تاريخ : 14 / 4 / 1395برچسب:, | 7:5 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: عباس کیارستمی در گذشت

عباس کیارستمی که برای درمان بیماری خود به فرانسه رفته بود بعداز ظهر امروز در گذشت.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس عباس کیارستمی که برای درمان بیماری خود به فرانسه رفته بود بعداز ظهر امروز در گذشت.

بر پایه این گزارش این کارگردان برجسته ایرانی که برای درمان بیماری سرطان خود ایران را به مقصد فرانسه برای ادامه مداوا ترک کرد. این در شرایطی بود که کیارستمی چندین ماه در ایران بستری بود و در جریان درمان وی وزیر بهداشت نیز به دیدار وی رفت و از نزدیک بر نحوه درمان این کارگردان نام آشنای ایرانی نظارت داشت.



تاريخ : 14 / 6 / 1394برچسب:, | 7:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

مشکلی برای کار کردن با جوان‌ها ندارم و هدف اصلی من انتقال تجربیات بازیگری‌ام به آنهاست.

ثریا قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص ویژگی‌های کار خود و بازی در نقش‌های گوناگون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تاکنون بسیار اتفاق افتاده که در نقش‌هایی ظاهر شده‌ام که کل قصه روی محوریت آن کاراکتر شکل گرفته است اما به هر حال نمی‌توان تک پرسوناژ کار کرد و به دلیل اینکه اکثر نویسنده‌های ما جوان و بیشتر راغب‌ هستند که درباره مسائلی که بیشتر راجع به آن‌ها اطلاعات دارند بنویسند و مسائل مورد نظر آن‌ها مشکلات و معضلات جوان‌ها در حال حاضر است. مشکلاتی مانند ازدواج، طلاق، شغل و بسیاری از مشکلات دیگر.

 

وی ادامه داد: در نتیجه جوان‌ها سعی می‌کنند که معضلات و مشکلات جوان‌ها را قصه کرده و بسازند که البته این موضوع بد هم نیست. به هر شکل حل کردن مشکلات جوان‌ها از این طریق هم خوب است. همین امر دلیلی است که خیلی به معضلات مسن‌ترها پرداخته نمی‌شود و یا اگر کار هم شود، تعداد آن‌ها خیلی نیست. به هر حال اشکالی هم ندارد. چراکه نمی‌توان منتظر نقشی بود که روزی پیشنهاد شده و حول محور یک شخصیت بچرخد. در هر صورت هر جا و به هر شکلی بتوانم در کاری برای کارگردان و یا نقش و قصه کمک‌کننده باشم، به طور حتم در آن کار همکاری لازم را خواهم داشت اما نشستن و منتظر ماندن برای یک نقش ایده‌آل چیزی است که شاید هرگز به آن نرسیم و در واقع عمر آدمی کفاف ندهد.

 

قاسمی در مورد بازی در نقشی که ایده‌آل او بود و همیشه در ذهن داشته، گفت: نقش خیلی خاصی مد نظرم نیست. نقش ایده‌آل من نقشی است که گره‌گشا بوده و بتواند در داستان دری را به روی شخصیت‌های دیگر باز کند و زیاد و کم بودن آن به هیچ وجه مهم نیست. گاهی ممکن است بازیگری در دو سکانس یک مجموعه کار کند اما همان دو سکانس به اندازه کافی تأثیرگذاری خود را دارد. مانند سریال «تعبیر وارونه یک رویا» که عوامل آن نزدیک به یک سال و اندی در حال فعالیت بودند و من در کل شاید سه یا چهار بخش با آن‌ها همکاری داشته‌ام اما نقش بسیار زیبا و اثرگذار بود.

 

وی افزود: قصه به هیچ وجه روی دوش این خانم نبوده و قصه به طور کامل مردانه بود. با داستانی اطلاعاتی و جاسوسی کار کردن در همین سه چهار بخش برای من کافی است زیرا این مجموعه به حدی خوب بود که ارتباط با دو شخصیت قصه نیز کفایت می‌کند. من در این سریال به اندازه‌ای که در توانم بود، همراه قصه بوده و همین مقدار برایم کافی بود.

 

ثریا قاسمی در مورد چگونگی کار و فعالیت در کنار جوان‌ها بیان کرد: قطع به یقین کار کنار جوان‌ترها خیلی خوب است. فکر و ذکر من همیشه این است که اندوخته‌ها و اندیشه‌ها، افکار و اطلاعاتی که در طول این سال‌ها در پی مطالعه، تحصیل، کار و... اندوخته‌ام را اگر انتقال ندهم، چه فایده‌ای خواهد داشت. در صورتی که بهتر است من در ارتباطی که با جوان‌ها برقرار می‌کنم این تجربیات را به آن‌ها القا نمایم.

 

وی افزود: همچنین اگر بتوانم بسیاری از مسائلی که در زمینه‌های اخلاق، انضباط، وقت‌شناسی کاری، اخلاقیات سر صحنه تمرینات و صبوری‌هایی که در طول سال‌ها فعالیت اندوخته‌ام را به جوان‌ها نمایانده و بیاموزم، بسیار عالی خواهد بود. هیچ پرهیز و مشکلی برای کار کردن با جوان‌ها ندارم چرا که آن‌ها می‌دانند که در این کار توانایی داشته و آنرا خیلی بلدم و قسمت‌های مختلف آن را کار کرده‌ام و تجربه اندوخته‌ام. در نتیجه آن‌ها نیز با من رابطه خوبی داشته و می‌دانند که اگر موردی را به آن‌ها گوشزد می‌کنم، از روی دانسته‌هایم است.

 

قاسمی در پایان در خصوص همکاری با جیرانی عنوان کرد: به هر حال آقای جیرانی در این عرصه کارگردان آب دیده‌ای است. من درگذشته در فیلم «شام آخر» با او همکاری داشته‌ام. در مجموعه «تعبیر وارونه یک رویا» به دلیل همزمانی نویسندگی و کارگردانی وی، در کل کار برای گروه کمی مشکل بود. البته نه برای من و بازیگران. معتقدم اگر متن سریال از ابتدا آماده باشد و سپس عوامل شروع به ساخت کنند، به تمام کارها بهتر می‌توان رسید. اگر متن کامل به دست افراد برسد و همه از آن آگاه باشند، بسیار بهتر خواهد بود.

 

 

 



تاريخ : 21 / 1 / 1394برچسب:, | 9:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

منیژه حکمت، فرشته طائرپور و رخشان بنی اعتماد از جمله سینماگرانی هستند که فرزاندانشان به عنوان بازیگر در سینما مشغول به کار هستند و به عنوان مادر نقش پررنگی در تربیت و ورود آنها به این حرفه داشته اند.
 
 منیژه حکمت، فرشته طائرپور و رخشان بنی اعتماد از جمله سینماگرانی هستند که فرزاندانشان به عنوان بازیگر در سینما مشغول به کار هستند و به عنوان مادر نقش پررنگی در تربیت و ورود آنها به این حرفه داشته اند.

پگاه آهنگرانی از جمله این بازیگران است که با فیلم «گربه آوازه خوان» به سینما آمد و با «دختری با کفش‌های کتانی» به‌عنوان یک بازیگر نوجوان معرفی شد. البته منیژه حکمت تهیه کننده و کارگردان سینما تاثیرش را در ورود دخترش به سینما کمرنگ می‌داند اما قطعا زمینه آشنایی رسول صدرعاملی با بازیگر نوجوان فیلمش بوده است.

«زندان زنان»، «مکس»، «سه زن»، «آتش سبز»، «ورود آقایان ممنوع»، «راه آبی ابریشم» و «دربند» دیگر فیلم‌های مطرح این بازیگر هستند که با «دربند» موفق به دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد، جایزه‌ایی که یک بار برای «زادبوم» کاندید دریافت آن شده بود.

غزل شاکری هم فرزند فرشته طائرپور تهیه کننده سینماست که با فیلم «ماهی» وارد دنیای بازیگری شده است و در ادامه در فیلم‌هایی چون «گلنار» و «وقتی همه خواب بودند» بازی کرده است.

بازی این بازیگر در «آینه های روبرو» مورد توجه قرار گرفت و علاوه بر دریافت دیپلم افتخار از جشنواره فیلم فجر، موفق به جوایز دیگری از جشنواره‌های داخلی و خارجی شد.

باران کوثری با نقش آفرینی در فیلم‌های مادرش رخشان بنی اعتماد وارد سینما شد.

این بازیگر کارش را با فیلم «نرگس» آغاز کرد و در ادامه در«بهترین بابای دنیا»، «روسری آبی»، «بانوی اردیبهشت» و «زیر پوست شهر» مقابل‌دوربین رفت.

اصغر فرهادی در «رقص در غبار» نقش اصلی فیلمش را به او داد و این روند در فیلم‌های «برگ برنده»، «گیلانه»، «خوابگاه دختران» و «تقاطع» ادامه پیدا کرد.

باران کوثری برای فیلم «روز سوم» و «خون بازی» سیمرغ بلورین دریافت کرد و برای «حیران» هم کاندید شد و در دوره اخیر جشنواره فیلم فجر هم بار دیگر با «کوچه بی نام» موفق به دریافت سیمرغ شد.

«دایره زنگی»، «شب واقعه»، «پستچی سه بار در نمی‌زند»، «هیچ»، «لطفاً مزاحم نشوید»، «اسب حیوان نجیبی است»، «من مادر هستم» و «بغض» دیگر فیلم‌های مطرح این بازیگر هستند.

ثریا قاسمی دختر زنده یاد حمیده خیرآبادی، افسانه چهره آزاد نوه زنده یاد افسانه چهره آزاد و ماه چهره خلیلی نوه زنده یاد پروین سلیمانی به عنوان یادگارانی از مادر و مادربزرگشان در سینما و تلویزیون مشغول به فعالیت بازیگری هستند.

 



تاريخ : 3 / 1 / 1394برچسب:, | 9:38 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سلام دوستان عزیزم. سال نو مبارک. شرمنده از بابت تاخیر در عرض تبریک. سفر هستم. جای شما خالی. الان بعد از چهار روز تلگرام رو چک کردم و از دیدن عکس آزاده نامداری شوک شدم.
 
انتخاب: رضا رشید پور مجری سابق تلویزیون نوشت:
 
سلام دوستان عزیزم. سال نو مبارک. شرمنده از بابت تاخیر در عرض تبریک. سفر هستم. جای شما خالی. الان بعد از چهار روز تلگرام رو چک کردم و از دیدن عکس آزاده نامداری شوک شدم.
 
من بیش از ده ساعت با ایشون در مورد انتشار این عکس و یک سری مستندات فوق محرمانه دیگه صحبت کرده بودم. به من قول داده بودن که این کارو نکنن. حتما اتفاق مهمی افتاده که زدن زیر قولشون. من خیلی از ایران دورم و دسترسی بهشون ندارم. فقط خواهش میکنم که اصلا قضاوت نکنید. ماجرا خیلی خیلییییییی پیچیده س. باید فضارو آروم کرد. وگرنه فاجعه ای در راه خواهد بود...
 



تاريخ : 24 / 12 / 1393برچسب:, | 9:5 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

جمشید مشایخی چهارشنبه 20 اسفند پس از شرکت در مراسمی که برای تقدیر از او برگزار شد، در راه بازگشت به خانه از ناحیه پا دچار آسیب‌دیدگی شد.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ جمشید مشایخی چهارشنبه 20 اسفند پس از شرکت در مراسمی که برای تقدیر از او برگزار شد، در راه بازگشت به خانه از ناحیه پا دچار آسیب‌دیدگی شد.

او هم‌اکنون در خانه در حال استراحت است. مشایخی پیش از این نیز دچار شکستگی پا شده است.



تاريخ : 15 / 11 / 1393برچسب:, | 11:43 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مهتاب کرامتی: پاک هستم! مصطفی کیایی در نشست امروز گفت: فیلم «عصر یخبندان»، درباره اعتیاد است؛ اگرچه علاقه‌مند به ساخت فیلم کمدی هستم اما فیلمنامه مرا به سمت دیگری برد.

فیلم «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی عصر امروز 15 بهمن ماه در چهارمین سانس نمایش برج میلاد اکران شد و با وجود این که فیلم، داستان تلخی را روایت می‌کرد، برگزاری نشست نقد و بررسی آن با حضور بازیگران زیاد، پرانرژی و همراه با خنده و شوخی بود.

