش راجا به جا كنند.» مهدي تاج، سرپرست سازمان ليگ به استقلالي‌ها حق مي‌دهد و مي‌گويد: «آنچه ما در اختيار استقلال گذاشتيم يك برنامه پيشنهادي است. آنها به اين بازي اعتراض دارند و سازمان ليگ تمام تلاشش را مي‌كند كه برنامه اين بازي جا به جا شود.» مهدي تاج اصالت اصفهاني دارد و از افراد منتسب به باشگاه سپاهان است. قابل پيش‌بيني است كه او براي مبرا كردن حودش از اتهامات ريز و درشت، زمان اين بازي را تغير خواهد داد



تاريخ : 13 / 11 / 1391برچسب:, | 3:12 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: احسان روزبهانی بوکسور ملی پوش تیم آستانه آرلانز قزاقستان لحظاتی قبل در لیگ جهانی بوکس نیمه حرفه ای موفق شد جمال بوشاک بوکسور بوسنیایی تیم ناکوتز آمریکا را مقتدرانه شکست دهد.

خبرگزاری فارس: روزبهانی بوکسور آمریکا را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، احسان روزبهانی نابغه بوکس ایران و آسیا لحظاتی قبل در عین شگفتی موفق شد در مسابقات لیگ جهانی بوکس نیمه حرفه‌ای مقابل جمال بوشاک بوکسور قدرتمند بوسنیایی تیم ناکوتز امریکا به برتری دست یابد.

روزبهانی که به همراه تیم آستانه آرلانز قزاقستان در آمریکا به سر می برد موفق شد به دومین برد با ارزش خود در لیگ جهانی دست یابد. تیم آستانه آرلانز هم موفق شد با شکست 4 بر 1 مقابل تیم ناکوتز ایالات متحده با کسب 21 امتیاز در صدر جدول گروه B مسابقات لیگ جهانی بوکس نیمه حرفه‌ای قرار بگیرد.



تاريخ : 11 / 11 / 1391برچسب:, | 5:15 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

محمد رویانیان امروز با بازیکنان پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمد.
 
به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت 16:50 دقیقه امروز  در چارچوب هفته بیست وچهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که حاشیه‌های قبل از این دیدار را در زیر می‌خوانیم:
 
*گل محمدی در ترکیب امروز پرسپولیس تغییراتی را داشته است. حضور بنگر، نوروزی و فشنگچی در ترکیب اصلی و نیمکت‌نشینی انصاری‌فرد در نوع خود جالب است.
 
*رویانیان امروز همراه پرسپولیسی‌ها به ورزشگاه آزادی آمد. وی پس از اینکه از اتوبوس قرمزپوشان پیاده شد دقایقی با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت و سپس سریعا ورزشگاه آزادی را ترک کرد.
 
*ریزش شدید در مقابل تونل ورزشگاه آزادی مشکلاتی را به وجود آورده است. این ریزش به دلیل ترکیدن لوله‌های آب در انتهای تونل ورزشگاه آزادی اتفاق افتاده است. به همین دلیل از ورود ماشین‌ها به داخل استادیوم آزادی و پارک کردن در مقابل تونل خودداری می‌شود.
 
*سرود باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی قبل از بازی نواخته شد.
 
*200 هوادار فولادی با لباس‌های زرد به تشویق تیم خود می‌پردازند.
 
* یک جانباز جنگ تحمیلی  با لباس گرمکن قرمز قبل از بازی امروز با بازیکنان و کادر فنی به خوش‌ و بش پرداخت.
 
*هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با شعارهایی در حمایت از امیر عابدزاده او را به شدت تشویق کردند.
 
*اسکوربورد ورزشگاه دهه فجر را به مردم ایران بارها تبریک گفت.
 
* اصفهانیان رئیس کمیته داوران در ورزشگاه آزادی حضور دارد.
 
*هواداران پرسپولیس به شدت نیلسون دروازه‌بان قرمزپوشان را تشویق کردند.
 
*برخورد گرم آرش افشین با قرمزپوشان نیز قبل از بازی امروز دیده می‌شد.
 