در این نشست بسیاری از عوامل فیلم حضور داشتند به طوری که تعدادی از آن‌ها در یک نوبت و مابقی در نوبتی دیگر با اهالی رسانه گفت‌وگو کردند.

مصطفی کیایی کارگردان این فیلم با اشاره به وجود 42 لوکیشن در این اثر و انتخاب موضوع اعتیاد، در پاسخ به لحن تلخ فیلم گفت: نمی‌دانم اگر تلخ بود، چرا در سالن نمایش همه می‌خندیدند؛ البته فکر می‌کنم یکی از دلایل آن به خاطر محسن کیایی باشد که هرکاری کنیم در کارش نوعی طنز وجود دارد.

او تاکید کرد: من به ساخت فیلم کمدی علاقه دارم، ولی این فیلمنامه خودش مرا به سمت این لحن می‌برد.

وی در پاسخ به پرسشی که درباره شباهت «عصر یخبندان» با فیلم «ماهی و گربه»ی شهرام مکری مطرح شد، بیان کرد: اگرچه از سوی شهرام برای دیدن فیلمش دعوت شدم، اما هنوز آن را ندیدم، ولی می‌دانم این نوع روایت غیرخطی در دنیا وجود دارد.

کیایی همچنین یادآور شد: سال گذشته هنگام نمایش فیلم «خط ویژه» از سیستم‌های صوتی برج میلاد گله کرده بودم و امشب بهترین صدا را برای این فیلم شنیده‌ام.

او به بازی مهتاب کرامتی در نقش یک معتاد اشاره و اظهار کرد: چند نفر از نماینده‌های متخصص سازمان ملل فیلم «عصر یخبندان» را دیده‌اند و به بازی خانم کرامتی توجه زیادی نشان دادند به طوری که یکی از آن‌ها معتقد بود این یکی از بهترین نقش‌های معتاد شیشه‌ای بوده که تاکنون تماشا کرده است.

مهتاب کرامتی هم که به عنوان یکی از بازیگران این فیلم در نشست حضور داشت، پس از اشاره به این که تمام آنچه که به ظاهر به عنوان مواد در فیلمش مصرف می‌کرده است کندور بوده است به شوخی گفت: قول می‌دهم که پاک هستم و اعتیادی ندارم.

بهرام رادان نیز در سخنانی با اشاره به این که وقتی در ساخت یک فیلم همه چیز حرفه‌ای باشد نتیجه مشخص است، گفت: موردتوجه قرارگرفتن فیلم قابل پیش‌بینی بوده است.

این بازیگر ادامه داد: مصطفی کیایی، شاید تنها کارگردانی باشد که سر هیچ چیزی با او بحث نداشتم. سال گذشته که قرار بود «خط ویژه» را بسازد، من نقشی را انتخاب کردم. اما او نقش دیگری را برایم درنظر گرفته بود. بعد از اینکه آن فیلم را دیدم ، متوجه شدم او درست می‌داند هر نقشی را برای چه کسی نوشته است.

رادان همچنین گفت: دوست داشتم در نقشی که محسن کیایی بازی کرده حضور داشته باشم، اما در نهایت به انتخاب کارگردان اعتماد کردم.

محسن کیایی هم که در فیلم برادرش بازی کرده است، ابتدا با لحنی جدی گفت: وقتی سال گذشته برای فیلم «خط ویژه» در همین مکان نشسته بودیم به فکر فیلم بعدی بودم و الان هم برای کار بعدی استرس دارم.

این جمله کیایی با واکنش مهتاب کرامتی و چند تن دیگر از بازیگران روبرو شد که از الان می‌داند در کار آینده برادرش هم حضور دارد.

محسن کیایی هم در پاسخ به این واکنش‌ها با لحنی شوخی گفت: مصطفی برادرم است و اگر به من نقشی ندهد، مادرم زنگ می‌زند و نقش را می‌گیرد. چون انتخاب نقش‌های مرا مادرم انجام‌ می‌دهد.

فرهاد اصلانی هم در سخنانی کوتاه با بیان این که کارت برنده برای مصطفی کیایی است گفت: «عصر یخبندان» برای بازیگران مثل یک دوی امدادی بود که باید به هم پاس می‌دادند و خدا را شکر که هیچ کدام از بازیگران دو کاره نبودند و همه با تمرکز کار کردند.

در پایان این نشست هم منصور لشکری قوچانی بیان کرد: وقتی فیلمنامه را خواندم، مطرح شدن بحث اعتیاد در خانواده، برایم قابل توجه بود. مخصوصا اینکه در کشور ما یک و نیم میلیون نفر معتاد به مواد صنعتی هستند و امیدوارم این فیلم از نظر محتوایی اثرات اعتیاد را نشان دهد.

مهتاب کرامتی: پاک هستم!

او همچنین با اشاره به اینکه شرایط زیاد مساعد نیست افزود: در تمام بحث‌هایی که در فیلم مطرح شد مانند خیانت، دروغ و بزه‌های اجتماعی و مواد مخدر، همه اثرگذار است و امیدوارم چاره‌ای برای این معضل اندیشیده شود.

در نشست نقد و بررسی فیلم «عصر یخبندان» تعدادی دیگر از عوامل این فیلم از جمله مینا ساداتی، سحر دولتشاهی، بابک بهشاد، نیما جعفری جوزانی، آرمان موسی پور، مهدی جعفری، حجت اشتری و امیر نوبخت حضور داشتند.

 



تاريخ : 12 / 11 / 1393برچسب:, | 11:20 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
«جرالدین مک اوان» - بازیگر سریال کاراگاهی و معروف «خانم مارپل» - در سن 82 سالگی درگذشت.

 به گزارش مشرق، «جرالدین مک اوان» - بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون انگلیسی - که بیشتر برای ایفای نقش در سریال «خانم مارپل»، بر اساس رمان‌های «آگاتا کریستی» معروف است، در بیمارستانی در لندن در گذشت.

فرزندان این هنرمند انگلیسی در بیانیه‌ای اعلام کردند: مادرمان پس از یک سکته در اواخر اکتبر در بیمارستان بستری شده بود و در نهایت به آرامی در بیمارستان «چارینگ کراس» جان سپرد.

مک ایوان در 12 مجموعه سریال بین سال‌های 2004 تا 2009 در نقش خانم مارپل ایفای نقش کرده بود.

مارگارت رادرفورد و جوان هیکسون دیگر بازیگران بریتانیایی بودند که نقش «خانم مارپل» را بازی کرده بودند.

«آگاتا کریستی»، نویسنده‌ی معروف انگلیسی بود که به «ملکه‌ی جنایت» شهرت داشت. شاهکار ادبی او، مجموعه 12 رمان «خانم مارپل» بود که به یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌های کارآگاهی تبدیل شد. خانم مارپل همچنین در 20 داستان کوتاه کریستی شخصیت اصلی بود.

مک اوان که حضور خود در عرصه تئاتر را از سن 14 سالگی آغاز کرده بود برای آخرین بار در سال 2008 در نقش خانم مارپل ظاهر شد.

وی پس از ایفای آخرین نقش خود در نقش کاراگاه «مارپل» عنوان کرده بود، بازی در این نقش تجربه فوق‌العاده‌ای بود و مطمئن هستم جانشین من اوقات دلپذیری را در این نقش خواهد داشت



تاريخ : 24 / 10 / 1393برچسب:, | 10:15 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شب گذشته کنسرت سالار عقیلی در حالی برگزار شد که حریر شریعت‌زاده نوازنده دف این کنسرتو همسر سالار عقیلی، بعد از اجرای یک قطعه مجبور به ترک سن شد!

اخراج همسر سالار عقیلی از کنسرتش!

محمدرضا کرمانی مدیر برنامه‌های سالار عقیلی در گفت‌وگو با فارس ضمن اشاره به حاشیه‌های پیش آمده در اجرای شب قبل کنسرت سالار عقیلی گفت: بعد از اجرایی که در شهر بجنورد داشتیم به پیشنهاد اداره کل ارشاد خراسان قرار شد کنسرتی را در شاندیز برگزار کنیم. شب گذشته این اتفاق رخ داد اما بعد از اجرای قطعه اول یکی از مسئولین از ما خواست تا خانم شریعت‌زاده برای اجرای قطعات بعد دیگر روی سن نباشند.

وی افزود: خانم شریعت‌زاده را همه می‌شناسند و او شخصیت مستقل هنری دارد و از بازماندگان استاد معروفی است. توقع ما این بود که با ایشان برخورد این چنینی نشود. همه مجوزهای لازمه برای اجرای این کنسرت و تایید همه نفراتی که در این اجرا حضور داشتند، از اداره ارشاد خراسان اخذ شده بود و مسئولان این اداره به ما قول این را داده بودند که برگزاری این کنسرت با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شود. خانم شریعت زاده حتی مشکل پوشش هم نداشتند و خودشان همواره در خصوص این موضوع حساسیت زیادی به خرج می‌دهند.

کرمانی کنسرت برگزار شده را در روز گذشته در مجموع اتفاقی مثبت ارزیابی کرد و گفت: این کنسرت خوشبختانه با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد و همه چیز خوب بود، ارشاد هم انصافا همکاری کرد اما ما تاکنون با مشکل این‌چنینی مواجه نشده بودیم. هر جا که سالار عقیلی و گروه او حضور می‌یابند همواره مورد محبت قرار می‌گیرند. وی در پایان گفت: ما به خاطر اینکه فضای کنسرت به هم نخورد و مردم از موسیقی اصیل ایرانی لذت ببرند، کنسرت را هر طور شده بعد از این ماجرا هم ادامه دادیم. به هر روی امیدوارم که دیگر شاهد اتفاقات این‌چنینی نباشیم.



تاريخ : 22 / 10 / 1393برچسب:, | 10:27 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شاهکارهای سینمایی، روایتی از هنر گروهی است که با چهره بازیگران شناخته می شود و روایت بازیگرانی که در پس سال ها تجربه پنهان شده اند، و این روایتی است از «ماه منیر»، شاهکار علی حاتمی . . .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  فریماه فرجامی پس از 11 سال دوری از سینما، با فیلم تاول به عرصه سینما بازمی گردد تا روایت ناتمام هنری خود را به سرانجام برساند.

 

برای تماشای فیلم کلیک کنید



تاريخ : 11 / 10 / 1393برچسب:, | 11:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز

 

شهرام لاسمی گفت که از شنیدن خبر فوتش شوکه شده است. او در عین حال اینچنین گفت که «بد نیست گاهی خبر درگذشتمان را بشنویم».

 

 شایعه سازان «قلقلی» را هم کشتند!

 

خبرگزاری ایسنا: شهرام لاسمی گفت که از شنیدن خبر فوتش شوکه شده است. او در عین حال اینچنین گفت که «بد نیست گاهی خبر درگذشتمان را بشنویم».

این مجری برنامه‌های کودک که با کاراکتر «قلقلی» شناخته می‌شود، درباره‌ی انتشار خبر نادرست درگذشتش در شبکه‌های اجتماعی، گفت: وقتی خبر فوتم را از زبان دوستانم تلفنی شنیدم شوکه شدم و اصلا انتظارش را نداشتم. دوستانم مدام با من از تهران و شهرستان تماس می‌گرفتند و به من اطلاع می‌دادند که در شبکه‌های اجتماعی خبر درگذشتم را کار کرده‌اند.

 من شب گذشته به قدری تلفن جواب دادم، خسته شدم چرا که همه نگران من شده بودند و فکر می‌کردند واقعا مرده‌ام. در حالی که این اتفاق یک سوءتفاهم و شایعه بود ووقتی خودم به شبکه‌های اجتماعی مراجعه کردم دیدم اسم مرا اشتباه نوشته‌اند ولی با عنوان کاراکتر قلقلی از من یاد کرده‌اند و عکس مرا در کنار خبر گذاشته‌اند.

این مجری برنامه‌های کودک در عین حال تصریح کرد: البته بد نیست که هر از گاهی افراد خبر درگذشتگان را بشنوند تا حداقل مسئولان آدم‌ها را فراموش نکنند و یک تلنگری بخورد به مسئولان که فلانی هم هست و یادی از او بکنند؛ شاید به این بهانه سراغی از او بگیرند و حالش را بپرسند. متأسفانه وقتی هنرمندی می‌میرد تازه همه سراغش را می‌گیرند ولی وقتی زنده است حالی از او نمی‌پرسند.

شایعه سازان «قلقلی» را هم کشتند!

وی درباره فعالیت این روزهایش در تلویزیون اظهار کرد:‌ فعلا برای تلویزیون حدود سه سال و نیم است که کار نمی‌کنم و منتظرم تا ببینم با مدیریت جدید آقای سرافراز و آقای پورمحمدی چه تصمیماتی گرفته می‌شود.

 در هر صورت امید دارم که اتفاقات مثبتی در مدیریت جدید بیفتد؛ چرا که هنرمندی مثل من که شغلش در این راه می‌گذرد، نمی‌تواند بیکار بماند، بنابراین امیدوارم به زودی اتفاقات مثبتی بیفتد.
 
 

 



تاريخ : 9 / 10 / 1393برچسب:, | 1:41 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
بازیگر ایرانی که با هدف شهرت طلبی و خودنمایی در سینمای جهانی(!) به ملت خودش پشت کرد و به آمریکا رفت، در تازه‌ترین فعالیتش به یاری صنعت پورنوگرافی در غرب شتافت!

 گلشیفته فراهانی با گذشت هشت سال از حضور در سینمای غرب، هنوز به جز بازی در نقش‌های کوتاه و چند دقیقه‌ای در  فیلم‌های درجه سه اروپایی و آمریکایی، موفقیت دیگری را به دست نیاورده است. شاید همین دلیل هم این بازیگر را واداشته تا برای جبران ناکامی و سرخوردگی‌هایش، به طرح‌های غیراخلاقی کمک کند.
 در همین راستا نیز یکی از نشریات فرانسوی عکسی غیرانسانی را از فراهانی منتشر کرده است تا بار دیگر عمق فاجعه فرهنگی «مهاجران فرهنگی» در غرب به رخ کشیده شود. انتشار عکس‌های برهنه از بازیگران و شخصیت‌های مشهور، یکی از ترفندهای سرمایه‌دارهای صهیونیست برای تهی‌سازی اخلاقی و انسانی جوامع است که بازیگر ایران ساکن غرب نیز به دام این پروژه افتاده است.
انتشار این عکس، البته با واکنش‌ برخی از مردم در فضای مجازی همراه شده است. به طوری که برخی از کاربران وبگاه‌های خبری این حرکت گلشیفته فراهانی را دهن‌کجی به حاکمیت ایران قلمداد کرده‌اند و برخی دیگر در پاسخ به این نوع نظرات پرسیده‌اند که مگر ممکن است که یک ایرانی برای دهن‌کجی به سیاستمدارها غیرت و شرف و ناموس خود را به حراج بگذارد؟



تاريخ : 30 / 9 / 1393برچسب:, | 12:11 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
مرتضی احمدی بازیگر با سابقه نمایش‌های ایرانی، سینما و تلویزیون روز یکشنبه 30 آذرماه در سن 90 سالگی چشم از جهان فروبست.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی احمدی متولد سال 1303 تهران از 16 سالگی به ورزش باستانی و فوتبال گرایش پیدا کرد. وی که از جمله طرفداران با سابقه و شناخته شده تیم پرسپولیس تهران بود، در برنامه تلویزیونی 90 به تهیه ‌کنندگی عادل فردوسی‌پور حضور پیدا کرد. 

وی از سال 1321 به کارآموزی تئاتر پرداخت و به عنوان پیش‌ پرده‌خوان از سال 1322 در اجراهای نمایشی حضور پیدا کرد و پس از آن علاوه بر فعالیت به عنوان بازیگر تئاتر، در رادیو تهران نیز حضور پیدا کرد. وی برای اولین بار در سال 1332 با فیلم «ماجرای زندگی» نصرت‌الله محتشم بازیگری سینما را تجربه کرد و بعدها برای خواندن ترانه عنوان بندی فیلم «حسن کچل» از سوی علی حاتمی دعوت شد. احمدی حضور در عرصه تلویزیون را هم با سریال «تک مضراب» آغاز کرد.

احمدی تنها ضربی‌خوان ایران بود که خواندن 400 ترانه ضربی و 150 ترانه فکاهی را در کارنامه فعالیت‌های خود به ثبت رساند. این هنرمند توانمند عرصه بازیگری، در دوبلاژ نیز فعالیت مؤثری داشت و «روباه مکار» در کارتون تلویزیونی «پینوکیو» از جمله معروفترین دوبله‌های انجام شده توسط مرتضی احمدی است.

کتاب‌های «فرهنگ بر و بچه‌های ترون»، «پرسه در احوالات ترون و ترونیا»، «من و زندگی» و «کهنه‌های همیشه نو» از جمله تألیفات مرتضی احمدی در حوزه ادبیات و فرهنگ و هنر تهران و مردم آن هستند. 

«چهره‌ها»، «هردمبیل و هردم کلنگ»، «سلطان صاحبقران»، «چنگک»، «آیینه» و «آرایشگاه زیبا» از جمله مجموعه‌های تلویزیونی هستند که احمدی به عنوان بازیگر در آن‌ها حضور داشت. این بازیگر با سابقه در عرصه سینما نیز با کارگردان‌های مطرحی چون عی حاتمی، محمد متوسلیانی، نصرت کریمی، یدالله صمدی، مهدی فخیم‌زاده، سیروس الوند و فریدون جیرانی همکاری داشته است.

احمدی از چهره‌های شناخته شده و مطرح بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون ایران از 10 آذرماه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ایران‌مهر بستری شد و روز یکشنبه 30 آذرماه دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری مهر فقدان مرتضی احمدی هنرمند مطرح و با سابقه سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو را به خانواده این هنرمند و جامعه هنری تسلیت می‌گوید.



تاريخ : 28 / 9 / 1393برچسب:, | 3:2 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
پرویز پرستویی با اشاره به صحبت‌های اخیر محمدرضا شریفی‌نیا در خصوص فیلم «مارمولک» با تکذیب آن اظهار کرد: خدا آن روز را نیاورد که بخواهم جایگزین شریفی‌نیا شوم.
 

  پرویز پرستویی با اشاره به صحبت‌های اخیر محمدرضا شریفی‌نیا در خصوص فیلم «مارمولک» با تکذیب آن اظهار کرد: خدا آن روز را نیاورد که بخواهم جایگزین شریفی‌نیا شوم.

این بازیگر گفت: اخیرا مصاحبه‌ای از محمدرضا شریفی‌نیا خواندم که مدعی شده بود خیلی از بازیگران را او به سینما معرفی کرده و نقش رضا مارمولک هم ابتدا به ایشان پیشنهاد شده است. صحبت‌هایی که لازم دیدم پاسخ دهم.

وی ادامه داد: متأسفانه در بین اسامی که نام برده شد از خسرو شکیبایی اسم برده شده که تعصب زیادی روی او دارم و متاسفانه دستش از دنیا کوتاه است و این من را بسیار اذیت کرد. ایشان مدعی شده خسرو شکیبایی را برای «سالاد فصل» انتخاب کرده و جایزه‌ گرفته است. زمانی که شکیبایی در تئاتر و سینما بازیگر حرفه‌ای بود شریفی‌نیا هنوز بازیگر نشده بود و قبل از «سالاد فصل» هم شکیبایی در «هامون» جایزه گرفته بود.

پرستویی افزود: یا ویشکا آسایش که در سریال «امام علی (ع)» توسط دایی‌اش مازیار پرتو معرفی شد و ایشان مدعی معرفی این بازیگر شده‌ است، همچنین لیلا حاتمی. در واقع شریفی‌نیا مدعی است همه جماعت سینما را او معرفی کرده و همه نقش‌ها هم برای او نوشته می‌شود و هنگامی که وقت ندارد، به سراغ بازیگر دیگری می‌روند. واقعا باید به ایشان دست مریزاد گفت که آنقدر پرکار هستند و سرشان شلوغ است.

وی با اشاره به صحبت‌های شریفی‌نیا مبنی بر اینکه نقش رضا مارمولک برای اولین بار به او پیشنهاد شده است، گفت: این موضوع مهمی نیست و ممکن است یک نقش به چند نفر پیشنهاد شود اما چیزی که آزارم می‌دهد خلاف واقع‌گویی است. کاملا مطمئنم منوچهر محمدی تهیه‌کننده «مارمولک» که فیلمنامه از طرح ایشان شکل گرفت پیشنهاد این نقش را به کسی نداده و از همان ابتدا که فکر این فیلم را مطرح کرد، نقش رضا مارمولک را به من پیشنهاد داد؛ زمانی که حتی نه نویسنده و نه کارگردان انتخاب شده بود. خوشبختانه در طول 46 سال بازیگری که هیچ ادعایی هم در کارم ندارم، جایگزین کسی نبوده‌ام.

پرستویی با بیان اینکه اگر این گفته‌ها از سوی شخص دیگری مطرح می‌شد، جواب نمی‌داده است، اظهار کرد: همیشه گفته‌ام جایی که شریفی‌نیا باشد حضور پیدا نمی‌کنم. حتی اگر بفهمم نقشی قبل از من به او پیشنهاد شده باشد، قطعا قبول نمی‌کنم، هدفی که سال‌ها دنبال کرده‌ام.

وی افزود: برنامه «هفت» بارها من را برای حضور در استودیو دعوت کرده است و یکی از دلایل اصلی‌ که نپذیرفتم، نشستن ایشان بر روی آن صندلی است. متأسفانه آنقدر اعتماد به نفس دارد که هر چه به ذهنش می‌آید، می‌گوید

 



تاريخ : 28 / 9 / 1393برچسب:, | 2:33 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
جمشید مشایخی گفت: عزیزانی که بعد از آقای ضرغامی مسولیت پذیرفتند امیدوارم در کارهایشان حتما پیروز شوند و این را می‌شود حس کرد که عزیزانی که آمده‌اند قصدشان واقعا خدمت است.

 این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، در خصوص رئیس جدید صداوسیما و همچنین رئیس اسبق صداوسیما عزت‌الله ضرغامی اظهاراتی را مطرح کرد و گفت: بعضی وقت‌ها ارزش کار کسی که سال‌ها مسولیتی داشته و شخص دیگری به جایش آمده است را بی‌ارزش قلمداد می‌کنند که من با این موضوع مخالف هستم.

مشایخی در عین حال گفت: نگاه کردن به آن معنا و مفهوم نیست که ما فقط نقاط ضعف را ببینیم و نقاط قوت را نبینیم. انسان سعی می‌کند خطا و اشتباهش کم باشد اما به هر ترتیب اشتباه و خطا می‌کند. اما باید دید تا چه حد آن خطا در مقابل کارهای مثبتی که انجام داده است لطمه زده است.

این بازیگر پیشکسوت همچنین در خصوص ریاست عزت‌الله ضرغامی در طول دوره‌های گذشته بیان کرد: زمانی که آقای ضرغامی 10 سال رئیس صداوسیما بودند کارهای مثبتی در زمینه هنر انجام شد. حال مسائل سیاسی که پیش آمد به آن وارد نمی‌شوم چون کار ما سیاسی نیست و کار دل است. ایشان هم خدمت کرده و بنده به سهم خودم برای ایشان احترام قائلم و به فکرشان هستم. اما عزیزانی که بعد از آقای ضرغامی مسئولیت پذیرفتند امیدوارم که در کارهایشان حتما پیروز باشند.

مشایخی در بخش دیگری از گفت‌وگویش با پیشنهاد به مسوولان جدید صدا و سیما ایسنا تصریح کرد: رابطه باید کنار برود و در همه زمینه‌ها حق به حق‌دار برسد. اگر کسی کاری را بلد است به او کمک کنند کارش را انجام دهد نه اینکه چون نسبتی با من دارد و من مقامی دارم ایشان کار کند ولی آن کسی که لیاقتش را دارد کنار برود. این چیزها را در جامعه می‌بینیم. جوان‌های با استعدادی در سینما و بویژه تئاتر داریم که حتی به یک سالن 30 نفره قانع بودند پس معلوم است برای شهرت نیامده‌اند و عاشق هنر هستند اما به هر ترتیب نیاز به کمک دارند.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در عین حال اظهار امیدواری کرد: مسئولان عزیز لطف داشته باشند و توجه داشته باشند به این عزیزان، فرزندان و نوادگان ما که به وجودشان افتخار می‌کنیم، راه را باز کنند که بتوانند هنرشان را در خدمت مردم بگذارند.