*شوت‌های پولادی در هنگام گرم کردن که به تیر دروازه برخورد می‌کرد باعث شد هواداران به شدت او را مورد تشویق قرار دهند.



تاريخ : 6 / 11 / 1391برچسب:, | 6:20 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پیش از آغاز دربی فرانکو باره سی میهمان مجریان شبکه سه بود که اتفاق جالبی رخ داد
به گزارش افکارنیوز به نقل از نامه،‌ در برنامه ویژه شبکه سه برای دربی تهران فرانکو باره سی اسطوره باشگاه آث میلان ایتالیا در استودیوی این شبکه مستقر در ورزشگاه آزادی حاضر شد و به سوالات مجریان پاسخ داد.

در بین صحبت های باره سی،‌ مجری برنامه(پیمان یوسفی) اعلام کرد که گزارشی از وضعیت ورزشگاه پخش می شود اما دست اندرکاران برنامه فراموش کردند صدای میکروفون های داخل استودیو را قطع کنند.

در این بین مجری برنامه که گمان نمی کرد صحبت هایش به طور زنده پخش شود خطاب به همراه باره سی گفت: حالا این باره سی در میلان کاره ای هم هست؟!

این در حالی است که باره سی قائم مقام باشگاه آث میلان بوده و برای افتتاح آکادمی باشگاه پرسپولیس در راستای همکاری های دو باشگاه میلان و پرسپولیس به تهران آمده است.

یوسفی دقایقی بعد به خاطر رخ دادن این اتفاق از بینندگان تلویزیونی عذرخواهی کرد.

از دیگر نکات جالب این مصاحبه، ترجمه اظهارات باره سی بود که از طریق دو مترجم صورت گرفت. یک مترجم اظهارات ایتالیایی وی را به انگلیسی ترجمه می کرد و مترجم دیگری این صحبت ها را به فارسی ترجمه می کرد و عجیب است که چرا یک مترجم فارسی زبان آشنا به زمان ایتالیایی در این گفت و گو حضور نداشت!



تاريخ : 30 / 10 / 1391برچسب:, | 5:22 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ملوان و استقلال امتیازهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال را تقسیم کردند.
 
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ، دیدار تیم‌های ملوان و استقلال در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل خاتمه یافت. این بازی در حالی در زمین ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شد که وضعیت چمن این ورزشگاه نسبت به بازی‌هایی که در سال‌های گذشته در فصل زمستان برگزار می‌شد، خیلی بهتر بود.
 
نیمه نخست
 
بازی با برتری نسبی ملوانی‌ها آغاز شد، به گونه‌ای که در همان دقایق اولیه بازی سپیدپوشان ملوان چندین بار به سمت دروازه استقلال یورش بردند و در بهترین موقعیت 20 دقیقه اول بازی، مهرداد اولادی شوت محکمی را از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه تیم مهمان زد که پس از برخورد با مدافع استقلال تغییر جهت داد اما مهدی رحمتی با واکنش زیبا و به موقع خود مانع باز شدن دروازه‌ تیمش شد.
 
کادر فنی استقلال در دقیقه 33 دست به یک تعویض اجباری زد. در این لحظه مجتبی جباری به جای فرزاد حاتمی به بازی آمد. به نظر می‌رسد که دلیل این تعویض مصدومیت جزئی حاتمی بوده است؛ هرچند این بازیکن وقتی شماره خود را روی تابلوی تعویض دید متعجب شد!
 
پس از ورود جباری به بازی، رحمتی بازوبند کاپیتانی را به اشجاری سپرد تا آن را به جباری برساند.
 
آرش برهانی در دقیقه 35 در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت اما با عجله‌ای که در کارش به خرج داد فرصت گل‌زنی را از تیمش گرفت. در این صحنه، برهانی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و در حالی که می‌توانست به سمت دروازه شوت بزند، سعی کرد که توپ را به صورت عرضی به هم‌تیمی‌اش بسپارد اما در این کار موفق نبود تا مدافع ملوان توپ را به کلی دور کند.
 
10 دقیقه پایانی نیمه نخست بسیار کم‌برخورد سپری شد تا دو تیم در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به رختکن بروند.
 