جمشید مشایخی که در سریال «همه چیز آنجاست» حضور دارد در خصوص همکاری‌اش با این مجموعه گفت: مجموعه‌ای که در آن ایفای نقش می‌کنم، گروه خوبی هستند از کارگردان گرفته تا بازیگران و هنرپیشه‌هایی که بازی می‌کنند، همه واقعا عزیزند.

این بازیگر پیشکسوت در پایان در خصوص قصه «همه چیز آنجاست» گفت: قصه «همه چیز آنجاست» را دوست دارم.

 



تاريخ : 16 / 8 / 1393برچسب:پایگاه خبری عقاب نیوز,پایگاه تحلیلی خبری علت,گلپا, | 6:47 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

«اکبر گلپایگانی» معروف به «گُلپا» از خوانندگان صاحب‌نام موسیقی ایرانی که به دلیل سکته خفیف مغزی در بیمارستان دی تهران بستری شده بود، از چند روز پیش با تایید پزشکان به منزل خود منتقل شده است.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از «جام جم»، گلپا چند روزی در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه بود که با بهبود وضعیت جسمی از بیمارستان مرخص شد و هم‌اکنون در منزل خود دوران نقاهت پس از بیماری را سپری می‌کند.



تاريخ : 19 / 7 / 1393برچسب:, | 12:46 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

فرناز رهنما نازنین سریال ساختمان پزشکان و الهام سریال هفت سنگ متولد سال 1360 در اصفهان است.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،فرناز رهنما نازنین سریال ساختمان پزشکان و الهام سریال هفت سنگ متولد سال 1360 در اصفهان است.

او در گفتگویی با اشاره به عمل جراحی بینی خود از علاقه پیشین خود به این عمل و سپس پشیمانی از انجام آن گفته است: "من دبیرستانی بودم که متوجه شدم تنفس از راه بینی‌ام سخت شده و با تغییر شکلی که بینی‌ام پیدا کرده بود هنگام نفس کشیدن بینی من سوت می‌کشید بنابراین وقتی به دکتر مراجعه کردم متوجه شدم بینی‌ام در کودکی شکسته و به دلیل اینکه درد و خونریزی نداشته کسی متوجه این شکستگی نشده است به همین دلیل با توصیه پزشک سال 76 زمانی که 16 سالم تمام نشده بود، جراحی بینی انجام دادم. باوجود علاقه‌ای که به عمل زیبایی بینی در آن سن داشتم دکترم اصلا با عمل زیبایی بینی موافقت نکرد و تنها استخوان شکسته بینی‌ام را صاف کرد.

بعد از گذشت چند سال از جراحی بینی با توجه به اینکه عمل بینی در صورتم کاملا مشهود بود، خیلی دوست داشتم این عمل را آن سال انجام نمی‌دادم چون معتقدم صورت هر چه طبیعی‌تر باشد، دلنشین‌تر است .به ویژه در هنرپیشه بودن که بازیگر هر چه ظاهرش طبیعی‌تر باشد قدرت مانور گریم بیشتر و دایره و تنوع  نقش‌های پیش رویش بزرگ‌تر است. در حالی که بینی و صورت عمل شده دست و پای آدم را می‌بندد. به ویژه من که علاقه زیادی برای کار در نقش‌های تاریخی دارم تا امروز از بازی در این کارها محروم شده‌ام و بینی عمل شده‌ام مشکل‌ساز بوده است."

 



تاريخ : 2 / 6 / 1393برچسب:, | 10:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

اولین بنز 160S بود که به ایران وارد شد. ساخت سال 1936 میلادی در آلمان است و در 78سال عمرش فقط 36هزار کیلومتر کار کرده، بدنه‌ و همه‌ی لوازمش هم فابریک است و یکی از چهار خودروی آنتیک موجود در ایران است که «پلاک تاریخی» گرفته و برچسب «فرسودگی» را از خود برداشته است.

 



تاريخ : 1 / 6 / 1393برچسب:, | 12:43 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

جواد یساری یکی از شمایل موسیقی کوچه بازاری ایران است. یساری که در دهه 50 برای خود بروبیایی داشت در سالهای بعد از انقلاب هیچ گاه نتوانست به عنوان یک خواننده مجاز ظاهر شود و چاره ای ندید جز اینکه در برنامه های خصوصی و مجالس عروسی به آوازخوانی بپردازد.

یساری در تازه ترین گفتگوی خود که با مصطفی گلیاری در مجله "سرزمین پویا" منتشر شده سعی کرده بخشی از گلایه های خود درباره اینکه چرا هنوز که هنوز است مجبور است غیرمجاز بخواند را بیان کرده است.

بعد از انقلاب با موافقت دولت جدید جاهای سالم برنامه اجرا میکردیم
یساری درباره آخرین سالهای فعالیتش در قبل از انقلاب میگوید:«از سال 52 که کارم را شروع کردم تا سال 56 حدودا 5 تا آلبوم درآوردم که همه شون گرفت. آخریش "سپیده دم" بود که سال سال 56 منتشر شد. این کاست همه جا گل کرد و جایی نبود که گوش نکن.» به گزارش صبا یساری درباره ادامه فعالیتش در آن سالها می افزاید:« (سال بعدش انقلاب شد) و با موافقت دولت جدید میرفتیم جاهای سالم و برنامه اجرا میکردیم. نم نم اونم جمع شد و دیگه نذاشتن کار کنیم.»
نخوندنم باعث شد یک مقدار حواس پرتی پیدا کنم
این خواننده که به علت دوری از خوانندگی در برهه ای از زمان اختلال حواس پیدا کرده بود ادامه می‌دهد: «نخوندنم باعث شد یک مقدار حواس پرتی پیدا کنم. مثل قناری که نذارن بخونه مریض شدم. یه دوستی داشتم تو امیریه که مطب داشت. رفتم گفتم دکتر درد من اینه، توی خیابون اگه یه جا ببینم مردم واسه شعار دادن جمع شدن فکر میکنم اینا واقعی هستن و دارن منو تشویق میکنن. تو خونه فکر میکنم رو سن هستم و میزنم زیر آواز. دکتر گفت یه جوری سرت را گرم کن.»
یساری ادامه میدهد:«سه سال سرم را با کشتی گرم کردم. حالم خوب شد. یواش یواش موسیقی یه خورده شل شد و به قدیمیا مجوز اجرا دادن بیان بخونن. منم سه چهار بار رفتم تا مجوز بگیرم هی گفتن صبر کن.»

به آغاسی بعد از مرگ مجوز دادن
یساری درباره اینکه بالاخره چه زمانی مجوزدار میشود می گوید:«بعد مردنم (به من مجوز میدهند.) آغاسی هنوز زنده بود که ما از انجمن رشت شکایت کردیم به ارشاد و بعد بررسی کردن گفتن نعمت آغاسی بخونه ولی تا مجوز برسه آقانعمت رو کفن و دفن کرده بودن.»
یساری با اشاره به اینکه دوست دارد مجوزدار شود اظهار می‌دارد: «آدم دردشو به پدرش نگه به کی بگه. دولت مثل پدر آدمه. دوست دارم صدام کنن و بگن علت این که نباید بخونی، اینه تا دلم خوش باشه اما هیچی نمیگن و فقط میگن صبر کن... کاش باز بگن این خلافو داری و نباید بخونی اما اینو هم نمیگن.»

.گاز حمام پسرم را گرفت!
خواننده قطعاتی مانند "پول سیاه" و "سپیده دم" درباره زندگی خانوادگیش میگوید: «48 سال پیش ازدواج کردم. دو تا بچه دارم. یکی 28 سالشه که بلژیک زندگی میکنه و یکی هم اینجا هست. یک پسر به اسم مجید هم داشتم که خیلی باهوش بود. سیزده ساله بود که رفت بلژیک و 15 ساله بود که گاز حموم گرفتش! مجید تو یک سال سه تا زبان خوند و شاگرد اول شد.»

احسان خواجه امیری و محمد اصفهانی را دوست دارم
جواد یساری درباره خوانندگان مورد علاقه اش اظهار میدارد:«گلپا، ایرج و محمد اصفهانی را دوست دارم. پسر ایرج (احسان خواجه امیری) هم خوب میخونه. همه چی گوش میکنم جز صدای خودم. میدونی چیه. به صدای خودم شک کردم. میگم لابد صدام عیبی داره که میگن نباید بخونه.»

 

 



تاريخ : 21 / 5 / 1393برچسب:, | 12:44 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل سکته مجدد دچار برخی مشکلات جسمی شده و از مردم می‌خواهد برای بهبودی وی دعا کنند.
 

 رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت جسمانی اش گفت: به تازگی دوباره سکته کردم که این امر باعث اختلال در راه رفتن و تعادلم شده است و دست چپم کمی آسیب دیده که نمی توانم به راحتی آن را تکان دهم.

وی ادامه داد: این عارضه روی حنجره و صدایم هم تاثیر گذاشته و در حال حاضر نمی‌توانم به فعالیت هایم در زمینه موسیقی بپردازم.

بازیگر فیلم «بوتیک» درباره تازه ترین فعالیتش گفت: آخرین کاری که در آن حضور داشتم سریال «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم بود که آن هم به دلیل حال خراب و وضعیت آشفته ای که داشتم نتوانستم در بیشتر از دو سکانس حضور داشته باشم و پروژه را همراهی کنم.

سکته خانه‌نشینم کرده است/ مردم برایم دعا کنند

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه این روزها در منزل مشغول استراحت است، بیان کرد: توانایی انجام دادن برخی از کارها را ندارم و از مردم می خواهم که برای سلامتی‌ام دعا کنند تا بتوانم دوباره فعالیت های خود را در زمینه سینما، تلویزیون و موسیقی دنبال کنم.

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون چندی پیش دچار سکته مغزی شد که این اتفاق وی را مدتی خانه‌نشین کرد.

او به تازگی در سریال «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم  که در ماه رمضان پخش شد به ایفای نقش پرداخت و دو فیلم سینمایی از جمله فیلم «چهار باندی» به کارگردانی محمد جعفر باقری نیا را در نوبت اکران دارد.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری مهر برای این بازیگر سینمای ایران آرزوی سلامتی دارد.

 



تاريخ : 21 / 5 / 1393برچسب:, | 1:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

"آزاده نامداری" بالأخره ماجرای طلاق از "فرزاد حسنی" را پس از حدود سه ماه رسانه‌ای کرد و در گفتگویی این موضوع را رسماً تأیید کرد.

  به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،از حدود سه ماه پیش خبری دهان به دهان در میان اهالی رسانه‌ای می چرخید. خبر مربوط بود به پرسر و صداترین ازدواج سال 92،‌ ازدواجی که سید حسن خمینی عاقد آن بود و دو تن از مجریان مطرح کشور، زوج و زوجه آن. «فرزاد حسنی» و «آزاده نامداری» با هم ازدواج کردند و این موضوع را رسماً و با حضور در کنسرت یکی از خوانندگان کشور اعلام کردند.




اتفاقا همین زوج مجری بودند که برای اولین بار به طور مشترک، اجرای برنامه سال تحویل شبکه دو سیما را به عهده گرفتند. اجرایی که اصلاً نتوانست مطابق انتظار بدرخشد و پر حاشیه شد و انتقادات بسیاری را هم برانگیخت؛ درست مثل خود این دو مجری، پر سر و صدا شد و پر حاشیه.
خبر طلاق نامداری و حسنی را مدت ها بود شنیده بودیم، ولی به جهت رعایت حریم شخصی این دو هنرمند،‌ خبر آن را منعکس نکردیم تا حریم شخصی آن ها را فدای یک خبر پرکلیک نکرده باشیم. تا امروز که آزاده نامداری در گفتگوی خود را با روزنامه صبا برای نخستین بار در یک تریبون رسمی این خبر را اعلام کرد...

آزاده نامداری در گفتگو با روزنامه صبا گفت:‌ آزاده نامداری قطعاً زندگیش آبستن اتفاقاتی بوده و هر جوری هم که مدیریت کرده نتواسته جلوی رخداد بیرونی آن را بگیرد. اما من اصلا سعی نمی کنم که بگویم این اتفاق نیفتاده یا مقصرش کس دیگری بوده است. من می خواهم بگویم که این اتفاق می تواند در زندگی هر کسی بیافتد...

گفتنی است خبر طلاق آزاده نامداری و فرزاد حسنی پیش از این در محافل غیر رسمی نقل شده بود.
 
 



تاريخ : 13 / 5 / 1393برچسب:, | 4:14 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ثریا حکمت با بیان اینکه در وضعیت مالی خیلی بدی به سر می‌برم، گفت: بعد از 35 سال کار و 61 سال سن، من را به‌عنوان پیشکسوت قبول ندارند. درنتیجه از چندی دیگر در چادر زندگی می‌کنم.

گروه فرهنگی مشرق - ثریا حکمت با بیان اینکه در وضعیت مالی خیلی بدی به سر می‌برم، گفت: بعد از 35 سال کار و 61 سال سن، من را به‌عنوان پیشکسوت قبول ندارند. درنتیجه از چندی دیگر در چادر زندگی می‌کنم.
 
این هنرمند بازیگر در گفت‌و‌گویی، اظهار کرد: صاحبخانه ودیعه اجاره را بالا برده که از توان من خارج است و تصمیم دارم اثاث‌هایی که برایم باقی مانده را بفروشم و با پول آن دخترم را به خوابگاه بفرستم و خودم هم در خیابان چادر بزنم.
 

زندگی «ثریا حکمت» در گوشه خیابان 


وی با بیان اینکه در سال گذشته هم سه روز در چادر زندگی کرده است، گفت: آن موقع هم به‌دلیل اینکه اجاره خانه‌ام عقب افتاده بود، صاحبخانه از پول ودیعه‌ام کم کرده بود که دیگر پولی برای خانه گرفتن نداشتم. بعد از کمک پنج میلیونی ارشاد توانستم جایی را اجاره کنم.
 
این بازیگر با بیان اینکه با مشکلات زیادی زندگی را می‌گذراند، ادامه داد: سال گذشته تصمیم گرفتم دو بار خودم را از بین ببرم و اقدام به این کار هم کردم اما موفق نشدم. الان کل دندان‌هایم را کشیده‌ام و هزینه درمان آن‌ها را ندارم. برای گرفتن بودجه به همه‌جا رفته‌ام. حتی چندی پیش به‌سراغ همسر آقای انصاری که مالک بازار مبل هستند، رفتم اما باز هم اتفاقی نیفتاد و نمی‌دانم این همه بودجه در مملکت جابه‌جا می‌شود، چرا من بعد از این همه سال فعالیت هنری نباید سهمی از آن داشته باشم؟
 
وی افزود: به خانه سینما رفتم، آنجا هم گفتند خودمان 500 میلیون تومان بدهی داریم و نمی‌توانیم کمک کنیم. خانه پیشکسوتان هنر هم می‌گوید چون به‌عنوان هنرمند درجه دو معرفی شده‌ام، نمی‌توانند کمک کند. در صورتی که در فیلم‌های زیادی نقش اول بازی کرده‌ام. البته با صحبت‌هایی که با آنجا شده قرار است 150 هزار تومان به من بدهند.
 
ثریا حکمت ادامه داد: به وزارت ارشاد نامه نوشتم و درخواست کمک کرده‌ام. زمانی آقای انتظامی (عزت‌الله) به ما کمک می‌کرد اما دیگر خسته شد و الان دیگر جواب تلفن را هم نمی‌دهد. اخیرا آقای ایوبی ماهی 350 هزار تومان ماهیانه تعیین کرده‌اند و 180 هزار تومان هم از طرح تکریم می‌گیرم اما این مبلغ حتی نصف اجاره خانه‌ام هم نمی‌شود.
 
«آواز قو» آخرین فعالیت سینمایی حکمت محسوب می‌شود.
 
این بازیگر که بیش از 10 سال است فعالیت بازیگری ندارد در آثار دیگری چون «نقطه ضعف»، «تصویر آخر»، «خواستگاری»، «نیش» و فیلم به‌یاد ماندنی «ای ایران» ناصر تقوایی به ایفای نقش پرداخته است.

 



تاريخ : 24 / 4 / 1393برچسب:احسان علیخانی,پایگاه خبری عقاب نیوز, | 7:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران و ساکن خیابان هروی ست او ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است ، مادرش پرستار بازنشسته است.

آفتاب: احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران و ساکن خیابان هروی ست او ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است ، مادرش پرستار بازنشسته است.
 
احسان علیخانی  ، تهیه کننده ، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است. او مدرک کارشناسی خود را در رشتهٔ مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران گرفت.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده ، اولین برنامه زنده اش در سال ۱۳۸۰ بوده ، او اجراهایی مانند صبح آمد و ماه عسل و.. را برعهده داشته است.

 

 



تاريخ : 22 / 4 / 1393برچسب:هنرمندان,ممنوع التصویر,عقاب نیوز, | 11:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

جمعی از هنرمندان صدا و سیما رقابت های جام جهانی را از نزدیک تماشا کردند.
روزنامه گل صبح امروز خبری از ممنوع التصویر شدن هنرمندانی که برزیل سفر کرده بودند را منتشر کرد.در این خبر آمده است که آنها پس از بازگشت به ایران برای حضور در چند برنامه تلویزیونی دعوت شده اند که در لحظه آخر حضور آنها در این برنامه ها لغو شده است.

به همین دلیل با پژمان جمشیدی تماس گرفتیم تا در این مورد سوال کنیم که جمشیدی گفت:«مهراب قاسم خانی به یکی دو برنامه دعوت شده بود که در لحظه آخر این برنامه ها لغو شده است.دلیل مشخصی هم ندارد اما فکر نمی کنم بحث ممنوع التصویر شدن در کار باشد.هنوز که خبری نیست و چیزی را به ما اعلام نکرده اند.»

این در حالی است که با علی اوجی مدیر برنامه رضا یزانی تماس گرفتیم تا در این مورد سوال کنیم که اوجی گفت:«راستش من این خبر را نشنیده ام اما فکر نمی کنم بچه ها را ممنوع التصویر کرده باشند.هنوز که خبری نیست و چیزی هم به ما اعلام نشده است.»



پایگاه خبری عقاب نیوز :

شهره آ‎غداشلو (وزیری‌تبار) که به نقش‌آفرینی در فیلم‌های ضدایرانی و ضداسلامی در سینمای آمریکا معتاد شده بود، حالا به علت اعتیاد به مواد مخدر مدتی است دیگر از سوی کارگردانان و تهیه‌کنندگان برای ایفای نقش انتخاب نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، در حاشیه یک فستیوال لس آنجلسی  موسوم به " نور " به مدیریت " سیامک قهرمانی " که هر ساله با حضور برخی از زنان بدنام طاغوتی خارج از کشور از جمله "نازنین بنیادی " ،" نگار زادگان "و "هما سرشار " برگزار می شود، عکسهای یادگاری "مهناز افشار" بازیگر زن سینمای کشورمان با "شهره آغداشلو " که  در اغلب پروژه های ایران هراسی غربی نقش محوری داشته، جلب توجه می کند.




بیوگرافی نقش های محوری این بازیگر در فیلم های ضد ایرانی و ضد دینی

"شهره آغداشلو " با نام اصلی "شهره وزیری‌تبار " همسر "هوشنگ بدیع زاده "بهایی زاده است که  ناظران وی را بعنوان بازیگر محوری فیلم های ضد ایرانی و ضد دینی در فیلمهای هالیوودی و غربی می شناسند.

یکی از بی شرمانه ترین محصولات امریکایی که وی در آن نقش محوری داشته، فیلم 60 دقیقه‌ای "ایرانیوم " ساخته "رافائل شور" است . شهره آغداشلو  در این فیلم در نقش گوینده و راوی با سیاه نمایی و دروغ پراکنی به بررسی سیاست‌های ایران در جهان از جمله حمایت از گروه‌هایی چون حماس و حزب الله و ادعای تلاش برای دست یابی به سلاح هسته‌ای و القای خطرناک بودن ایران برای جهان می‌پردازد.

فیلم دیگری که وی در آن بعنوان بازیگر ایفای نقش کرده، فیلم ضد دینی  "سنگسار ثریا . م " بوده است که با  استفاده از ترفندهای کثیف سینما هالیوودی و اتهام زنی و تحریف، با هدف زیر سوال بردن احکام شرعی و حکم قصاص اسلامی توسط یک کمپانی امریکایی در سال 2008 ساخته شده است .

آغداشلو یکی از بازیگران مطرح شده در فیلم 40 میلیون دلاری "گلاب "نیز هست که همانند  فیلم آرگو با هدف پیگیری خط ایران هراسی در دنیا توسط هالیوود قرار بوده است که ساخته شود.

شبکه آلمانی «پ-و»  که در دوران آشوبهای فتنه انگیز سال 88 در نقش هوادار آشوب ها و سران فتنه ظاهر شد نیز، با همکاری این عنصر فاسد بهایی و برخی از عناصر طاغوتی دیگر  جشنواره فیلم "سپاس" را که ادامه جشنواره فیلم "سپاس" پیش از انقلاب معرفی می شود، برپا می کند. این شبکه مبتذل همچنین در تلاش است که آثار فیلمسازان داخلی را به دفتر این جشنواره ارسال کرده و با برگزاری مسابقات رقص و آواز، جوانان ایرانی را به کشورهای اطراف فرا بخواند. 

سرانجام شوم اعتیاد و خیانت به مردم

شهره آ‎غداشلو (وزیری‌تبار) که به نقش‌آفرینی در فیلم‌های ضدایرانی و ضداسلامی در سینمای آمریکا معتاد شده بود، حالا به علت اعتیاد به مواد مخدر مدتی است دیگر از سوی کارگردانان و تهیه‌کنندگان برای ایفای نقش انتخاب نمی‌شود.
آغداشلو (وزيري تبار) همسر هوشنگ توزيع، نويسنده و كارگردان بهايي‌مسلك و بازيگري است كه به صهيونيست‌ها نزديك است. آغداشلو در سال 2004 و علي رغم بازي كوتاه و كم اثرش در نقش يك شخصيت فرعي در فيلم «خانه‌اي از شن و مه» با حمايت صهيونيست‌ها، كانديداي برنده جايزه اسكار شد. او درباره علت حضورش در فیلم‌های ضداسلامی گفته بود: «اين درست است كه همه مسلمانان تروريست نيستند، اما همه تروريست‌ها مسلمان هستند!» برخي از مطبوعات مدعي اصلاح‌طلبي، از اين كه اين بازيگر كانديداي اسكار شده بود، به عنوان يك موفقيت بزرگ ياد كرده بودند!

 

 



تاريخ : 15 / 2 / 1393برچسب:, | 9:10 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا
پریسا مقتدی با حکم حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی به عنوان رییس جدید مجموعه تئاتر شهر منصوب شد.

یک زن رییس تئاترشهر شد

گروه فرهنگی مشرق به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، مقتدی متولد 1349 شیراز و بازیگر و کارگردان تئاتر است.
 
مقتدی لیسانس برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه شیراز، فوق‌لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر و معماری، فارغ‌التحصیل دوره یک‌ساله فیلم‌سازی انجمن سینمای جوان ایران، فارغ‌التحصیل دوره یک‌ساله بازیگری از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس است.
 
او پیش از این چهار سال مدیر برنامه‌ریزی و هماهنگی و معاون اجرایی تئاتر شهر بود و یک‌سال مدیریت تالار سنگلج را بر عهده داشت.
 
ریاست فرهنگسرای سرو، مدیر هنری فرهنگسرای سرو (بانو) و مسئول انجمن نمایش فرهنگسرا، مدیر هنری تالار هنر، عضو هیئت مؤسس انجمن تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر، سرپرست مجموعه تئاتر شهر (از 1389 تا 1390) از دیگر مسوولیت‌های مقتدی بوده است.
 
هم اکنون نمایش «آنتراکت بی‌آنتراکت» به کارگردانی مقتدی در تالار سایه و نمایش «تانگوی تخم‌مرغ داغ» به کارگردانی هادی مرزبان با بازی مقتدی در تالار وحدت روی صحنه است.
 
در حکم طاهری آمده است: با عنایت به تخصص، تجربه، شایستگی‌ها و سوابق ارزشمندتان در حوزه نمایش و مجموعه تئاتر شهر، تالار سنگلج و تالار هنر، شما را به عنوان «ریئس مجموعه تئاتر شهر» منصوب می‌نمایم. امید که با اتکا به تجربیات گرانسنگ‌تان و برنامه‌ریزی همه جانبه، در بهره‌گیری از توان و تخصص هنرمندان و مشارکت اهالی تئاتر در ارتقای این مجموعه تاریخی و شاخص تئاتر کشور موفق باشید.
 
در پایان این حکم، از زحمات اتابک نادری مدیر پیشین این مجموعه تقدیر شده است.