دقیقه 44، مهاجم ملوان در راه رسیدن به دروازه استقلال در داخل محوطه جریمه سرنگون شد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت. پژمان نوری توپ برگشتی از این اتفاق را به سمت دروازه رحمتی شوت زد اما توپش از کنار دروازه به بیرون رفت. استقلالی‌ها در این صحنه به شدت به داور اعتراض کردند چون معتقد بودند که وی باید به مهاجم ملوان به دلیل تمارض کارت زرد می‌داده است.
 
نیمه دوم
 
با شروع نیمه دوم، دو تیم جنب و جوش بیشتری برای رسیدن به دروازه حریف به خرج دادند و در اولین اتفاق مهم در دقیقه 48، ملوان در فاصله حدودا 35 متری صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. سید جلال رافخایی این ضربه را با بی‌دقتی از بالای دروازه به بیرون فرستاد.
 
به گزارش ایسنا، دو دقیقه بعد بار دیگر ملوان کنار خط دروازه صاحب ضربه ایستگاهی شد که این بار پژمان نوری توپ را به روی دروازه فرستاد ولی این بار هم ملوان هیچ سودی از این فرصت نبرد.
 
دقیقه 56، استقلال دومین تعویضش را هم انجام داد. در این دقیقه علی‌رضا اکبرپور که به تازگی از بند مصدومیت رها شده به جای آرش برهانی به زمین آمد. به نظر می‌رسید که برهانی از این تعویض چندان هم راضی نبوده است، چون با بی‌میلی زمین را ترک کرد.
 
سرگئی پاشنکو در دقیقه 60 به قهرمان تیمش تبدیل شد. در این لحظه دروازه‌بان ملوان شوت محکم ایمان موسوی را که در موقعیت تک به تک با او زده بود به زیبایی دور کرد.
 
یک دقیقه بعد ویسنته آرزه هم با پاشنکو تک به تک شد اما نتوانست گل‌زنی کند. هرچند اگر وی موفق به گل‌زنی هم می‌شد تفاوتی نداشت چون داور پیش از ضربه وی اعلام آفساید کرده بود.
 
جی‌لوید ساموئل، در دقیقه 64 از داور مسابقه اخطار گرفت. دلیل این اخطار این بود که ساموئل در برخورد با بازیکن ملوان به زمین افتاد اما داور اعتقادی به خطا نداشت. ساموئل هم با فریادی به داور اعتراض کرد و کارت زرد گرفت.
 
دقیقه 66 بازی، سعید عزت‌اللهی، بازیکن 16 ساله ملوان از بازی خارج شد و جایش را به هم‌تیمی‌اش داد.
 
پژمان نوری در دقیقه 67 می‌توانست گل اول بازی را بزند اما پژمان منتظری خود را جلوی توپ او انداخت و مانع از گل‌زنی او شد.
 
دقیقه 73، مدافع ملوان روی جواد نکونام در مرکز زمین مرتکب خطا شد. در همین دقیقه جواد شیرزاد از ملوان از بازی خارج شد. این بازیکن سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را هم در کارنامه خود دارد.
 
دقیقه 78 بار دیگر ایمان موسوی می‌توانست با دروازه‌بان ملوان تک به تک شود اما تعلل او باعث شد که مدافع ملوان توپ را از چنگش درآورد.



تاريخ : 25 / 10 / 1391برچسب:, | 10:29 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

این سازمان انتخاب شد. مهر - مهدی تاج که در ماه‌های گذشته به عنوان رئیس سازمان فوتبال باشگاه پرسپولیس و عضو هیات مدیره این باشگاه مشغول فعالیت بود به عنوان سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال انتخاب و جانشین غلامرضا بهروان شد.

این در حالی است که در چند هفته گذشته صحبت‌های زیادی مبنی بر برکناری غلامرضا بهروان به خاطر قانون بازنشسته‌ها مطرح بود اما نایب رئیس دوم فدراسیون این برکناری‌ها را شایعه می‌دانست. مهدی تاج در دوره قبلی فدراسیون فوتبال به عنوان نایب رئیس اول علی کفاشیان فعالیت می‌کرد.