تاريخ : 25 / 1 / 1393برچسب:, | 11:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ریما رامین‌‎فر در صفحه شخصی خود عکس‌هایی از سارا و نیکا منتشر کرده و نوشته است: جهت اطلاع دوستان زیادی که سوال کرده بودند این دوقلوها متولد 8 مرداد 1384 از تهران هستند و در حال حاضر همراه با خانواده در سوئد زندگی می‌کنند.


 



تاريخ : 13 / 1 / 1393برچسب:, | 6:56 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مهران مدیری کارگردان طنز تلویزیون باری دیگر با ساخت مجموعه "مرد هزار چهره" وژه عید شبکه سه را پرببیننده‌ترین شبکه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ در حالی که انتظار می‌رفت شبکه‌های تلویزیونی در پایان چند نوروز آمیخته با ایام مناسبتی نوروز 86 را با شوق و ذوق بیشتر و برنامه‌های متنوع‌تر روی آنتن ببرند آثار قابل توجهی نصیب مخاطبان شد.

 

بر خلاف وعده‌ای که برای پخش مجموعه "قرارگاه مسکونی" از شبکه تهران شده بود، این مجموعه پخش نشد و شبکه یک کارگردانی مجموعه نوروزی‌اش را به مهدی مظلومی با سریال "روزگار خوش حبیب آقا" سپرد، بازی سیروس گرجستانی در نقش کارمندی که حاضر نبود برای کسب درآمد بیشتر از موقعیت کاری‌اش سوء استفاده کند شاید تنها برگ برنده این سریال بود، این مجموعه از بازی بازیگران دیگری چون مهوش صبرکن،‌محمود جعفری و سعید آقاخانی بهره برد اما شخصیت محور بودن سریال تبدیل به یک ویژگی برای سریال شد.

 

شبکه دو نیز سریال "بایرام" را با بازی امیر جعفری روی آنتن برد مسعود نوایی کارگردان این سریال با انتخاب بازیگرانی چون فتحعلی اویسی، غلامحسین لطفی، رضا فیض نوروزی سعی کرد برگ برنده‌ای در نزد مخاطبان نوروزی‌اش در دست داشته باشد.

 

نوروز 87 با سریال‌های دیدنی همراه بود که موجب غافلگیری مخاطبان در آن سال شد.

برگ برنده نوروز 87 در دست چند کارگردان قرار گرفت.

مهران مدیری با پیشینه قابل توجه ومناسبی که در ساخت برنامه طنز داشت همان قدر برای مخاطب جذاب بود که سیروس مقدم و رامبد جوان به همین دلیل است که نوروز 87 برای مخاطبان لذت بخش‌تر از چند نوروز قبل بود.

مدیری با " مرد هزارچهره" که به قلم محراب و پیمان قاسم خانی خلق شده بود با بهره گرفتن از بازیگرانی چون علیرضا خمسه، پژمان بازغی، سیامک انصاری و سروش صحت و جمع پر بازيگر دیگر حرفه ای‌اش را با داستان های نو و ابتکاری چيد و در نوع خود غافلگیری مناسبی را به وجود آورد.

از سوی دیگر اولین تجربه نوروزی سیروس مقدم با سریال " پیامک از دیار باقی" مورد توجه مخاطبان شبکه یک قرار گرفت.

این سریال با فیلم نامه محسن تنابنده وبازی محمدرضا شریفی نیا، افسانه بایگان، سوسن مقصودلو، حامد کمیلی وشیلا خداداد و ....

تصویری متفاوت از مرگ و بازگشت به زندگی پس از توجه را در قالب طنز به نمایش گذاشت.

درعین حال شبکه دو هم با سریال قابل قبول ودیدنی نشانی به کارگردانی رامبد جوان وتهیه کنندگی مجید اوجی موفقیت تلویزیونی در این سریال را تضمین کرد بازی امیرحسین صدیق، پروانه معصومی، داوود رشیدی، فلوراسام ، پرویز پورحسینی قصه‌ای جذاب در باره پیدا کردن نشانی یک گنج ویافتن گنج‌های انسانی ومعنوی بهتر در این میان، دستمایه خوبی برای سریالی آموزنده وسرگرم کننده بود.

 

 



تاريخ : 9 / 1 / 1393برچسب:, | 11:13 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

گروه فرهنگ و هنر: حمید مهرآرا بازیگر پیشکسوت سینما،تئاتر و تلویزیون صبح امروز -شنبه - دار فانی را وداع گفت.
 
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت

حمید مهرآرا بازیگر قدیمی تئاتر ، سینما و تلویزیون که چندی قبل به دلیل پیشرفت بیماری دیابت، پاهایش را از دست داده بود، صبح امروز (شنبه) درسن 70 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. حمید مهرآرا پیش از این در آثار هنری چون «تاراج»، «امیر کبیر»، «پهلوانان نمی میرند»، «آرایشگاه زیبا»، «روزگار جوانی» و تئاتر «پیروزی در شیکاگو» به کارگردانی داوود رشیدی



تاريخ : 21 / 12 / 1392برچسب:, | 3:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پروین میکده بازیگر ایرانی درگذشت و در سکوت خبری در قطعه هنرمندان آرام گرفت.

خاکسپاری زن بازیگر در سکوت خبری+عکسبه گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از گروه فرهنگی مشرق -  او متولد ۱۳۱۴ تهران بود و طی دو روز اخیر در سکوت خبری درگذشت.
 
طبق اعلام بستگان این هنرمند؛ او 19 اسفند ماه در بیمارستان «شهریار» به دلیل سرطان کبد از دنیا رفت و امروز 21 اسفند ماه در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.
 
پروین میکده در سال ۱۳۱۴ متولد شد. پدرش سرهنگ ابوالقاسم میکده علاقه زیادی به موسیقی ایرانی داشت و به همین علت فرزندانش را با آن آشنا کرد. او سال دوم دبیرستان را پشت سر گذاشته بود که ازدواج او را از ادامه تحصیل بازداشت، اما در فعالیت‌های علمی وهنری شرکت می‌کرد.
 
او همچنین در «انجمن ایران و فرانسه» در ارتباط با آموزش زبان فرانسه، «تئاتر نصر» در ایفای نقش‌های فولکلوریک (محلی شمالی) کار کرده است.
 
چه خوبه برگشتی، گناهکاران،یک خانواده محترم،پوپک و مش ماشاالله،خاله سوسکه،بیداری،پسر تهرونی،دلداده،
 
توفیق اجباری، بی وفا، خوابگاه دختران، عروس فراری،بانوی من، شام آخر، مربای شیرین، من ترانه پانزده سال دارم، همسر دلخواه من، عشق شیشه‌ای،زخمی،مرد عوضی،بالاتر از خطر ،روزی که خواستگار آمد،افسانه دو خواهر،عبور از تله و... از جمله فیلم‌هایی بود که در آن به ایفای نقش پرداخته بود.



تاريخ : 17 / 12 / 1392برچسب:, | 11:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

اکبر عبدی" و "نیما شاهرخ شاهی" هر کدام با ۶ فیلم، پرکارترین بازیگران سال ۹۲ به حساب می آیند گرچه باید از این دو، عبدی را پرکارتر به حساب بیاوریم چون او در این ۶ فیلم، در نقش های اصلی بازی کرد در حالی که شاهرخ شاهی، در نقش‌های فرعی.

گروه فرهنگی مشرق - آمار گرفتن از پرکارترین های یک سال سینمایی، جزو فانتزی ‌های آمار سینمایی هر سال است. در سال 92، با احتساب فیلم های نوروزی که از امروز به روی پرده می روند، 62 فیلم سینمایی اکران شد که از این میان تعدادی بازیگر مرد و زن، مدیر فیلمبرداری، تهیه کننده، تدوینگر و اهنگساز در چند پروژه کار کرده اند و به نوعی پرکارترین های سینمای ایران در سال 92 به حساب می آیند  
 
پرکارترین بازیگران مرد

 

"اکبر عبدی" و "نیما شاهرخ شاهی" هر کدام با 6 فیلم، پرکارترین بازیگران سال 92 به حساب می آیند گرچه باید از این دو، عبدی را پرکارتر به حساب بیاوریم چون او در این 6 فیلم، در نقش های اصلی بازی کرد در حالی که شاهرخ شاهی، عموما در نقش های فرعی فیلم ها به ایفای نقش پرداخت.
با هم آمار پرکارترین بازیگران مرد سال 92 سینمای ایران را از نظر می گذرانیم :
 
بازیگران 6 فیلمه
 در سال 92، 2 بازیگر در 6 فیلم به ایفای نقش پرداختند :
 "اکبر عبدی" با فیلم های رسوایی، تلفن همراه آقای رئیس جمهور، یکی برای همه، جابه جا، عمیلات مهد کودک و معراجی ها
"نیما شاهرخ شاهی" با فیلم های تلفن همراه رئیس جمهور، آقای الف، خودزنی، زن - مرد - زندگی، سگ های پوشالی و معراجی ها
 
بازیگران مرد 5 فیلمه
 در سال 92، 2 بازیگر در 5 فیلم به ایفای نقش پرداختند :
 "مصطفی زمانی" با فیلم های ملکه، جیب بر خیابان جنوبی، برلین 7- ، بوی گندم و خط ویژه
"مجید مشیری" با فیلم های رسوایی، بیتابی بیتا، یکی برای همه، هیس دخترها فریاد نمی زنند و معراجی ها
 
بازیگران مرد 4 فیلمه
 در سال 92، 5 بازیگر در 4 فیلم به ایفای نقش پرداختند :
 "محمدرضا شریفی نیا" با فیلم های رسوایی، تهران 1500، خودزنی و معراجی ها
"آتیلا پسیانی" با فیلم های تلفن همراه رئیس جمهور، خودزنی، پل چوبی و نازنین
"مهران رجبی" با فیلم های جا به جا، آقای الف، گهواره ای برای مادر و معراجی ها
"امید روحانی" با فیلم های قاعده تصادف، ابرهای ارغوانی، پل چوبی و گناهکاران
"هومن برق نورد" با فیلم های ملکه، برف روی کاج ها، جیب بر خیابان جنوبی و گناهکاران
 
بازیگران مرد 3 فیلمه
 در سال 92، 10 بازیگر در 3 فیلم به ایفای نقش پرداختند :
 "مهدی هاشمی" با فیلم های رژیم طلایی، تلفن همراه رئیس جمهور و فرزند چهارم
"حامد بهداد" با فیلم های چه خوبه که برگشتی بیتابی بیتا و فرزند چهارم
"رضا عطاران" با فیلم های چه خوبه که برگشتی، دهلیز و طبقه حساس
"محمدرضا فروتن" با فیلم های هیچ کجا، هیچ کس، چارسو و طبقه حساس
"بابک حمیدیان" با فیلم های هیس دخترها فریاد نمی زنند، چ و با دیگران
"صابر ابر" با فیلم های هیچ کجا، هیچ کس، برف روی کاج ها و آسمان زرد کم عمق
"همایون ارشادی" با فیلم های چه خوبه که برگشتی، ملکه و گناهکاران
"حمیدرضا آذرنگ" با فیلم های ملکه، آسمان زرد کم عمق و با دیگران
"سروش صحت" با فیلم های قاعده تصادف، اکباتان و عملیات مهدکودک
"کامران تفتی" با فیلم های رسوایی، گلوگاه و معراجی ها
 
بازیگران مرد 2 فیلمه
 در سال 92، 23 بازیگر در 2 فیلم به ایفای نقش پرداختند :
 "حمید فرخ نژاد" با فیلم های بشارت به یک شهروند هزاره سوم و استرداد
"شهاب حسینی" با فیلم های حوض نقاشی و هیس دخترها فریاد نمی زنند
"مهران مدیری" با فیلم های تهران 1500 و پل چوبی
"بهرام رادان" با فیلم های تهران 1500 و پل چوبی
"امین حیایی" با فیلم های رژیم طلایی و خودزنی
"فرهاد اصلانی با فیلم های پل چوبی و به خاطر پونه
"امیر جعفری" با فیلم های قاعده تصادف و جیب بر خیابان جنوبی
"پژمان بازغی" با فیلم های نازنین و دو ساعت بعد مهرآباد
"رضا رویگری" با فیلم های گناهکاران و معراجی ها
"محمود پاک نیت" با فیلم های ترنج و پنجشنبه آخر ماه
"محمدرضا داوودنژاد" با فیلم های ترنج و کلاس هنرپیشگی
"فتحعلی اویسی" با فیلم های بازنشسته ها و سه نفر روی یک خط
"حمید لولایی" با فیلم های جا به جا و معراجی ها
"مهران غفوریان" با فیلم های جا به جا و سه نفر روی یک خط
"حسین محجوب" با فیلم های ترنج و با دیگران
"احمد نجفی" با فیلم های فیلادلفی و یک مرد - یک شهر
"مهرداد ضیایی" با فیلم های یکی برای همه و معراجی ها
"هومن سیدی" با فیلم های آزادراه و خط ویژه
"حسام نواب صفوی" با فیلم های تهران 1500 و عملیات مهدکودک
"برزو ارجمند" با فیلم های پل چوبی و معراجی ها
"میلاد کی مرام" با فیلم های ملکه و خط ویژه
"امیرحسین آرمان" با فیلم های بشارت به یک شهروند هزاره سوم و نازنین
"امیر نوری" با فیلم های رسوایی و معراجی ها
 
 
پرکارترین بازیگران زن
 
امسال بازیگران زن فروغ کمتری نسبت به مردان داشتند به گونه ای که پرکارترین بازیگران زن که دو نفر هستند، تنها در 4 فیلم بازی کرده اند.با هم پرکارترین بازیگران زن امسال را مرور می کنیم :
 
بازیگران زن 4 فیلمه
 در سال 92، 2 بازیگر در 4 فیلم به ایفای نقش پرداختند :
 "مهناز افشار" با فیلم های چه خوبه که برگشتی، برف روی کاج ها، هیچ کجا – هیچ کس و پل چوبی
"هانیه توسلی" با فیلم های به خاطر پونه، دهلیز، ابرهای ارغوانی و خط ویژه
 
بازیگران زن 3 فیلمه
 در سال 92، 6 بازیگر در 3 فیلم به ایفای نقش پرداختند :
 "مریلا زارعی" با فیلم های رژیم طلایی، هیس دخترها فریاد نمی زنند و چ
"هدیه تهرانی" با تهران 1500 و پل چوبی
"بهناز جعفری" با فیلم های تلفن همراه رئیس جمهور، ابرهای ارغوانی و جیب بر خیابان جنوبی
"سحر قریشی" با فیلم های اکباتان، زن – مرد – زندگی و نازنین
"لیلا اوتادی" با فیلم های آقای الف، زن – مرد – زندگی و سگ های پوشالی
"خاطره اسدی" با فیلم های بشارت به یک شهروند هزاره سوم،  578 روز انتظار و سر به مهر
 
بازیگران زن 2 فیلمه
 در سال 92، 13 بازیگر در 2 فیلم به ایفای نقش پرداختند :
 "رویا تیموریان" با فیلم های چه خوبه که برگشتی و ابرهای ارغوانی
"نیکی کریمی" با فیلم های تلفن همراه رئیس جمهور و بشارت به یک شهروند هزاره سوم
"الناز شاکردوست" با فیلم های رسوایی و بوی گندم
"پانته آ بهرام" با فیلم های روز روشن و طبقه حساس
"هنگامه قاضیانی" با فیلم های بشارت به یک شهروند هزاره سوم و با دیگران
"رقیه چهره آزاد" با فیلم های جا به جا و دهلیز
"نیوشا ضیغمی" با فیلم های یکی برای همه و چارسو
"شیرین یزدانبخش" با فیلم های برف روی کاج ها و ابرهای ارغوانی
"بهنوش بختیاری" با فیلم های عملیات مهدکودک و سه نفر روی یک خط
"شبنم قلی خانی" با فیلم های بزرگمرد کوچک و پنجشنبه آخر ماه
"بهاره کیان افشار" با فیلم های "هیچ کجا – هیچ کس و گناهکاران
"الهه حصاری" با فیلم های قاعده تصادف و بیتابی بیتا
"شهره قمر" با فیلم های دل بی قرار و زبان مادری
 
 
پرکارترین آهنگسازان
 
پرکارترین آهنگساز سینمایی سال 92، "بهزاد عبدی" است.او با آهنگسازی 6 فیلم بزرگمرد کوچک، دهلیز، زبان مادری، هیچ کجا – هیچ کس، سگ های پوشالی و چ، در صدر پرکارترین آهنگسازان سال قرار دارد.
 
دیگر آهنگسازان پرکار سال 92 عبارتند از :
از میان 62 فیلم اکران شده سال 92، موسیقی متن 23 فیلم بر عهده 8 نفر بوده است.39 فیلم دیگر، یا آهنگساز نداشته اند و از آهنگ های انتخابی استفاده کرده اند و یا آهنگسازان دیگری، کار موسیقی متن آن فیلم ها را انجام داده اند.
 
آهنگسازان 4 فیلمه
 در سال 92، 2 آهنگساز با 4 فیلم حضور دارند :
 "کارن همایونفر" با فیلم های برف روی کاج ها، ابرهای ارغوانی، پل چوبی و هیس دخترها فریاد نمی زنند
"ستار اورکی" با فیلم های خودزنی، اکباتان، دربند و استرداد
 
آهنگسازان 3 فیلمه
 در سال 92، 3 آهنگساز با 3 فیلم حضور دارند :
 "ناصر چشم آذر" با فیلم های دل بی قرار، جا به جا و عملیات مهدکودک
"فردین خلعتبری" با فیلم های بشارت به یک شهروند هزاره سوم، تنهای تنهای تنها و گناهکاران
"پیمان یزدانیان" با فیلم های گهواره ای برای مادر، جیب بر خیابان جنوبی و طبقه حساس
 
آهنگسازان 2 فیلمه
 در سال 92، 3 آهنگساز با 2 فیلم حضور دارند :
 "حسین علیزاده" با فیلم های ملکه و آسمان زرد کم عمق
"آرمان موسی پور" با فیلم های خاک و مرجان و خط ویژه
"یحیی سپری شکیب" با فیلم های کلاس هنرپیشگی و یکی برای همه
 
 
پرکارترین تدوینگران
 

از میان 62 فیلم اکران شده در سال 92، تدوین 33 فیلم، توسط 12 نفر انجام شده است و تدوین 29 فیلم دیگر را نیز 29 تدوینگر دیگر انجام داده اند.
در ادامه، مروری خواهیم داشت بر تدوینگران پرکار سینمای ایران در سال 92 :
 
تدوینگران 5 فیلمه
 در سال 92، 2 تدوینگر با 5 فیلم حضور دارند :
 "مستانه مهاجر" با فیلم های رژیم طلایی، گهواره ای برای مادر، خاک و مرجان، نازنین و دو ساعت بعد مهرآباد
"بهرام دهقانی" با فیلم های پل چوبی، تنهای تنهای تنها، استرداد، آسمان زرد کم عمق و گناهکاران
 
تدوینگر 4 فیلمه
 درسال 92، تنها "حسین زندباف" با فیلم های تلفن همراه رئیس جمهور، آزادراه، زبان مادری و سگ های پوشالی، تدوینگر 4 فیلمه محسوب می شود.
 
تدوینگر 3 فیلمه
 در سال 92، تنها "محمدرضا موئینی" با فیلم های حوض نقاشی، هیچ کجا – هیچ کس و جیب بر خیابان جنوبی، تدوینگر 3 فیلمه محسوب می شود.
 
تدوینگران 2 فیلمه
 در سال 92، 8 تدوینگر با 2 فیلم حضور دارند :
 "حسن ایوبی" با فیلم های خودزنی و عملیات مهدکودک
"هائده صفی یاری" با فیلم های چه خوبه که برگشتی و هیس دخترها فریاد نمی زنند
"سپیده عبدالوهاب" با فیلم های برف روی کاج ها و خسته نباشید
"مصطفی خرقه پوش" با فیلم های برلین 7- و طبقه حساس
"کاوه ایمانی" با فیلم های یکی برای همه و دل بی قرار
"سید میثم هاشم زاده" با فیلم های رسوایی و معراجی ها
"امیر ادیب پرور" با فیلم های زن – مرد – زندگی و به خاطر پونه
"خشایار موحدیان" و "سودابه سعیدنیا" مشترکا با فیلم های اکباتان و سر به مهر
 
پرکارترین فیلمبرداران
 

در سال 92، 27 فیلم از 62 فیلم اکران شده، توسط 12 مدیر فیلمبردرای انجام شده اند و 35 فیلم دیگر توسط 35 فیلمبردار دیگر انجام شده اند.
 
پرکارترین مدیران فیلمبرداری سال عبارتند از :
فیلمبرداران 3 فیلمه
 در سال 92، 3 مدیر فیلمبرداری با 3 فیلم حضور دارند :
 "محمود کلاری" با فیلم های برف روی کاج ها، گذشته و استرداد
"فرشاد گل سفیدی" با فیلم های رسوایی، زن – مرد – زندگی و معراجی ها
"مهدی جعفری" با فیلم های دهلیز، به خاطر پونه و خط ویژه
 
فیلمبرداران 2 فیلمه
 در سال 92، 9 مدیر فیلمبرداری با 2 فیلم حضور دارند :
 
"علیرضا زرین دست" با فیلم های تلفن همراه رئیس جمهور و ملکه
"هومن بهمنش" با فیلم های دربند و گناهکاران
"محمدرضا سکوت" با فیلم های روز روشن و بوی گندم
"روزبه رایگا" با فیلم های سر به مهر و با دیگران
"حسین جعفریان" با فیلم های هیچ کجا – هیچ کس و چ
"محمد احمدی" با فیلم های گهواره ای برای مادر و دو ساعت بعد مهرآباد
"سیدمحسن جاهد" با فیلم های عملیات مهدکودک و اکباتان
"احمد احمدی" با فیلم های رژیم طلایی و نازنین
"حسن پویا" با فیلم های دل بی قرار و زبان مادری
 
پرکارترین تهیه کنندگان
 

پرکارترین تهیه کنندگان سال 92، 7 نفر هستند که هر کدام از آنها 2 فیلم را تولید کرده اند.تهیه کنندگان پرکار سال 92 عبارتند از :
 
"محسن علی اکبری" با فیلم های تلفن همراه رئیس جمهور و استرداد
"عبدالله علیخانی" و "حسین فرحبخش" با فیلم های رژیم طلایی و نازنین
"علی سرتیپی" با فیلم های جیب بر خیابان جنوبی و پل چوبی
"امیر سماواتی" با فیلم های دربند و با دیگران
"داریوش بابائیان" با فیلم های به خاطر پونه و بوی گندم
"رویا شریف" با فیلم های اکباتان و عملیات مهدکودک
"محمد احمدی" با فیلم های گهواره ای برای مادر و دو ساعت بعد مهرآباد



تاريخ : 1 / 10 / 1392برچسب:, | 4:48 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

الناز شاکردوست بازیگر موفق سینمای ایران در فیلم اینجا تاریک نیست گریمی بسیار جالبی را تجربه کرده است.
به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز  به نقل از  حوزه سینما باشگاه خبرنگاران الناز شاکردوست بازیگر موفق سینمای ایران در فیلم اینجا تاریک نیست گریمی بسیار جالبی را تجربه کرده است.

 

 


الناز شاکردوست در قسمت‌هایی از این فیلم باید با گریم سنگین و خیلی متفاوت بازی می‌کرد.
 


فیلم سینمایی اینجا تاریک نیست اثری متفاوت از محمدرضا خاکی می‌باشد که به زودی اکران عمومی خواهد شد.



تاريخ : 9 / 9 / 1392برچسب:, | 10:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

حمید مهرآرا از بازیگران قدیمی تلویزیون که بیش از هر چیز به واسطه ایفای نقش در «آرایشگاه زیبا» شناخته می شود، این روزها از شدت یافتن بیماری دیابت خود رنج می‌برد و همبن بیماری باعث شده هر دو پای او قطع شود.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از شبکه ایران: حمید مهرآرا از بازیگران قدیمی تلویزیون که بیش از هر چیز به واسطه ایفای نقش در «آرایشگاه زیبا» و در قامت یکی از رفقای نزدیک «اسد خمارلو» شناخته می شد، این روزها از شدت یافتن بیماری دیابت خود رنج می‌برد.

همسر این بازیگر به «بانی فیلم» گفت: هشت سال است که حمید مهرآرا دچار بیماری شده است. او ابتدا دچار بیماری افسردگی شده بود و بعد از دو سال گرفتار دیابت شد.

او افزود: اوضاع جسمی وی در حال حاضر اصلاً خوب نیست. سال گذشته پزشکان به دلیل بیماری دیابت ناچار به قطع پای چپ او شدند متأسفانه بیماری دیابت وی کنترل نشد و امروز هم پای راست او را قطع می‌کنند.

 

او درخصوص اوضاع مالی و شرایط زندگی‌شان در طول سال‌های گذشته گفت: مگر می‌شود به مشکل مالی برنخورده باشیم؟ اما از آنجا که همسرم فرهنگی بوده تاکنون از منبع مالی فرهنگی‌ ایشان استفاده کرده‌ایم. او گفت: از وقتی که همسرم دچار بیماری شد، دیگر در کارهای هنری بازی نکرده و روحیه‌اش کاملاً دچار آسیب شده است. در این سال‌ها برخی از همکارانش به عیادتش می‌آمدند، اما روز گذشته حسن فتحی به بیمارستان آمد و از همسرم ملاقات کرد.

حمید مهرآرا که هم اکنون 70 سال سن دارد، در سریال‌های پرمخاطبی چون «امیر کبیر»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «روزگار جوانی» بازی داشته است.



تاريخ : 1 / 9 / 1392برچسب:, | 1:41 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :


عزت‌الله انتظامی به‌دلیل مشکلات تنفسی ناشی از آلودگی هوا در بخش سی‌سی‌یو بستری شد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل  ازایسنا : آقای بازیگر با تأیید این خبر اظهار کرد: از پنجشنبه 30 آبان‌ ماه به‌دلیل آلودگی هوا، تنفس برایم بسیار سخت شده است و به همین دلیل، در بخش مراقبت‌های ویژه‌ی بیمارستان بستری شده‌ام تا پزشکان کنترل بیشتری روی تنفس و قلبم داشته باشند.

او درباره‌ وضعیت سلامتی‌اش توضیح داد: حال عمومی‌ام بد نیست و می‌توانم صحبت کنم و غذا بخورم، اما ریه‌هایم کمی با مشکل مواجه شده و تنفس برایم سخت است. همچنین با توجه به این‌که قلبم باتری دارد، برای احتیاط، پزشکان کنترل دقیقی روی فعالیت آن بخش نیز دارند.

انتظامی با تشکر از پزشکان و پرسنل بیمارستان افزود: آقایان دکتر نصیری و اخوان رسیدگی بسیار خوبی به من دارند و بسیار ورزیده عمل می‌کنند.

این بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در پایان با تأکید دوباره بر این‌که آلودگی هوا باعث بستری شدنش در بیمارستان شده است گفت: پزشکان تأکید دارند که پس از مرخص شدن از بیمارستان باید به دریا بروم و در تهران نمانم.



تاريخ : 14 / 8 / 1392برچسب:ابوالفضل,پورعرب,عقاب نیوز, | 11:42 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ابوالفضل پورعرب، ستاره سینمای ایران با اعلام منتفی شدن همکاری خود با "کلاشینکف" از کناره گیری‌اش از بازیگری خبر داد.
ستاره سینمای ایران از بازیگری کناره‌گیری کرد

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از افکارنیوز،ابوالفضل پور عرب، بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون درباره وضعیت جسمانی خود گفت: مدت طولانی را در بستر بیماری بودم و اکنون برای استراحت و گذراندن دوران نقاهت به "بوشهر" رفته بودم.

وی افزود: در حال حاضر حالم خوب است و شاید به زودی با پروژه‌ای همکاری خود را آغاز کنم.

پورعرب درخصوص حضورش در "کلاشینکف" تصریح کرد: حضورم در "کلاشینکف" به دلیل سفرم به "بوشهر" منتفی شد و من دیر به این پروژه رسیدم.

وی ادامه داد: تصمیم گرفته‌ام دیگر بازی نکنم و در مقام کارگردانی فعالیت خود را ادامه دهم.

ستاره سینمای ایران با اشاره به سن خود، اظهار داشت: دیگر توانایی و بازتاب بازی‌ام مثل جوانی‌ام نیست و ترجیح می‌دهم به جای ایفای نقش، کارگردانی کنم.

پورعرب خاطرنشان کرد: از لطف و احوال پرسی مردم سپاسگزارم و سعی می‌کنم با ساختن آثاری متفاوت در خدمت آنها باشم.



تاريخ : 27 / 7 / 1392برچسب:, | 9:42 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بیوگرافی ارسلان قاسمی : ارسلان قاسمی (زادهٔ ۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران) یک بازیگر نوجوان ایرانی است. او تاکنون علاوه بر چند فیلم سینمایی در مجموعه‌های تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن نیز بازی کرده‌است.[۱] قاسمی نخستین بار در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) به بازی پرداخت. فیلم‌برداری این سریال از سال ۱۳۸۲ آغاز شد.[۲] او در فیلم جعبه موسیقی (فرزاد مؤتمن) نقش اصلی را به‌عهده داشت.

بیوگرافی ترلان پروانه :ترلان پروانه بازیگر و نوجوان ایرانی متولد ۱۸ تیر ماه ۱۳۷۷ است.در خانواده فرهنگی و هنرمند در شهر شیراز بدنیا آمد، در سه سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت به کار شد و همزمان در برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما به ایفای نقش پرداخت و در فیلم سینمایی رویای آخر به کارگردانی آقای مهرداد خوشبخت و سریال بچه‌های خیابان به کارگردانی آقـای همایون اسعدیان و تئاتر آفتاب و درخت نقشی کوتاه اجرا نمود. پس از نشان دادن استعداد خود کارش را به طور جدی در سینما، تلویزیون و تئاتر ادامه داد. او تا کنون بیش از ۶۰ کار سینمایی و تلویزیونی انجام داده‌است.او در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خاطر بازی در فیلم "آهوی پیشونی سفید" برنده "پروانه زرین" به عنوان بهترین بازیگر دختر شد. (در سال ۱۳۹۰)


  ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی


 ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی


ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی


ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی / ترلان پروانه و مادرش


ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی


ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی


 ترلان پروانه و ارسلان قاسمی



تاريخ : 3 / 7 / 1392برچسب:, | 1:31 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

12 فیلم سینمایی به عنوان نماینده ایران برای حضور در اسکار کاندید شده‌اند که در این گزارش مروری اجمالی بر این آثار داریم.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از مهر : 12 فیلم نامزد سینمای ایران برای حضور در اسکار 2014 دیشب معرفی شدند که این فیلم‌ها عبارتند از "برف روی کاج ها"، "بی خود و بی جهت"، "پذیرایی ساده"، "پله آخر"، "حوض نقاشی"، "دربند"، "دهلیز"، "قاعده تصادف"، "کلاس هنرپیشگی"، "گناهکاران"، "گذشته" و "هیس دختران فریاد نمی زنند" اشاره کرد.

نماینده ایران در اسکار تا نهم مهر ماه از بین یکی از این فیلم ها انتخاب خواهد شد.

"برف روی کاج ها" به کارگردانی پیمان معادی داستان یک زن معلم پیانو است. او در مواجهه با یک اتفاق بزرگ در زندگی اش، در دو راهه تصمیم قرار می گیرد او یا باید مطابق عرف دست به انتخاب بزند یا ...



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 6 / 1392برچسب:, | 1:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

اختتامیه هشتمین جشنواره فیلنامه‌نویسی رضوی عصر امروز 20 شهریورماه در مرکز گسترش سینمای تجربی و مستند برگزار شد.
 

اختتامیه هشتمین جشنواره فیلنامه‌نویسی رضوی برگزار شد. در این مراسم شفیع آقامحمدیان، محمد سجاده‌چی، جلیل عرفان و محمدکاسبی به سخنرانی پرداختند. در این برنامه از محمد کاسبی به عنوان بازیگر فیلم‌های رضوی تقدیر شد.

اختتامیه هشتمین جشنواره فیلنامه‌نویسی رضوی عصر امروز 20 شهریورماه در مرکز گسترش سینمای تجربی و مستند برگزار شد.



ادامه مطلب

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

تصویر گلشیفته فراهانی در اختتامیه جشنواره ونیز2013 در حال درست کردن حباب‌های صابون روی سن...

 

 

 

 

 

 

گلشیفته فراهانی بازیگری است که پس از انتشار تصویر نیمه برهنه از وی در فضای مجازی می گوید:  وقتی پائولو این ایده را مطرح کرد با خودم گفتم اگر این عکس ها را پائولو نگیرد،کدام عکاس خواهد گرفت؟ گویی که پائولو از من عبور کند و روح من را عکاسی کند.

 

او پس از آن  نیز نقش یک روسپی افغانی را در یکی از فیلم های هالیوود بازی کرد.

 

وی در فیلم ضد ایرانی گلاب نیز ایفای نقش کرده است.

 



تاريخ : 18 / 6 / 1392برچسب:, | 12:21 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 

این سومین فیلمی است که بازیگر محبوب سینمای ایران را در یک نقش زنانه خواهیم دید.
 

مجله مهر: این سومین فیلمی است که بازیگر محبوب سینمای ایران را در یک نقش زنانه خواهیم دید.

 لباس زنانه بر تن بازیگر محبوب سینمای ایران.«اکبر عبدی» حالا پس از دو تجربه شیرین و بسیار موفق در ایفای نقشهای زنانه حالا قرار است در یک فیلم سینمایی دیگر، نقش یک پیرزن را بازی کند. «خواب زده ها» عنوان جدیدترین فیلم «فریدون جیرانی« است که اکبر عبدی هم در میان بازیگران آن حضور دارد و البته با یک نقش متفاوت.



این هنر پیشه صاحب پر رنگ ترین حضور یک بازیگر مرد در لباس زنانه در سینمای ایران بود.«اکبر عبدی» در فیلم پرحاشیه و خبرساز «آدم برفی» به کارگردانی داوود میرباقری، نقش جوانی به نام «عباس» را بازی می کرد که طی اتفاق هایی لباس زنانه پوشید و البته همین زنانه پوشی، حاشیه های فیلم را دوچندان کرد.
 



سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل، جایزه هیات داوران سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای بازی درخشان «اکبر عبدی» بود. او در فیلم «خوابم میاد» به کارگردانی «رضا عطاران» نقش مادر شخصیت اصلی فیلم را بازی می کرد. بازی درخشان اکبر عبدی در نقش مادرف این فیلم کمدی را به یکی از پرفروش ترین فیلم های سال تبدیل کرد. رضا عطاران با بازی گرفتن از اکبر عبدی در نقش مادر، توانست  هوشمندانه بسیاری از خط قرمزهای سینمای ایران را دور بزند  و البته بازی شیرین عبدی هم به جذاب تر شدن این ماجرا کمک فراوانی کرد.

 

حالا دوباره قرار است عبدی را در لباس زنانه ببینیم. او این بار در «خواب زده ها» نقش مادر و خاله «فرهاد اصلانی» را به صورت همزمان بازی کرده است. خواب زده ها داستان دختری با نام نازگل مشرقی دختر مجرد جنوب شهری را روایت می کند که به دلیل مشکلات اقتصادی زندگی اش در حال فروپاشی است.



 آشنایی اتفاقی وی با فیروز نشاط کارخانه‌دار مجرد زندگی اش را دچار حادثه های جدیدی می کند.در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، ساره بیات، صابر ابر، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی نیا، رویا میرعلمی، حسن تسعیری بازی می کنند و  اکبر عبدی  باز نقش یک حضور دارند.



تاريخ : 15 / 6 / 1392برچسب:, | 10:33 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا
مهناز افشار به مناسبت اجازه نداشتن زنان برای تماشای دربی و ورود به ورزشگاه آزادی، پیامی کنایه آمیز صادر کرد.

پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از شهرخبر، مهناز افشار به مناسبت دربی ۷۷ تهران پیام کوتاهی برای هوادارانش و مردم ایران منتشر کرد. این بازیگر سینمای ایران در متن پیامش آورده است.

«هنوز هم ۱۰۰ هزار نفر این ورزشگاه را پر می‌کنند و امید من به روزی است که زنان سرزمینم نیز راهی‌ به این ورزشگاه آزادی داشته باشند. به امید آن روز خوب.»

گفتنی است برخی از رسانه ها سعی کرده اند آزادی در جمله فوق را به آزادی زنان در جامعه مربوط کنند که البته اگر منظور خانم افشار نیز همین بوده باشد، جای بسی تامل دارد.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد